Şimdi Ara

VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN' (41. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.280
Cevap
58
Favori
1.058.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben 1,6 tdi dsg test sürüşü yapmıştım
    ve aşık olmuştum
    ancak ekonomik nedenlerden dolayı 1,2 tdi aldım
    bence 1,6 tdi dsg birazcık pahalı gibi.ancak "dsg şanzıman" o parayı kesinlikle hakediyor
    aracın tek sorunu donanım yetersizliği
  • diyorumya ben kendi görüşümü bildirdim bence polo 40 bin tl değil 30 bin tl olması gereken bir araç ama ww işte ne olsa satıyor ben eminim bildiğimiz tofaş kartalı üretsin adını ww kartal yapsın insnalar gider alır bu kadar yani
  • 2011 comfortline da ön panel digital göstergede benzin , dış ortam sıcaklığı, genel km , sıfırlamalı km göstergesi mevcut. Sağ sol yanda hız ve devir analog skalaları var.Fakat motor hararetini gösteren bir gösterge yok. yada ben mi göremedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    diyorumya ben kendi görüşümü bildirdim bence polo 40 bin tl değil 30 bin tl olması gereken bir araç ama ww işte ne olsa satıyor ben eminim bildiğimiz tofaş kartalı üretsin adını ww kartal yapsın insnalar gider alır bu kadar yani



    Daha önce kullandığınız arabayı çok merak ettim doğrusu.

    Bu arada hep karşıdan bakıpta bu araba bu parayı hak etmiyor diyenleri görüyorum, servislerden çıkamıyor. Sürekli kronik hatalar. Yok farlar karardı, yok deri direksiyon soyuldu, yok bagaj tıkırtı yaptı, falan filan.

    Bu aracı sürün gidin birde yeni megane sürüp. Bu kadar insan bu kadar parayı kolay mı kazanıyor sanıyorsunuz da bu parayı veriyorlar. Tercihler farklıdır. Ben halen Megane nasıl satıyor o araca 50 bin veripte full araca biniyorum ama reno işte nasıl diyorlar ben de onu merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silivrilimehmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    diyorumya ben kendi görüşümü bildirdim bence polo 40 bin tl değil 30 bin tl olması gereken bir araç ama ww işte ne olsa satıyor ben eminim bildiğimiz tofaş kartalı üretsin adını ww kartal yapsın insnalar gider alır bu kadar yani



    Daha önce kullandığınız arabayı çok merak ettim doğrusu.

    Bu arada hep karşıdan bakıpta bu araba bu parayı hak etmiyor diyenleri görüyorum, servislerden çıkamıyor. Sürekli kronik hatalar. Yok farlar karardı, yok deri direksiyon soyuldu, yok bagaj tıkırtı yaptı, falan filan.

    Bu aracı sürün gidin birde yeni megane sürüp. Bu kadar insan bu kadar parayı kolay mı kazanıyor sanıyorsunuz da bu parayı veriyorlar. Tercihler farklıdır. Ben halen Megane nasıl satıyor o araca 50 bin veripte full araca biniyorum ama reno işte nasıl diyorlar ben de onu merak ediyorum.

    41 bin tl'ye yeni megane 3 privilage 1.5 dci 105 beygir araç aldım , polo ile karşılaştırmam bile bu arabayı emsali golftür megane'nın polo değil. Küçümsediğiniz reno'nun satış sıralamarında nerde olduğuna bakın isterseniz, neden tercih ediliyor diye. kısacası polo ile megane'nın polemiğine bile girmem yani burda biri polo daha iyi derse.




