Şimdi Ara

VW AMAROK TRT ZOR YOLLARA DAYANAMADI (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
654
Cevap
16
Favori
64.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fksfks kullanıcısına yanıt
    Şimdi bir gerçek var söylemeden edemiyeceğim. Babam ben askerdeyken Actyon Sport aldığında ona çok kızmıştım. Bana demişti ki bunda Mercedes motoru ve şanzımanı var. Cevabım Güney Kore arabası olmuştu. Bugün bizim peder aynı arabayı hala kullanıyor, ara ara da sağını solunu çarpıp çarpıp ucuza da yeniliyor. KM oldu 180.000 ne bir şanzıman ne bir motor arızası. Üstelik bir de tam bağımsız arka süspansiyon sistemi var maşallah arkayı da toparlıyor durumu fazla dağıtmıyor. Diyeceğim o dur ki işin kıyaslamasını yaparken ne kadar ekmek o kadar köfte mantığını unutmamak lazım. Benim gözümde Amorak (kullandığım içinde iyi bilirim) iyi bir marketing çalışması ve Doğuş-VW işbirliğinin cilalı bir lansmanından fazlası değildir. Ancak tabii ki alan ve kullananlara hayırlı olsun. Neticede önemli olan severek kullanabileceğimiz bir araca sahip olmak değil mi ?

    Saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: relicks

    Şimdi bir gerçek var söylemeden edemiyeceğim. Babam ben askerdeyken Actyon Sport aldığında ona çok kızmıştım. Bana demişti ki bunda Mercedes motoru ve şanzımanı var. Cevabım Güney Kore arabası olmuştu. Bugün bizim peder aynı arabayı hala kullanıyor, ara ara da sağını solunu çarpıp çarpıp ucuza da yeniliyor. KM oldu 180.000 ne bir şanzıman ne bir motor arızası. Üstelik bir de tam bağımsız arka süspansiyon sistemi var maşallah arkayı da toparlıyor durumu fazla dağıtmıyor. Diyeceğim o dur ki işin kıyaslamasını yaparken ne kadar ekmek o kadar köfte mantığını unutmamak lazım. Benim gözümde Amorak (kullandığım içinde iyi bilirim) iyi bir marketing çalışması ve Doğuş-VW işbirliğinin cilalı bir lansmanından fazlası değildir. Ancak tabii ki alan ve kullananlara hayırlı olsun. Neticede önemli olan severek kullanabileceğimiz bir araca sahip olmak değil mi ?

    Saygılarımla...

    eyvallah hocam! sonuçta bu aracı alan ve burada konuşan insanlar iş güç, çoluk çocuk sahibi insanlar. onlara yok kazık yemişsiniz, yok bir şey bilmiyorsunuz, yok siz ne anlarsınız... gibi şeyler yazmak gerçekten çok ayıp. aracı alan benim, parayı veren benim, severek kullanan benim, canı sıkılan başkası bu nedir ya




  • 30.000 1tl lik helezonlu araç 80.000 TL lik (ben 58.000 ne aldım ama 100.000 TL olduğunu iddia eden bile var) araçla aynıymış. Bu tip adamları araba yazılarına benzetiyorum.. 1988 model şahinin camında seni ferraiye değişmem, tek rakibim THY gibi yazılar yazan kişiler şimdide buraya yazıyorlar. Song young mıdır punk tunk mudur her neyse eğer aldıysanız hayırlı uğurlu olsun ben aracımı alırken onuda denedim beğenmedim viraj dengeleme sistemi tok yok savrulmuşta bilmem ne hikayeleri anlatmayın. Amarok ile arasında çok fark var. Karşılaştırmak nedendir onu bilemedim..
    komşunun 89 model kartalı kilometrede 2 kere turladı ne olmuş yani aracınız 180.000 ne 200.000 ne geldiyse boyu mu uzadı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4x4_tutkunu -- 28 Aralık 2013; 18:35:09 >
  • Aga biri de çıkıp Silverado dememiş ya ne ayıp.

