Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (94. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
17.121
Cevap
181
Favori
1.221.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kotu bi durum
    Allah bela kaza vermesin kimseye

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • passengerX P kullanıcısına yanıt
    hocam bu araç direk pert olmuş gibi duruyor. ne kadar hasar tespiti yapmışlar, bilginiz var mı?
  • Çok fena gözüküyor vallahi radyatöre kadar hasar vardır. Allah kazalardan belalardan korusun bizleri.
  • Arkadaşlar kapı meselesi için bugün aracı servise götürdüm. Sıkıntı çıkmadı, yazılımsal bir hata yokmuş. Devam ederse tekrar götüreceğim, en fazla kapı kilidinde değişim olur dediler. Sanırım çok önemli bir sıkıntı olmaz. Bir de güvenlik tehditi algıladığı için olabilir ama onda da problem büyük olmayacak sanırım.

    Ayrıca yol tutuştan şikayetçiydim, özellikle ıslak zeminde ciddi sıkıntıydı, 36bar olması gereken lastik basıncı 42 bar çıktı. Araç ithal edilirkenyüksek basınçla geliyor. yeni alan arkadaşlar basıncı ayarlatsınlar, özellikle AMGlerde fazladan bir de basınç yüzünden zıplatmasın.


    *** Son bir nokta 1.6 otomatik dizel motorlu c180ler 2015 MArtta teslim olacak şekilde planlanıyor. Bu motor da renaultdan gelen motormuş. Mercedes üzerinde bazı iyileştirmeler yapmış. 116PS ve 136PS iki türü var, muhtemelen türkiyeye sadece 136ps gelecek. 0-100 9.7 sn çıkıyor, ben tatminkar buldum. Ancak fiyat benzinli ile en az 15000tl fark olacakmış. bu kotu işte bence , AMG bir araç 175.000 civarına geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74

    Şu konfigürasyon açılmıyor kaç zamandır ! Genişletilmiş çamurluk hikayesi E'de geçiyordu fakat muhtemel ki yanlış tercümemidir nedir daha büyük jant lastik seçildiğinde geniş çamurluk olayı geçmezken AMG'nin jantlarında bu ifade geçiyor. Bir kere bu araçlarda büyük çamurluklar zaten var, birde biz anlamıyormuyuz iki ayrı donanımda çamurluk genişliği varsa bu fark gözle de görülür. En büyük sağlamasıda bu arabaya ne jant lastikler takılıyor dünyada,onlar nasıl sığıyor bu çamurluğa? zannediyormusun bizim gibi sanayide çamurluğu kestirip biçtiriyorlar,adamlar ne uygulanabilecek ise onu uyguluyorlar. Sayfa 60'da arkadaş tuning resimlerini koymuş zaten,üzerinde 20 inch ve offsetli jantlar var AMG'nin. Bu kod 18-19 inch'lik kombinasyona göre geniş çamurluk ise 20'inch'lik jant lastik kombinasyonu nasıl sığmış o zaman ?

    Dostum dediğin gibi tercüme hatasından olan bir durumdur. Adam her jant için üretim bandı mı kuracak.

    ingiltere sitesinde de amg line seçildiğinde, net olarak "amg jantlar için daha geniş çamurluklar" yazmakta

    Bugun arkadaşa AMG siparişi verdik. bu kodun adı , alttaki davlumbazda, plastikte üçgen bir parça koyuyorlar, bu nedenle böyle. yani çamurlukta değişim yok. kaldı ki bunu parçayı jant her büyüdugunde koyuyorlar. aracın ebatında bir büyüme ya da çamurluk ebatında değişim yok. sadece içerde daha fazla plastik kullanılıyor ki lastik tabanı büyüdüğünden içeri pislik kaçmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deblis

