Şimdi Ara

Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
1
Favori
9.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,
    Altı ay kadar önce ikinci el olarak aldığım 2014 model V60 ile ilgili gözlem ve deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.

    Öncelikle neden Volvo sorusunu kısa olarak yanıtlarsam neden-ler olarak tabiki başta güvenlik olmak üzere konfor,kalite,aynı kalite,konfor ve performansları veren emsallerine göre fiyat avantajı olarak sıralıyorum ben. Bu benim üçüncü Volvo aracım ama el değiştirmesiyle birlikte değişen yeni dizaynıda bu üçüncüyü almamda bir etken,yeni tasarımları hoşuma gidiyor.Bu yenileşmede de zaten fark yaratan modeller olarak XC60 ve V60'ı görüyorum ben.
    Bilenler vardır V60 Türkiyede daha yaygın kullanılan S60 ile görünümü dışında aynı özelliklere sahiptir ki bu yüzden V60 ve S60'ı her fırsatta çift yumurta ikizleri olarak tanımlıyorum ben.
    Aracımın hem aile arabası hemde spor araç olma özellikleride yukarıda sıraladıklarımla birlikte "Neden V60?" sorusunun yanıtıdır.

    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler

    Genel olarak teknik özelliklerini sıralarsam şöyle;
    Araç 215 Ps ve 440 Nm tork veren 2.4 litrelik  5 silindirli D5  kodlu motora sahip.
    230 km/s max. hıza ulaşabiliyor (Sınırlama yok 240 km/s görüldü). 0-100 hızlanması belgelerinde 7.7 sn olarak yazsada kendi yaptığım basit bir denemenin sonucundan bunun özel hiçbir şey yapmadan ve tamamen normal koşullarda daha aşağıda olacağına eminim; ama sonuçta benim açımdan ara hızlanmalar önemli ki bu bakımdan da çok iyi.
    Şanzumanı,hakkında olumlu eleştiriler gördüğüm Geartronik 6 ileri vitesli şanzuman.Otomatik,Sport ve Manuel olarak üç modda kullanılabilen vites ilk kullandığımda  hissettirmeyen geçişleriyle beni bayağı bir etkilemişti.
    Yakıt deposu 67,5 litre,belgelerinde yazılı boş ağırlığı 1740 kg. bagaj hacmi ise 430 litre.
    S60'a getirilen bagaj hacmi eleştirisi, 50 litrelik daha geniş bir hacim sunmasına rağmen, V60 için de getirilebilir doğal olarak ancak V60 ın spor yönünü ve gerektiğinde yatırılan arka koltuklarla çok daha geniş bir hacim yaratılabildiğini unutmamak gerek.Kendi kullanımımda ise bu bakımdan bir sıkıntı çekmiyorum.
    Yakıt tüketimi benim ağırlıklı uzun yol olan kullanımıma göre ortalama 5.8 ile 6.5 arasında.Sadece uzun yolda normal 120-130 km yi geçmeyen kullanımlarda 5.2 ve bu hızlar yükseldikçe,yada agresifleştikçe 5.8' e kadar yükselebiliyor.Şehir içi eminim kağıtlarında yazan 8.5 değerinden bayağı bir fazla çıkar,sadece şehir içi kullanmadığımız için bir rakam yazamıyorum.öyle bir kaç kullanımlık sonuçlar yanıltıcı olur.

    Dış dizayn; sanirım çoğumuzun ortak özelliğidir, bir araci incelerken diğer bütün özelliklerinden önce arkadan,önden, yandan falan görünüşüne bakarız;genel çizgilerinin,aynalarinın,stop lambalarının v.b göz zevkimize uyması önemli bir kriter çoğumuz için.Volvo'nun eski sert,köşeli dizaynı beni hiçbir zaman çekmeyen bir özelliğidir aslında; bu tabiki başta göz zevkiyle ilgili bir olay ama genel olarak bu şekildeki her eşyanın bende yarattığı etki giderek azalan şeklinde oluyor;önceki aracım V50,Volvonun çizgilerinin şu anki haline dönüşümünde geçiş evresi modellerinden biri olsa da yinede bende bıraktığı etki bu şekildeydi. Işte V60 daha yumuşak hatları,ön,yan ve çift egzos çıkışlı arka görünümü ve yine özellikle çok beğendiğim çift çizgili ledden oluşan stop lambalarıyla bende hergün ilk günkü gibi hayranlık uyandıran bir etkileyiciliğe sahip.

