Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (541. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
181
Favori
1.220.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 539540541542543
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Izleyin ve gorun. Anakonunda teknoloji detaylari var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    sitede yazan bilgi bu

    DRIVE PILOT şehir içinde, kırsal yollarda veya otoyollarda öndeki araca olan mesafeyi ve araç hızını kontrol eder ve yönlendirmeyi destekler. Böylece, özellikle uzun seyahatlerde veya ağır ya da tıkanık trafikte sürücünün üzerindeki gerilimin bir kısmını fark edilir ölçüde alır.


    Mercedes-Benz DRIVE PILOT ile bağımsız sürüşe doğru bir sonraki adımı atmaktadır. Otomobil, kendisiyle öndeki araçlar arasında doğru mesafeyi otomatik olarak koruyabilir ve onları 210 km/s'ye varan hızlarda takip edebilir. Bu da sürücünün üzerindeki gerilimi azaltır çünkü normal sürüş senaryoları içinde gaz veya fren pedalına dokunması gerekmeyecek ve virajlarda bile yönlendirme konusunda bol yardım alacaktır. DRIVE PILOT bunu gerçekleştirmek için bütün bir yenilik paketinden yararlanır. Önemli özellikleri arasında Direksiyon Pilotu, Mesafe Pilotu ve Hız Sınırı Pilotu bulunmaktadır.

    Direksiyon Yardımcısı aracın yanal hakimiyetini güvenceye almak için hem yol işaretlerini hem de öndeki araçları kullanır. Ayrıca, hem çok şeritli otoyollardaki serbest akışa sahip trafikte hem de şerit işaretlerinin net olmadığı yerlerde takip edebilir. Aktif Şerit Değiştirme Yardımcısı da fonksiyonlarından biridir. Aktif Şerit Değiştirme Yardımcısı, sürücü şerit değiştirmeye başlar başlamaz yönlendirme torku uygulayarak sürücüye bu konuda yardım eder. Sürücü, akıllı eller uzakta uyarı sinyalinin tekrarlayan uyarılarına tepki vermediği takdirde Aktif Acil Durum Durdurması Yardımcısı devreye girerek sürücünün direksiyonu tekrar tutmasını sağlar. Otomobili aynı şerit içinde durdurmak için fren yapılır.

    DISTRONIC, takip mesafesi kontrol sistemi, öndeki araçla aradaki mesafeyi 210 km/s'ye varan hızlara kadar kontrol eder. Sürücü 20 km/s ile 210 km/s arasında istenen bir hız ayarlayabilir. Sistem düşük bir araç hızında duran araçlara da tepki verebilir. Araç, trafik tıkanıklığı içinde DISTRONIC takip mesafesi kontrol sistemi tarafından tümüyle durdurulduysa, 30 saniye sonrasında kadar sürücü müdahalesi olmadan otomatik biçimde yeniden hareket edebilir (yalnızca isteğe bağlı Aktif Park Yardımcısı ile birlikte).


    Hız Sınırı Pilotu (yalnızca isteğe bağlı Comand Online, multimedya ve navigasyon ön hazırlığı ile birlikte) tanınmış hız sınırlarını otomatik biçimde DISTRONIC takip mesafesi kontrol sistemi için gereken hız olarak varsayabilir. Bu da sürüş konforunu önemli derecede arttırır. Bu, her hız sınırı değişiminde hız sabitleyici ve sınırlayıcıyı ayarlamak gerekmediği ve araç bir köye/kasabaya/şehre her girdiğinde araç hızının otomatik olarak ayarlanacağı anlamına gelir.

    DRIVE PILOT, Şerit Takip Paketinin bir parçasıdır




  • djstardust D kullanıcısına yanıt


    Highlights of the new E-Class at a glance:

    - Wide-screen cockpit with high-resolution double display, individually configurable
    - Touch Controls for controlling the entire infotainment system using finger swipes
    - New, intelligent graphic design with high-resolution visualisations and animations, together with a simplified logic
    - Comprehensive smartphone integration: digital vehicle key, wireless charging, capacitive aerial coupling, support of smartphone-based infotainment systems (Apple's CarPlay® and Google's Android Auto™)
    - Extended Driving Assistance package with DRIVE PILOT, Distance Pilot DISTRONIC with extended restart function in stop & go traffic, Active Lane-change Assistant, Active Emergency Stop Assist, Speed Limit Pilot, Active Brake Assist with cross-traffic function, Evasive Steering Assist, Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist and PRE-SAFE® PLUS
    - New Parking Pilot functions including Remote Parking Pilot
    - Car-to-X communication
    - Improved PRE-SAFE® protection concept with new PRE-SAFE® triggering scenarios
    - PRE-SAFE® Impulse Side in Driving Assistance package Plus
    - PRE-SAFE® Sound
    - Beltbag for passengers in the outer rear seats
    - New four-cylinder diesel engine
    - 9G-TRONIC nine-speed automatic transmission
    - AIR BODY CONTROL air suspension
    - Best of bench for drag coefficient (Cd as low as 0.23)
    - Quietest vehicle in its segment
    - Best of bench for interior sizes and entry/exit.
    - Ambience lighting with 64 colours
    - MULTIBEAM LED headlamps each with 84 individually controlled high-performance LEDs and adaptive Highbeam Assist PLUS
    - Tail lights with stardust effect and multi-level functionality



