Şimdi Ara

'VW parçalarını FIAT üretiyor' desek neler olur acaba ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
3
Favori
3.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oha artık Fiat'ın parçasını VW üretsin.

    Fiat kim ki VW parçası üretecek önce 150.000 kilometrede tıkanan fındık 1.3 Multijet motorunu iyileştirsin.
  • Biz önce bi %100 yerli yapalımda otomotiv firmalarının başladıkları gibi, 15 sene sonra başkalarından parça alırız. Ama ilk yerli otomobil dediğin safkan %100 türk olmalı arkadaş
  • Anlaşılan bazı vw ci arkadaşlar olayı hazmedememişler.Siz durun yakında torku düşük diye dısesel motoru da fıat verecek size
  • Fiat vw parçası üretebilir bunda karşı çıkılacak bir durum yok.. Hatta cherry bile üreteiblir tata bile üretebilir ama ne kalitede ürettiği önemli

    örneğin fiat vw nin kapı kolunu üretiyorsa kendi Bravo ya koyduğu kapı koluyla vw ye verdiği Golf ün kapı kolu aynı kalitedemi ?

    Kısacası burada önemli nokta üretim kalitesi iphone da çin de üretiliyor ama belli bir standart ı tutturmak zorunda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Fiat teknoloji konusunda vwden geri bir marka degil bence.

    vw'den 37 sene önce kurulan bir otomotiv şirketi nasıl geri olabilir ki zaten.

    Fıat ı sadece ülkemizde koç un ürettiği tenekelerden ibaret sananlar şaşırır ancak buna.FIAT grup dediğin zaman bunun içine alfa romeo ve ferraride girerki buda arge de nerede olduğunu kanıtlar zaten firmanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öklid

    Oha artık Fiat'ın parçasını VW üretsin.

    Fiat kim ki VW parçası üretecek önce 150.000 kilometrede tıkanan fındık 1.3 Multijet motorunu iyileştirsin.

    saçmalamayın , 1,3 m jetı ,1,4 tsı mi sandınız ?
    gidin taksicilere sorun kaç bin km deviriyormuş 1,3 m jet
    en az 500-600 bin sadece perıyodık bakımlarla , ve gram yağ yakmadan .
    VW tsı ise 5 000 km de kaç lt yağ yakıyordu ?
  • Ne mi olur ? Hiçbirşey olmaz.

    Verilen linkte "Main costomers are: Fiat, CDC, Cummins, Daimler Chrysler, Renault, MWM, Volkswagen, Scania" gibi markaların ana müşterileri olduğu yazıyor. Keşke Fiat Ana Müşterilerine uyguladığı kaliteyi kendinede uygulasa güzel sonuçlar çıkacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Öklid

    Oha artık Fiat'ın parçasını VW üretsin.

    Fiat kim ki VW parçası üretecek önce 150.000 kilometrede tıkanan fındık 1.3 Multijet motorunu iyileştirsin.

    saçmalamayın , 1,3 m jetı ,1,4 tsı mi sandınız ?
    gidin taksicilere sorun kaç bin km deviriyormuş 1,3 m jet
    en az 500-600 bin sadece perıyodık bakımlarla , ve gram yağ yakmadan .
    VW tsı ise 5 000 km de kaç lt yağ yakıyordu ?

    TSI motoru 60 bin km kullandım bir gram yağ eksiltmedi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öklid

    Oha artık Fiat'ın parçasını VW üretsin.

    Fiat kim ki VW parçası üretecek önce 150.000 kilometrede tıkanan fındık 1.3 Multijet motorunu iyileştirsin.