    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler

    Donanım; Volvo genel olarak, özelliklede güvenliğe dayalı donanımlarıyla zengin bir donanım seçeneği sunmakta.Aracımın donanımları arasında özellikle dikkat çeken ve fark yaratanları yazmakla yetineceğim;

    City Safety ve çarpışma önleyici sistem şehir içi 50 km hız altındaki yolculuklarda uyarıcı ve gerektiği durumda otomatik frenleme yeteneğiyle daha huzurlu bir sürüş imkanı sunuyor.Alttaki linkte kendi yaptigim City Safety denemesini göreceksiniz.

    https://www.youtube.com/watch?v=Eb4DSKvrCzU

    Virajlarda daha geniş görüş kazandıran aktif viraj ışıkları ile karşı trafiğin gözünü almasini engelleyen ve iniş-çıkışli yollarda daha iyi görüş sağlayan eğimi otomatik ayarlanan Xenon far sistemi var.Viraj isiklarindaki aktif olma kismi direksiyonun hareketine göre aydinlatma yönünün degismesi anlamini tasiyor,bazi modellerde bu sadece dönüs yönündeki sis lambalarinin yanmasi seklinde oluyor.Kisaca fark, viraj aydinlanmasinin farlardan olmasi ve aktif olmasi.

    Dizel araçların benzinlilere göre biraz daha geç ısınması olayını ortadan kaldıran,yakıtla çalışan ve elektrikle çalışan olmak üzere iki ayrı ek ısıtma sistemine sahip.Yakıtla çalışan sistem telefon üzerinden online olarak açılıp kapatılabiliyor veya iki değişik zaman için ayarlanabiliyorda.

    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler

    Volvo On Call sistemi acil kaza veya yolda kalma durumlarında kendinizin kullanarak yardım isteyebildiğiniz veya sert bir çarpışma durumunda yardım merkezine otomatik çağrı gönderen bir sistem.Bu sistem yukarıdaki ısıtıcıda olduğu gibi aracınızın yerini google map'ten görebilme,sürüş bilgilerini alma yada kapıları açıp kapama,korna çalma gibi bazı fonksiyonlarında kullanılması imkanını vermekte.Ancak bu sistemin şu an alt yapısı olmadığından Türkiyede kullanılamadığını da belirtmeliyim.

    Blis sistemi kör nokta uyarıcı sistemi olarak bilinir ancak 2014 ve sonrası modellerde buna yararlı bir özellik daha eklenmiş;park ederken yada özellikle yan yana paralel yapılan parktan çıkarken sağ-sol ve arkadan yaklaşan hareketli nesneleri (araç,insan,hayvan ne olursa) 50 veya 70 metreye kadar uzaktan algılayan bir radar sistemi mevcut.Ayrıca araçta ön ve arka park yardımcılarıda bulunmakta.

    Böyle ayrı ayrı açıklamalı yazarsam çok uzayacak belli.:-) Bunlara ek olarak tahmin edeceğiniz gibi araç diğer markalarda da bulunan hemen tüm özelliklere sahip;yağmur sensörü,otomatik farlar,hız sabitleyici-limitleyici,çok fonksiyonlu hiza gore hassasiyeti değişen direksiyon,otomatik açılan-kapanan ısıtmalı aynalar,ışığı perdeleyen dikiz aynası ve dış aynalar,ısıtmalı silecek suyu,ısıtmalı koltuklar,alarm sistemi,çarpışma sensörü v.b v.b.v.b...

