Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (1266. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
53.709
Cevap
458
Favori
3.637.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12641265126612671268
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • burakNSX kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX

    Arkadaşlar merhaba,

    1 senedir severek kullandığım aracımı dün park ederken duvara sürttüm :(( Resimde pek belli olmuyor ama kapı bayağı ezildi ve boyası döküldü. En az 1000 tl lik masrafı var yani. Yardımınıza ihtiyacım var, tecrübelerinize göre nerede yaptırayım arabayı.

    Yetkili servis, Autoking, Maslak veya İkiteilli'de işinin pri usta?








    Geçmiş olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX

    Arkadaşlar merhaba,

    1 senedir severek kullandığım aracımı dün park ederken duvara sürttüm :(( Resimde pek belli olmuyor ama kapı bayağı ezildi ve boyası döküldü. En az 1000 tl lik masrafı var yani. Yardımınıza ihtiyacım var, tecrübelerinize göre nerede yaptırayım arabayı.

    Yetkili servis, Autoking, Maslak veya İkiteilli'de işinin pri usta?







    geçmiş olsun kazanın büyüğü küçüğü olmaz cana gemesin bu bizim için cok daha önemli. parayla halledilebilecek birşeye üzülmeyin.
    elbet mal canın yongası ama insanın canına bir şey olduğunda işte ozaman bu dediğin açık net anlaşılıyor.

    servis her zman işin kolayına kaçıp değiştirmek ister çünkü ona verilecek işçilik atıyorum 3 günse , servise 10 tane araba alır sizin arabadan gelecek kaarı 5e katlar düşüncesiyle yola çıkarak servisler ince işçiliği yapmıyor.

    serviste yaptırısanız kapının sacı değişir. kapının iç iskeleti sağlam.
    dışarda yaptırısanız yüzeysel kapıyı düzeltirler komple kapı boyanır.

    göçük çizgiye geldiği için düzeltme (çekiçleme) olcak ama dört dörtlük düzeltme bu tür çizgisel göçüklerde maalesef olmuyor dolayısıyla düzelte bildiği kadar düzeltilir kapıyı komple boyarlar.


    yani size söyle soru çıkıyor
    kapı sacımı değişsin mi yoksa kapı komple boyansınmı.

    benim düşüncem şu şekilde saglam işçilik yapılıp boyanması sizin açınızdan daha iyi olur çünkü 2. elde en azından orijinal kapı ama boyalı deyip araba satılır.

    kapı sacının değişmesi pratik kolay ve daha orijinal durur fakat bu kez 2. elde satarken kapı sacının değişmesi insanların farklı düşünmesine neden olcak ne olduda kapı sacı değişti diye. yine araba satılır ama nazlı satılır.

    bolca aracın resmini çekin yandan üsden alttan uzaktan felan , ilerde sattığınızda olayı ispatlamak amaçlı gösterirsiniz.

    resimlerle ispatlancagından dolayı gerek 3-4 servisin görüşünü alın gerekse dışardaki oto king ve ustaların görüşünü mutlaka alın daha sonra karar verin.

    bunu neden söylüyorum tek yere bağlı kalıpta doğrudur diye aracı orda yaptırmayın. herkezin görüşünü alın nediyorlar, nasıl işlem yapcaklar felan diye . elbet bi taraf daha agır basacaktır hangisi sizin kafanıza yatıyorsa ona göre yaptırın.


    bi servis kapı komple değişecek der, bi başka servis düeltilip boyancak der bir başka servis sac değişecek der, oto kingede gidersiniz bu durum nasıl düzeltilir diye ordakide değişir boyanır bilmemne der. sanayideki ustalarada sorarsınız yaptırmasanız bile ne diyorlar diye..

    tek




  • burakNSX kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Allah daha kötüsünden korusun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181

    quote:

    Orijinalden alıntı: gob london

    Arkadaşlar herkese selamlar.

