Şimdi Ara

VOLVO V40 R-DESIGN: Kullanıcı İncelemesi (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
571
Cevap
14
Favori
66.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her volvo başlığında vw var.
  • Elinize sağlık çok güzel olmuş hocam
  • güven ve dayanıklılık testleri malzeme kalitesi ortada.eğer kazık bir servis anlayışı varsa bu o servisin kafatasındaki sorundur. Volvo benim gözümde 1 numara .
  • Oy oy oy güzel bir inceleme olmuş. Eline sağlık.
  • Şahane vallahi,kaza bela uzak olsun senden.Güle güle bin.Ne zamandır aklımda ve sahip olmayı istediğim bir marka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Oha bu fiyatta neyin nesi!!!.Gözünü seveyim, tabi Volvo Türkiye'de araba satamaz.Vw cc 2.0 tdi'ın 15000 bakımı 380 lira.Ondan sonra niye vw bu ülkede seviliyor oluyor.


    Kaza anında kapısı kopup akordiyona dönen arabaya 100 lira da bakım ücreti versen olur,kelle koltukta gidiyorsun nasılsa.

    plaza fanboyu var bir tane, golften falan bahsetmiş,normaldir adamın plazada millete sattığı arabayı v40a rakip göstermesi
    Cihana gelince,cihan mimlenmiş bir alman fanatiğidir,kendi deyimiyle apaçidir.
    Söylediklerinin ciddiye alınacak tek yanı yoktur.
    Çıktı dsg için kimsenin cebinden kuruş para çıkmamıştır muhabbeti çekti,geçen 50bin km deki patlak desegeye 1500 lira fatura çıkarmışlar,cihandan cevap:
    abe 1.8 tiyesay desege varmiydi yaaa? varmis varmis heuheuehuehtheuuh

    Cihana defalarca kere dedim ki bana rakibinin fiyatını koy buraya,volvoyu aldığın fiyatı koy.
    Verdiği cevap:
    ben bassatın bakımını ucuza yaptıreyom hihuehueuhuh
    Fiyat deyince bassattan bahsediyor adam,merso audi bmw diyorsun;
    abi ben bilmem onları diyor.
    Gören de liseli bacak kadar velet zanneder,koskoca adam bunları yazan.Servise girmeden önce premium araba sürüyor,servise girerken bassatla s60 kapıştırıyor.
    Adamlar bu yani,çok üzerlerinde düşünmeye gerek yok.Alman fanatikliği beyin işlemcilerini arızalandırmış.
    Ben biliyorum ama 3.16yı,c 180i kaça sattıklarını,opsiyonlara ne paralar istediklerini cihanda daha bunu itiraf edecek CESARET yok.
    Premium D sınıfı taş gibi arabayı rakibinden 10 15 bin lira ucuza kapatıyor,ondan sonra da gelmiş burada 100 200 liranın hesabını yapıyor.
    vag fanıyım Apaçiyim diye itirafta bulunmasına şaşmamak lazım.
    Volvonun servisi pahalıymış,doğrudur 100 200 hatta 500 pahalı olsun.
    Ben arabayı aldığım fiyata bakarım arkadaş.Alırken 15 bini cebime koyacağım,10bin bakımı gelince 300lira fazla için arabası bağlanmış şahinci gibi bağıracağım.
    Geçiniz cihan efendi geçiniz,liselilere anlatırsınız bu palavraları.

    Aynen öyle kardeşim kapısı kopmuş lastiği kırılmış kelle koltukta bacaklarım titreye titreye gidiyoruz cc ile ne yapıcan.Hatta bindiğim kocamustafa paşa minibüsleri bile daha güvenli cc den.Hatta geçen doğuş otoya dava açtım, saatte 200 km ile giderken dsg şanzımanım alttan düştü gitti.Birlkeresinde de aracın direksiyonu elimde kaldı gözlerime inanamadım,sattığım 1.4 tsi'ın turbosu patladı,durup dururken kapısı açıldı,bu yeni aldığım 2.0 tdi'ı dizel diye aldık şehir içi 11 litre yakıyor,içeri otobüs gibi ses veriyor.Diğer ihhs testlerinden ne almış cc onlarıda yayınlarmısın görelim ne kadar berbat bir araç olduğunu sayın otomobil gurusu?Ama lütfen yayınlaki herkes görsün.Birde bu söylediklerimin hepsi gerçek kimse abarttığımı zannetmesin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912
    .