    Iç dizayn;araca ilk binişte deri kaplı koltuklar ve kapı iç yanları ile kapilar,konsol ve diger kısımlarda kullanılan,görünümü ve yumuşaklığıyla deri hissi veren döşemeleri,krom kısımları,insanı boğmayan ferah yolcu kabiniyle kalite ve konforu daha ilk bakışta hissediyorsunuz.Koltuklar gayet rahat ve arkada oturanlar için de diz mesafesi ve yükseklik benim 1.82 lik boyuma göre bile oldukca iyi.Bagaj alanı ve arka yolcu kismı arasındaki paylaşımda yolcular lehine bir düzenlemeye gidilmiş olsa gerek.

    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler

    Arka koltuklara entegre edilmiş,bir mandal yardımıyla iki kademeli yükseklik ayarı bulunan çocuk koltukları çocuklu aileler için tam ideal.Ortada açılan kol dayamasıda çocuklar için masa gorevide görecek şekilde özel dizayn edilmiş.

    Konsolun klasik sade gorünümüne krom kaplı cerçeve ve orta kısımdaki kaplamayla sıradışı bir sadelik havası kazandırılmış.Orta konsoldaki yada direksiyon simidindeki tuşlar Navgasyonu,telefonu yada diğer multimedya işlevlerini kolayca yönetebilecek şekilde görevlendirilmiş.CD/DVD ye ek olarak Usb,aux yada bluethooth üzerinden müzik dinlenebiliyor;ses sistemi ise 8 adet 45 wattlik hoparlörden oluşmakta ve gayet memnuniyet verici.

    Dizel diyince akla kabindeki gürültünün siddeti gelir önce;aracimda da dışardan yoldan yada motordan yansıyan gürültü mevcut ancak bu 100-120 km hızlara kadar rahatsız edecek şiddette değil.Üstelik bunun büyük kısmının kaynağını bir arkadaşımın uyarısıyla buldum,o zamana kadar rahatsızda etmediği için dikkatli bir dinleme yapmamıştım;arkadaşım ses arkadan geliyor diyince bagaj kısmının iki katmanlı döşemesini kaldırdım ve altta çıplak şaseyi gördüm.Tabi ilk düşüncem bu segmentteki bir araca ve Volvoya yakışmayan bir eksiklik olduğu şeklindeydi,bagaj iki katmanlı ama tabiki ses yalıtımı için yeterli olmayacağı düşünülmeliydi. Halen oraya göre bir ses yalıtım malzemesi arayışındayım ve yaptığım zaman sanırım gürültü şiddeti önemli ölçüde azalacak ve daha yüksek hızlarda bile rahatsızlık vermeyecek,çünkü motor kısmından yani önden gelen ses inanılmaz şekilde az ve rüzgar sesi ise çok yüksek hızlara kadar zaten yok,yada belki biraz vardır ama ben ayırdedemiyorum.(Bu gürültü kaynağının nedeninin Prelli markalı tekerler olduğunu daha sonradan öğrendim ve tekerleri değiştirdikten sonra gürültüden geriye hiçbirşey kalmadı.)

    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler

    Tüm bunları yazdıktan sonra olumsuz bulduğum yönleriyle ilgili bir paragraf ayırmasam kesin eleştiri alıp fan boylukla suçlanacağımın farkında olarak bu paragrafı yazıyorum ancak bahsettiğim bagaj kısmındaki ses yalıtım eksikliği ve bu nedenle içeri yansıyan gürültü dışında yazabileceğim önemli,göze batan birşey gerçekten yok,belki önceki araçlarımdanda bildiğim servis ücretlerinin yüksekliğinide buna eklemeliyim.Aractan çok memnunum; iyi bir segmentte ve Volvo markalı; konforu,kalitesi üst sınıfta; güvenliği tartışılmaz ve son olarakta performansı sıradan bir kullanıcı olarak benim için harika.