    Benim 2013 1.6 tdi 105 lik bir GOLF 7 comfortline aracım var. Araç 5 aylık ve şu anda 60.000 km yol yaptım.Burası Şaka gibi gelebilir ancak bu 60.000 km nin rahat 30.000 kmsi 180 - 200 km süratle geçmiştir.

    iki radar arasını genellikle 180 - 200 le geçiyorum :) tüm radar yerleri ezberim de olmasına rağmen eve her hafta ceza geliyor :)

    İki sorum olacak:

    1 - Araç resmi olarak tavan hızı 198 km saat olarak veriyor. ben düzlüklerde 204 - 205 km yi görebiliyorum. 1.6 tdi 105 beygir ile bu süratin üzerine çıkan var mı?

    2 - Araç 160 km den 200 kmye 35 saniye gibi bana göre geç bir sürede ivme kazanıyor, bu sizce normal mi? Konu hakkında bilgisi olanlar cevaplarsa sevinirim.

    ben 140 üzerine çıkmadığım içim yorum yapamayacağım

    2.ye cevap veriyorum
    198'i görmüştüm zamanında, kesinlikle o kadar yavaş çıkmıyor o hıza




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX

    Arkadaşlar merhaba,

    1 senedir severek kullandığım aracımı dün park ederken duvara sürttüm :(( Resimde pek belli olmuyor ama kapı bayağı ezildi ve boyası döküldü. En az 1000 tl lik masrafı var yani. Yardımınıza ihtiyacım var, tecrübelerinize göre nerede yaptırayım arabayı.

    Yetkili servis, Autoking, Maslak veya İkiteilli'de işinin pri usta?







    geçmiş olsun kazanın büyüğü küçüğü olmaz cana gemesin bu bizim için cok daha önemli. parayla halledilebilecek birşeye üzülmeyin.
    elbet mal canın yongası ama insanın canına bir şey olduğunda işte ozaman bu dediğin açık net anlaşılıyor.

    servis her zman işin kolayına kaçıp değiştirmek ister çünkü ona verilecek işçilik atıyorum 3 günse , servise 10 tane araba alır sizin arabadan gelecek kaarı 5e katlar düşüncesiyle yola çıkarak servisler ince işçiliği yapmıyor.

    serviste yaptırısanız kapının sacı değişir. kapının iç iskeleti sağlam.
    dışarda yaptırısanız yüzeysel kapıyı düzeltirler komple kapı boyanır.

    göçük çizgiye geldiği için düzeltme (çekiçleme) olcak ama dört dörtlük düzeltme bu tür çizgisel göçüklerde maalesef olmuyor dolayısıyla düzelte bildiği kadar düzeltilir kapıyı komple boyarlar.


    yani size söyle soru çıkıyor
    kapı sacımı değişsin mi yoksa kapı komple boyansınmı.

    benim düşüncem şu şekilde saglam işçilik yapılıp boyanması sizin açınızdan daha iyi olur çünkü 2. elde en azından orijinal kapı ama boyalı deyip araba satılır.

    kapı sacının değişmesi pratik kolay ve daha orijinal durur fakat bu kez 2. elde satarken kapı sacının değişmesi insanların farklı düşünmesine neden olcak ne olduda kapı sacı değişti diye. yine araba satılır ama nazlı satılır.

    bolca aracın resmini çekin yandan üsden alttan uzaktan felan , ilerde sattığınızda olayı ispatlamak amaçlı gösterirsiniz.

    resimlerle ispatlancagından dolayı gerek 3-4 servisin görüşünü alın gerekse dışardaki oto king ve ustaların görüşünü mutlaka alın daha sonra karar verin.

    bunu neden söylüyorum tek yere bağlı kalıpta doğrudur diye aracı orda yaptırmayın. herkezin görüşünü alın nediyorlar, nasıl işlem yapcaklar felan diye . elbet bi taraf daha agır basacaktır hangisi sizin kafanıza yatıyorsa ona göre yaptırın.


    bi servis kapı komple değişecek der, bi başka servis düeltilip boyancak der bir başka servis sac değişecek der, oto kingede gidersiniz bu durum nasıl düzeltilir diye ordakide değişir boyanır bilmemne der. sanayideki ustalarada sorarsınız yaptırmasanız bile ne diyorlar diye..

    tek

    @alper029 @MyValue @newerdais @leon_312 çok teşekkürler. İnsanın içi gidiyor ama hayırlısı olsun, Allah beterinden saklasın

    leon_312 hocam eline sağlık çok güzel anlatmışsın. En iyisi servise gitmek ama onlarda dediğin gibi kapı sacını değiştirirler. Kapı değişimi ve komple boya isyemiyorum. Sanırım bu durumda geriye sadece sanayide ustaya yaptırmak kalıyor. İnşallah usta tavsiye arkadaşlar çıkarda iyi bir şekilde arabayı yaptırırım.