    YENİ BİLGİ
    AMG SÜSPANSİYON HAKKINDA

    SİPARİŞ VERDİĞİM AMG ARACIN SÜSPANSİYONUNU KONFOR SÜSPANSİYONA ÇEVİRME ÇABASI İÇİNDEYDİM. FORUMDA ARACINI BU ŞEKİLDE (KONFOR SÜSPANSİYON) SİPARİŞ VEREN VE HATTA TESLİM ALAN ARKADAŞLARI OKUMUŞTUM. BENDE KENDİ MÜŞTERİ TEMSİLCİMİ ARAYIP TALEBİMİ İLETTİM ANCAK ONDAN ALDIĞIM BİLGİYE GÖRE AMG ARAÇLARDA KONFOR SÜSPANSİYON ALINAMADIĞINI ÖĞRENDİM. KONU HAKKINDA ISRARCI OLDUM FORUMDA VE ÇEVREDEKİ İNSANLARIN BU ŞEKİLDE SİPARİŞ VERDİĞİNİ HATTA TESLİM ALDIĞINI SÖYLEDİM ANCAK O BUNU İYİ ARAŞTIRDIĞINI HATTA ALMANYA İLE GÖRÜŞTÜKLERİNİ VE BUNUN MÜMKÜN OLMADIĞINI ŞUANA KADAR TÜRKİYEYE HİÇBİR ŞEKİLDE KONFOR SÜSPANSİYONLU AMG GELMEDİĞİNİ SÖYLEDİ. BENDE ERTESİ GÜN MERCEDES BENZ SİTESİNDEKİ İLETİŞİM HATTI OLAN 444 62 44 NOLU NUMARAYI ARAYIM DURUMU ANLATTIM. TELEFONDAKİ ARKADAŞ KONUYU ARAŞTIRIP BANA GERİ DÖNECEĞİNİ SÖYLEDİ. GERÇEKTEN HEMEN ERTESİ GÜN GERİ DÖNÜŞ YAPTI. TELEFONDAKİ ARKADAŞTA MÜŞTERİ TEMSİLCİMLE AYNI BİLGİYİ VERDİ. SÖYLEDİKLERİNE GÖRE BUGÜNE KADAR TÜRKİYEYE KONFOR SÜSPANSİYONLU ARAÇ HİÇ GELMEMİŞ VE BÖYLE BİR TALEP ALMANYA TARAFINDAN KABUL EDİLMİYORMUŞ. YİNE SÖYLEDİKLERİNE GÖRE ARACIN SÜRÜŞ MODU SEÇİMİNDE KONFOR SEÇİLDİĞİNDE SÜSPANSİYONLARDA EKSTRA YUMUŞAMA OLUYORMUŞ. TABİ BU DURUM OPSİYONEL DONANIM OLAN AİRMATİCTEN HARİÇ ARACIN STANDART ÖZELLİĞİYMİŞ. BU BİLGİLERDEN SONRA KONFİGÜRASYONDAKİ KONFOR SÜSPANSİYON SEÇME DURUMUNU VE BU ŞEKİL SİPARİŞ VEREN İNSANLARIN DURUMUNU SORDUM YETKİLİNİN VERDİĞİ BİLGİYE GÖRE ARAÇ YENİ OLDUĞU İÇİN ORTADA BİR BİLGİ KİRLİLİĞİ OLDUĞU ANCAK KESİNLİKLE KONFOR SÜSPANSİYON SEÇİLEMEDİĞİNİ ISRARLA BELİRTİYORLAR.
    AÇIKÇASI ŞİMDİ NE YAPACAĞIMI ŞAŞIRDIM. DENEYİMLERİME GÖRE FORUMDA YAZAN ARKADAŞLARIN ÇOĞU YETKİLİ BAYİLERDE ÇALIŞAN SATIŞÇI ARKADAŞLARDAN DAHA BİLGİLİ. ANCAK GEL GELELİMKİ MERCEDESİN DİREK İLETİŞİM HATTIDA BU BİLGİYİ VERİNCE KAFAM İYİCE KARIŞTI.
    ARACINI KNFOR SÜSPANSİYON OLARAK TESLİM ALAN ARKADAŞLARIN ALDIKLARI BAYİYE YADA MÜŞTERİ TEMSİLCİLERİNE DANIŞMA İMKANI OLURSA SEVİNİRİM.
    AÇIKÇASI BİR KATAKULLİ YADA BİZİ KEKLEME GİBİ BİR DURUM HİSSEDİYORUM.
    İLGİLENEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜRLER


    Dostum bugün konfor süspansiyonlu AMG siparişi verdik. Sana kim ne diyorsa yanlış bilgi veriyor. Ya da başka bir özellikle karıştırıyorlar. Ben HAS otodan Alper Beyden sipariş verdim. Ve işlemimi yaptı, sıkıntı yok. İlk aracımı da ondan almıştım memnunum, istersen ara konuş Alper yüksel 02124121566




  • quote:

    Orijinalden alıntı: passengerX

    Yeni C'yi haşat edip 1.5 aydır parça beklediğini söyleyen bir arkadaşa denk geldim facebook mercedes sayfasında,esaslı vurmuş valla.


