Şimdi Ara

VW’den silindir kapatarak yakıt tasarrufu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
5.881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Heh motorun sorunsuzlugunu ispatladılarda bi bu kalmıştı zaten karışık ve sorunlu bir sistemi birasdaha karıştırcaklar. Vosvoscular servisten çıkamaz artık
  • Beklenen yorum gelmemiş hala.

    1.4/2=0.7 lt o kasayı kaldırmaz
  • Nerdeyse 50 yıldır var olan bir teknoloji. Ama ahım şahım bir tüketimde düşme olmuyor görünüşe bakılırsa. Bu kadar tasaruf için uygulamaya değmez bile.
  • Araçlar git gide tamiri mümkün olmayacak hale getiriliyor.. Şanzımanlar oldu zaten, sıra motorda..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    Hangi silindiri,neye göre kapatacak acaba?Bir de bu kapatma işi,ileride dengesiz bir aşınmaya sebep olabilir mi?Misal,ilerleyen zamanda kompresyon ölçümünde kapatılan silindirlerin değerinin yüksek,kullanılan silindirlerin değerinin düşük çıkması gibi.Teknik bir açıklama iyi olurdu.


    sen söyleyince tekniğini bende merak ettim, acaba hep aynı iki silindirimi kapatıyor yoksa iki iki değiştiriyormu kapatırken, bu durumda söylediğin olay olmaz
  • WV atomu parçalamış tebrikler yılın buluşu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Nerdeyse 50 yıldır var olan bir teknoloji. Ama ahım şahım bir tüketimde düşme olmuyor görünüşe bakılırsa. Bu kadar tasaruf için uygulamaya değmez bile.


    Hocam şu Wildfire s'i hiçbir yerde bulamadım ya. Tarifeyle mi aldın sen?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    Hangi silindiri,neye göre kapatacak acaba?Bir de bu kapatma işi,ileride dengesiz bir aşınmaya sebep olabilir mi?Misal,ilerleyen zamanda kompresyon ölçümünde kapatılan silindirlerin değerinin yüksek,kullanılan silindirlerin değerinin düşük çıkması gibi.Teknik bir açıklama iyi olurdu.


    Fazla sorgulamayın bence. Alman devi Vw, yaptıysa en iyisini yapmıştır.

    Sırayla hepsi kapanıp açılıyordur.
  • * 2-3 yıl sonra "Ya biz bu sistemi çok karmaşık bulduk, ürettik ama 3 yıldır daha çözemedik," deyip üretimine son vermesinler
  • Jeep ve Chrysler'de kullanılan 5.7 HEMI motorlar silindir kapatmıyor muydu zaten? Ben mi yanlış hatırlıyorum..

    Çok değil 5-6 sene öncesine bakınca, geldiğimiz duruma acıyor ve üzülüyorum..

    Bu iş downsizing'le, silindir kapama, start-stop fln çözülmeyecek.. Yakıtın ucuzlaması lazım ki oda tükenen bir kaynak için imkansız..

    Tabi ülkenin gidişatı dolayısıyla her an artan vergi sistemide cabası..

    Yakındır elektrikli arabalar çok daha yaygınlaşacak..
  • Bende tam HEMİ'nin böyle bir özelliği olduğunu yazacaktım,yazılmış.(Chrysler 300c de mevcut)

    Ne fark var ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tek silindir çalışsın mobilet gibi tırrrrrrrrrr gırrn grııın diye ara gaz veririz.

    1.4 motor o kasayı götüremezken 700cc motor ile şehir içinde hız sınırını geçemeyiz
  • Chrysler 5.7 Hemi 'de yıllar önce satılmaktaydı bu sistem zaten...
  • Sistem ilk defa kullanılıyor yazmıyor haberde zaten. 4 silindirli ve bu kadar çok satılan bir motora ilk defa uyğulandığı yazıyor. Bi haberi okuyun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrazyRomeo156

    Bende tam HEMİ'nin böyle bir özelliği olduğunu yazacaktım,yazılmış.(Chrysler 300c de mevcut)

    Ne fark var ki




    sinekten yağ çıkarıyor adamlar

    kasa götürmaz anlamlı bir fark değil diyenler i kınıyorum .kaldırmaz diyen gitsin kaldıranı alsın.%10 yakıt tasassufu diye tonla cihaz alet pazarlayan dolu piyasa ve bunlardan taktıranlar var.


    beğenmeyen almaz adamlar b sınıfı araca çift kavrama koydular bütün markalar taklit etti.icat etmiş değiller ama bu teknolojiyi en ucuz araçlarına bile koydular.




    doğuş otoyu sevmem vw nin araçlarınıda tipsiz bulurum ama vw grubu dünyanın 1 numarası olma yolunda .

    evet bilinen bi teknoloji ama neden uygulamıyorlar dünyadaki tüm araçlara .aracının %10 daha az yakmasını istemeyen almaz olur biter.

    normal hayatta aracını herkes 6000 devirdemi kullanıyor .aracın gücünün zaten %25 ini kullanıyoruz .bence çok güzel bi uygulama yapmışlar .




  • Yakıt tasarrufu istiyorlarsa neden fren disklerini kaldırıp yerine kademeli olarak basınçlı hava depolayan bir sistem yapmıyorlar? Misal frene az basınca tek bir pompa hava pompalayacak. Biraz fazla basınca 2 -3 pompa aynı anda hava basacak ki bu da daha çok yavaşlatacak. Uygun bir şanzıman kullanarak vede basınçlı hava ile çalışan ufak bi motor koyarak dur kalk yaparken veya sıfırdan hızlanırken kullanılabilir. Araba zaten rüzgarla sürtünüyor. Hareketli aksam sürtünüyor. Birde fren disklerinde sürtünmeyle enerji kaybetmeseler eminim silindir kapatmaktan daha çok tasarruf edilir.

    Birde aklımda şu soru var. Şimdi silindirler kapatılınca benzin gitmese bile hava alıp sıkıştırmaya devam ediyor mu? Eğer öyleyse sıkıştırma sırasında gene enerji kaybı var demektir.
  • Dar gelirliliğin alemi yok.Aylarca sırada bekleyip, vw e tonla para veren adam 0.6 litrenin lafını yapmasın.
  • Bence VW motor üretmeyi bıraksın sadece kasa yapsın,bu gidişle ürettiği motorları gözle göremeyeceğiz zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    Bence VW motor üretmeyi bıraksın sadece kasa yapsın,bu gidişle ürettiği motorları gözle göremeyeceğiz zaten


    2012 yılında Passat'larda bu motor olacakmış. Biraz fırlama her erkek çocuğu bunun ne olduğunu çok iyi bilir



     VW’den silindir kapatarak yakıt tasarrufu




  • Gerekli durumlarda vitesi boşa atan şansızman geliştirmezse gözümden düşer vosvos
    Arabaya mı biniyoruz ekonomik sürüş rekorumu kıracagız belli değil motora bak ! haftada bir gün az binerim tam gaz binerim...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.