    http://youtu.be/TKMQjm7i2Jw
  • Sen silveradoyu rüyanda görmüşsün zar zor you tube tan yapıştırmışsın. Türkiye şartlarında 3.5 lik ranger ı gör kalk yat dua et...
  • adamın biri 25 yaşındaki lan rover araca LPG taktırmış kullanmaya çalışıyo ama vergisi 2013 model amaroktan düşük diyo öbürü 3 ferrari fiyatındaki aracı yabancı filmden kesitlemiş amarok'a rakip göstermeye çalışıyo.. Size böyle kafa yaptıran madde ne ise bende o maddeden istiyorum arkadaşlar.. Yaşadığınız yaşam boyutuna hayran kaldım. Paralel evren falan dedikleri bu olsa gerek.
  • 4x4_tutkunu 4 kullanıcısına yanıt
    Bırıncısı actyon Sports 30 bin lira degil sifirı gecen sene 55 58 civarı idi amorokdan 5 , veya 10 lira sıfırının arasında fark vardı , Ssang yong , turkcesı ikiz ejder demektir , 60 senedir arazi aracı üreten bir markadır dunyanın 65 ulkesınde aktıf olarak satılmaktadır , Rusya'da pazar lideridir ,sizin altınızdakı aracdan hic bir eksiği olmayıp fazlasi vardir buna emin olun , amarokun tek üstün yanı 180 begyırlık çift Türbo motorudur onunda ne kadar sağlıklı oldugu tartışılır , Ssang asla yabana atılacak 3, 5 yıllık bir marka değildir defalarca parıs dakara katılıp yarışları başarıyla tamamlamıştır , aynı yarısı tamamlayamayan cok meşhur markaları buraya yazmıyorum ,
    Sonuc olarak hic bir markayı veya kullanıcıyı hor görme küçümseme aşağılamaya hakkınız yok .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    Amarok kullanmadan, aracın aleyhinde bulunan arkadaşlara, gerçeği görebilmeleri için, onları Amarok araçlarına alıp bir tur attırabilecek babayiğitler aranıyor.

    Özellikle H.line AT olursa daha tesirli olur. O zaman anlayabilirler ancak bindikleri araç sıradan bir kamyonetmi yoksa SUV konforunda bir araçmı.

    Asfaltta 170 ile giderken ne yol sesini, ne de motor sesini almadığını... Direksiyonun yüksek hızda sanki sabitlendiğini... Hoplayıp zıplatmadığını... Daha nasıl anlatabiliriz?

    Haydi babayiğitler çıkın meydana.


    (Ben talip değilim)

    Aracınızı güle güle kullanın.

    170'le giderken yol ve motor sesini almadığını söylemişsiniz. Bu biraz iddialı degil mı?

    İddia değil gerçek.

    Üzerindeki lastikler HT, yani ince diş. AT, MT, ET diye gider. AT'den, itibaren yol sesi başlar ancak Amarok izolasyonu çok iyi.

    Bugün İSt-Sapanca arası 180 hıza çıktım ne direksiyonda titreme veya sapma ne de yol sesi. Sadece biraz rüzgar sesi vardı.

    Passat gibi D sınıfı bir araçta gidiyormuşçasına değil, daha konforlu hissettiriyor. Aracımın AT ve H.line olmasının rolü varmıdır bilemiyorum?

    Dikkat ederseniz tüm paylaşımlarımda objektif yorumlar yapmaya çalışıyorum.