  • burakNSX kullanıcısına yanıt
    Hiç canını sıkma orjinali gibi olur. Kimsede düzeltilip boyandığını anlamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX
    çok teşekkürler. İnsanın içi gidiyor ama hayırlısı olsun, Allah beterinden saklasın

    leon_312 hocam eline sağlık çok güzel anlatmışsın. En iyisi servise gitmek ama onlarda dediğin gibi kapı sacını değiştirirler. Kapı değişimi ve komple boya isyemiyorum. Sanırım bu durumda geriye sadece sanayide ustaya yaptırmak kalıyor. İnşallah usta tavsiye arkadaşlar çıkarda iyi bir şekilde arabayı yaptırırım.

    resimde çizikler ne durumda tam belli olmamış, kapıdaki çizgide göçük olmasaydı bi ihtimal ince işçilikle lokal boya yapılırdı ama çizgi hattını %100 kimse düzeltemez %70 lerde çizgi hattı düzeltilir (kendi tahminim) geriye kalan %30 luk pay kendini belli eder, işte budurumda boya devreye giriyor yüzeysel hataları kapatıp orijinal haline tekrar geri geliyor.

    kapıyı temizletip yandan yansımalı çekersen ve cizikleride belirli şekilde resmini çekersen yorumum daha net olur.
    çizgi hattındaki göçük vakumla (çekme) ile kesin düzelir derim 50-70 lira ile kaporta dört dörtlük olur taş çatlasa 100 liraya lokal boya yaptırsan bu işten 200 lira ile kurtulma durumunda olur.

    inan ben ne göçükler gördüm adamlar idda ederek düzelmez dediler, ben ısrarla kaliteli işçilikle dört dörtlük olur dedim, forumdaki arkadaşım esnafları dolaşmış etmiş sağlam usta bulmuş %99 kaportayı düzeltmiş.

    aracın çizgi hattına denk gelen göçükleri düzeltmek her baba yiğidin harcı değil zaman gerektirir temiz işçilik gerektirir.
    burdaki önemli nokta göçük düzeltme işinin erbabı olan ustayı bulmak. 100 lira ile işiniz çok temiz halledersin. çiziklere lokal boya yaparsın eger düzelecek durumdaysa işini çok temiz halledersin.

    lokal boya basit işlem gibi görünür ama ustasını bulmak gerekir.
    autokingden çok şikayet okudum her konuda , hiç unutmam adamın biri 1 lira büyüklüğündeki boya atmasıyla otokinge gitmiş adamlarlar avuç içi büyüklüğünde etrafını kazımış lokal boya yapmış üstüne üstlük aracın rengi beyaz olduğu halde beyaz rengi bile tutturamamış.

    diyeceğim o ki hiç kimseye kanma araştır bilgi edin öyle aracına dokundur, herkez arabadan anlıyorum der para kazanmak için , parasını verirsin adam akıllı bir şey çıkmaz ortaya.

    her işin bir ustası var, iyi araştırmak kalıyor sana. şimdi sen kurumsal firmaları söyleyince bir şey demedim.
    her işlem için sanayideki ustaları bulursan ne otoking nede servis nede diğerleri işin içinden en az yara alarak çıkarsın.
    eger resim tahmin ettiğim gibiyse dum bundan ibaret.

    ankaradaysan göcük işini iyi yapan yer biliyorum, izmirdeysen forumda bi arkadaşım var onunda başından sen gibi olay geçmişti onunda yaptırdığı usta iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    Hiç canını sıkma orjinali gibi olur. Kimsede düzeltilip boyandığını anlamaz.

    arabanın rengi beyaz olduğu için kolay kolay kimse anlayamaz lakin boyanan arabayı güneşin altında bakarsan kabak gibi kendini belli eder. yolda biraz dikkat edip aracın kapısına çamurluguna bakarsan boya tonunu çok rahatlıkla göre bilirsin. gölgede kimse çakmaz.

