Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (259. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
181
Favori
1.221.387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 257258259260261
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet kapılarda çok çok az bir çıkıntı mevcut. Ancak bu yüksek hızlarda dahi araç içerisinde sese neden olmuyor. W 204 de de şanzuman aynıysa, beklemek gerekecek biraz daha.
    Şanzumanda yazılım güncellemesi yapıldı benim aracımda, ancak daha önce de yazdım, pek fark yok.
    Dün yaklaşık 80 km şehir içi sürdüm ama çok fark edemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: passengerX

    Arabalarda lacivert rengi pek sevmem ama güzel durmuş valla,fiyat ucuz geldi amg için meğer düz vites imiş

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-merter-motors-turkiyede-ilk-ve-tek-c-200-bluetech-amg-200940110/detay/

    Dizel nezaman geldide 4000 km yaptı :) manuel trafikte çekilmez bence birde akıllı Işık paketi yok egzozlarinda sus olması hoş olmamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir de bu var,getirirken düşürdünüz mü kardeşim canım arabayı ne hale getirmişler,bunu bekleyen adama yazık,aylarca bekle sonra bu olsun,ne yaptılar acaba?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr.tolgaaa

    Arkadaşlar 2'den 3'e geçerkenki titreme için Güncelleme Türkiye'ye geldi. Yükletenler memnunmuş. Ben de en kısa zamanda yükleticem inşallah...


    konya bayraktarlar ve izmir has oto yu aradım iki servisin de haberi yok bu güncellemeden gelmedi diyorlar, yükletenler nerde yükletmiş acaba :)

    Kayseri Mercedes servise gelmiş ama faydası var mı Şubat sonu veya Mart başı yükleyince sizinle paylaşırım inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    O sorun daha W204'de çözülmedi ki, W205'te çözülsün. Sonuçta motor ve şanzıman birebir aynı. Özellikle 3'den 2'ye vites küçültürken, hele ki 50 km/h civarında hafif fren yaparak yavaşlarken ve 3'den 2'ye küçülttüğü zaman ayağım frende sabit durduğu halde sanki frene birden yüklenmişim gibi bir sarsıntı oluyor.


    Ben hiç sarsıntı falan hissetmiyorum. Otomatik vites ilk defa kullanıyorum, ondan mıdır acaba? Daha önce otomatik vites kullanmış olsam ben de böyle bir sarsıntı vs hisseder miydim ki?


    W204 FL aracımda kapılara ben de dikkat edeceğim, çıkıntı olup olmadığına!!




  • 038poyraz kullanıcısına yanıt
    bendede arka kaplar biraz çıkıntı duruyor. Fitillerdendir diye düşünüyorum. aynı zamanda yakıt kapağıda biraz çıkıntılı duruyor
  • Demekki kasten yapılmış birşey bence. Çünkü benim baktığım diğer tüm w205 lerde de durum aynı.
    Zaten serviste ayarlatmak istedim, Kapılar çıkıntısız durduğunda, ya kapanmıyor, yada kapatırken çok sert kapatmak gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli arkadaşlar, hepinizden çok özür diliyerek bir soru sormak istiyorum. (Forum içinde aradım ama tam olarak cevap bulamadım, varsa ve ben bulamadıysam tekrar çok çok özür dilerim)

    Amg paket düşünüyorum fakat kafama şu takıldı. Birkaç arkadaşımız "konfor süspansiyon" seçimi yapmış. amg pakette sportif süspansiyon var diye tahmin ediyorum. Sizce bu iki süspansiyon arasındaki fark nekadar değişik olabilir? Mesela, Spor süspansiyon olursa çukur geçişlerinde çokmu titreme yapar yada konforda tam tersimi geçerli oluyor. Anlamadığım için siz kullanıcıların görüşleri benim için çok önemli.
  • finansmen1 kullanıcısına yanıt
    Bu konuda hassasiyetiniz olmadığından olabilir.