    Diğer testleri zaten ncapte yapıyor,hemen hemen bütün firmalar iyi not alıyor.
    Ama IIHS nin yaptığı birkaç test var ki bunlar gerçek kaza senaryoları.
    Ve senin araban bu kaza senaryolarında sınıfta kaldı.
    Ayriyeten dsg şanzımanın ne olduğunu firmanın kendisi açıklamayla kabul etmiştir,senin ekstra bir şey anlatmana gerek yok.
    Aynı şekilde çift şarjlı tsi motoru da üretimden kaldıracaklar,ACT teknolojisine geçtiler sistemin risklerinden dolayı.
    O bakımı pahalı dediğin volvonun rakibi,senin CC nin abisi konumundaki Audi A4 testte rezil kepaze oldu.
    Audi merso bmw modellerinin fiyatları belli,burada anlatmaya gerek yok.
    200 lira fazladan para verilen servisi aracı alırkenki 15 bin liralık faturayla kıyaslayıp alamancılık yapmayın burda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 31 Mayıs 2013; 13:40:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Diğer testleri zaten ncapte yapıyor,hemen hemen bütün firmalar iyi not alıyor.
    Ama IIHS nin yaptığı birkaç test var ki bunlar gerçek kaza senaryoları.
    Ve senin araban bu kaza senaryolarında sınıfta kaldı.
    Ayriyeten dsg şanzımanın ne olduğunu firmanın kendisi açıklamayla kabul etmiştir,senin ekstra bir şey anlatmana gerek yok.
    Aynı şekilde çift şarjlı tsi motoru da üretimden kaldıracaklar,ACT teknolojisine geçtiler sistemin risklerinden dolayı.
    O bakımı pahalı dediğin volvonun rakibi,senin CC nin abisi konumundaki Audi A4 testte rezil kepaze oldu.
    Audi merso bmw modellerinin fiyatları belli,burada anlatmaya gerek yok.
    200 lira fazladan para verilen servisi aracı alırkenki 15 bin liralık faturayla kıyaslayıp alamancılık yapmayın burda.

    Şu anda imkânlar olmaması sebebiyle araç alacak durumum yok ancak sanki alacakmış gibi piyasaya bakıyorum.

    Sizin gibi ben de memurum, bugünün şartlarında manuel araç kullanmayı bilmeyen, otomatik araç almayı planlayan ancak easytronic gibi bir şanzımadan ağzı yanmış bir adama tavsiyeniz ne olur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan



    Bu sizin bütçenizle alakalı bir durum.
    Araç alımına ayırdığınız bütçe ve araç alım kriterleriniz nelerdir?
    Yani araçtan beklentileriniz nelerdir?
    Buna bakmak lazım.O açıdan alma hamlesini yapacağınız zaman memnuniyetle yardımcı olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 31 Mayıs 2013; 14:39:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Bu sizin bütçenizle alakalı bir durum.
    Araç alımına ayırdığınız bütçe ve araç alım kriterleriniz nelerdir?
    Yani araçtan beklentileriniz?

    Sevgili hocam aslına bakarsanız bir senaryo üzerinde konuşalım istiyorum. Yazılarınıza baktığımda genelde eleştirilerinizi okuyorum fakat tavsiyelerinizi göremedim. Niyetim tartışmak değil, konuşmak.

    Ben forumu takip eden, sessiz bir adamım. Dediğim gibi şu an şartlar uygun değil ancak gerçekten alacak olsam ben kendimin ne alacağını çok merak ediyorum.

    Alman aracı düşünmüyorum forumu takip ettiğime göre dsg problem yumağı, bizim gibibir adamın canı ne, cini ne? Opel, zaten hali hazırda dizel, easytronic, pertten terk bir corsa ve iki defadır çıkardığı yetti bana.

    C sınıfı, dizel araç almak istiyorum, otomatik olsun istiyorum, sorunsuz olsun istiyorum, sağlam ve güven bir araç olsun istiyorum...

    Manuel araç kullanmayı bilsem inanın v40 kafama çoktan yattı ama ahhh şartlar....

    Evimde internet olmadığından dolayı p.tesi günü görüşmek üzre hocam, iyi tatiller.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan


    Alman aracı düşünmeyecek bir şey yok,örneğin opel var ford var bunlar almanyada üretilen araçlar.
    Manuel isteseniz gözü kapalı vw önerirdim,ama malum otomatik gibi bir olayınız var.
    Dizel ve otomatik olarak toyota iyi durumda şuan,şanzıman problemlerini halletti adamlar,ayrıca kapı gibi de 5-6yıl garantileri var.
    V40 zaten apayrı bir dünya olur bunların yanında,fiyatlar da ona göre uçuk tabi.
    Şu anda benim C sınıfında önerdiğim en fazlasını sunan araç Lancia delta.
    Aradığınız kriterlerin hemen hemen fazlasına sahip,sadece galericilik gibi bir kriteriniz varsa 2. elde satışı ağır bir otomobil.
    http://forum.donanimhaber.com/m_62788040/tm.htm