  • renault'un türkiye'de çok tutulmasının nedeni çok kaliteli olmasından ziyade türkiye'de üretiliyor olmasından dolayı yedek parça maliyetlerinin düşük oluşu ve görece düşük benzin tüketimidir. polo ile megane 3 karşılaştırılmayabilir önemli olan golf ile megane 3'ü karşılaştırıp cevabını almak?
  • emin ol arda en 15 .000 tl var sende olsan megane 3 alıdın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dix1
    41 bin tl'ye yeni megane 3 privilage 1.5 dci 105 beygir araç aldım , polo ile karşılaştırmam bile bu arabayı emsali golftür megane'nın polo değil. Küçümsediğiniz reno'nun satış sıralamarında nerde olduğuna bakın isterseniz, neden tercih ediliyor diye. kısacası polo ile megane'nın polemiğine bile girmem yani burda biri polo daha iyi derse.

    41 bin liraya 0km megane 1.5 dci privilage? 46.250 liste fiyatından 5 bin indirim yapıyorlar mı? Hangi bayii bu?
  • Arkadaşlar önce şünü söyleyim nedenini bilmiyorum ama Renault bayiileri liste fiyatı üzerinden inanılmaz indirim yapıyorlar. Sitelerinde 26600 olan clio III ü 23 200 tl ye aldık. Megane da da aynı durum söz konusudur. İkinci olarak diyeceğim şu ki polo kullanmış biri olarak kesinlikle harika bir araba. Bana kalırsa farklı segmentlerde de olsa megane dan da kaliteli ve iyi bir araba aynı fiyatlarda olsa da polo yu tercih ederim. Şöyle bir karşılaştırma yapalım yeni ford fiesta 1.4 fiyat 32.000,00 TL donanım olarak artısı polodan sadece yol bilgisayarı, Yaris 1.33 Terra Sporty 30,100 , hyundai i20 1.4 29.000, vw polo ise 30 900. Böyle bakarsak polo nun pahalı satıldığını da düşünmüyorum. Sadece ufak tefek eksikleri de olmasa bu fiyata paha biçilemez olacaktı. Onlarda benim gözümde yol bilgisayarı yan hava yastıkları. Ama dsg li dizel alırsanız fiyat 10.000 kadar artıyor o zaman haklısınız bu fiyatı etmez fakat polo mu megane mı derseniz o fiyatla bile polo derim. Son olarak polo almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem 1.4 manuel alacaklarsa hiç düşünmeden alsınlar. Otomatik bir araba düşünüyolarsa kesinlikle seat ibizaya a baksınlar. Çok güzel bir araba olmuş ve verdiğiniz paraya değer.




  • bazı firmaların fiyat politikası tam türk mantığı. "fiyatları şişir, pazarlık yapana indirim yap, pazarlık yapmayana da bindirim yap." bayilere yüksek kar marjı bırakıyorlar, bayii de tutturabildiğine fiyatları aşağı çekiyor veya çekmiyor. renault da böyle. peugeot da öyle, fiat da öyle. fiesta bile polo'yu karşılaştırıp polo çok pahalı diyenleri dinlesen düşünürsün ki fiesta'yı 25.000 liraya veriyorlar. halbuki rakamlar ortada. türkiye yapımı i20 bile 30.000 lira çekiyor.
  • tam bir kemeraltı pazarı...100 TL lik bir ürünü 40 TL ye bırakıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    quote:

    Orijinalden alıntı: dix1
    41 bin tl'ye yeni megane 3 privilage 1.5 dci 105 beygir araç aldım , polo ile karşılaştırmam bile bu arabayı emsali golftür megane'nın polo değil. Küçümsediğiniz reno'nun satış sıralamarında nerde olduğuna bakın isterseniz, neden tercih ediliyor diye. kısacası polo ile megane'nın polemiğine bile girmem yani burda biri polo daha iyi derse.

    41 bin liraya 0km megane 1.5 dci privilage? 46.250 liste fiyatından 5 bin indirim yapıyorlar mı? Hangi bayii bu?

    İstanbul yenibosna bagdatlilar 41.250 tam fiyatida..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dix1


    quote:

    Orijinalden alıntı: silivrilimehmet


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    diyorumya ben kendi görüşümü bildirdim bence polo 40 bin tl değil 30 bin tl olması gereken bir araç ama ww işte ne olsa satıyor ben eminim bildiğimiz tofaş kartalı üretsin adını ww kartal yapsın insnalar gider alır bu kadar yani



    Daha önce kullandığınız arabayı çok merak ettim doğrusu.

