Şimdi Ara

VW AMAROK Pick-up kullanıcıları (59. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.726
Cevap
31
Favori
443.374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Audi A3 led
    Tiguan bixenon






  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömer14

    Audi A3 led
    Tiguan bixenon




    Bunun rengi yeter zaten




  • Arkadaslar klimadan arada degisik bir koku gelmesi olayi tek bendemi var? Kimsenin dikkatini cekmedimi
  • nemesis kullanıcısına yanıt
    bende de var o koku. bir ara serviste bakteri temizliği yaptılar düzeldi ama bu aralar tekrar başladı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    Arkadaslar klimadan arada degisik bir koku gelmesi olayi tek bendemi var? Kimsenin dikkatini cekmedimi

    Bu bütün araçlarda var. Polen filitresinin değişmemesi buna ana etken. Ayrıca klima üfleme borularında oluşan bakterilerde buna sebep oluyor.

    Bunu en aza indirgemek için; klimayı motoru kapatmadan 1-2 dakika önce kapatmak. Bakım aralarında da polen filitresini bir üflemek.
  • nemesis kullanıcısına yanıt
    Arada bende de oluyor koku.Bir gidiyor bir geri geliyor.
  • kaanyilmaz1 kullanıcısına yanıt
    Gidip gelmesinin sebebi klimanın çalışıp çalışmamasıdır. Otomatik olarak devreye girdiğinden size gidip geliyormuş gibi olur.
  • yeni bir delta 4x4 monster daha doguyor cok yakında
    Delta jant
    305/60/18 mickey lastik
    çeki demiri
    vinç
    4cm yükseltme
    multimedia
    bull bar
    550 watt led aydınlatma
    delta4x4 full box
    kasa içi halı
    kasa üstü kaplama
    amerikan paspas
    siyah yan basamak
    vb....................
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    Hayır öle olmuyor Bazen açtığımda ilk başta bir koku geliyor bazen hiç gellmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fksfks

    bende de var o koku. bir ara serviste bakteri temizliği yaptılar düzeldi ama bu aralar tekrar başladı.

    Banada yaptilar onu 150tl carptilar. Bi hafta dayandi gene basladi. Kabul edilebilir bir durum degil bu. o kadar araba kullandim aralarinda 10 senelik olanda vardi. En ufak bi koku duymadim.

    Mesela klima kapali gezip bi kac gun sonra acinca baya agir geliyo. Bide ben rest fonksiyonunuda cok kullaniyorum kis aylarinda. Donup arabayi calistirdigimda kokuyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis -- 9 Şubat 2014; 1:45:44 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: typhoone

    quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    Arkadaslar klimadan arada degisik bir koku gelmesi olayi tek bendemi var? Kimsenin dikkatini cekmedimi

    Bu bütün araçlarda var. Polen filitresinin değişmemesi buna ana etken. Ayrıca klima üfleme borularında oluşan bakterilerde buna sebep oluyor.

    Bunu en aza indirgemek için; klimayı motoru kapatmadan 1-2 dakika önce kapatmak. Bakım aralarında da polen filitresini bir üflemek.

    Nasil yani ? Polen filtresini neden degistirmesinlerki?

    Hayir killandim yani. Zehirleniyor olmayalim. Kimyasal gibi koku cunku. Yani onemli bi mevzu bu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • koku yanık yağ kokusu gibiyse motorun kokusunu içeri üflüyor demektir. Koku egsoz gazı gibiyse (sıkışık trafikte olur) dışardaki egsoz gazlı kirli hava klima borularında zamanla yağlı kir yapmıştır ne yaparsanız yapın o koku gitmez. tesisatın komple değişmesi lazım. Özellikle büyük şehirlerde Klima temizleyici spreylerle yada buharlı temizleyicilerle sıksık bakım yapmak gerekiyor ki borularda bu kir fazla birikmesin.
  • arkadaşlar çok güzel bir Club toplantısı yaptık bir dahaki sefer gelmenize ısrala tavsiye ederim





  • Gerçekten çok güzel bir gündü.Benim gruptan erken ayrılmam gerekti tadı damağımda kaldı o yüzden :) Teşekkür ederim organizasyonda emeği geçen herkese,özellikle Ali abiye ve Zülküf abiye. :) Bu arada bende de 1-2 tane resim var onlarıda paylaşırım yarına. Bu arada benim sahildeki eğlenceden sonra katalik göstergesi yandı arabada, eve geldim hala gitmemişti, arabayı 2-3 saat dinlendirdim hatta belki fazla zorlamışımdır diye ama yine de yanıyordu bozduk mu acaba arabayı :)

    Edit:Araba kendine geldi, göstergede kayboldu ortadan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaanyilmaz1 -- 10 Şubat 2014; 17:08:00 >
  • Bunlarda benden gelsin :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaanyilmaz1 -- 11 Şubat 2014; 18:23:38 >




  • Devamı...