  • Seninde Amarok kullanmadan Amarok'u aşağılama ve satın alanlara hakaret etme hakkın yok. Aracının üst donanımında Amarok'un Tredline modelinde standart olarak sunulan pek çok özellik yok.. aracın tek üstün özelliği motoru demişsin. Bir araca ismini veren donanımdan sanki aksesuar gibi bahsetmişsin buda seni anlamamı çok imkansız kılıyor.
    aracımı alım sürecinde Senin aracınıda denedim, test sürüşünü yaptım, internettende karşılaştırdım acentedeki sunulan özelliklerinde karşılaştırdım. Senin eksiği yok dediğin araç Amarok'un yanına bile yaklaşamaz.
    İkiz ejderin fiyat ve karşılık açısından fena bir araç değil. Fakat amarok, nissan, L200, mazda kullanıcılarının beklentisini karşılamaktan çok uzak. Ünlü olmak için şöhretlere çamur atan kişilere benziyorsun. Aracını öne çıkarmak için Amarok'a laf atıyorsun sonrada benim aracımı ve markasını hor görme hakkınız yok gibisinden çamura yatıyorsun.
    Benim yazdıklarım açık ve net istediğin internet sitesinde karşılaştırmasınıda yapalım. Hodri meydan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    Amarok kullanmadan, aracın aleyhinde bulunan arkadaşlara, gerçeği görebilmeleri için, onları Amarok araçlarına alıp bir tur attırabilecek babayiğitler aranıyor.

    Özellikle H.line AT olursa daha tesirli olur. O zaman anlayabilirler ancak bindikleri araç sıradan bir kamyonetmi yoksa SUV konforunda bir araçmı.

    Asfaltta 170 ile giderken ne yol sesini, ne de motor sesini almadığını... Direksiyonun yüksek hızda sanki sabitlendiğini... Hoplayıp zıplatmadığını... Daha nasıl anlatabiliriz?

    Haydi babayiğitler çıkın meydana.


    (Ben talip değilim)

    Aracınızı güle güle kullanın.

    170'le giderken yol ve motor sesini almadığını söylemişsiniz. Bu biraz iddialı degil mı?

    İddia değil gerçek.

    Üzerindeki lastikler HT, yani ince diş. AT, MT, ET diye gider. AT'den, itibaren yol sesi başlar ancak Amarok izolasyonu çok iyi.

    Bugün İSt-Sapanca arası 180 hıza çıktım ne direksiyonda titreme veya sapma ne de yol sesi. Sadece biraz rüzgar sesi vardı.

    Passat gibi D sınıfı bir araçta gidiyormuşçasına değil, daha konforlu hissettiriyor. Aracımın AT ve H.line olmasının rolü varmıdır bilemiyorum?

    Dikkat ederseniz tüm paylaşımlarımda objektif yorumlar yapmaya çalışıyorum.

    Ah be kardeşim adamlar amaroku yoldan geçerken görüp yorum yapıyor. Adamların niyeti üzüm yemek değil bağcıya iftira atıp dövmek. çoğunun 95 model doğan SLX i bile yok...




  • 4x4_tutkunu 4 kullanıcısına yanıt
    Sözünüz bana mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayır ben dhkn rumuzlu amarokdaşıma söyledim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    hayır ben dhkn rumuzlu amarokdaşıma söyledim

    Tabiiki ona söylediniz ancak kendisinin benimle arasında geçen diyalog üzerine o şekilde söylemde bulunduğunuz için açıkçası üzerime alındım.

    Off-road'la amatör olarak 2009-2010 yılları arasında (Lada Niva )uğraştım, konuya uzak değilim. O zamanlar Kars-Arpaçay'daydım. Daimi olarak orada ikamet edecek olsam tercihim kesinlikle pick-up olurdu. Marka olarak Ranger ve Amarok arasında kalırdım..
    Bu da benden gelsin..

     VW AMAROK TRT ZOR YOLLARA DAYANAMADI

    Diğer konuyla ilgili olarak, kullanmış olduğum en üst düzey araç olan BMW 7.40 bile 170-180'le giderken ses alırken Amarok nasıl almıyor, bunu idrak etmekte zorlandım. Gerçi sesle ilgili olarak herkesin eşiği farklıdır. Ben BMW'den ses duyarken başkasına çok sessiz gelebilir. Aynı şekilde Amarok'ta ses yok diyen birisiyle aynı anda aynı araçta ben ses geldiğini söyleyebilirim..




