Şimdi Ara

VW PHAETON 2013 HAKKINDA.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
2.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba.

    bildiğiniz üzere vw nin amiral gemisi olan phaeton modeli 2003-2006 yılları arasında ülkemizde satıldı, sonra doğuş grubu getirtmedi bu aracı. vw'nin almanya sitesinde inceledim 78 bin ile 83 bin euro arasında değişiyor fiyatı.

    ayrıca neden ülkemize gelmiyor merak etmekteyim.
    http://www.volkswagen.de/de/models/phaeton/gallery.html#/flash=10d7a17ad57609ab639d5fbf20595a01@mediaLists_medialist_mediaItems_medialist_mediaitem_4

    edit: vw'nin en çok begendiğim aracıdır.

    sahibinden'de birkaç ilan var. 2003 2006 model arası.

    http://www.sahibinden.com/volkswagen-phaeton



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akademiamania -- 7 Kasım 2013; 22:21:27 >







  • Marka olarak olmasa da Pheton premium bir modeldir ; ancak ulkemizdeki vag grubu dagiticisi dogus premium marka olarak Audi'yi lanse ettigi icin bu modeli ithal etmiyor diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klasik cevap; vergi.

    Bence gerçekte olan; zaten b - c sınıfını satıp fazlasıyla kar ediyor. Uğraşmak istemiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence siparisle getirirler, en az 150bin euro'yu gözden çıkarmak gerek

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye gibi bir ülkede aynı firmanın 2 F segmenti otomobil satması saçma.A8 var onun yerine zaten.Marka model çeşitliliği, ' ikinci eli güçlü ' gibi kavramların bulunmadığı, vergilerin düşük olduğu veya olmadığı, araçların fiyatlarının uygun olduğu ülkelerde iş yapar.Türkiye'de C-B en olmadı D sınıfı satış yapabiliyor.Gereksiz buraya gelmesi zaten.İsteyen gider getirtir özel olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LanciaDeltacı -- 7 Kasım 2013; 22:30:38 >
  • Avrupa ilanlarına bakabilirsiniz.
    http://www.autoscout24.com.tr/Details.aspx?id=238039850&cd=635145812540000000&asrc=fa%7Cfs&a=1

    Not: 5.000 euro ya gördükleriniz gerçek pheaton. Şaşırmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 7 Kasım 2013; 22:35:31 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • S class bu sınıfta en büyük pazara sahip ... be bencede haklılar ... ha PHAETON gelse satar mı satar ama sayısı belli olur .. kötü araba değil ama bir s class değil ...

    tabi fiyat farkı elbet vardır ... ama o kadar parayı gözden çıkarmış bir adam bunu pek düşünmez gibi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Elantra 2013 hakkında
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Almanyadaki başlangıç fiyatı hangi motor için bilmiyorum ama A8 den yüksek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Türkiye gibi bir ülkede aynı firmanın 2 F segmenti otomobil satması saçma.A8 var onun yerine zaten.Marka model çeşitliliği, ' ikinci eli güçlü ' gibi kavramların bulunmadığı, vergilerin düşük olduğu veya olmadığı, araçların fiyatlarının uygun olduğu ülkelerde iş yapar.Türkiye'de C-B en olmadı D sınıfı satış yapabiliyor.Gereksiz buraya gelmesi zaten.İsteyen gider getirtir özel olarak.


    Hocam bunlar E segment değiller mi? Yanlış biliyor da olabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68


    quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Türkiye gibi bir ülkede aynı firmanın 2 F segmenti otomobil satması saçma.A8 var onun yerine zaten.Marka model çeşitliliği, ' ikinci eli güçlü ' gibi kavramların bulunmadığı, vergilerin düşük olduğu veya olmadığı, araçların fiyatlarının uygun olduğu ülkelerde iş yapar.Türkiye'de C-B en olmadı D sınıfı satış yapabiliyor.Gereksiz buraya gelmesi zaten.İsteyen gider getirtir özel olarak.


    Hocam bunlar E segment değiller mi? Yanlış biliyor da olabilirim

    Phaeton, A8, S class, 7 serisi, Lexus LS, Hyundai Genesis v.b bunların tamamı F segmentidir .




  • LanciaDeltacı kullanıcısına yanıt
    S ve 7'yi biliyordum F segment olduklarını ama pheatonun F olduğunu yeni öğrendim. Thanks

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pazarda kendine yer edinemedi o yüzden.

    F segmenti modeller belirli bir geçmişe sahip olmalı bana göre yenilik güzel ancak bu sınıfta zaten beklenti yüksek rakiplerde dişli

    Sonuç ortada güzel araç bende beğeniyorum özellikle koltukları çok rahat inceleme fırsatım olmuştu makyaj öncesi kasayı.