    Tam da yıldızı vurmuş. allah kaza bela vermesin kimseye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    Bugun arkadaşa AMG siparişi verdik. bu kodun adı , alttaki davlumbazda, plastikte üçgen bir parça koyuyorlar, bu nedenle böyle. yani çamurlukta değişim yok. kaldı ki bunu parçayı jant her büyüdugunde koyuyorlar. aracın ebatında bir büyüme ya da çamurluk ebatında değişim yok. sadece içerde daha fazla plastik kullanılıyor ki lastik tabanı büyüdüğünden içeri pislik kaçmasın.

    Acaba o dışarıdan gözüken siyah çirkin parçadan mı bahsediyoruz, muhtemelen o
  • Arkadaşlar bilginiz olsun Otohaberin Temmuz sayısında C180 testi var , sabırsızlıkla okumayı bekliyorum , umarım hayal kırıklıkları yaşamam
  • karti K kullanıcısına yanıt
    1.6 dizel için teknik özellikler açıklandı.

    C180 BlueTEC : 1.6 litre 116 hp, 280 Nm, 6 ileri manuel vites, 0-100 km 11 saniye, 205 km maksimum hız, 4.5 / 3.4 / 3.8 litre tüketim, CO2 99 g/km, 1485 kg ağırlık

    C200 BlueTEC : 1.6 litre 136 hp, 320 Nm, 6 ileri manuel vites, 0-100 km 9.7 saniye, 218 km maksimum hız, 4.7 / 3.5 / 3.9 litre tüketim, CO2 102 g/km, 1485 kg ağırlık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 30 Haziran 2014; 19:44:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    Arkadaşlar kapı meselesi için bugün aracı servise götürdüm. Sıkıntı çıkmadı, yazılımsal bir hata yokmuş. Devam ederse tekrar götüreceğim, en fazla kapı kilidinde değişim olur dediler. Sanırım çok önemli bir sıkıntı olmaz. Bir de güvenlik tehditi algıladığı için olabilir ama onda da problem büyük olmayacak sanırım.

    Ayrıca yol tutuştan şikayetçiydim, özellikle ıslak zeminde ciddi sıkıntıydı, 36bar olması gereken lastik basıncı 42 bar çıktı. Araç ithal edilirkenyüksek basınçla geliyor. yeni alan arkadaşlar basıncı ayarlatsınlar, özellikle AMGlerde fazladan bir de basınç yüzünden zıplatmasın.


    *** Son bir nokta 1.6 otomatik dizel motorlu c180ler 2015 MArtta teslim olacak şekilde planlanıyor. Bu motor da renaultdan gelen motormuş. Mercedes üzerinde bazı iyileştirmeler yapmış. 116PS ve 136PS iki türü var, muhtemelen türkiyeye sadece 136ps gelecek. 0-100 9.7 sn çıkıyor, ben tatminkar buldum. Ancak fiyat benzinli ile en az 15000tl fark olacakmış. bu kotu işte bence , AMG bir araç 175.000 civarına geliyor.

    Benim aldigim bilgilere gore fiyat farki o kadar olmayacak, en fazla 5000 tl fark olacak. Yani amg bir c 200 bluetek 155000 alinabilecek hatta bana sorarsaniz 2016 basinda 150000 altina bile alinabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bide fiyalari aciklansa:s belki siparisten vazgecer dizel siparis ederiz c200 verileri guzel gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karti


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    Arkadaşlar kapı meselesi için bugün aracı servise götürdüm. Sıkıntı çıkmadı, yazılımsal bir hata yokmuş. Devam ederse tekrar götüreceğim, en fazla kapı kilidinde değişim olur dediler. Sanırım çok önemli bir sıkıntı olmaz. Bir de güvenlik tehditi algıladığı için olabilir ama onda da problem büyük olmayacak sanırım.