  • Bu etkinliğe katılan arkadaşları gündem oluşturdukları için tebrik ederim.



    Kuma gömülen bazı araçlarda hangi tip lastik takılı olduğunu bilmiyorum.. Eğer HT takılı ise dişsiz lastiklerle bunu nasıl başarabildiklerini merak ettim.

    Aşağıdaki maddelerden hangisi?

    a- Nasılsa çekip çıkaracak başka araçlar var düşüncesi ile eğlence olsun diye oldukları yerde yüksek gaz ve patinaj ile bunu bilinçli olarak yaptılar...

    b- İlk defa kumda araç kullandılar ve yığıldıkları yerden geri gidip lastik havalarını %50 düşürüp yürümek gibi bir bilgileri yok...

    c- Lastikleri AT-MT-ET olduğundan ufak bir patinajda istem dışı olarak hemen gömüldüler...

    d- Hiçbiri...

    e- Hepsi...

    Arkadaşlar, bu tip araçları para verip almak, bol aksesuar taktırmak yeterli değil. Kum gibi zeminlerde nasıl kullanılacağını da bilmek gerek.

    Motosiklet alıyoruz... Bisiklet kullanım tecrübesi ile bu aracı kulanmak yeterli olmuyor, sürüş teknikleri eğitimi almak gerekiyor.

    4x4 bir araç alınca da kullanım eğitimini almak gerekmezmi?


    Bu etkinliği düzenleyen ve katılan arkadaşları, böyle bir gündemin oluşmasına sebep oldukları için tekrar tebrik ediyorum.

    Bol eğlenceli sürüşler.




  • off Road deneme yanılma ile öğrenilir. En güzel öğrenme şekli yaşayarak öğrenmektir. Off Road ta standart yoktur. Killi çamur, Milli çamur, karabatak çamuru, deniz kumu, ocak kumu, killi kum, tınlı kum, çakıllı kum hepsinde sürüş şekli farkılıdır. Hava indirme hava takviyesi gibi durumlar yarışlarda olur. Gündelik hayatta asfaltta giderken, mıcırlı yola girersin sonra sahili görürsün kuma girersin sahilin sonu çimli otlu yerlerdir ne zaman hava indiricen ne zaman tekrar şişireceksin.
    Bir batarsınn çabalarsın iki batarsın çabalarsın sonra saplandığın yerden çıkmayı öğrenirsin. Tecrübeyle olur. Off road kursu neye göre hangi standarda göre hangi araca göre verilecek. Full kilitli difransiyelde yapılması gerekenler başka, kayarlı difransiyalde başka, limitli kilitli difransiyelde başka, bazen 4x4 low a geçemediğinde 4x4 offroadta yapılacaklar başka. Sürekli 4 çeker ile çamura saplandığında yapılacaklar başka..
    Off roadın standartları viraj dengemele sistemi kapanarak araç birden yanladığında toparlamasını sağlarnır 4x4 low da sola sağa fazla çevrilmeyerek tork maximumda tutulur eğer sola sağa çevirmek gerekiyorsa 4x4 off road alıp vurudurma yaparak saplandığı yerden çıkarılmaya çalışılır vs. aynı akstan iki tekerde çamura kuma saplanmışsa sadece birinin altını kazıp doldurursun limitli devreye girip tekerlekleri kilitlesin diye vs..




  • Ne mutlu bana gündem yaratabildiysem :) kendi adıma konuşmak gerekirse bende düz asfalt lastiği vardı, kumun hiç bozulmadığı kuru ve yoğun olan yerlerde biraz saplandı araç fakat sağ sol vs yaparak çıkabildim.Kalan araçlar arasında M/T lastik takılı olanda vardı A/T'de yanlış hatırlamıyorsam ama tamamen eğlence amaçlı yapılan bir etkinlik olduğu için vede dediğiniz gibi kurtarıcak çok fazla araç olduğu için umarsızca gaza bastıklarından dolayı kalmışlardır diye düşünüyorum, aynı lastik takılı bir çok araç vardı aralarında saplananda vardı saplanmayanda...
  • Hosuma gitti bir dahakine kesin katilirim istanbulda olursam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.