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 13 Mayıs 2016; 13:35:47 >




  • isimbulunamadı kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim hocam iyi forumlar
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    videoyu izledim, c deki sürüş destek paketinden daha geniş bir içeriği var
    (örneğin parktan geri çıkarken trafiği kontrol etmesi, yaya etrafından manevra
    yapması, park yerine yalnız girip çıkması, otomatik sollama yapması)
    ama steering assist ve distronic plus yine ayni şekilde çalışıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djstardust -- 14 Mayıs 2016; 12:38:54 >
  • Merhaba beyler hem e-180 hem c-180 forumunu takip ediyorum burada ve orada yeni kasa e ile ilgilenen abilerim olduğunu gördüm ve bugün e serisi dizel motoru test ettim sizlerle izlenimlerini paylaşmak istiyorum. Öncelikle 19 yaşındayım daha önce w210 e200, chevrolet captiva, ve w221 makyaj model s500 kullandım. Bu 3 arabamızıda sattık ve şuan yeni bir araç almak istiyoruz. Tercihimiz 2.0 litre benzinli motor olduğu için audi a6 dan vazgeçtik. bmw ye gittiğimizde ( geçen aralık) istanbul borusan ve kosiflerde 520d den başka birşey yoktu bizde e200 beklemeye karar verdik. Bugün aracı görmeye gittiğimde Avantgarde ve Exclusive test sürüşe açıktı öncelikle şunu belirteyim resimlerde amg paket çok güzel çok baskın duruyordu bence diğer 2 pakete göre ama canlı görünce o kadarda fazla fark olmadığını söyleyebilirim. Gelen arabalarda aksesuar nerdeyse 0 dı Tr paketi olarak sunroof geri görüş kamerası 64 renk ambians aydınlatma vs. var ancak masterpiece of intelligence diye lanse edilen araçta hiç bir şey yok. Standart analog kadran ortada küçük ekran gece görüş veya pre-safe tarzı hiç birşey Tr paketinde yok ancak sipariş ile geliyor. Bayana bu kadran c180 ile aynı deyince bana hayır onlardaki dışa dönük demesi biraz manidardı mercedes tr en azından kadran kısmını elektronik getirebilirdi s350 gibi.Döşeme ve koltuklar güzeldi rahattı fakat onlardada elektrik ve hafıza yoktu. Torpido c180 gibi yarım açılmıyor tam açılıyordu ve derinlik olarak elim komple giriyordu orta konsol daki saklama yerleri bence yeterli idi,bagaj tüm beklentileri karşılar hele koltuklar yatıyorsa aman aman. Şürüş olarak direksiyon çok çok hafif süspansiyonlar iyidi fakat bunu nasıl anlatsam bilmiyorum kasisten geçerken tekerleğin yukarı yükseldiğini çok net hissettim bu cümle bu hissiyat için doğrumu bilmiyorum fakat o kısım beni biraz üzdü diğer arabalarda kasisten geçerken pıt pıt yapar geçerdik ama bunda nedense kullanırken birden içimden evet tekerlekler motorun oraya çıktı dedim. Dizel araç sessizdi fakat gaz verince sağ ve sol camlar açıkken o klasik dizel sesi rahatsız edici olmayan düzeyde geldi ama uzun vadede bilmemem ne olur. Dönüş turu olarak captiva ve w210 u bas alırsak captivanın turu biraz kötü herkes bilir ondan tabiki iyidi ama w210 sanki çok az daha önde diye düşündüm orda evde internetten bakınca dönüş çapı w210 11,3 olarak bu kasa 11,6 olarak gözüküyor ama bir yanlışlık olabilir. Araç yolda giderken birden boşa attı sebebini anlamadım acaba elim arkadaki kulakçıklara değdi de böyle birşeymi oldu anlamadım. Start stop varmıydı bilmiyorum gerçi hiç ışığa falan denk gelmedim. Ses sisteminde hiç bi bas tiz ayarı yokken sesi çok açınca kötüleşti biraz ama çalan şarkınında etkisi olabilir değişik birşey çalıyordu. Touchpad biraz donuk gibiydi ama öyle lag filan yoktu belki benden kaynaklı olabilir dokunmatiğini düzgün kullanamamış olabilirim. Şuan aklıma gelenler bunlar eğer sorunuz olursa cevaplamak isterim okuyan herkese teşekkürler hatam var ise özür dilerim