    Ayrıca yol tutuştan şikayetçiydim, özellikle ıslak zeminde ciddi sıkıntıydı, 36bar olması gereken lastik basıncı 42 bar çıktı. Araç ithal edilirkenyüksek basınçla geliyor. yeni alan arkadaşlar basıncı ayarlatsınlar, özellikle AMGlerde fazladan bir de basınç yüzünden zıplatmasın.


    *** Son bir nokta 1.6 otomatik dizel motorlu c180ler 2015 MArtta teslim olacak şekilde planlanıyor. Bu motor da renaultdan gelen motormuş. Mercedes üzerinde bazı iyileştirmeler yapmış. 116PS ve 136PS iki türü var, muhtemelen türkiyeye sadece 136ps gelecek. 0-100 9.7 sn çıkıyor, ben tatminkar buldum. Ancak fiyat benzinli ile en az 15000tl fark olacakmış. bu kotu işte bence , AMG bir araç 175.000 civarına geliyor.

    Benim aldigim bilgilere gore fiyat farki o kadar olmayacak, en fazla 5000 tl fark olacak. Yani amg bir c 200 bluetek 155000 alinabilecek hatta bana sorarsaniz 2016 basinda 150000 altina bile alinabilir.

    Hocam aklın alıyor mu senin 5000 tl fark olacağını Türkiye şartlarında ? 40 bin tllik clioda bile 5 bin fark oluyor o zaman biz bu araçları alıp çöpe atalım kim alır arada 5 bin tl fark olursa benzinli c180 i?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: passengerX


    quote:

    Orijinalden alıntı: karti


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    Arkadaşlar kapı meselesi için bugün aracı servise götürdüm. Sıkıntı çıkmadı, yazılımsal bir hata yokmuş. Devam ederse tekrar götüreceğim, en fazla kapı kilidinde değişim olur dediler. Sanırım çok önemli bir sıkıntı olmaz. Bir de güvenlik tehditi algıladığı için olabilir ama onda da problem büyük olmayacak sanırım.

    Ayrıca yol tutuştan şikayetçiydim, özellikle ıslak zeminde ciddi sıkıntıydı, 36bar olması gereken lastik basıncı 42 bar çıktı. Araç ithal edilirkenyüksek basınçla geliyor. yeni alan arkadaşlar basıncı ayarlatsınlar, özellikle AMGlerde fazladan bir de basınç yüzünden zıplatmasın.


    *** Son bir nokta 1.6 otomatik dizel motorlu c180ler 2015 MArtta teslim olacak şekilde planlanıyor. Bu motor da renaultdan gelen motormuş. Mercedes üzerinde bazı iyileştirmeler yapmış. 116PS ve 136PS iki türü var, muhtemelen türkiyeye sadece 136ps gelecek. 0-100 9.7 sn çıkıyor, ben tatminkar buldum. Ancak fiyat benzinli ile en az 15000tl fark olacakmış. bu kotu işte bence , AMG bir araç 175.000 civarına geliyor.

    Benim aldigim bilgilere gore fiyat farki o kadar olmayacak, en fazla 5000 tl fark olacak. Yani amg bir c 200 bluetek 155000 alinabilecek hatta bana sorarsaniz 2016 basinda 150000 altina bile alinabilir.

    Hocam aklın alıyor mu senin 5000 tl fark olacağını Türkiye şartlarında ? 40 bin tllik clioda bile 5 bin fark oluyor o zaman biz bu araçları alıp çöpe atalım kim alır arada 5 bin tl fark olursa benzinli c180 i?

    Ben oyle duydum, belki siz hakli cikarsiniz. Turkiyedeki mantelite yanlis aslinda, dizel diye pahali olmasi gerekmez. Dizel aldiginiz zaman basta komfor olmak uzere bircok seyden vazgeciyorsunuz aslinda. Performans olarak cok basarili bir motor gelmiyor ustelik. Yani satabilmesi icin bmw nin altinda bir fiyatta gelmesi lazim. Tutupta 320d fiyatina c 200 satmalari salaklik olur, zaten satamazlar oyle bisey olursa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karti


    quote:

    Orijinalden alıntı: passengerX


    quote:

    Orijinalden alıntı: karti


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    Arkadaşlar kapı meselesi için bugün aracı servise götürdüm. Sıkıntı çıkmadı, yazılımsal bir hata yokmuş. Devam ederse tekrar götüreceğim, en fazla kapı kilidinde değişim olur dediler. Sanırım çok önemli bir sıkıntı olmaz. Bir de güvenlik tehditi algıladığı için olabilir ama onda da problem büyük olmayacak sanırım.