    1.8 motorun çalışma karakterinin farklılığından olabilir.

    Belki 1.8 lerde şanzıman 7G Tronic olabilir, yani temeli aynı da olsa farklı bir şanzıman olabilir. 1.6 CGİ W204 ve C204 lerin şanzımanları 7G Tronic Plus ama 1.8 CGİ motorları bilmiyorum. Sizde stop/start sistemi var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Bu konuda hassasiyetiniz olmadığından olabilir.

    1.8 motorun çalışma karakterinin farklılığından olabilir.

    Belki 1.8 lerde şanzıman 7G Tronic olabilir, yani temeli aynı da olsa farklı bir şanzıman olabilir. 1.6 CGİ W204 ve C204 lerin şanzımanları 7G Tronic Plus ama 1.8 CGİ motorları bilmiyorum. Sizde stop/start sistemi var mı?

    Start/stop yok.

    Bir gün size getireyim de bir kullanın size zahmet. O zaman anlaşılır. Çok hora geçer.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • finansmen1 kullanıcısına yanıt
    Eğer stop/start sistemi yoksa büyük ihtimal sizdeki şanzıman Plus değildir. Eh o zaman motor aynı değil, şanzıman aynı değil, sizi off the topic yaptım gitti!

    Bu arada espritüel yapınıza güvenerek; start/stop değil, stop/start! Eğer sizin dediğiniz gibi olsa aracınız stop eder, siz kendiniz çalıştırırsınız ve yine stop eder, sizi delirtir durur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Eğer stop/start sistemi yoksa büyük ihtimal sizdeki şanzıman Plus değildir. Eh o zaman motor aynı değil, şanzıman aynı değil, sizi off the topic yaptım gitti!

    Bu arada espritüel yapınıza güvenerek; start/stop değil, stop/start! Eğer sizin dediğiniz gibi olsa aracınız stop eder, siz kendiniz çalıştırırsınız ve yine stop eder, sizi delirtir durur...

    Dikkatsizliğim kurbanı oldum.


    Yalnız otomatik vites bir arabada mutlaka stop/start sitemi olmalıymış. Kullandıkça daha iyi idrak ediyor insan.

    Bu arada bir gün kullanıp test etseniz benim aracı ne iyi olur. Ben sizler kadar anlamıyorum ses var mı, vites geçişleri hissediliyor mu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmf

    Değerli arkadaşlar, hepinizden çok özür diliyerek bir soru sormak istiyorum. (Forum içinde aradım ama tam olarak cevap bulamadım, varsa ve ben bulamadıysam tekrar çok çok özür dilerim)

    Amg paket düşünüyorum fakat kafama şu takıldı. Birkaç arkadaşımız "konfor süspansiyon" seçimi yapmış. amg pakette sportif süspansiyon var diye tahmin ediyorum. Sizce bu iki süspansiyon arasındaki fark nekadar değişik olabilir? Mesela, Spor süspansiyon olursa çukur geçişlerinde çokmu titreme yapar yada konforda tam tersimi geçerli oluyor. Anlamadığım için siz kullanıcıların görüşleri benim için çok önemli.


    Konforlu süspansiyon ile Spor süspansiyon arasında çok fazla bir fark yok bana kalırsa. Ben 17" run flat lastiklerle konforlu süspansiyonu bile ülkemiz şartları düşünüldüğünde yeterince konforlu bulmuyorum. Yani bir E serisi veya Volvo S60 konforunu beklemeyin. Aslında isim aldatıcı olabilir. Bu tam olarak konfora yönelik bir süspansiyon değil, konforu arttırılmış spor süspansiyon denmesi daha yerinde olurdu. Zaten ingilizcesinde "Agility Control suspension with comfort tuning" olarak geçiyor. Adı konforlu da olsa yeterince spor bir karakteristik sergileyebiliyor. Tabi sürekli sert virajlara yüksek hızlarda girmeyi seviyor, ani şerit değiştirmelerde bulunuyorsanız spor süspansiyonu tercih edebilirsiniz. Onun haricinde konforlu süspansiyon doğru seçim olacaktır.

