Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (800. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
187
Favori
1.187.696
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 798799800801802
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLTySoN

    0’dan 4bin devire kadar kesintisiz 280nw tork var yeni motorda dikkatinizi cekerim.
    Maalesef bu dediğiniz doğru değil, aracın torku emisyon nedeniyle yüksek devirlerde geliyor.
    Bundan dogan boslugu doldurmak için EQBoost kullanılıyor.
    Onunda ne kadar faydası olur belli olur yavas yavas kullanımla
  • yat_uyu Y kullanıcısına yanıt
    Gercek tork devreye girene kadar elektrik motorunun anlik verdigi 280 nw tork 3’bin devire kadar eslik ediyor ondan sonra motorun kendi urettigi 280 devreye giriyor nasil dogru degil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLTySoN

    0’dan 4bin devire kadar kesintisiz 280nw tork var yeni motorda dikkatinizi cekerim.
    Araç sadece elektrik motorundan oluşsa bu dediğiniz mümkün olabilirdi. Zaten sürüş testlerindeki his de bunun böyle olmadığını, torkun belli bir devirden sonra artığını gösteriyor. Bu sebeple önceki motorun en büyük özellği olan esneklik bu motorda hissedilmiyor, bunu bütün testler söylüyor. Önceki 156 beygirlik motor 1200 devirden itibaren maksimum torka başladığı için araç hep sabit torkla yol alıyor (1200'ün altına pek düşmüyoruz normal kullanımda.) Torkun hep sabit olması yani lastiklerin hep aynı tork kuvveti altında hareket ediyor olması araca yolda çok stabil ve esnek bir sürüş sağlıyor. Değişen tork hele de yüksek devirlerde artabilen tork bu esnek sürüşü veremez.

    Bütün testler yeni 1.5 motorun ara hızlardaki ataklığının daha zayıf olduğunu söylüyor. Tork dediğiniz gibi 0-4000 arası hep böyle sabit olsa bu his böyle olmazdı. Üstelik beygir gücü de daha fazla motorun, ona rağmen his böyle. Üstteki videoda çok güzel açıklamış, artık emisyon kuralları üreticileri çok sıkıştırıyor o yüzden torku yüksek devirden başlatıyor, bunun handikapını da alt devire koyduğu elektrik motoru ile kapatmaya çalışıyor. Ama sürücüye giden his eskisi gibi olamıyor. Üstelik daha fazla yakıt tüketimine yol açıyor.




  • iyi akşamlar. c180 2016 exclusive aracımla konya-antalya çok yavaş olmamak kaydıyla klima devamlı açık giderken 7,1 dönüşte 8,1 yaktı. yolu bilenler bilir oldukça engebeli bir yoldur.arabada iki kişi ve bir çouk vardı. bagajda 2 valiz, bana değerler gayet makül geldi. araba 2016 13 binde. ilerleyen kilometrelerde biraz daha değişir mi ? ayrıa bi sorum olacaktı. cam tavan ve araç camları anahtar ile otomatik olarak kapatamadım. bir de ekranda devamlı pil zayıf uyarısı veriyor. bunu basit bi elektrikçide değiştirebilir miyim ?teşekkürler.
  • Arkadaşlar W205FL ile ilgili bir sorum olacak.
    Şöfor tarafındaki koltuk kumandalarini kullanarak yolcu koltuğunu da kumanda etmenin bir yolu var mı acaba?
  • medarv M kullanıcısına yanıt
    İkisi bağımsız kullanılıyor. Sürücü tarafının yolcu bağlantısı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pnrkplna

    iyi akşamlar. c180 2016 exclusive aracımla konya-antalya çok yavaş olmamak kaydıyla klima devamlı açık giderken 7,1 dönüşte 8,1 yaktı. yolu bilenler bilir oldukça engebeli bir yoldur.arabada iki kişi ve bir çouk vardı. bagajda 2 valiz, bana değerler gayet makül geldi. araba 2016 13 binde. ilerleyen kilometrelerde biraz daha değişir mi ? ayrıa bi sorum olacaktı. cam tavan ve araç camları anahtar ile otomatik olarak kapatamadım. bir de ekranda devamlı pil zayıf uyarısı veriyor. bunu basit bi elektrikçide değiştirebilir miyim ?teşekkürler.
    Tüketim normal. Daha aşağı düşmez ileride.
    Anahtar pili migros, teknosa, D&R falan her yerde satılıyor, değiştirmesi çocuk oyuncağı, youtube'ta videosu var, tv kumanda pilini değiştirmekten daha basit, kendiniz halledersiniz.
    Araç anahtarındaki kapı kilitleme veya açma tuşuna basılı tutunca camları açma kapama yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 15 Ekim 2018; 17:29:29 >




  • medarv M kullanıcısına yanıt
    C kasada maalesef yok.
    E kasada bildiğim kadarıyla opsiyon, s kasada ise standart.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • wp-bykrm kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    Youtube'da İngiltere'de bir mercedes'de adam ısıtmanın yanında bulunan "L" adlı bir tuşa basarak yan taraftaki koltugu ayarlayabildi. O yuzden ben de merak ettim Turkiye'deki modellerde bunu yapabiliyor muyuz diye? Aslında Mercedes için basit bir iş ama koymamışlar maalesef.