  • sahıbınden de gördüm nereye yazıcagımı bılemedım. golf tdi ler 90 bının uzerınde bıle satılıyor. tamam belkı abartı yazmışlar dır ama en kotu 80 bın civarında golf :)) tamam ıyı araba dedık te. astrayı da 90 bine sat bak nası bi astra karsına çıkıyor. hele Fransız ve koreliler 90 bine golf sınıfında araç yapsalar yok yok olur :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Alman aracı düşünmeyecek bir şey yok,örneğin opel var ford var bunlar almanyada üretilen araçlar.
    Manuel isteseniz gözü kapalı vw önerirdim,ama malum otomatik gibi bir olayınız var.
    Dizel ve otomatik olarak toyota iyi durumda şuan,şanzıman problemlerini halletti adamlar,ayrıca kapı gibi de 5-6yıl garantileri var.
    V40 zaten apayrı bir dünya olur bunların yanında,fiyatlar da ona göre uçuk tabi.
    Şu anda benim C sınıfında önerdiğim en fazlasını sunan araç Lancia delta.
    Aradığınız kriterlerin hemen hemen fazlasına sahip,sadece galericilik gibi bir kriteriniz varsa 2. elde satışı ağır bir otomobil.
    http://forum.donanimhaber.com/m_62788040/tm.htm


    Tekrar merhaba sayın hocam, günaydın. Dediğiniz gibi sıkıntım otomatik olmasında. Umarım araç alma vakti gelir, o zaman tekrar istişare yapma imkânı buluruz.




  • Aracınız çok güzel hocam, ancak bir bakmışsın Volvo 10.ooo TL indirim yapmış.

    Ki zamanında bunu yaptı Volvo, bir gazla S60 alanlar ters köşe oldu.

    A serisi varken tercih edeceğim bir araç değil.
  • r-design fiyatlarında volvo çok iteliyor gibi geldi bana ama neyse.. kazasız belasız...
  • eline sağlık yararlı paylaşım .
  • Arabayı sürttüm arkadaşlar. Nazar değdiren herkese sonsuz teşekkür ederim.

    Cana geleceğine mala gelsin elbette hiç problem değil.

    V40'ı kullandığım her geçen gün biraz daha duygusal olarak bağlanıyorum, verilen son kuruşa kadar hak ettiğini düşünüyorum.

    Belirtmem gereken bir husus var; incelememde cam tavan çok gerekli değil demiştim fakat fikrimi değiştirdim. Nedeni şu; aracın D sütunu yani arka stopların olduğu bölge yukarı aniden kırılarak iç mekanda bagajı ve tavanı inanılmaz daraltıyor(bu olay araca çok dinamik ve sportif bir hava katıyor, orası ayrı konu tabi). Tavan yandan bakıldığında zaten arkaya doğru da alçaldığından arka koltuğa oturulduğunda üzerinize doğru gelen acayip klostrofobik bir ortam oluşuyor.

    Annemin dar mekan fobisi var ve geçen gün arka koltuğa oturması gerekti. Ancak tavan perdesi kapalıyken boğuluyor gibi oldu ve perdeyi açınca sorun kalmadı. Arkaya biraz ben de oturdum ve sonuna kadar hak verdim. Zaten kafanız tavana neredeyse değecek gibi kalıyor, bir de üzerine tavan ve koltuklar siyah, camlar da da koyu film vs... "ölmeden mezara mı girdik" etkisi hat safhada anlayacağınız. Bu yüzdendir ki R-Design alıp ailecek binmeyi düşünenler 5 bin gibi fahiş fiyat da olsa, cam tavanı mutlaka ekletsinler derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaTaDoR -- 7 Haziran 2013; 21:14:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Arabayı sürttüm arkadaşlar. Nazar değdiren herkese sonsuz teşekkür ederim.

    Cana geleceğine mala gelsin elbette hiç problem değil.

    V40'ı kullandığım her geçen gün biraz daha duygusal olarak bağlanıyorum, verilen son kuruşa kadar hak ettiğini düşünüyorum.

    Belirtmem gereken bir husus var; incelememde cam tavan çok gerekli değil demiştim fakat fikrimi değiştirdim. Nedeni şu; aracın D sütunu yani arka stopların olduğu bölge yukarı aniden kırılarak iç mekanda bagajı ve tavanı inanılmaz daraltıyor(bu olay araca çok dinamik ve sportif bir hava katıyor, orası ayrı konu tabi). Tavan yandan bakıldığında zaten arkaya doğru da alçaldığından arka koltuğa oturulduğunda üzerinize doğru gelen acayip klostrofobik bir ortam oluşuyor.