    eli kuvvetli hisli olan kaportaya sürerek kaportanın işlem görüp görmediğinide anlaya bilir.
    ..............
    dediklerimi yanlış anlama senin aksini yazmıyorum sadece insanları bilgilendirmek amaçlı yazıyorum.

    elbette orjinalden farksız olur, önemli olan doğru ustayı bulabilmek.
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Hocam servis yada autoking için söyledikleriniz doğru lakin (ustaların) tamir ve boya kalitesi orjınale çok yakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2000dk/devri aşmadan düz yolda 94km hıza çıkmak mümkün, 122hp dsg
  • 2013 1.4 tsi 122 beygir tiguannım vardı, onunla otoban da 230 gördüm ama rampa aşağı :) @newerdais
  • MyValue kullanıcısına yanıt
    60.000 i açıyorum. 10 günde bir istanbuldan çıkıyorum sırasıyla yazıyorum :) silivri, tekirdağ, malkara, keşan, gelibolu, çanakkale, ezine, küçükkuyu, altınoluk, edremit,ayvalık, bergama, aliağa, menemen,izmir, (İzmir de 3 gün araçla çalışıyorum. ) urla, çeşme, kuşadası, aydın, muğla, marmaris, içmeler, muğla yatağan üstünden bodrum, bodrumdan geri izmir üzerinden manisa akhisar balıkesir susurluk bursa yalova yalovadan geri orhangazi üzerinden iznik pamukova sapanca istanbul :) turum bu :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX
    çok teşekkürler. İnsanın içi gidiyor ama hayırlısı olsun, Allah beterinden saklasın

    leon_312 hocam eline sağlık çok güzel anlatmışsın. En iyisi servise gitmek ama onlarda dediğin gibi kapı sacını değiştirirler. Kapı değişimi ve komple boya isyemiyorum. Sanırım bu durumda geriye sadece sanayide ustaya yaptırmak kalıyor. İnşallah usta tavsiye arkadaşlar çıkarda iyi bir şekilde arabayı yaptırırım.

    resimde çizikler ne durumda tam belli olmamış, kapıdaki çizgide göçük olmasaydı bi ihtimal ince işçilikle lokal boya yapılırdı ama çizgi hattını %100 kimse düzeltemez %70 lerde çizgi hattı düzeltilir (kendi tahminim) geriye kalan %30 luk pay kendini belli eder, işte budurumda boya devreye giriyor yüzeysel hataları kapatıp orijinal haline tekrar geri geliyor.

    kapıyı temizletip yandan yansımalı çekersen ve cizikleride belirli şekilde resmini çekersen yorumum daha net olur.
    çizgi hattındaki göçük vakumla (çekme) ile kesin düzelir derim 50-70 lira ile kaporta dört dörtlük olur taş çatlasa 100 liraya lokal boya yaptırsan bu işten 200 lira ile kurtulma durumunda olur.

    inan ben ne göçükler gördüm adamlar idda ederek düzelmez dediler, ben ısrarla kaliteli işçilikle dört dörtlük olur dedim, forumdaki arkadaşım esnafları dolaşmış etmiş sağlam usta bulmuş %99 kaportayı düzeltmiş.

    aracın çizgi hattına denk gelen göçükleri düzeltmek her baba yiğidin harcı değil zaman gerektirir temiz işçilik gerektirir.
    burdaki önemli nokta göçük düzeltme işinin erbabı olan ustayı bulmak. 100 lira ile işiniz çok temiz halledersin. çiziklere lokal boya yaparsın eger düzelecek durumdaysa işini çok temiz halledersin.

    lokal boya basit işlem gibi görünür ama ustasını bulmak gerekir.
    autokingden çok şikayet okudum her konuda , hiç unutmam adamın biri 1 lira büyüklüğündeki boya atmasıyla otokinge gitmiş adamlarlar avuç içi büyüklüğünde etrafını kazımış lokal boya yapmış üstüne üstlük aracın rengi beyaz olduğu halde beyaz rengi bile tutturamamış.