    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler

    https://youtu.be/RcHy2Rxvv6M

    https://youtu.be/PcQHNj0RN2Y

    İçten samimiyetimle hepinize gönlünüzdekinin en iyisinin nasip olması diliyorum.Saygılarımla.28.01.2017

    Konu, sonuncusu 28.05.2017 de olmak üzere degisik tarihlerde düzeltme yada yeni eklemelerle güncellenmistir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 13 Aralık 2017; 17:46:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Daha önce Otomobil Genelde yayınlanmış bir bir incelemedir.Volvo bölümünde bulunması yararlı olur diye düşündüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hem rengi hemde motoruyla sizin aracınız çok güzel gerçekten. Yanlış hatırlamıyorsam siz yurtdışındasınız. Biz türkiyede böyle araçlara ulaşamıyoruz ne yazıkki. Hatta ülkemizde D5 v60'ın hiç olmadığını tahmin ediyorum... Burada ancak 1.6 T6 AWD versiyonunuda çok merak ediyorum.
  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim evet yurtdışında yaşıyorum.Türkiyede ilanda bir tane D5 gördüğümü hatırlıyorum ama doğrusu emin değilim bayağı bir zaman geçti.T6 Awd siz diyince şimdi aklıma geldi keşke deneme sürüşü yapsaymışım😊,maalesef yılda ortalama 25 bin km yaptığımdan bana benzinli uymuyor.Aklıma gelmemesinin nedenide bu aslında.D6 en çok düşündüğüm ve merak ettiğimdi ama hem pahalı hemde garaj kiralamak zorunda kalacaktım o yüzden o da olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selamlar arkadaşlar acil yardımlarınızı bekliyorum

    v60 t4

    2012 model 22.000 km boyasız hasarsız çiziksiz temiz bir araç

    ne dersiniz araç mantıklı olur mu 2.eli nasıl bir araç
  • Arkadaşlar herkese merhaba. Geçtiğimiz ay v60 t4 alarak bende v60 ailesine katılmış oldum :)
  • oguzhantumer O kullanıcısına yanıt
    Merhaba Oğuzhan,hayırlı olsun güle güle kullan.Aracının özelliklerini,ilgili düşüncelerini yazarsan seviniriz.Zaten yukarıda Özgür de tam da T4 ile ilgili bilgi istemiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ozgursar O kullanıcısına yanıt
    Merhaba Özgür,ben yurt dışında yaşayan birisi olarak maalesef ikinci el ile ilgili durumunu bilemiyorum,sanırım yukarıdaki incelemeyi okumuşsundur V60 tan son derece memnunum ve öneririmde.Yalniz baktığın aracın benzinli olmasından dolayı yakıt tüketimi tarafına dikkat et çünkü hep yoğun yada ağırlıklı şehir içi trafiğinde kullanacaksan şehir içi tüketimi fazla olur.Birde baktığın araç 5 yaşında ama 22 bin km'de, acaba hep galeridemi yatmış bu önemli,insanın aklına "km mi düşmüş?" gibi sorular geliyor hemen.:-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgursar O kullanıcısına yanıt
    Özgür selam. Yaklaşık 1 aydır v60 t4 sahibiyim. 1 aylık tecrübelerimi senle paylaşayım :)
    Yakıt konusu:
    Ben haftanın 5günü yaklaşık 20km yol yapıyorum. Gittiğim güzergahta eğim oldukça fazla ve çok sayıda ışık var.
    Ayrıca haftada 1-2 kere 20km lik ışık pek fazla olmayan bir güzergahım var. Aracı çok fazla sıkıştırmadan kullandığımda
    ortalama yakıt değeri 11.0l/100km çıktı. Ama araca biraz daha alıştığımda belki bu ortalama değer biraz daha düşebilir.
    Çok dikkatli kullandığım yaklaşık 25km lik ışıksız bir yolda 6.9 ortalama yapmışlığım da var :)