    Forumda AMG araçlarını konforlu süspansiyon ile sipariş eden ve bundan oldukça memnun olanlar var. Onların da fikrini alabilirsiniz.




  • Bence çok ciddi fark var aralarında. Konfor süspansiyonlunun amortisör milleri daha uzun ve yaklaşık 1.5 cm daha yüksek, Buda aracın daha iyi esnemesini sağlıyor. Spor süspansiyon amörtisörleri daha sert ve milleri daha kısadır, bu yüzden daha sert ve araç minimum salınım yapıyor. Bunu en çok yollardaki plastik atlamalardan geçerken hissedersiniz.

    Gelelim konfor süspansiyonun konforuna,
    Bende 18" jantları kullanıyorum, araç süspansiyondan değil lastikten Kaynaklı sert. Ama konforu çok bariz belirgin. Airmatic kullandıysanız ondan biraz daha az sert. Suspansiyon uzun ve sert çukurlarda çok iyi dönülmeme yapmakta, kısa ve ani yol pürüzlerinde ise biraz sert davranıyor.
    Yalnız araç bir spor süspansiyon edası ile yol tutuyor. Yatma ve tük transferlerinde yığılma yok. Aracın ağırlık merkezi muazzam ayarlanmış. Kasası büyük bir Kütle olarak yekpare hareket ediyor.
    Hangi versiyonu olursa olsun Hertürlü konfor süspansiyon alınmalı bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Airmatik süspansüyonu alsak konfor süspansiyondan farklı olurmu yoksa sadece istediğimizde spor istediğimizde konfor seçim yapmamızı mı sağlıyor.birde airmatik seçtiğimizde konfor süspansiyondan daha fazla arabayı yükselte biliyormuyuz.benim garaj girişi biraz yüksek altı degmesini istemiyorum. Aslında daha önce sormuştum ama bmw fonları sagolsun konu dağıldı bizim sorumuza arada kaynadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuskerem

    Airmatik süspansüyonu alsak konfor süspansiyondan farklı olurmu yoksa sadece istediğimizde spor istediğimizde konfor seçim yapmamızı mı sağlıyor.birde airmatik seçtiğimizde konfor süspansiyondan daha fazla arabayı yükselte biliyormuyuz.benim garaj girişi biraz yüksek altı degmesini istemiyorum. Aslında daha önce sormuştum ama bmw fonları sagolsun konu dağıldı bizim sorumuza arada kaynadı.

    Benim aracımda airmatik var ve açıkçası test ettiğim spor süspansiyonun yanında çok konforlu geldi bana ve belirttiğiniz gibi airmatikte alçaltma ve yükseltme seçenekleri var bende evimin yanındaki yokuştan yükseltmeden inemiyorum , anlayacağınız biraz paranıza kıymanız gerekiyor ama pişman olmazsınız uzun vadede bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Airmatik sart oldu ozaman bilgi için tesekürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmf kullanıcısına yanıt
    Kullandığım test aracı spor süspansiyondu, aldığım arabada ise konfor süspansiyon var. Kesinlikle konforu öneririm. Yoldaki tümsek ve çukurları gayet iyi sönümlüyor. Yalnız spor süspansiyonun yol tutuş zevkini veremez. Test aracının sınırlarını zorlamıştık. 180 ile viraja girmemize rağmen araç ray üzerinde gider gibiydi. Günlük hayatta performanslı kullanmayacaksınız Türkiye yollarında konfor süspansiyon tercih edilebilr.
  • Gecenin yildizi yeni S serisi pullman


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • F30 3.20d kullaniyorum. Amg paket, 1.6 dizel otomatik Mercedes C bu aralar aklimi karistiriyor. Arac anlaminda memnun kalacagimi biliyorum, fakat sanziman ve performans dusunduruyor beni...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 257258259260261
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.