Şimdi Ara

VW Polo Classic Ülkemizde Neden Tutulmadı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
6.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İç hacim ve bagaj konusunda yeterli olduğunu düşünüyorum. Ayrıca 1.6 100hp olanları performans açısından gayet iyidir. Sizce neden tutulmadı?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    VW Polo Classic Neden Türkiye'de Tutulmadı?

    Volkswagen Polo Classic, sedan gövde stiline sahip kompakt bir otomobil modelidir. Türkiye'de 2010-2017 yılları arasında satışa sunulan Polo Classic, beklenen başarıyı elde edemedi.

    Polo Classic'in Türkiye'de tutulmamasının birkaç nedeni vardır:

    • Hacimsiz Motor Seçenekleri: Polo Classic, Türkiye'de yalnızca 1.4 litre benzinli motor seçeneğiyle satıldı. Bu motor, Türk tüketiciler için yeterli güç sunmuyordu.
    • Yüksek Fiyat Etiketi: Polo Classic'in fiyatı, benzer özelliklere sahip rakiplerine göre daha yüksekti. Bu durum, fiyat duyarlı Türk tüketicilerini alternatif modellere yönlendirdi.
    • Sedan Modellerine Düşük Talep: Türkiye'de hatchback modeller sedan modellere göre daha popülerdir. Polo Classic'in sedan gövde stili, Türk tüketicilerin tercihlerine uymuyordu.
    • Rekabetçi Pazar: Polo Classic, Türkiye'de Hyundai Accent, Renault Symbol ve Fiat Linea gibi güçlü rakiplerle karşı karşıyaydı. Bu modeller daha uygun fiyatlıydı ve daha fazla özellik sunuyordu.
    • Marka Algısı: Volkswagen, Türkiye'de lüks bir marka olarak algılanmaktadır. Polo Classic ise daha düşük bir fiyat aralığında konumlandırıldığı için bazı tüketiciler tarafından Volkswagen'in marka imajına uygun görülmedi.

    Sonuç olarak, hacimsiz motor seçenekleri, yüksek fiyat etiketi, sedan gövde stili, rekabetçi pazar ve marka algısı gibi faktörler, VW Polo Classic'in Türkiye'de beklenen başarıyı elde etmesini engellemiştir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • tutulmadigini kim soyledi ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • saihibinden aç bak kac tane var ne tutulmaması ?
  • Bende satışları iyi gitti diye hatırlıyorum. Zaten o yıllarda halen ithal araçlar çok satmıyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celal-i Kibriya

    Asıl Bora tutulmadı. Ama Polo tutuldu.

    Bora ben de tutmadı sanıyordum fakat sonradan sonradan farkettimki etrafta bol bol var bu araçtan. Bagajı büyük lpg sorunsuz. 1,6 hitler motor ve zamanına göre yine diğer markalara göre dolu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çünkü çok klasikti.
  • zamanında fiyatları borayla çok yakındı ve hb polodan pahalıydı. insanlar borayı tercih ettiler ya da hb poloyu.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Renault twingo neden alınmaz ?
    16 yıl önce açıldı
    Citroen C4 Neden Tutulmadı?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Borayla polo yan yana koyarsan polo daha kolay satılır ulkemızde boraya gore polo kat kat daha cok tutuluyor
  • 2000 - 2004 arasında 4 sene Polo Classic kullandım.. O dönemin araçları içinde gayet konforlu ve rahattı. Ben gayet memnundum..
    Satarken hiç zorlanmamıştım.
  • Ya birak polo classic'i ben VW Markasinin nasil tuttugunu daha anlayamadim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • polo classic varken şahin doğanlar hala satıyordu peynir ekmek gibi. şahin doğan 2002'ye kadar sattı zaten polo classic de 97-2002 arası sattı. yine de tutmadı değil polo classic malum sitede bol bol var. hatta 2000 model ve üzeri makyajlı dürbün göğüse sahip.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Ya birak polo classic'i ben VW Markasinin nasil tuttugunu daha anlayamadim.



    VW Türkiye'ye girerken araçlarını hep dolu ve özenli gönderdi. Mesela Polo'ların sırf dürbün göğüsünün gösterge panelinin her bir motor için ayrı ayrı hazırlandığını söyleyeyim size, 6N2 kasanın Trendline ve Comfortline donanım paketinde bulunan 1390 cc 75 beygirlik motorda 5800 devirde redline başlarken, daha güçlü bir benzin popması, daha geniş bir boğaz kelebeği ve daha iyi bir emme manifodlu gibi bir kaç farklılığı bulunan 1390 cc 101 beygirlik motorda 6100 devir civarı redline başlıyor diye hatırlıyorum. 8 Valflik motoru bulunan Classic modellerinde aynı dürbün göğüste devir saatindeki son rakam 60'dır (6000 devir) oysa diğer modellerde son rakam 70'dir (7000 devir). 101 Beygirlik modelin son hızı 190 km/s iken 220 kadran konulurken, 1.6 125 beygirlik GTI da aynı dürbün göğüs 240 kadranlıdır. Hal bu ki aynı 220'lik kadran yine iş görecektir ancak farklı bir kadran konulmuştur. Ayrıca GTI'da iki kadranın ortasında analog saat, nikelaj kaplamalı kadran çerçevesi gibi detaylar vardır.
    Bu yıllardaki Polo olsun, Passat olsun, Golf olsun, Bora olsun hep özenilmiş, kaliteli malzeme kullanılmış, masraftan kaçılmamış otomobillerdir.
    Bu otomobiller Türk otomobil kullanıcısının kafasında "Alman yapmış abi" ve "Volkswagen harbi kaliteli araba abi adamlar masraftan kaçmamışlar" olgusunu oturtan temel sebep olmuştur.
    Volkswagen bugün bu ülkede tutuluyorsa bu politikanın ekmeğini yiyordur. Hala daha otomobillerinde iç mekandaki malzeme kalitesini yüksek tutarak bu işi sürdürmeye devam ediyorlar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.