    Kronik Sorunlar:
    Ben aracı aldıktan sonra yetkili servisten aracın servis geçmişini aldım ve burda aracın şanzımanın değiştiğini gördüm.
    Araştırdığım kadarıyla powershift şanzımanların çalışma prensipi dsg şanzımanla aynı yani kuru kavrama. Araç şanzıman değiştirmeden
    önce farklı zamanlarda 3 kez şanzıman arızası vermiş en son verdiği hata da araç d konumuna geçmemiş (diye hatırlıyorum isterseniz
    tekrar servis kayıtlarına bakabilirim) ve en son servis şanzımanı değiştirmiş.

    Şanzıman problemi dışında araçta su eksiltme problemi olmuş (Bildiğiniz üzere bu motor Ford da kullanılan ecoboost motor. Ecoboost motorların hepsinde
    bu sorun bulunmakta Volvo ya özgü birşey değil) ve servisten yine bazı parçalar değişmiş.

    Ben genel olarak aracımdan memnum. Başka merak ettiğiniz konular varsa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.




  • oguzhantumer O kullanıcısına yanıt
    Bu durumda powerschift şanzumanlı araçlar için garanti,güvence istemek gerek,zaten veriliyordur herhalde.Benzin tüketimi bencede değişir alıştıkça.Benimki D5 motor ve beni bayağı bir şaşırtti son bir ayda.Tüketim, kışında etkisiyle karışık kullanımda 6.2-6.5 arası uzun yolda ise 5.2-5.5 arasıydı.Bu bile beni şaşırtırken havaların biraz daha düzelmesiyle uzun yolda 4.5-4.8 görmeye başladım ama kesinlikle az yakma gibi bir çaba olmaksızın.Karışık kullanımda ise ortalama 50 km hız ile 5.7 görünüyor ama ben bunu 6 litre okuyorum çünkü uzun yol ağırlığı son dönemde biraz fazla.

    Neyse aşağı bir resim koyayım Almanya isviçre arası 250 kmlik yolun büyük kısmı Isviçrenin 50-60 ve 80 km'lik hız sınırlamasına uyarak geçti,Dur-kalk yok.





    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    1700kg luk bir araca göre yakıt değerleri çok iyi. Hızlanma videosunu izledim hızlanması da gayet başarılı. Sizin aracınızdaki motor sanırım volvonun kendi motoru ford'dan aldığı motor değil dimi
  • oguzhantumer O kullanıcısına yanıt
    Evet bildiğim kadarıyla o motordan değil.Şanzumanıda Aisin 6 ileri Geartronik.Hızlanmayı incelemenin içindede bahsetmiştim,belgelerinde 7.7 yazılı ama o videoda bile özellikle ilk kalkıştaki ilk 2-3 saniyede yol hattının çakıl taşlı olmasından dolayı çekinceli gaza basmama,tam devrinde vites geçişi yapmamasına rağmen belgesinde yazılandan daha iyi yada en azından aynı sürede görünüyor.

    Yakıt tuketimi gerçekten motoru gücü vb düşünunce çok şaşırtıcı.Havalar düzeldikçe ve gaz tepkimelerine ayağınız alıştıkça farklı şanzuman ama sizinkide düşecektir tahminim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oguz bey cok teşekkür ediyorum



    Ben aracı daire satarken alicinin teklifi üstüne değerlendiriyorum



    Daire alici kisi arabasina temiz bakmis binilmemis araba



    2.el i zor bir arac olduğunu öğrendim



    Fiyati 60 bin tl gibi rakama alicam



    2.el i zor olan ve uygun rakama alinacak bir araç



    Siz nasil bir rakama aldiniz acaba



    Yanlis bir hareket yapmak istemiyorum



    Yakit tüketimi zaten 11 lt yakan benzinli otomatik arac kullaniyorum



    Benim.l icin fiyat cok önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgursar O kullanıcısına yanıt
    Özgür bey ben aracı 79.000 tl ye aldım araç r-design sürücü ve yolcu tarafı elektirikli koltuk(sürücü tarafı hafızalı),
    koltuk ısıtma, city safety, adaptive cruise, blis, xenon far gibi özellikler var. Sol arka çamurluk boyalı ve 80.000 km de.
    Sizin alacağınız rakam bana çok uygun gibi geldi.
  • Herkese merhaba..