    diyeceğim o ki hiç kimseye kanma araştır bilgi edin öyle aracına dokundur, herkez arabadan anlıyorum der para kazanmak için , parasını verirsin adam akıllı bir şey çıkmaz ortaya.

    her işin bir ustası var, iyi araştırmak kalıyor sana. şimdi sen kurumsal firmaları söyleyince bir şey demedim.
    her işlem için sanayideki ustaları bulursan ne otoking nede servis nede diğerleri işin içinden en az yara alarak çıkarsın.
    eger resim tahmin ettiğim gibiyse dum bundan ibaret.

    ankaradaysan göcük işini iyi yapan yer biliyorum, izmirdeysen forumda bi arkadaşım var onunda başından sen gibi olay geçmişti onunda yaptırdığı usta iyi.

    leon_312 kardeşim yardımların için çok teşekkürler. İstanbulda yaşıyorum

    Bugün servise fiyat almak için telefon açtım. Kapı saçı yokmuş, tüm kapı değişiyormuş. 1450 tl fiyat verdiler. Buna ek olarak, 180 tl boya ve işçilik ücreti var. Yani 2000 tl ye geliyor.

    Maslakda bayağı ünlü bir kaç yer buldum. Bunlardan birine resim gönderdim ve telefonla bilg aldım. 2 farklı sistemle tamiri yapıyolar. Birincisi bildiğimiz macun artı boya. Admın dediğne göre lokal olara boyayamıyolar, tüm kapıyı boyamaları gerekiyormuş ve 600 tl ye mal olurmuş İkinci sistemde ise macun yok farklı bir şekilde yapıp, mikron boya atıyolar. Genelde Ferrrari, LAnd Rover gibi lüx arabalar bunu tercih ediyormuş. Bu sistemdele tamirden sonra kimse arabada hata olduğunu anlamıyor, boyasız diye satabilirsin yani. Tabi ben söylerim alan kişiye. Bunun için 1500 tl fiyat verdi. Aşağıya örnek resim ekledim. Usta görünüm olarak ikisininde aynı olacağını söyledi

    Burada bir tane can sıkıcı nokta var, expert sanayide arabayı görürse en fazla 500-600 tl verirmiş. 1500 tl lik seçeneği seçersem farkı ben vericem. Halbuki serviste yaptırısam mecbur 2000 tl ödemek zorundalar. Bakalım experti ikna edebilecekmiyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX

    leon_312 kardeşim yardımların için çok teşekkürler. İstanbulda yaşıyorum

    Bugün servise fiyat almak için telefon açtım. Kapı saçı yokmuş, tüm kapı değişiyormuş. 1450 tl fiyat verdiler. Buna ek olarak, 180 tl boya ve işçilik ücreti var. Yani 2000 tl ye geliyor.

    Maslakda bayağı ünlü bir kaç yer buldum. Bunlardan birine resim gönderdim ve telefonla bilg aldım. 2 farklı sistemle tamiri yapıyolar. Birincisi bildiğimiz macun artı boya. Admın dediğne göre lokal olara boyayamıyolar, tüm kapıyı boyamaları gerekiyormuş ve 600 tl ye mal olurmuş İkinci sistemde ise macun yok farklı bir şekilde yapıp, mikron boya atıyolar. Genelde Ferrrari, LAnd Rover gibi lüx arabalar bunu tercih ediyormuş. Bu sistemdele tamirden sonra kimse arabada hata olduğunu anlamıyor, boyasız diye satabilirsin yani. Tabi ben söylerim alan kişiye. Bunun için 1500 tl fiyat verdi. Aşağıya örnek resim ekledim. Usta görünüm olarak ikisininde aynı olacağını söyledi

    Burada bir tane can sıkıcı nokta var, expert sanayide arabayı görürse en fazla 500-600 tl verirmiş. 1500 tl lik seçeneği seçersem farkı ben vericem. Halbuki serviste yaptırısam mecbur 2000 tl ödemek zorundalar. Bakalım experti ikna edebilecekmiyim


    abi insanı nasıl öpecegini iyi biliyorlar ve damardan nasıl girilceginide çok iyi ögrenmişler.
    yemin ediyorum 600 tlye komple aracı boyarsın sanyide.

