Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (446. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
181
Favori
1.221.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 444445446447448
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    @isimbulunamadı Evet o anahtardan haberdardım ancak dışarıdaki kapağı çıkarmayı başaramamıştım sanırım yanlış yöne doğru bastırdım. Pili değiştirene kadar diğer anahtarı kullanırım.

    Kış lastiğini ben alpin a4 zp moe(225/50/17R) den yana kullandım. Bridgestone da fiyatlar baya uygundu ancak bu sefer michelin denemek istedim. Lastikçilerde bu boyutta özellikle michelin çok az var nedense hatta 18 inch için olan bulunamıyormuş mal gelmemesinden şikayet ediyorlardı. Bu boyutta alacak olanlar acele etsin derim.

    Ben de az önce arabaya binerken ilk defa kapı kulpundaki kapağı açmayı denedim. Basitmiş.
    Kapağın altında anahtarın gireceği bir delik var, o deliğe anahtarı sokunca açılıyor kolayca. Takarken anahtara gerek yok, yerine kolayca oturdu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isimbulunamadı

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    @isimbulunamadı Evet o anahtardan haberdardım ancak dışarıdaki kapağı çıkarmayı başaramamıştım sanırım yanlış yöne doğru bastırdım. Pili değiştirene kadar diğer anahtarı kullanırım.

    Kış lastiğini ben alpin a4 zp moe(225/50/17R) den yana kullandım. Bridgestone da fiyatlar baya uygundu ancak bu sefer michelin denemek istedim. Lastikçilerde bu boyutta özellikle michelin çok az var nedense hatta 18 inch için olan bulunamıyormuş mal gelmemesinden şikayet ediyorlardı. Bu boyutta alacak olanlar acele etsin derim.

    Ben de az önce arabaya binerken ilk defa kapı kulpundaki kapağı açmayı denedim. Basitmiş.
    Kapağın altında anahtarın gireceği bir delik var, o deliğe anahtarı sokunca açılıyor kolayca. Takarken anahtara gerek yok, yerine kolayca oturdu.

    Anladım teşekkür ederim. Bende pille ilgili bilgi vereyim bilmeyenler için. Panasonic cr 2025 3v pil var araç anahtarının içinde. Araç anahtarınındaki pile ulaşmak için yine anahtar üzerindeki vale anahtarını çıkardığınız yerin yan tarafına bastırınca arka kapak açılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkan1zek -- 21 Kasım 2015; 19:34:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hawk18

    Ben de VW kullandım 3 sene. Gözünüzün kulağınızın turbo ve DSG de olması insanı inanılmaz rahatsız ediyor. Aracı gönül rahatlığı ile zevk ile kullanamıyorsunuz. Turbondan ses mi geldi, DSG de bir sıkıntı mı var vs..??

    yapmayın Allah aşkına chipli golf kullanıyorum 30.000km dir üstünde ben o turboyu bozamadıysam sağlam demektir (çok sıkıştırırım) dsg gelince 20.000 kavrama (balata) değiştiren var mekatronik (elektronik) bozan var hiç sorun olmadan binen de var. dsg için sağlam demem zor
  • Amortisörlerden sanki yağsız kalmış gibi kasislerde gıcırtı gibi bir ses geliyor, karşılaşan var mı böyle birşeyle?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • digitalunix D kullanıcısına yanıt
    Ön salıncak burçlarındandır büyük ihtimal.
    Genelde 30.000 Km' den sonra ses yapmaya bsşlar tümseklerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • furkan1zek kullanıcısına yanıt
    Furkan Bey probleminizi çözmüşsünüz zaten, geçmiş olsun. Benim sormak istediğimi şey, anahtarınızın pili zayıfladığında araç ekranında pil zayıf uyarısı verip, vermediği? Geçenlerde eşimin aracında ekranda pil zayıf uyarısı verdi, servisten pil aldırıp, değiştirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Furkan Bey probleminizi çözmüşsünüz zaten, geçmiş olsun. Benim sormak istediğimi şey, anahtarınızın pili zayıfladığında araç ekranında pil zayıf uyarısı verip, vermediği? Geçenlerde eşimin aracında ekranda pil zayıf uyarısı verdi, servisten pil aldırıp, değiştirdim.