  • Papaoutai kullanıcısına yanıt
    Almanya standart donanimi tr den daha zayif. Buraya standart gelen cogu ozellik orada opsiyon. Touchpad, sunroof, led farlar vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haklısınız ama aracın ordaki prestiji ile türkiyedeki yeride çok farklı bence hala devam ediyormu bilmiyorum ama w210 lar 212 ler oralarda taxi burdada e serisi şirket müdürünün yada en azından orta gelir sahibi diyebilceğimiz kişilerin arabası.
  • Beyler aşağıdaki linkteki navigasyon kartını alsam CLA'da çalışır mı?

    Gümrüğe takılma gibi bir problem yaşar mıyım? Daha önce alanlar yardımcı olabilir mi?





  • Papaoutai kullanıcısına yanıt
    Almanyada S class larda taxi yapiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli Mercedes sahipleri. Ankara LLumar yetkili bayii EMR Garage 1 yıldır forumun sıcak fırsat bölümünde LLumar cam filmi, kaput koruma filmleri ve folyo uygulamaları için kampanya fırsatları sunmaktadır. Şimdiye kadar yüzlerce forum üyemize hizmet verdik. Konumuzu ve referanslarımızı inceleyebilirsiniz:
    http://forum.donanimhab...85775//tm.htm#103585775

    Kampanya kapsamında;

    LLumar AT serisi cam filmi 200 TL
    5 yıl garantili Oraguard tam boy kaput koruma filmi 250 TL
    Ayna piano black folyo uygulaması

    Fiyatlarla sizleri bekliyor.


    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Papaoutai

    haklısınız ama aracın ordaki prestiji ile türkiyedeki yeride çok farklı bence hala devam ediyormu bilmiyorum ama w210 lar 212 ler oralarda taxi burdada e serisi şirket müdürünün yada en azından orta gelir sahibi diyebilceğimiz kişilerin arabası.

    2 aydır Berlindeyim ve evet dediğiniz gibi taksilerin yüzde 80'i E kasa, çoğu da w212 kasa. Ama bundan yanlış anlam çıkarmayalım. Ben de ilk defa bu kadar uzun kaldım Almanyada ve bu kadar tanıdım burayı.
    Şunu demek istiyorum burada taksilerin hepsinin E kasa olması Almanyada E kasanın Türkiyedeki Fiat Linea'ya eşdeğer bir araç olduğunu düşündürmesin. Türkiyede linea düşük gelirli insanların alabileceği araba, demekki Almanyada da E kasa düşük gelirli insanların alabileceği araba gibi düşünmeyelim. Öyle birşey yok. Almanyada çalıştığım ortamdan ayrı bir sürü de akrabam tanıdığım var her gelir grubundan bu nedenle biliyorum durumu. Burada da E kasa kolay alınabilecek bir araba değil öyle. Taksilerin hepsinin E kasa olması geniş iç hacmi ve konforu nedeniyle ve biraz da öyle adet olmuş eskiden bu yana işte... Birisi ucuz küçük bir arabayı alıp taksi yapsa kimse binmez, çünkü eskiden beri E kasa olarak alışılmış.

    Almanyada da E kasa gayet prestijli iyi bilinen hatta pahalı bir araba. Hatta C kasa da öyle, C kasa da neredeyse bizdeki imaja sahip. Herkes kolay kolay C veya E kasa araç alamaz burada da. Taksiciler E kasayı taksi yapıyor, belki 2. el alıyorlardır bilmiyorum çünkü 2. el bayağı ucuz oluyor burada. Yollarda bütün taksiler w212 E kasa diyoruz mesela ama taksi olmayan normal w212 E kasa neredeyse yok denecek kadar az. 2 aydır hergün sokak sokak gezen dolaşan birisi olarak net konuşabiliyorum.

    Sıfır C kasa donanımına göre değişmekle birlikte 40-50 bin euro ise 5 yaşında C kasa 10-15bin euro donanımına göre. E kasa da bunun 1.5 kat fiyatı gibi.