    Bu arada hep karşıdan bakıpta bu araba bu parayı hak etmiyor diyenleri görüyorum, servislerden çıkamıyor. Sürekli kronik hatalar. Yok farlar karardı, yok deri direksiyon soyuldu, yok bagaj tıkırtı yaptı, falan filan.

    Bu aracı sürün gidin birde yeni megane sürüp. Bu kadar insan bu kadar parayı kolay mı kazanıyor sanıyorsunuz da bu parayı veriyorlar. Tercihler farklıdır. Ben halen Megane nasıl satıyor o araca 50 bin veripte full araca biniyorum ama reno işte nasıl diyorlar ben de onu merak ediyorum.

    41 bin tl'ye yeni megane 3 privilage 1.5 dci 105 beygir araç aldım , polo ile karşılaştırmam bile bu arabayı emsali golftür megane'nın polo değil. Küçümsediğiniz reno'nun satış sıralamarında nerde olduğuna bakın isterseniz, neden tercih ediliyor diye. kısacası polo ile megane'nın polemiğine bile girmem yani burda biri polo daha iyi derse.

    +1905
    kesinlikle haklısın aracın bu parayı haketmesinden çok kardeşim aracı kullanmaya başladığın anda otomobil kullandığının farkına varıyorsun!!!Geçenlerde akrabam sıfır fiat punto evo dinamic+birsürü paketli ve cam tavanını aldı inanın benim aracımın kalite ve konfor olarak eline su dökemez!!!Demekki hakeden çok tarafı varmış ama buna karar vermek dışarıdan bakmayla olmuyor...




  • satış rakamları demişsiniz de;unutmamanız gereken bir şy var;Fiat ve reno iyi oldukları için mi çok satıyorlar yoksa ucuz oldukları için mi???Megane'nin emsali golf demişsiniz,doru ama golf ve megane arasındaki farklarıda saysanız daha iyi olurmuş(kalite,performans,motor ömrü,dayanıklılık vb. gibi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedd_26 -- 28 Ocak 2011; 20:40:38 >
  • Polonun dizel 1.2 si ile 1.6 si arasında yakıt sarfıyatı bakımından belirgin bi fark varmıdır.

    İstanbul şehiriçi ne kadar yakar dizelde.

    kullanıcılar tecrübelerini paylaşabilirlermi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedd_26

    satış rakamları demişsiniz de;unutmamanız gereken bir şy var;Fiat ve reno iyi oldukları için mi çok satıyorlar yoksa ucuz oldukları için mi???Megane'nin emsali golf demişsiniz,doru ama golf ve megane arasındaki farklarıda saysanız daha iyi olurmuş(kalite,performans,motor ömrü,dayanıklılık vb. gibi)

    İyi demissiniz, hos demissinizde , megane3 sinifinda ncapte en fazla puani alan arac oldu, motor secenekleri olarak golf kadar secenek yok belki ama ozelikle kendini kanitlamis bir dizel motoruna sahip, en az yakiti tuketen araclardan biri , donanimsal olarak keyless go, esp, yagmur ve far sensoru, tam otomatik cift tarafli klima , navigasyon gibibircok opsiyonel ve standart ozelikler var mesela anahtarsiz calistirma, acma, kilitleme golfte yok diye biliyorum, ic kisimdaki iscilik olarak golfu daha iyi goruyorum, golfte dsg sanziman varken renoda edc sanziman var, yani aslinda isteyen golf trendline alabilir megane yerine fiyatlar ayni gibi ama megane da o fiyatlara full bir araba alinirken, golfte bombos donanimli bir arac alinabiliyor. Zaten arastirirken golf daha pahali cok daha iyi diye algilamak yerine yurtdisi fiyatlarina bakip elestirmek gerekir. C sinifindaki en iyi arabalar bu arabalar sonucta.