    Teşekkür ederim . Ben pil zayıf uyarısı görmedim veya dikkatimi çekmedi. İner inmez kilitlemeye çalıştım olmayınca motoru çalıştırmayı denedim ancak araç tanınmadı uyarısı verdi. Bir anda gitmiş gibi oldu.
    Pil için servise gitmeye gerek yok aslında 3voltluk hafıza pilleriyle çalışıyor onu arka kapağı vale kilidiyle açıp takabiliyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkan1zek -- 23 Kasım 2015; 11:25:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mortal_Abas

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek


    quote:

    Orijinalden alıntı: sulbas

    kışlıkta ön arka lastikler farklı ölçülerde olması şart mı? farklı olursa desen aynı olması gerekli mi? bir de bu dekleme RFT parametresini eklersek piyasada lastik kalmıyor zaten. normal lastiklerde petlas, falken haricinde farklı ölçülerde aynı desen kışlık lastik markası bulamadım. sanırım RFTden vazgeçeçceğim.

    225 50 17R için yalnızca 2 rft lastik var. Birisi bridgestone blizzak diğeri godyear ultragrip 8 idi yanlış hatırlamıyorsam. Rft den vazgeçsem ben düşünmeden nokian alırım ancak süspansiyon ayarları rft ye göre yapılmışken böyle bir değişiklik balansta soruna neden olur mu bilmiyorum. Bu konuyu satış temsilcisine sormak gerek aslında. Rft olması olmaması arasında bende kararsızım güvenlik açısından kesinlikle rft ancak aracıda sertleştiriyor bir diğer yandan.

    süspansiyon ayarı diye birşey gerçekten var mı acaba, sonuçta konfirgatörden rft lastik seçeneğini iptal edince sadece tyre kit ekleniyor arabaya

    Fabrikadan rft olarak çıkan araçların süspansiyon ayarları ona göre yapılıyor bunu spor konfor değilde daha farklı bir şey olarak düşünebiliriz. Benim okuduğum kadarıyla böyle. Rftler kasiste çok küt küt vuruyor onun dışında sorun yok aksine güvenli tabi pahalı da. Ancak ayar yapılmadan rft den normale benim bildigim geçilemiyor . Lastik almak için bayiye gideceğim ancak havalar tabi hala soğumadı ay sonunda gidip soracağım kesin bilgi için.

    Mercedes Mengerler ile görüştüm normal lastiğe geçmek istediğimi herhangi bir süspansiyon ayarı yapmanıza gerek yok dediler.

    2 tane daha iyi lastikçi ile görüştüm işlerinin ehli olan onlarda gerek yok ilk defa duyuyoruz dediler.

    BMW X5 kullacısı ile görüştüm runflat den normal lastiğe geçmiş çok rahat etmiş hiçbir ayar yapmamış.

    Arabanın kullanma kılavuzunu biraz kurcaladım, kış lastikleri için MOE olmayan lastiğe geçilirse araca tirefit almanız gerekli yazıyor sadece hiçbir süspansiyon ayarından bahsetmiyor.

    Benim araç 19 inç run flat görünüm 10 numara ama konforda bozuk yollarda çok yavaş sürmek zorunda kalıyorum. araç 10.000de hala balon yaptırmadığım için kendimi kutluyorum :)

    17 fascination jantı aldım kışın normal lastik takıp kullanmak için. amg araca 17 jant taktığımda genişletilmiş çamurluk farkından dolayı kötü durmaz dimi 225/50 17 lastikler ?

    bu arada aracımda trim sesleri mevcut acaba içi exclusive olan araçlarda trim sesleri daha mı fazla oluyor ? sonuçta amg araçlar sportif kullanıma yönelik olduğu için daha mı dayanıklılar acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtvolkanozbay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hawk18