    Ayrıca yol tutuştan şikayetçiydim, özellikle ıslak zeminde ciddi sıkıntıydı, 36bar olması gereken lastik basıncı 42 bar çıktı. Araç ithal edilirkenyüksek basınçla geliyor. yeni alan arkadaşlar basıncı ayarlatsınlar, özellikle AMGlerde fazladan bir de basınç yüzünden zıplatmasın.


    *** Son bir nokta 1.6 otomatik dizel motorlu c180ler 2015 MArtta teslim olacak şekilde planlanıyor. Bu motor da renaultdan gelen motormuş. Mercedes üzerinde bazı iyileştirmeler yapmış. 116PS ve 136PS iki türü var, muhtemelen türkiyeye sadece 136ps gelecek. 0-100 9.7 sn çıkıyor, ben tatminkar buldum. Ancak fiyat benzinli ile en az 15000tl fark olacakmış. bu kotu işte bence , AMG bir araç 175.000 civarına geliyor.

    Benim aldigim bilgilere gore fiyat farki o kadar olmayacak, en fazla 5000 tl fark olacak. Yani amg bir c 200 bluetek 155000 alinabilecek hatta bana sorarsaniz 2016 basinda 150000 altina bile alinabilir.

    Hocam aklın alıyor mu senin 5000 tl fark olacağını Türkiye şartlarında ? 40 bin tllik clioda bile 5 bin fark oluyor o zaman biz bu araçları alıp çöpe atalım kim alır arada 5 bin tl fark olursa benzinli c180 i?

    Ben oyle duydum, belki siz hakli cikarsiniz. Turkiyedeki mantelite yanlis aslinda, dizel diye pahali olmasi gerekmez. Dizel aldiginiz zaman basta komfor olmak uzere bircok seyden vazgeciyorsunuz aslinda. Performans olarak cok basarili bir motor gelmiyor ustelik. Yani satabilmesi icin bmw nin altinda bir fiyatta gelmesi lazim. Tutupta 320d fiyatina c 200 satmalari salaklik olur, zaten satamazlar oyle bisey olursa.

    Mercedesin en önemli özelliklerinden biri de sattığı arabanın piyasa değeri düşmüyor. Bu izledikleri ciddi bir politika. Adamlar 5000TL fark koyup 1 senede sattıkları bunca aracın değerini sıfırlamazlar. Bunu bu araçları alırken de gördük, benim 2012 kasa 7ileri c180im fiyatlar açıklanmadan önceki değeri ortalama 90-95 bin arasındaydı. Yeni kasa satılmaya başladı ve fiyatlarının düşmesini beklerken arttı.Şimdi ortalama 100-105 bin arasında. Fiyat politikasına çok dikkat ediyorlar. Bu nedenle 15000 tl nin altında bir fark olacağını düşünmüyorum, bayinin dediği bu.

    Bir de atladığımız konu bu 1.6 dizel motoru geçici bir motor çünkü temeli Renault. Bu nedenle ne kadar performansı tatminkar olsa da ben CLA nın dizelinin akıbetine uğrayabileceğini düşünüyorum, en azından performans daha iyi oldugu için biraz daha fazla satar. Mercedesin esas kendi geliştirdiği 2.0 dizel motoru var, henüz test aşamasında ve motor ömrü kendi standartlarına ulaşmadığı için kullanıma başlamamışlar. Tahminleri 2 sene sonra gelebileceği. Bu motor olursa ki bence bir çok aracında olacak, o zaman süper olur heralde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: karti


    quote:

    Orijinalden alıntı: passengerX


    quote:

    Orijinalden alıntı: karti


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    Arkadaşlar kapı meselesi için bugün aracı servise götürdüm. Sıkıntı çıkmadı, yazılımsal bir hata yokmuş. Devam ederse tekrar götüreceğim, en fazla kapı kilidinde değişim olur dediler. Sanırım çok önemli bir sıkıntı olmaz. Bir de güvenlik tehditi algıladığı için olabilir ama onda da problem büyük olmayacak sanırım.