    Uzun bir araştırma sonucu 42 gün önce, bir Volvo V60 r-design 1.6 T4 aldım. Araç aldığımda 123.000 km de 1 adet lokal boyası olan gri renk, blis koltuk ısıtma 7inç ekran olan dolu bir araçdı. Bundan önce bmw 320d (f30) m paket aracım vardı. Motor sorunları ve artık başka araca geçmek istediğim için sattım. İlk zamanlar alışma problemleri yaşadım tabiki, arkadan çeker den ön çekere binmek benim gibi sert araba kullanan birine aile babası olmak gibi hissettirdi.

    Aracın kombinasyonu çok güzel, renk ve koltukların uyumu, jantlar ve donanım her gün binerken biraz daha seviyorum artık. T4 motorun yakıt konusu konuşuldu mu bilmiyorum, aldığım da üstünde likit sistem lpg vardı. Benden önce ki sahibi 20 günlük montaj aşamasından sonra taktırmış 13.000 tl ye mal olmuş. Faturası falan vardı tabi ama aldıktan 2 saat sonra söktürdüm. Şuan evde duruyor :) aracı şehir içinde ki ana arterlerde kullanırsanız ortalaması 6.7 7.0 seviyelerinde. Ama basarsanız keza ben öyle kullanıyorum 12 litrelere kadar çıkıyor. Uzun yolda 5.7 ye kadar düşürmeyi başardım (sabit hızda ve cruıse control açık).



    Yol tutuş mükemmel, koltuklar çok rahat. Direksiyon hissiyatı keskin olmasa da nispeten aracı sevmenizle de alakalı iyi hissettiriyor.



    Şuan Volvo V60 polestar dönüşüm projesi ile uğraşıyoruz. S60 dostluk ve soru bölümünden takip edebilirsiniz..

    Buraya da merak edenler için yapılan her işlemi anlatıp fotoğraflayacağım. Sorularınız için buraya ve dm den elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım.



    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler



    Araç şimdilik dıştan bu şekilde.. before/after için ilerde lazım olucak :) herkesin gönlündekini alması dileğiyle..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracınız hayırlı olsun, güle güle kullanın. Likit sistemin markası neydi acaba? Herhangi bir sorun var mıydı lpg ile ilgili?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkür ederim.. markasına bakmadım, herhangi bir sorun yoktu hayır. Benden önce ki sahibi çook uzun araştırma sonucu taktırmış hatta italya da ki fabrikalarına davet edip bizzat o motor ile test sunmuşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafaksac kullanıcısına yanıt
    Mustafa Bey aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın,çok şık görünüyor.Sizinki gibi T4 yada benzer güçte motora sahip ve zengin donanımlı bir V60"ın her yönüyle ve kesinlikle insanı bıktırmayacak,kendine bağlayacak bir araç olduğunu kendi birbuçuk yıllık sahipliğimden de bildiğim için yazdıklarınız beni şaşırtmadı.S60 başlığı altında yazdıklarınızı gördüm aslında ama yapmakta olduğunuz değişikliklerin sonucunu merakla beklerken bana fırsat vermeden yazarak bir nevi mahçup ettiniz beni.Bu konuya yaptığınız katkı için de teşekkür ediyor ayrıca Lpg kararınızdan dolayı da kutluyorum,ekonomik zorluklardan dolayı yapılabilir,buna bir lafım yok elbette ama bu lpg konusu bana hep araclara yapılan hakaret gibi gelmiştir.