    Ben de VW kullandım 3 sene. Gözünüzün kulağınızın turbo ve DSG de olması insanı inanılmaz rahatsız ediyor. Aracı gönül rahatlığı ile zevk ile kullanamıyorsunuz. Turbondan ses mi geldi, DSG de bir sıkıntı mı var vs..??

    yapmayın Allah aşkına chipli golf kullanıyorum 30.000km dir üstünde ben o turboyu bozamadıysam sağlam demektir (çok sıkıştırırım) dsg gelince 20.000 kavrama (balata) değiştiren var mekatronik (elektronik) bozan var hiç sorun olmadan binen de var. dsg için sağlam demem zor

    122 beygir olan TSI motorlar çok sıkıntı olmuyor ama 150-160 beygir yani kompresör+turbo olanlar sıkıntılı. Dikkatli kullamak, devirli kullanımlardan sonra aracı 1-2 dakika daha boşta çalıştırıp turboyu soğutmak gerekiyor.

    DSG de şöyle bir sorun var. Çift kavramalı kuru diye tabir edilen 7 ileri bu viteslerin kaldırabileceği tork değerleri var. Ve malesef bu tork değeri aracın tork değerinin biraz üzerinde. Aracı, şanzımanı biraz zorladığınızda sıkıntı yapmaya başlıyor. Tork değerleri çok aklımda değil ama 7 ileri dsg ler 250nm ye kadar dayanıyor diye biliyorum. 6 ileri dsg şanzımanın tork dayanımı daha yüksek (350)nm. Bu sebeble ağır ve torku yüksek araçlarda (örneğin tiguan) bu tercih ediliyor.

    Eski nesil klasik otomatik şanzımnlarda ise 400-450 nm tork dayanım değerleri var. Bu sebeble daha sağlamlar. Ancak geçişleri çift kavramalılara göre daha sert.




  • lastik işi konusunda yardım istiyorum arkadaşlar sizlerden.

    michelin en iyi lastiktir gibi bir algı var fakat tyrereviews.co.uk sitesine girip lastik testlerine baktığımda çok iyi sırlarda göremiyorum hatta bu senenin en iyi lastiği Goodyear Ultragrip performance gen-1 gözüküyor.

    Michelin alpin A5 lastik için 460 lira fiyat aldım
    Continental TS850 için 470 lira fiyat aldım
    Goodyear UG Performance gen-1 için 450 lira fiyat aldım.

    lastikte aradığım en önemli özellik sessizlik
  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Benim yaklaşık 16 ay sonrasında uyarı verdi ekrandan. Yaklaşık 2 hafta daha böyle kullandım her motor çalıştırmada uyarıyı yeniledi, sonra kendim pili alıp kendim değiştirdim.
  • yyamany Y kullanıcısına yanıt
    Çok güzel, olması gereken de bu zaten bu teknolojide bir araçta. Normal şartlarda aracı her açışta uyarı ekranı insanı zorluyor pil değişikliğine.
    Yine de pahalı bir şey değil, aracın uyarmasını beklemeden belli dönemlerde değiştirmek iyi olur. Bilgi için teşekkürler.
  • Ben satış temsilcisinden böyle bir bilgi almıştım. Lastikçilere de sorduğumda böyle bir ayar yok dediler. Yani sizde sorduysanız yoktur ben yanlış anlamış olabilirim. Kış lastiği için 17 inch 225/50/17 R alpin a4 zp moe tercih ettim. Bu boyut runflatte dunlop michelin etiket değerleri yüksekti
    www.mytyres.co.uk
    Tyres online @ mytyres.co.uk: Cheap tyres for cars, 4x4's and transporters
    http://www.mytyres.co.uk/cgi-bin/rshop.pl
    . Dunlobu 50 yanak değil 55 yanak bulabildiğim için almadım. Michelin 2. tercihimdi onu aldım. Aslında en uygun bridgestone idi (475 tl) ancak bu fabrikadan gelen turanza bridgestone fazla sert geliyordu özellikle çukur, kasislerden geçerken.
    Run flatten normal lastiğe geçince tirefit ne kadar kurtarır ben emin değilim. 100 tl fazla vererek 540-550 ye michelin RFT almak daha mantıklı geldi. Yüksek hızda Allah korusun lastiğiniz patlasa bagajdaki tirefitin kimseye hayrı olmaz. Daha büyük 18-19 R için bir şey diyemem hiç kullanmadım ama daha sert olacaklar kesin. Bence 19 R da hissettiğiniz sertliği 17 R rft de hissetmezsiniz . Türkiye deki yollar için 19 çok fazla hassas olur.
    Exclusive ile amg veya başka bir line ın dayanıklılık konusundan farklı olması imkansız. Araç aynı araç üzerine eklenen donanım süslemeler ile değişiyorlar. Bende sağ kapıdan bazen taş geliyormuş gibi tak tak sesler duyuyorum. (fascination) 10.000 de şuan servise bir gün yolum düşerse sorarım.
    Bu arada michelin a4 ZP MOE (rft) deki MOE nin açılımının mercedes orjinal equipment olduğunu öğrendim bu da belki bir uyum kazandırır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkan1zek -- 23 Kasım 2015; 15:57:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hawk18