    Annemin dar mekan fobisi var ve geçen gün arka koltuğa oturması gerekti. Ancak tavan perdesi kapalıyken boğuluyor gibi oldu ve perdeyi açınca sorun kalmadı. Arkaya biraz ben de oturdum ve sonuna kadar hak verdim. Zaten kafanız tavana neredeyse değecek gibi kalıyor, bir de üzerine tavan ve koltuklar siyah, camlar da da koyu film vs... "ölmeden mezara mı girdik" etkisi hat safhada anlayacağınız. Bu yüzdendir ki R-Design alıp ailecek binmeyi düşünenler 5 bin gibi fahiş fiyat da olsa, cam tavanı mutlaka ekletsinler derim.

    Gecmis olsun. Uzuldum gercekten ama hayirlisi.

    Arka kismin dar olduguna ama ben pek katilmiyorum, koltuk yapisindan dolayi zaten hafif ortaya kayiyorsunuz. Ayrica benim icin yeterince ferah geldi, gecenlerde ben de binmek zorunda kaldim :) Bende de film var ama benim koltuklar bej deri oldugu icin ferah geliyor olabilir.

    En azindan digerlerindeki gibi arka koltuga oturunca veya arkaya binerken kapi ust kismina kafaniz degmiyor.




  • hayırlı olsun. şöyle güzel bir video çekseniz de youtube Türkçe inceleme görse..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unusuall

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Arabayı sürttüm arkadaşlar. Nazar değdiren herkese sonsuz teşekkür ederim.

    Cana geleceğine mala gelsin elbette hiç problem değil.

    V40'ı kullandığım her geçen gün biraz daha duygusal olarak bağlanıyorum, verilen son kuruşa kadar hak ettiğini düşünüyorum.

    Belirtmem gereken bir husus var; incelememde cam tavan çok gerekli değil demiştim fakat fikrimi değiştirdim. Nedeni şu; aracın D sütunu yani arka stopların olduğu bölge yukarı aniden kırılarak iç mekanda bagajı ve tavanı inanılmaz daraltıyor(bu olay araca çok dinamik ve sportif bir hava katıyor, orası ayrı konu tabi). Tavan yandan bakıldığında zaten arkaya doğru da alçaldığından arka koltuğa oturulduğunda üzerinize doğru gelen acayip klostrofobik bir ortam oluşuyor.

    Annemin dar mekan fobisi var ve geçen gün arka koltuğa oturması gerekti. Ancak tavan perdesi kapalıyken boğuluyor gibi oldu ve perdeyi açınca sorun kalmadı. Arkaya biraz ben de oturdum ve sonuna kadar hak verdim. Zaten kafanız tavana neredeyse değecek gibi kalıyor, bir de üzerine tavan ve koltuklar siyah, camlar da da koyu film vs... "ölmeden mezara mı girdik" etkisi hat safhada anlayacağınız. Bu yüzdendir ki R-Design alıp ailecek binmeyi düşünenler 5 bin gibi fahiş fiyat da olsa, cam tavanı mutlaka ekletsinler derim.

    Gecmis olsun. Uzuldum gercekten ama hayirlisi.

    Arka kismin dar olduguna ama ben pek katilmiyorum, koltuk yapisindan dolayi zaten hafif ortaya kayiyorsunuz. Ayrica benim icin yeterince ferah geldi, gecenlerde ben de binmek zorunda kaldim :) Bende de film var ama benim koltuklar bej deri oldugu icin ferah geliyor olabilir.

    En azindan digerlerindeki gibi arka koltuga oturunca veya arkaya binerken kapi ust kismina kafaniz degmiyor.

    Sağolasın. Aslında küçük bir sıyrık. Patika bir yol vardı zemin de güzeldi, çok süratli gidiyordum ki bir yerde virajda açıkta kaldım biraz ve yola sarkan diken dallarına sürterek geçtim. Sonra yıkatırken fark ettim, arka tamponun yanını çizmiş dikenler boyası kalkmış alttan siyah çıkmış. Ufak rötuşlarla düzelir diye tahmin ediyorum, renk koduna göre boya yaptırdım birazdan düzeltmeyi deneyeceğim bakalım.

    Asıl konuda ise, arka kısmın koltuk yapısı eğer bu şekilde olmasaydı C sütunu yandan insanın başına değerdi. Yani bu koltuk yerleşimi biraz da zorunluluktan yapılmış bence. Dediğiniz gibi aracın arkası en bakımından dar değil, diz mesafesi de yeterli fakat tavan biraz basık. Eğer döşemeler açık renkse ve vücut olarak iri değilseniz, içerisi ferah gelebilir haklısınız.

    @Hamdi0555;

    Video çekmek ciddi hazırlık ve konuşma becerisi gerektirir, sanıyorum bu da beni aşar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaTaDoR -- 8 Haziran 2013; 13:08:24 >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.