    Ayrıca yol tutuştan şikayetçiydim, özellikle ıslak zeminde ciddi sıkıntıydı, 36bar olması gereken lastik basıncı 42 bar çıktı. Araç ithal edilirkenyüksek basınçla geliyor. yeni alan arkadaşlar basıncı ayarlatsınlar, özellikle AMGlerde fazladan bir de basınç yüzünden zıplatmasın.


    *** Son bir nokta 1.6 otomatik dizel motorlu c180ler 2015 MArtta teslim olacak şekilde planlanıyor. Bu motor da renaultdan gelen motormuş. Mercedes üzerinde bazı iyileştirmeler yapmış. 116PS ve 136PS iki türü var, muhtemelen türkiyeye sadece 136ps gelecek. 0-100 9.7 sn çıkıyor, ben tatminkar buldum. Ancak fiyat benzinli ile en az 15000tl fark olacakmış. bu kotu işte bence , AMG bir araç 175.000 civarına geliyor.

    Benim aldigim bilgilere gore fiyat farki o kadar olmayacak, en fazla 5000 tl fark olacak. Yani amg bir c 200 bluetek 155000 alinabilecek hatta bana sorarsaniz 2016 basinda 150000 altina bile alinabilir.

    Hocam aklın alıyor mu senin 5000 tl fark olacağını Türkiye şartlarında ? 40 bin tllik clioda bile 5 bin fark oluyor o zaman biz bu araçları alıp çöpe atalım kim alır arada 5 bin tl fark olursa benzinli c180 i?

    Ben oyle duydum, belki siz hakli cikarsiniz. Turkiyedeki mantelite yanlis aslinda, dizel diye pahali olmasi gerekmez. Dizel aldiginiz zaman basta komfor olmak uzere bircok seyden vazgeciyorsunuz aslinda. Performans olarak cok basarili bir motor gelmiyor ustelik. Yani satabilmesi icin bmw nin altinda bir fiyatta gelmesi lazim. Tutupta 320d fiyatina c 200 satmalari salaklik olur, zaten satamazlar oyle bisey olursa.

    Mercedesin en önemli özelliklerinden biri de sattığı arabanın piyasa değeri düşmüyor. Bu izledikleri ciddi bir politika. Adamlar 5000TL fark koyup 1 senede sattıkları bunca aracın değerini sıfırlamazlar. Bunu bu araçları alırken de gördük, benim 2012 kasa 7ileri c180im fiyatlar açıklanmadan önceki değeri ortalama 90-95 bin arasındaydı. Yeni kasa satılmaya başladı ve fiyatlarının düşmesini beklerken arttı.Şimdi ortalama 100-105 bin arasında. Fiyat politikasına çok dikkat ediyorlar. Bu nedenle 15000 tl nin altında bir fark olacağını düşünmüyorum, bayinin dediği bu.

    Bir de atladığımız konu bu 1.6 dizel motoru geçici bir motor çünkü temeli Renault. Bu nedenle ne kadar performansı tatminkar olsa da ben CLA nın dizelinin akıbetine uğrayabileceğini düşünüyorum, en azından performans daha iyi oldugu için biraz daha fazla satar. Mercedesin esas kendi geliştirdiği 2.0 dizel motoru var, henüz test aşamasında ve motor ömrü kendi standartlarına ulaşmadığı için kullanıma başlamamışlar. Tahminleri 2 sene sonra gelebileceği. Bu motor olursa ki bence bir çok aracında olacak, o zaman süper olur heralde.