    quote:

    Orijinalden alıntı: dtvolkanozbay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hawk18

    Ben de VW kullandım 3 sene. Gözünüzün kulağınızın turbo ve DSG de olması insanı inanılmaz rahatsız ediyor. Aracı gönül rahatlığı ile zevk ile kullanamıyorsunuz. Turbondan ses mi geldi, DSG de bir sıkıntı mı var vs..??

    yapmayın Allah aşkına chipli golf kullanıyorum 30.000km dir üstünde ben o turboyu bozamadıysam sağlam demektir (çok sıkıştırırım) dsg gelince 20.000 kavrama (balata) değiştiren var mekatronik (elektronik) bozan var hiç sorun olmadan binen de var. dsg için sağlam demem zor

    122 beygir olan TSI motorlar çok sıkıntı olmuyor ama 150-160 beygir yani kompresör+turbo olanlar sıkıntılı. Dikkatli kullamak, devirli kullanımlardan sonra aracı 1-2 dakika daha boşta çalıştırıp turboyu soğutmak gerekiyor.

    DSG de şöyle bir sorun var. Çift kavramalı kuru diye tabir edilen 7 ileri bu viteslerin kaldırabileceği tork değerleri var. Ve malesef bu tork değeri aracın tork değerinin biraz üzerinde. Aracı, şanzımanı biraz zorladığınızda sıkıntı yapmaya başlıyor. Tork değerleri çok aklımda değil ama 7 ileri dsg ler 250nm ye kadar dayanıyor diye biliyorum. 6 ileri dsg şanzımanın tork dayanımı daha yüksek (350)nm. Bu sebeble ağır ve torku yüksek araçlarda (örneğin tiguan) bu tercih ediliyor.

    Eski nesil klasik otomatik şanzımnlarda ise 400-450 nm tork dayanım değerleri var. Bu sebeble daha sağlamlar. Ancak geçişleri çift kavramalılara göre daha sert.

    sayın hawk18 bilgiler için teşekkürler rakamlar bir kısmında farklılık olsada bilgiler doğru. öncelikle benim araç 1.6tdi. ben chipledim 140bg 310nm tork aralığında 30.000km dir sorun yok. tabi bu bir kıstas değil. ayrıyetten aracım manuel. beetle aracım dsg. 7 ileri kuru bunun tork limiti 300nm ile kısıtlıdır. 300 nm sonra şanzıman kendini korumaya alıp kapanır. 6 ileri eski nesil bir diğer adı yağlı şanzıman 2.0tdi gibi yüksek hacimli dsg lerde mevcut golf r de takılan aynı şanzımandır tork dayanımı 500nm gibidir o yüzden modifiyeye çok yatkın bir şanzımandır bunun şimdi örneğin yeni passat 2.0tdi 240bg yeni 7 ilerisi çıkmıştır. normal 7 ileri farklıdır tork dayanımı 600nm civarında dır. bizim 7 ileri ile alakası yoktur yeni tiguan r line da kullanılacaktır. yani motora göre şanzıman. şu an bana sorarsanız en iyi çift kavramalı şanzıman yeni x1 ve pejo 308 de mevcut olup aynı marka şanzımandır