    Ilk aldığımda bende,sizinki kadar kapsamlı olmasada başta polestar yazılımı olmak üzere bazı değişiklikler yapmak istiyordum ancak bulunduğum yerde bu tür şeyler çok masraflı (+15 PS/30 Nm =1200 € ) ve Tüv onayıda isteniyor bazılarında,bu yüzden olduğu gibi bırakmaya karar verdim;zaten bu haliylede beni yeterince heyecanlandırıyor.

    Neyse iştende yeni geldim çok uzatmayayım; tekrar hayırlı olsun, merakla son halini görmeyi bekliyorum.

    Son olarak nette karşılaştığım bir resmi koyayım jantlar dikkatinizi çekecektir,muhteşem değil mi?





    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler

    Ek:Konuyu güncel haliyle değiştirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 13 Aralık 2017; 18:51:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güzel yorumunuz için teşekkür ederim..

    siz anlatınca bir an yaşadım ve arabamı tekrar sevdim. :) Ülke şartlarında bu fiyata binelecek daha güzel araba yok gibi, bakıyorum diğer markalara ama sonra arabama bakıyorum iyi ki almışım diyorum. Satmak için değil binmek için aldığım için ileriye dönük olarak lpg yi söktüm. Çünkü bu konuda çok fazla saç döktüm o yüzden lpg kavramının bende yeri yok.. yakıta gelince iş-ev arası kullandığım için çok fazla hissetmiyorum açıkcası, bazen hanımla hadi gezelim dediğimde de ayağımı yavaş bastığımda beni tatmin edecek kadar az yakıyor zaten :)



    Araba şuan ki haliyle cezbediyor ama "polestar" projesi vardı kafamda.. sipariş ettiğim parçalardan ilk olarak egzoz geldi. Orta susturucu ve katalizör iptali ile (down pipe) ses muhteşem yüksek devirlerde vites düşürünce patlama sesleri insana huzur veriyor gibisinden.

    Fotoğrafını ekliyorum;



    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler

    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler



    Sonrasında vites topuzum geldi;

    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler



    Bunu takmak biraz zahmetli oldu, hayalet gösterge ile birlikte uyumu aracın bunlarla uyumu vs vs ama halledildi..

    Ve tabi olmazsa olmazımız performans; şimdilik komple egzoz sistemi ve hava filterisi ile yetiniyorum alıştıktan sonra chip uygulamasına geçeceğim filtre şu şekilde;
    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler


    Bugün itibari ile ön panjurumda geldi;

    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler.



    Fakat ön panjur araç kaplandığı zaman takılacak..

    Aracı koyu mat gri ye kaplatacağım, göstermiş olduğunuz jantlar harika sanırım benim aldıklarıma benziyorlar;

    Volvo V60: Gözlem ve Düşünceler



    Nasıl olduğunu araç kaplanıp jantlar ve coiloverlar takıldığında hep birlikte burada göreceğiz.. :)



    Gelecek olan parçalar da şu şekilde;

    "Polestar" 6 piston fren kaliperleri ve diskleri-

    "D2 coilover"

    "Polestar ön tampon altı lip"

    "Polestar viraj denge çubukları"



    Umarım güzel olur :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaksac -- 13 Aralık 2017; 20:28:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bütün proje tamamlandığında güzel görünmemesine imkan yok,bence harika görünecek.Neredeyse aynı jantları bulup almışsınız,bence süper bir seçim olmuş.Ben o resmi facebooktan görmüştüm ve hatırladığım kadarıyla birisi japonya'dan bulup almıştı buralarda yani Almanya da rastlamadım,siz nereden aldınız? Eibach spacer falanda yaptıracağınızdan resimdeki gibi çok güzel duracak.
    Spor hava filtresi bende taktım ama sizinki gibi olandan değil,klasik görünümlü olandan.

    Tşkler paylaşım için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 14 Aralık 2017; 6:49:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.