    öte yandan kasko police maddeleri degiştigini ögrendim. kasko yan sanayi parçanın ücretini karşılıyormuş eger müşteri ben orjinal istiyorum derse farkını verip orjinal parca takılıyormuş. benim bildiğim bundan ibaret.
    eger dogruysa kasko serviste çıkacak parçanın hepsini ödemeye bilir bu konuda iyi araştır eger servisi düşünürsen.

    lüx arabaları nasıl boyama tekniği var hiç anlamış degilim - fikir sahibi olmadıgımdan birşey diyemem günümüzün koşullarına göre konuşmak gerekirse micronla boyamak hayal gibi geliyor çünkü fabrika bile hatalı parcayı çift kat boyarken nasıl el usulu micronla boyuyacak hiç anlamış degilim.

    .........................
    durumu toparlayıp yorum yapmak gerekirse konunun başında belirttiğim gibi işin raconunu her türlü biliyorlar insanı her türlü öpüyorlar bu aşikar.
    serviste degişip ücreti kasko karşılasa bile gelecek sene ve diger seneler kasko fiyatını sana fazla çıkartırlar. bi nevi taksit taksit ödemiş gibi olursun boşu boşuna kaskoyu delmeye gerekmez. ve minicik hasar içinde bu kapı komple degişmez yazık günah, ben böyle kullanırım ama degiştirmem o derecede hem arabaya üzülürüm hemde verdiğim paraya üzülürüm bu yüzden bana kalırsa servis olayını unut.
    yinede iyi araştır saç degişimi olması gerekir çünkü burda bi arkadaşım 2. el araba almış kapı sacı degişmiş olarak almıştı söylediğine göre.

    önceki yorumumda belirttiğim gibi lokal boya basit gibi görünsede her baba yiğidin harcı degil. ince iştir hassasiyetlilik ister. yani lokal boyada 4 gün sürerse, kapıyı komple boyamak 1 günü alır. 30 dakikada fırınlanması zart zurt 1 günü alır, lokal boyada her boyanan taraf beklenmesi gerekir.
    sanyide ki işin piçliğine kaçtıgı için o kapıya hiç bir işlem yapmadan kapı çizgisinden aşagıdaki çizilere kadar boyayı kazıyacak yada onun üzerine macun cekip komple boyuyacak.
    bu işlem için 600 lira çok 200 liraya başka yerde rahatlıkla halledersin.

    senin durumunu çok iyi anlıya biliyorum kaliteli olsun temiz olsun diye parayı gözünden her türlü çıkarıyorsun eyvallah ama amblemi gören elini kaşıyıp hesap kesiyor, sanayi sakal hesabı para alır kapıyı yüksekten acar 100-200 lirayla işi bitirirsin.

    gerçekten lüx arabaları nasıl micronla boyuyorlar aklım hayalim şaştı belki bu konuda teknolojiden uzagım tam kesin konuşşmakta istemem.
    resimlerde gördüğüm uygulanan durum buysa herseyi sil baştan temiz kaliteli işcilik vererek yaptıkları aşikar, dediğim gibi mikronla nasıl boyama taktikleri var anlamış degilim...

    senin arabada insallah orjinalden farksız olcak buna kuşkum yok.

    micronla boyama işini iyice araştır çünkü
    belirttiğim gibi kapıyı çekiçleme vakumla yaparak düzeltecekler buraya kadar sıkıntı yok macun neden kullanılır insanın kolayına gelen hataları kolaylıkla üst past eden uygulamadır. atıyorum o göçüğün hepsini macunla bile doldurur gerisini sen düşün.

    bundan ötürü araba macunla yapılsın veya micronla yapılsın sen bile ayırt edemezin bu micron bu macun sıradan yapılma diye.
    bu yüzden arabanın başında olup takip etmeni isterim . butür işler çok pis ve dolandırıcılar ortada fink atıyor.
    ben ön yargılı ve titiz birisi oldugumdan dolayı anlatıp söylüyorum. aracı bırakır aksam anlanlardan biri olmadıgım için ne olur ne olmaz temkinli davranmakta fayda var.

    bana micronla boyamak yada bu işçilikle yapılması daha mantıklı gelkiyor ama fiyatı cok ucuk. 1000 lira olsa gözün 300 ü-500 u görmez.
    bi araştır bu olayı elbet aynı kalite ve işcilikle yapan uygun birisi vardır. adamla sıkı pazarlıga girip bu işten çıkacaksın yada exper ile anlaşıp bu işi kökünden halletceksin. tatlı dil yılanı deliğinden çıkartır güzellikle iyilikle saflıkla anlatırsan çözülmeyecek birşey yok.
    kaba konuşursan atarlı konuşursan yapacagı varsada yapmaz.