    Zaten ilk çıktığında koltukları olay olmuştu otomotiv basınında
  • Bu segment vw'nin işi değil bana göre.

    Bıraksın bmw ile mercedes o segmenti hallediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    Bu segment vw'nin işi değil bana göre.

    Bıraksın bmw ile mercedes o segmenti hallediyor.

    Audi a8 ne olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    Bu segment vw'nin işi değil bana göre.

    Bıraksın bmw ile mercedes o segmenti hallediyor.

    Audi a8 ne olacak

    Audi ile pek uyuşamıyoruz.

    A4 beni audi'den soğuttu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    Bu segment vw'nin işi değil bana göre.

    Bıraksın bmw ile mercedes o segmenti hallediyor.

    Audi a8 ne olacak

    Audi ile pek uyuşamıyoruz.

    A4 beni audi'den soğuttu.

    Sahi ne oldu o a4 sıkıntısı ?
  • İyi bir Ayda 20 s kasa satilan ulkede bu araci getirdigine degmez. A8 bile ne kadar zorlaniyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    Bu segment vw'nin işi değil bana göre.

    Bıraksın bmw ile mercedes o segmenti hallediyor.

    Audi a8 ne olacak

    Audi ile pek uyuşamıyoruz.

    A4 beni audi'den soğuttu.

    Sahi ne oldu o a4 sıkıntısı ?

    Büyük bi sıkıntı değil bana göre.

    Ben tork konventörü var sanıyordum normal disk lavrama varmış multitroniclerde.

    Araç 55.000'de önceki sahibi nasıl kullandı bilmiyoruz kavrama bitiyor olabilir.

    Aracı genel olarak yetersiz buluyorum , bana özel hissettirdiği hiç bi nokta olmadığı gibi iç mekan bi süre sonra insanı sıkıyor.

    Mesela ben a5'e bayılırım ama aynı iç mekan var ondada , a5 ciddi anlamda almak istediğim bi otomobil olurdu ama iç mekandan dolayı almam.

    Sürüş keyfi ve konfor bakıyorum ekstra bişey yok.

    Bana 3 serisinin heyecanını yaşatamıyor.

    Belkide benim beklentilerim farklı ama accord'un yerini hiç dolduramadı.




  • 2009 senesinde 3 ay sonraya teslim phaeton 3.0 tdi icin 120.000 euro teklif almistim..

    o donemde S serisi 145.000 euro idi.. sonrasinda bmw tercih etmistim..

    2008'e kadar satilmis olan 6 adet 3.0 tdi arac var.. bir kismi zaman zaman sahibinden'e dustu.. ayni zamanda ciller'lere ait olan w12'de su anda bir galeriden satilik.. yenikoyde sokak arasinda hep gorurdum o araci..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    Bu segment vw'nin işi değil bana göre.

    Bıraksın bmw ile mercedes o segmenti hallediyor.

    Audi a8 ne olacak

    Audi ile pek uyuşamıyoruz.

    A4 beni audi'den soğuttu.

    Sahi ne oldu o a4 sıkıntısı ?

    Büyük bi sıkıntı değil bana göre.

    Ben tork konventörü var sanıyordum normal disk lavrama varmış multitroniclerde.

    Araç 55.000'de önceki sahibi nasıl kullandı bilmiyoruz kavrama bitiyor olabilir.

    Aracı genel olarak yetersiz buluyorum , bana özel hissettirdiği hiç bi nokta olmadığı gibi iç mekan bi süre sonra insanı sıkıyor.

    Mesela ben a5'e bayılırım ama aynı iç mekan var ondada , a5 ciddi anlamda almak istediğim bi otomobil olurdu ama iç mekandan dolayı almam.

    Sürüş keyfi ve konfor bakıyorum ekstra bişey yok.

    Bana 3 serisinin heyecanını yaşatamıyor.

    Belkide benim beklentilerim farklı ama accord'un yerini hiç dolduramadı.

    3.20 ile a4 bence tamamen farklı araçlar

    Benim görüşüm bende a4 almazdım audi a5 ise inanılmaz hoşuma gidiyor

    Ama audide bu aralar bir durgunluk var misal Q7 hala yenilenmedi ne bilim a3 sedan bence olmamış CLA alırım her türlü

    Accord'a gelirsek gerçekten ikinci elde alınıp binilecek araba PRİNS LPG oldu bitti o paralara başka emsal araba yok clio polo parasına ACCORD var şaka gibi




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.