  • bahsettiğiniz edc vitesli dizel en düşük donanımlı renault'un indirimli fiyatı 46.750 TL olarak görünüyor.

    bahsettiğiniz özellikleri bilemem ama şu özellikleri bu araca eklemek için Komfort Paketi için 1.300 TL daha eklemeniz gerekiyor. O da yapar 48.050 TL.

    Yağmur Sensörü KP
    Otomatik Yanan Farlar KP
    Çift Bölgeli Elektronik Klima KP
    Hız Ayar ve Sınırlayıcı KP
    Arka Sıra İçin Havalandırma Izgaraları KP

    bahsettiğiniz Anahtarsız Çalıştırma sistemine sahip en ucuz EDC'li araç için de 50.000 TL fiyat istediklerini (hem de indirimli fiyatı bu) biliyorsunuzdur umarım. Ona 3.000 daha eklerseniz Yeni Passat alıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pandelis -- 29 Ocak 2011; 11:29:29 >
  • Edc yi baz alarak fiyat karsilastirnasi yapmadim bende duz vites privilege var bayramda aldim 41.250 tl trendline bir golf 42 bin tl iken komik geliyor insana ayrica dsg higline 58-60 bin tl gelen rakamlar var yani bos bir araba degil heleki polo ile kiyaslamak akil kari degil..
  • golf'ün dsg'sine karşılık edc'yi gösterdiğiniz için edc'li fiyatlarını çıkardım. polo ile ben kıyaslamadım elbette. sonuçta farklı sınıfın araçları. ama şu bir gerçek ki burası bir polo forumu ve polo ile ilgili paylaşımlar yapılıyor. bir polo kullanıcısı olarak en son duymak istediğim şey "bu aracın ne kadar gereksiz bir şekilde pahalı olduğu" ve "neden başka araçları tercih etmem gerektiği" buradaki herkes bir şekilde kararını vermiş ve polo almış. kalitesi olsun, marka imajı olsun, ince ayrıntılar olsun. gerisini tartışmaya hiç gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pandelis

    golf'ün dsg'sine karşılık edc'yi gösterdiğiniz için edc'li fiyatlarını çıkardım. polo ile ben kıyaslamadım elbette. sonuçta farklı sınıfın araçları. ama şu bir gerçek ki burası bir polo forumu ve polo ile ilgili paylaşımlar yapılıyor. bir polo kullanıcısı olarak en son duymak istediğim şey "bu aracın ne kadar gereksiz bir şekilde pahalı olduğu" ve "neden başka araçları tercih etmem gerektiği" buradaki herkes bir şekilde kararını vermiş ve polo almış. kalitesi olsun, marka imajı olsun, ince ayrıntılar olsun. gerisini tartışmaya hiç gerek yok.



    katılıyorum. bu tür tartışmalar renaultun sayfalarında yapılmalı. herkes her markayı araştırmamış olabilir ama biz yeni poloya karar verirken elimizdeki bütün seçenekleri değerlendirdik. toyota,seat,skoda,peugeot,fiat,renault,dacia,mitsubishi,honda,ford... kimisi daha pahalı, kimisi içeri ses alıyor , kimisi traktör gibi çalışıyor , kimisinin iç tasarımı iyi değil. sadece donanıma bakılacak olsa bir sürü araç poloyu sağdan soldan geçebilir. ama işin iç yüzü öyle değil.

    yeni polodaki eksikler şunlar

    -arka frenler kampana (önceden diskti)
    -direksiyondan kumanda yok
    -önceden olan koltuk altı çekmecesi yok
    -yol bilgisayarı yok

    ama çoğu arabada olmayan vites geçişi yapmanızı söyleyen özellik var.

    kimse kolay para kazanmıyor, herkes gönlüne göre aracına sahip olsun. bizim araçlarımızda polo. bu kadar bitti. bundan sonra anca bmw 3.20d keser o zamana kadar polo kullanmaya devam.




  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.