    Benim aldigim bilgi A serisinin fiyatlandirma politikasina cok benzer olacagi yonunde ve calisan arkadasimda ust duzey bir calisan bilgisiz bayilerden degil yani. A nin fiyatlarina bakarsaniz amg benzinli 101000TL iken, dizel amg 104000 TL. Arada fark ortada yani simdi siparis verenlerin fark 15000 den asagi olmaz demelerini anliyorum. Ama yuksek ihtimal benim dedigim cikacak. Fakat uzulmeyin bence benzinlinin komforu zaten dizele degisilmez. Eminim bir cok kisi boyle dusunuyordur zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • symmachos S kullanıcısına yanıt
    Selamlar,
    Sizin aracınızın degerinin artmasını mercedes'e baglamissiniz ama otv oranlarının değişmesi ve Euro kurunun artmasından dolayı fiyatlar arttı. Ornegin 2013 Aralık ayında amg selection plus aracın fiyatı 121k idi. Ocak ayında aynı aracı yani yine 2013 model arac 128k ya bıraktılar.
    Direk olarak kur farkını ve otv yi fiyatlara eklediler. C180 yeni kasa çıktığı icin w204 fiyatı düşer diye bekliyordum ben de ancak kur farkı ve otv yi hesaba katmadık tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karti


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: karti


    quote:

    Orijinalden alıntı: passengerX


    quote:

    Orijinalden alıntı: karti


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    Arkadaşlar kapı meselesi için bugün aracı servise götürdüm. Sıkıntı çıkmadı, yazılımsal bir hata yokmuş. Devam ederse tekrar götüreceğim, en fazla kapı kilidinde değişim olur dediler. Sanırım çok önemli bir sıkıntı olmaz. Bir de güvenlik tehditi algıladığı için olabilir ama onda da problem büyük olmayacak sanırım.

    Ayrıca yol tutuştan şikayetçiydim, özellikle ıslak zeminde ciddi sıkıntıydı, 36bar olması gereken lastik basıncı 42 bar çıktı. Araç ithal edilirkenyüksek basınçla geliyor. yeni alan arkadaşlar basıncı ayarlatsınlar, özellikle AMGlerde fazladan bir de basınç yüzünden zıplatmasın.


    *** Son bir nokta 1.6 otomatik dizel motorlu c180ler 2015 MArtta teslim olacak şekilde planlanıyor. Bu motor da renaultdan gelen motormuş. Mercedes üzerinde bazı iyileştirmeler yapmış. 116PS ve 136PS iki türü var, muhtemelen türkiyeye sadece 136ps gelecek. 0-100 9.7 sn çıkıyor, ben tatminkar buldum. Ancak fiyat benzinli ile en az 15000tl fark olacakmış. bu kotu işte bence , AMG bir araç 175.000 civarına geliyor.

    Benim aldigim bilgilere gore fiyat farki o kadar olmayacak, en fazla 5000 tl fark olacak. Yani amg bir c 200 bluetek 155000 alinabilecek hatta bana sorarsaniz 2016 basinda 150000 altina bile alinabilir.

    Hocam aklın alıyor mu senin 5000 tl fark olacağını Türkiye şartlarında ? 40 bin tllik clioda bile 5 bin fark oluyor o zaman biz bu araçları alıp çöpe atalım kim alır arada 5 bin tl fark olursa benzinli c180 i?

    Ben oyle duydum, belki siz hakli cikarsiniz. Turkiyedeki mantelite yanlis aslinda, dizel diye pahali olmasi gerekmez. Dizel aldiginiz zaman basta komfor olmak uzere bircok seyden vazgeciyorsunuz aslinda. Performans olarak cok basarili bir motor gelmiyor ustelik. Yani satabilmesi icin bmw nin altinda bir fiyatta gelmesi lazim. Tutupta 320d fiyatina c 200 satmalari salaklik olur, zaten satamazlar oyle bisey olursa.

    Mercedesin en önemli özelliklerinden biri de sattığı arabanın piyasa değeri düşmüyor. Bu izledikleri ciddi bir politika. Adamlar 5000TL fark koyup 1 senede sattıkları bunca aracın değerini sıfırlamazlar. Bunu bu araçları alırken de gördük, benim 2012 kasa 7ileri c180im fiyatlar açıklanmadan önceki değeri ortalama 90-95 bin arasındaydı. Yeni kasa satılmaya başladı ve fiyatlarının düşmesini beklerken arttı.Şimdi ortalama 100-105 bin arasında. Fiyat politikasına çok dikkat ediyorlar. Bu nedenle 15000 tl nin altında bir fark olacağını düşünmüyorum, bayinin dediği bu.

