Şimdi Ara

Vw cc 1.4tsi 150hp hakkında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
1
Favori
42.531
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar biraz araştırdım ve 1.4 tsi 150 hp olan cclerin ıslak tip kavrama olduğunu söylüyor bazıları. Bu ne derece doğrudur bilginiz var mı ? Sorunsuz dsg olarak tabir edilen dsg diyorlar doğruysa eğer tam bir vilen yok mu acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç 7 ileriyse kuru tip, 6 ileriyse ıslak tiptir. Benim bildiğim 1,4 150likler kuru tip. 2.0 dizeller ıslak kullanıyor diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150 lik jetta dsg kullanıyorum 7 vites... 70 binde aldım şu an 85 binde... motor şanzuman şimdilik sorunsuz gayet seri bi araç ve seriliği sürekli devam ediyor... gaz pedalı hiç bitmiyor gibi geliyor... hız sınırları ve radar korkusundan doyamıyorum gaz pedalına... ekonomi olarak da çok iyi... babam 1.2 tsi manuel jetta kullanıyor her depoda en az 150km fazla yapıyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CihangirCanavarı kullanıcısına yanıt
    Merak ettiğim şey şanzıman tipi çünkü 1.4 tfsi 150 hp audi a4’lerde ıslak kavrama var fakat cc’lerde öyle mi onu merak ediyorum./

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Audi'lerin altyapısı farklı, onlarda ıslak kavrama var. CC'de enlemesine motor var bu yüzden kuru kavrama, başka bir şanzıman kullanılma ihtimali yok.

    160lık twincharger makina boşluksuz lineer çalışan, çok keyifli atak makinadır. Şanzımanla son derece uyumlu çalışır, D modunda da canlıdır S'e alman gerekmez illa. 150likler gibi az gazda bayılıp, bir mm fazla basınca birden öne atıp durmaz. Cam açık duyulan charger'ın vızıltısı bile ayrı bir keyif. Ancak motor potansiyel bela, bende 160lık CC kullandım, garantiden motor değişti, piston kırma, aşırı yağ eksiltme gibi sorunlar olabiliyor. Çok karmaşık bir motor, sıfır iken tercih etmek lazım böyle bir makinayı, ikinci elde önermek zor.

    150lik 160lığa göre bariz az yakar bu arada. İkinci nesil tsi'dır, yakıt tüketimi gerçekten düşmüştür. Daha sorunsuzdur ama 160lık motorun keyfini veremez. Yine de 150lik daha mantıklı, şanzıman da daha yeni olacak.




  • Kavramalı olan vites kutuları her zaman masraf açma ihtimali var. Düz vites bile alsanız bu ihtimal var. Kavrama bitiyor hocam. Dikkatli kullanırsanız bitme süresi uzun olur o kadar. Diğer hataların sayısı baya azaldı ama yine de ikinci el alıyorsunuz risk var yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 model 150 beygirlik olanından var. yakıt konusunda basarsam bile (140-180 arası) ortalama şehir dışında 8 lt yi geçmeyen. evimden işim ankara 30 km mesafelik yolda yaşlı amca gibi kullanırsam 4,8lt yakan arabam. çok memnunum. satıp ne alacağım. sattığım fiyata sıfır polo vermezler. bir yere gittiğimde arabayı beğennelerin ilginç bir şekilde kötülemeye çalışmasını da bir türlü anlamıyorum. yaw passat işte bu araba ve sadece design farklı ve bir iki özellik daha var o kadar. yok basıkmış içi darmış, motor aliminyummuş çabuk bozuluyormuş (bu ne demekse), piyasan çıkmış, ses alıyormuş, sanzıman bozuluyormuş... yav geçin bunları. canafar gibi araba işte. hiç de bir sorunu yok. az yakıyor, oturaklı, güçlü, arıza veren kronik sorunu yok, gemi gibi araba işte.

    ---

    vw in cc yi iptal etmesinin sebebi passat dan daha pahalı, sport bir araba ve o kadar satılmayınca kendi içinde rakip oluşturdu. arayı daha da açarak luxuries kategorisinde arteon u çıkardı. o kadar.




  • undo81 U kullanıcısına yanıt
    Arıza veren kronik sorunu yok?

    Başlı başına dsg ve yüksek kmlerde sıkıntı göstermesi yüksek tsi motor var. Daha ne olacak?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • undo81 U kullanıcısına yanıt
    CC çok beğendiğim ve bana göre eskimeyecek araçlardan biri. Kazasız, belasız uzun yıllar kullanırsınız inşallah
  • 2jz1993 kullanıcısına yanıt
    o zaman tork konverter yada cvt şanzıman araba alacaksınız. dsg de kavrama sorunları var ama bu sadece cc ye ait birşey değil ki. Ben CC de kronikleşen bir sorun görmüyorum. Siz genel olarak VW de kronik sorun olduğunu değerlendiriyorunuz. double clutch kuru kavrama bütün araçlarda sorunlarla karşılaşılıyor. VW CC de gerçekleşmiş kronik bir sorun değil. KIA bile yakıtı azaltmak için artık double cluch - çift kavrama kullanıyor. Orana bakacaksınız. TR de çok fazla VW var ve karşılaşılan oran yüksek oluyor haliyle. Ben 150 Beygirlik TSI motorda sorunla karşılaşan hiç kimse duymadım. Bu sorun olmayacak anlamına gelmiyor. Bu tür hesaplamalarda yüzde kaç sorun ile karşılaşılıyor ona bakmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi undo81 -- 7 Kasım 2018; 9:5:34 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.