  • dtvolkanozbay kullanıcısına yanıt
    Yeni x1 de ve 308 de tam otomatik sanziman kullaniliyor. Ureticileride farkli.

    x1 de zf8 var.
    308 eat6 ise aisin uretimi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 23 Kasım 2015; 17:04:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • digitalunix D kullanıcısına yanıt
    şu sıralar o sesler beni de huzursuz etmeye başladı. özellikle yavaş seyirde kasislerden geçtiğimde arka amortisörlerin gıcırdaması bariz duyuluyor. bu normal mi? bir de araç 15-20km gibi biraz yol yaptıktan sonra aracı durdurup direksiyonu sağa sola çevirdiğimde sanki direksiyon veya mili bir yere sürtüyormuş gibi garip bir ses geliyor. ama aracı ilk çalıştırdığımda hiç böyle bir ses olmuyor. fikri olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sulbas -- 23 Kasım 2015; 17:08:06 >
  • digitalunix D kullanıcısına yanıt
    Aynı sıkıntı bende de var araç 20 bin KM de son 3-4 bin KM dir yapıyor kasislerden yavaş geçerken gıcırtıyı. Servise götürmeyi düşünüyordum bende.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Yeni x1 de ve 308 de tam otomatik sanziman kullaniliyor. Ureticileride farkli.

    x1 de zf8 var.
    308 eat6 ise aisin uretimi.



    x1 de 1.5 üç silindirli ve zf8 yok üstelik 6 ileri bizzat bindim:) ve çift kavrama asian yeni x1 şanzıman veriyor gittim alıcı gözüyle gördüm de konuşuyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dtvolkanozbay -- 23 Kasım 2015; 18:22:19 >
  • dtvolkanozbay kullanıcısına yanıt
    Dostum peugeot da kullanilan 6 ileri eat6 isimli otomatik sanziman tam otomatik bir sanziman ve aisin uretimi. Bu konuda anlasalim.

    Yeni x1 hakkinda hic bilgim yok. Sizin dediginize gore eger x1e aisin sanziman tedarik ettiyse oda tam otomatiktir. Bu sanzimanin 6 ileri versiyonlarida var 8 ileride. Yari otomatik oldugunu hic sanmam. Bilgisayara gecince bakarim x1 in sanziman detayina. Internet sitesinde yazmiyor mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angelusjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: goganemre

    Arkadaslar kolay gelsin aracimi satiyorumda asaga link koyacam araci alirken 163 kusure almistim simdi ise 150 satiyorum ama pek ragbet yok fiyat mi yuksek anlamadim bir yilda da 13 bin tl kayip daha ne kadar olucak. Fikri veya yorumu olan varmidir yada yakin zamanda aracini satan vs. tesekkurler

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-ilk-sahibinden-c180-amg-paket-kazasiz-boyasiz-18.000-km-extrali-231193936/detay/

    Aracınızda problem yok ancak euro bayaa düştü. Geçen hafta abime C180 AMG aldık. 166 bin TL lik aracı 148 bin e bıraktılar. Yeni araçlarda %10 civarı indirim yapıyorlar euro düşüşünden dolayı. Moralinizi bozmak istemem ama sizin araç yerine gidip sıfır almak daha mantıklı görünüyor. Ben de 2 ay önce C180 almış biri olarak moralim bozuluyor ama napalım. 2 ay önce aldığım için 6-7 bin tl kaybım var :(

    Baz amg olsa 161.400 liste. Trafik tescil vs 162.900 yapar. 15.000 lira indirim almissiniz hocam. Ekstra meslek indirimi vs mi var ? Hangi bayiden alindi fiyat acaba.

    166 lira deseniz trafik tescil dahilse 20.000 lira indirim almissiniz. Kulaga baya zor geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 23 Kasım 2015; 18:56:18 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 444445446447448
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.