    Bir de atladığımız konu bu 1.6 dizel motoru geçici bir motor çünkü temeli Renault. Bu nedenle ne kadar performansı tatminkar olsa da ben CLA nın dizelinin akıbetine uğrayabileceğini düşünüyorum, en azından performans daha iyi oldugu için biraz daha fazla satar. Mercedesin esas kendi geliştirdiği 2.0 dizel motoru var, henüz test aşamasında ve motor ömrü kendi standartlarına ulaşmadığı için kullanıma başlamamışlar. Tahminleri 2 sene sonra gelebileceği. Bu motor olursa ki bence bir çok aracında olacak, o zaman süper olur heralde.

    Benim aldigim bilgi A serisinin fiyatlandirma politikasina cok benzer olacagi yonunde ve calisan arkadasimda ust duzey bir calisan bilgisiz bayilerden degil yani. A nin fiyatlarina bakarsaniz amg benzinli 101000TL iken, dizel amg 104000 TL. Arada fark ortada yani simdi siparis verenlerin fark 15000 den asagi olmaz demelerini anliyorum. Ama yuksek ihtimal benim dedigim cikacak. Fakat uzulmeyin bence benzinlinin komforu zaten dizele degisilmez. Eminim bir cok kisi boyle dusunuyordur zaten.

    Ben üzülmüyorum, Mercedes bir aracın değer kaybedeceğini düşünmüyorum zaten. Arkadaşın yetkili olabilir ama söyledikleri mantıklı gelmiyor.

    A daki olay biraz farklı sanırım en ucuz aracı ve farkı yuksek tutmasa da Performansta o kadar fark var ki satmadı, zaten amaç da çok satması değildi. Kaldı ki C180 için referans alacağımız en sonaraç heralde A180 dir.

    Aynı motor 109 beygir CLA da 12000TL fark var, mantıken baktıgınızda cla da da 4 bin tl fark olması gerekir. Ama fiyat politikası gereği 12.000 tl fark koydular. C 180 için de A dan deil de CLA dan yola çıkarak fiyat politikalarını anlayabilirsiniz. Adamlar 1.5 109 beygiri 12000tl farkla satarken - 1.6 136 beygir bir aracı 4-5 bin TL farkla satacağını düşünmüyorum. dizel bir AMG 165.000tl den aşağı olmayacaktır.

    Kaldı ki 2016 da 150.000 in altına düşer demişsin. heralde sıfır vergiyle bile 100-105 bin tlye satılan bir aracın vergi indirimi olmadan 2 sene sonra fiyatının düşeceğine inanmıyorsun. Senin öngörün heralde devletin ÖTVyi felan düşüreceğine dair.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meceng

    Selamlar,
    Sizin aracınızın degerinin artmasını mercedes'e baglamissiniz ama otv oranlarının değişmesi ve Euro kurunun artmasından dolayı fiyatlar arttı. Ornegin 2013 Aralık ayında amg selection plus aracın fiyatı 121k idi. Ocak ayında aynı aracı yani yine 2013 model arac 128k ya bıraktılar.
    Direk olarak kur farkını ve otv yi fiyatlara eklediler. C180 yeni kasa çıktığı icin w204 fiyatı düşer diye bekliyordum ben de ancak kur farkı ve otv yi hesaba katmadık tabi.


    Ben sadece Mercedese bağlamadım ama adamlar araçlarının değeri düşmemesi için özel fiyat politikası uyguluyorlar.

    Dediğiniz doğru EURO kuru arttı ama benim 95.000 tl dediğim fiyat nisan fiyatı, arkadaşım mayıs 9 da 89500tl 21.000 km de 2012 7 ileri W204 kasa aldı, yani kur yukseldikten 5 ay sonra, kur değeri çoktan yansımıştı.

    Ne zaman ki yeni Cler satışa başladı, ötvnin ikinci ele yansıması ile fiyat da arttı.

    Yani normalde eski kasanın fiyatı düşeceğine, sabit kalıyor, hatta 10000 tl kadar değer kazanıyor, normalde 10000 tl kadar deger kaybedecekken kazanıyor, ortalama 20.000TL lik bir fark, bu sadece ötv veya kur işi değil.




  • Bende simdi danismanimla gorustum. Yil sonunda manuel dizeller gelecekmis fiyat hakkinda da hicbir bilgi gelmedi dedi. Otomatikler seneye yazi bulurmus..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.