  • Lastik ve yol sesi almıyor motor sesi geliyor ama rahatsız edecek kadar değil dizel araba sonuçta motor seside ne kadar absurve edilebilir
    Off Road ayrı bir konu olmalı aslında çünkü iyi bir off road için araçları traktörleştirmek gerekiyor.
    Off road için azda olsa modifiye edilmiş bir araç içeriye lastiklerden dolayı ses alır. Ama %100 asfalt lastiği varsa araç 170 ile giderken lastik sesi almıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4x4_tutkunu -- 4 Ocak 2014; 22:14:01 >
  • Forumda araclari bi kadar zorlayacak kimse yok sanirim oldukca zorladilar araclari o kadar zorlamaya hangi arac olsa zor dayanir wv de biraz zayif kaldi
    Offroad da en iyi si benim bildigim defender
    Hummer 1 i saymiyorum o ayri bir kategori :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MTV ödeme ayı geldi şimdi görüşeceğizz
  • bu işte nissan Toyota Mitsubishi ve de ford çok iyi. vw narin bir araba olduğu için dayanmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogretmenht

    bu işte nissan Toyota Mitsubishi ve de ford çok iyi. vw narin bir araba olduğu için dayanmıyor.

    Öyle diyorsunda galerileri dolaşınca Amarok daha cazip ve hesaplı geliyor. markası lazım değil 2.5 motor koymuş ama 980 kilo yük taşıyabiliyor. çift turbo teknolojisine ancak 2014 te geçmiş amarok geçeli senelr oldu 400nm tork ilk defa 2014 te üretebilmiş 2.5 motorla senelerdir üretememiş Amarok daha ilk senesinde üretti o torku. Yakıt değerlerine girmiyorum. VErgisinden söz etmeye gerek yok. Amarokuda arazi için modifiye edince gayet başarılı. Diğer markalar teknoloji ve konfor olarak Amarokun çok gerisinde. NArin ve çelik olması senin elinde. Diğer markalarıda modifiye etmeden araziye sürersen çok sağlam sonuç elde edemessin.
    İstersen sitelerden gez dolaş incele istersen galerilerde bizzat incele Amarok diğerlerine göre çok daha derli toplu ve konforlu. amarok ve Mazda BT bu segmete çok şey kattılar. Diğerleri köklü firma olmasına rağmen Amarok ve mazdanın sayısal değerlerine ulaşmaya çalışıyorlar. Amarok ilerleyen yıllardada bu segmette diğer firmalara soğuk terler döktürecek gibi..




  • Arkadaşlar amarok yabana atılacak bir araç değil aman diyeyim. Bende dışardan bakınca bu araç klasik iş aracıdır kum taşır çimento taşır diyordum ancak arkadaşımın babasının şirketinin aracına binene kadar. Kesinlikle bir suv gibi. Ben inanamadım, tümseklerde, virajlarda vs hiç birşey hissetmiyorsunuz içi zaten çok geniş. Ben suv bir araç düşünsem kesinlikle düşünürüm. Fiyatı da piyasaya göre uygun araçlar. Örnekhttp://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=73506198

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omcool

    Arkadaşlar amarok yabana atılacak bir araç değil aman diyeyim. Bende dışardan bakınca bu araç klasik iş aracıdır kum taşır çimento taşır diyordum ancak arkadaşımın babasının şirketinin aracına binene kadar. Kesinlikle bir suv gibi. Ben inanamadım, tümseklerde, virajlarda vs hiç birşey hissetmiyorsunuz içi zaten çok geniş. Ben suv bir araç düşünsem kesinlikle düşünürüm. Fiyatı da piyasaya göre uygun araçlar. Örnekhttp://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=73506198


    Arkadaşım hislerinizde, duyularınızda bir yanlışlık olmasın. Bazı arkadaşlar Amarok'un Renault Toros'tan beter olduğunu söylerken siz SUV diye meth ediyorsunuz.

    Siz herhalde bu güne kadar Amarok'tan başka doğru düzgün bir araca binmediniz. Yoksa Toros'tan daha dandik bir aracı niye övesiniz ki?




  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.