    .......................

    abi bu tarfın öteki tarafıda var , bu dünyada kandırsan bile diger tarafta bunun hesabını verceksin bu yüzden sen dogruluğunu dürüstlüğünü koru. ister araba satılsın veya satılmasın hiç önemli degil - hersey nasip kısmet işi aracı satarsın sana hayır getirmez- aracı satmazsın sana daha hayırlı olur.

    bakalım hakkında hayırlısı olsun.




  • burakNSX kullanıcısına yanıt
    Sol arka kapı ve çamurluk işlem görmüş boyanmış orjinlk gibi olmuş. Saclarda yırtılma yoktu ama baya içeri batıktı. Sol çamurluğun bombeli kısmında derin bir ız vardı,benim ustam jiletgibi yapmış arabayı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    Sol arka kapı ve çamurluk işlem görmüş boyanmış orjinlk gibi olmuş. Saclarda yırtılma yoktu ama baya içeri batıktı. Sol çamurluğun bombeli kısmında derin bir ız vardı,benim ustam jiletgibi yapmış arabayı.


    ustanın eline koluna sağlık çok iyi işçilik ve sonuç çıkarmış.
    herşeyin bi yordamı usulü var yapılmayacak bir şey yok önemli olan işçilik. bizler kaliteli işçil temiz iş olsun diyoruz eyvallah ama bununda bi ücreti var buraya kadar sıkıntı yok, sıkıntı bu işi tüccarlığa dönüştürmemek.

    standart işçilik nedir atıyorum 400 lira - temiz kaliteli işçilik yapan ustada %30 fazla alır 520-550 tl fiyat çeker usul budur benim düşüncem bu şekilde.

    bunları söylerken iğgneyi başkasına çuvaldızı kendime batırarak söylüyorum, esnaf değilim belki esnaf olsam daha fazla isteyecem ama ben vicdanlı birisi olduğum için esnaf olsam bile dükkanı çeviremem gibime geliyor :)

    herşeyin hayırlısı - bizler elimizden geldiğince araştırarak doğru kişileri bulup aracımızı teslim ettikten sonra ilk önce Allah'a daha sonra ustaya bırakacaksın.

    arkadasın çok basit bi olay ama çok abartılmış vaziyette söyleyip fiyat çekiyorlar. dedimya sanayide 600 liraya aracı komple boyuyorlar.
    bunlar insanın can alıcı noktasını bulmuş orijinal gibi beğenmezsen -içine sinmezse para almayız- yok şöyle yapıp boyuyoruz hepsi abartılmış para tuzağı geliyor bana.

    ...........
    sizin anlattığınız kadarıyla arabada derin çizik varmış eee bu derin çizik kendi kendine yok olmadıya macun çekip kapatmışlar eee sonuç mükemmel.
    insanlar abartarak söyleyip fiyat çekmelerine kıl oluyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gob london


    60.000 i açıyorum. 10 günde bir istanbuldan çıkıyorum sırasıyla yazıyorum :) silivri, tekirdağ, malkara, keşan, gelibolu, çanakkale, ezine, küçükkuyu, altınoluk, edremit,ayvalık, bergama, aliağa, menemen,izmir, (İzmir de 3 gün araçla çalışıyorum. ) urla, çeşme, kuşadası, aydın, muğla, marmaris, içmeler, muğla yatağan üstünden bodrum, bodrumdan geri izmir üzerinden manisa akhisar balıkesir susurluk bursa yalova yalovadan geri orhangazi üzerinden iznik pamukova sapanca istanbul :) turum bu :))

    Golf.le ticaretmi yapilir kardesim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12641265126612671268
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.