    "Türkiyede E kasa en azından orta gelir sahibi diyebileceğimiz kişilerin arabası " demişsiniz, Almanyada da aynen öyle. Hatta C kasa da öyle. Sıfır araba almak burada da zor. Ama 2. el fiyatları bizdeki gibi değil, çok düşüyor o yüzden o kolay. Buna rağmen bir sürü polo, golf, astra veya başka marka model eski kasa arabalar dolu yollarda. Kısacası şunu söyleyeyim Türkiyedeki araba profili ile Almanyadaki o kadar farklı değilmiş, yollardaki eski, orta, yeni araba oranı bizdeki ile aynı. Yollarda sııfır lüks araba oranı da bizdeki ile aynı, hatta İstanbula göre daha az gibi Berlinde lüks araba.

    2 aydır Berlinde gördüğüm yeni B8 kasa Passat sayılıdır, onlarında yarısı variant. Belki 3-5 tane ancak gördüm, her tarafı gezip dolaştığım halde. Türkiyede Passatın sayısı yok yollarda. Buna da çok şaşırdım.

    Bizim forumun konusu C kasa İstanbul ile benzer oranlarda var Berlinde. Hem de V8 biturbo AMG olanına kadar :) Bayağı uzun oldu ama konu açılmışken buradaki görüşlerimi yazdım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 15 Mayıs 2016; 11:24:40 >




  • isimbulunamadı kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi Almanya'da taksilerin E kasa olması bir kültürdür.
    Aynı Kıbrıs ve çoğu Avrupa ülkesinde olduğu gibi.
    Bunun yanında Almanya'da Mercedes taksiler için ayrı bir paket benzeri birşey çıkarıyor dikkat ederseniz renkleri filan aynı.
    Ve taksi olacaği için fiyatı ödeme seçenekleri vs normal E serilerinden farklı oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Dediğiniz gibi Almanya'da taksilerin E kasa olması bir kültürdür.
    Aynı Kıbrıs ve çoğu Avrupa ülkesinde olduğu gibi.
    Bunun yanında Almanya'da Mercedes taksiler için ayrı bir paket benzeri birşey çıkarıyor dikkat ederseniz renkleri filan aynı.
    Ve taksi olacaği için fiyatı ödeme seçenekleri vs normal E serilerinden farklı oluyor.

    Aynen kesinlikle bunu demek istedim: "kültür"
    Kesin öyledir, ayrı ucuz paketi vardır, ödeme kolaylığı falan farklıdır.
    Diğer şehirleri bilmiyorum ama Berlinde hepsi açık sarı renk, Türkiyedeki taksilerden daha açık bir renk ama hoş.
  • Vay be, ne zengin ülkeymişiz de haberimiz yokmuş. Orta sınıf E serisine biniyormuş. Kaç tane satıyor bu orta sınıf arabası senede ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • en azından orta gelir sahibi diyebilceğimiz kişilerin arabası demişim abi orta sınıf e kasaya biner dememişim. Taksi olayına gelirsek orda anlatmak istediğim aslında o araca almanyada ulaşmak ile türkiyede ulaşmak aynı değil bana göre bundan dolayıda biraz daha fazla özellik beklerdim led far cam tavan yada anahtarsız çalıştırma e sınıfı otomobilin türkiye paketi olmamalı demek istemiştim yanlış anlaşıldıysam özür dilerim
  • isimbulunamadı kullanıcısına yanıt
    Benim gördüğüm kadarıyla tüm Almanya'da aynı renk sarıdan ziyade kreme çalan bir renk.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Örnek resim taksi renkleri açısından.
    Türkiye de de görmüştüm. İnanın gerçekte iğrenç bir renk.
    Bu mesaja eklenen görseller:

    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Papaoutai

    en azından orta gelir sahibi diyebilceğimiz kişilerin arabası demişim abi orta sınıf e kasaya biner dememişim.

    Tr'de ortalama kişi başı gelir yıllık 10bin dolar, en ucuz E serisi de 60 küsür bin dolar. Yılda 50bin dolar kazanan adama Tr'de orta gelirli diyorsanız belki olabilir.
  • İstisnalar elbette vardır ancak Ülkemizin genel durumu ve çevremizdeki insanların ekonomik durumu-bindiği otomobiller düşünüldüğünde Mercedes E'ye sahip kişilerin orta gelir grubu olarak tanımlanması çok da yanlış değil kanımca...100bin tl altı araçlar düşük gelir;300-400bin vs üzeri araç sahipleri yüksek gelir gibi düşünülebilir...Ha bana göre de bu paralar bu arabalara aşırı fazladır,ama sonuçta geldiğimiz durum budur;nereye varacağı da belli değildir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plateau -- 16 Mayıs 2016; 10:01:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 539540541542543
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.