    fiat kim mi? altındaki arabanın motorunda common-rail enjeksiyonun mucidi. vw kendi apayrı bi şey denedi beceremeyip eline yüzüne bulaştırınca fiatın sistemini ipe ipe kullandı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Bu forum neleri gördü bakın ben sayayım:
    Volvoyu Geely aldı çin malı alınmaz dediler,çarpışma testinde alamanları haşat etti arkalarına bakmadan kaçtılar
    Porsche artık safkan değil dediler panamerayı ankete çıkardılar bayılttı rakiplerini uzadılar.
    Land&Range Roveri TATA aldı hint malı yihehe muhabbeti yaptılar,piyasaya 3 4 tane model sürdü adamlar oturdular ağladılar.
    Jaguar'ı TATA aldı artık binilmez dediler,XJ ile XF piyasaya bir çıktı duman oldular,sonradan spor model çıkarttı jaguar kabız oldular.
    Giuliettaya süslü fiat dediler süssüz arabalarının şanzımanı patladı,torsiyonla virajda 360 derece havalandı,giuliettayı 1 serisi hariç yol tutuşta premium kompakt sınıf bile yıkamadı,bunlar yine arazi oldular.
    DSG sorunsuz dediler yazılımla çözüyorlar dediler firma açıklama yaptı sıkışık trafikte patlar nemli havada patlar dedi bunlar doyçen wellen desegen garantisiz de verse binerim ona ben diye kahkaha tufanı yarattılar.
    Kısacası çok takılmayın alamancı tayfasına,adamlar gülünç olmak için yaratılmış zaten.

    Bu kadar doğru bir yoruma rastlamamıştım, eline sağlık hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öklid

    Oha artık Fiat'ın parçasını VW üretsin.

    Fiat kim ki VW parçası üretecek önce 150.000 kilometrede tıkanan fındık 1.3 Multijet motorunu iyileştirsin.

    Sana ilanı bulabilirsem 912000 km'de multijet ALBEA göstereceğim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abartılacak bir durum yok ortada. Örneğin Ankara / Polatlı'da bulunan ORS rulman firması büyük sayılabilecek bir çok markaya rulman tedarik ediyor. Bunun gibi yüzlerce devasa fabrikalar bulunmakta dünya çapında. Bir diğer örnek Sivas'ta bulunan Estaş Eksantrik firması, Mercedes dahil bir çok firmaya kam mili vs gibi parçalar gönderiyor.

    Nasıl ki bir inşaatta ana yüklenicinin altında çalışan taşeronlar bulunuyorsa, otomotiv sektöründe de bu durum farksızdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Artık 8 aydan fazla beklenmeyi haketmiyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Fiat teknoloji konusunda vwden geri bir marka degil bence.

    vw'den 37 sene önce kurulan bir otomotiv şirketi nasıl geri olabilir ki zaten.

  • Bundan 4 yıl önce Tofaş'ın kalıp bölümündeydim polonun birçok saç kalıbı Tofaş'ta üretildi ama bi gerçek varki parça fazla sert basılacağı için fiat kalıplarının neredeyse iki katı sağlam kalıplar yapmıştık. Ayrıca adetlerinde çok bastığı için kalıplar çok sağlam üretildi. Aynı şekilde dacianın kalıplarınıda hazırlamıştık fiatı öpte başının tacı yap hatta mercedes gibi bin o derece.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Al gülüm ver gülüm yapacaksın mecburen... Fiat teknolojisiyle perdenın arkasındaki yıldız aslında...
  • iktisat okuyan çoğu kişi bu konuya hakimdir. '' Dış kaynak kullanımı maliyetleri ciddi şekilde düşürür ''

    Araç üreticileri araçların çoğu parçalarını farklı yerlerde ürettirerek maliyetleri düşürmeye çalışır. Bir otomobilin tüm parçalarını aynı fabirkada üretmek çok masraflı ve uzun iştir. Bu konuda bir kaç örnek vereyim.

    Sakarya'da yaşıyorum Toyota fabrikası burada kurulu.
    Toyota araçlarının iç döşemesi Toyota-Boshoku ortaklığındaki bir firma tarafından üretilmekte.
    Tkg isimli bir firma ise toyota honda renault fiat otomobillerinin bazı parçalarının soğuk pres yöntemiyle üretmekte.

    buna daha tonla örnek yazılır uzatmak istemiyorum ama bu çok şaşılacak bi durum değil.
  • VW işi biliyor.

    Parçaları en iyisinden alıyor
  • Benim bildiğim fiat'ın multijet motorları felan sağlam ve uzun ömürlü.dandik bi durum göremedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Fiat teknoloji konusunda vwden geri bir marka degil bence.

    vw'den 37 sene önce kurulan bir otomotiv şirketi nasıl geri olabilir ki zaten.



    çok mu komiğine gitti vagboy? @theblackside'ın dediği gibi fiat'ı türkiye'de üretilen tofaş sananlardansın heralde.

    fiat kurulduğunda senin deden daha dünyaya gelmemişti.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.