    [simage]W205 MERCEDES C-Class ANA KONU[/simage]
  • medarv M kullanıcısına yanıt
    S serisinde standart var bunlar. W205 için de tesisat çekilip uygulanabilir demekki uğraşmak gerekli. Ama normalde C serisi için opsiyonlarda bile yok bu özellik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başpiskopos kullanıcısına yanıt
    C180 Benzinli, 25.000 km.de, 3. yıl bakımı için yaklaşık 2.600 TL dediler - standart servis+bujiler değişecekmiş. (Koluman-Ankara)
  • mcksy kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar maddi olarak çok rahat değilseniz garanti dolduktan sonra servise gitmenizin bir anlamı yok banada 3. Bakım için 2200 dediler ben dışarıda 650 tl ye yaptırdım. Ne 25binde ne 45 binde arabanın bujisi falan değişmez geçin bu işleri

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-5F1FA143F

    Bu mesaj silindi.
    ?
  • dermeister01 kullanıcısına yanıt
    Katılırım :)
  • Merhaba arkadaşlar,

    2015 yılında "Seat leon tdi" bayiden aldığım aracımı satıp yine aynı yıl aralığında c200 diesel almayı planlıyorum.
    Kafama takılan Amg - Avangarte arasından hangisini tercih etmem gerektiği. Özellikle style paket hoşuma gitmiyor ,donanımları yok.
    Leon aracımı alacağımda sipariş aşamasında dolu paket olmasına özen göstermiştim.
    Vereceğim ücret 170-180 bin tl den fazla olamaz , dolayısıyla 2015 yılını tercih edeceğim.
    Ya da c180 amg paketlere mi yönelmeliyim. Leon aracım tabiri caizse mazotu kokluyor , sakin kullanımda 4.0 , performansta 5.5 lt yi geçmiyor. Açıkçası c180 yakıt konusunda beni korkutuyor.
    Teşekkürler , iyi forumlar.
  • BasicWarrior kullanıcısına yanıt
    Dizelden benzine geçmeniz yeni aracınızda tat vermeyecektir. Kim ne derse desin cebinizden tam 2 kat para çıkıyor yakıt olayında.
    Yakıt, şehir içi dikkatli kullanımda 6,5LT’yi geçmez. Uzun yol 5,00LT.
    Dikkatsiz kullanım şehir içi 8.00LT’ti geçmez.
    Paket konusuna gelince kesinlikle AMG
    Vag grubu dizel motorları yakıtı adeta kokluyor, o değerleri yakalamanız çok zor.
    Ben 1.6 DSG TDI Octavia ile 3,6LT Gemlik-Ayvalık gittiğimi biliyorum.
    C200d de ise 5.00LT’nin altına düşmeniz zor.
    Benzinli de şehirler arası üzmez.
    Ama şehir içi ciddi üzer.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bahsettiğim verileri yakalamak çok zor doğru söylüyorsunuz. 7-7.5 lt yi geçmezse sorun olmaz , öğrenmek istediğim buydu.

    Bu amg paketin diğerine göre sadece jant , koltuk değil belli fonksiyonlarıda değişiyor galiba.

    Bilgilendirme için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BasicWarrior kullanıcısına yanıt
    Amg de motor veya şanzıman ile alakalı bir değişiklik olmuyor ancak görünüş olarak daha sportif dokunuşları ve buna göre süspansiyon sistemi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım hocam.

    Siteden bakınca çoğu araç hasarlı çıkıyor , fazla sıkıntısı olmayan , bütçeme göre bir araç bulabilirim umarım.

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BasicWarrior -- 21 Ekim 2018; 19:5:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese selamlar. Yağmurların başlaması ile sileceklerden ciddi bir sorun yaşamaya başladım. Öncelikle sorunum sileceklerin atlama yapması. İlk önce lastikleri sorunludur dedim. Bosh marka aldım taktım. Yağmur başlayınca atlamanın devam ettiğini fark ettim. Atlama gerçekten çok fazla. Çok zor durumda bırakıyor beni.

    Aracımda seramik ve cam su itici vardı. Yaklaşık 4-5 ay önce yapmıştım. İlk önce ondan şüphelendim ve cama kil uygulaması yapıp temizledim. Sorun devam edince camı pasta ile temizlettim. Atlama sorunu yine devam etti.

    Bu arada camda su yokken atlama yok. Ya da cam suyu sıkınca atlama olmuyor. Normal su ve yağmur suyunda camda atlama oluyor.

    Artık ne yapacağımı bilemedim. Acaba camda mı sorun. Lütfen bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brksvr -- 24 Ekim 2018; 20:59:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 798799800801802
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.