Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (876. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
19.611
Cevap
155
Favori
1.402.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 874875876877878
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • toprako T kullanıcısına yanıt
    Benim aracimda servis bakımlı. En son bakimada 2 ay once girdi. Her servis bakiminda zaten service 2.0 olarak belirttikleri motor şanzıman gibi ana kontrol unitelerinin yazilimlarinin güncellendiği rutin bir uygulama olması lazim. Umarim sorun çözülmüştür sizin araçta. Sonucu merakla bekliyorum. Bu arada sizin ve tum Volvo sever arkadaslarimizin yeni yilini kutlarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Srht73 S kullanıcısına yanıt
    Yok. 1.5 t3lerde ve 2.0 d4lerde var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haacar kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Srht73 S kullanıcısına yanıt
    D3 lerde de geartronic şanzıman mevcut, 2011-2012 uygun fiyatlı bulabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sıralar arabalarda yangın sık görülmeye başlandı. İki gün önce iki üç yaşında bir bmw f30 cayır cayır yandı. Sahibinin dediğine göre ekstra yapılmış ses sistemi gibi hiçbir şey yok, lpg yok, yazılım vs. yok.



    Bunları görünce yangın tüpü meselesi aklıma takıldı. Daha önce gündeme gelmiş ama genelde cırtcırtlı bantlarla bagaja sabitlemek şeklinde çözüm bulunmuş. S60 lar için resimde görünen bir parça var tüpü sabitlemek amacıyla monte ediliyor. Bu parçayı bir şekilde temin etsek bile alacağımız tüp buna uyacak mı? Volvo onaylı yangın tüpü var mı acaba?

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba Arkadaşlar. Malum havaların soğumasıyla birlikte araçla ilgili olarak daha önce hiç karşılaşmadığımız ya da aklımıza gelmeyen (en azından yeteri kadar tecrübesi olmayan şoförlerin) durumlar ortaya çıkabiliyor. Aşağıdaki hususlarla ilgili tecrübesi olan arkadaşlar bilgi verebilirler mi acaba?

    1) Özellikle de sabah aracın kapılarının ve bagajının açılmaması ile ilgili forumda Shell buz çözücü tavsiye edilmişti sanırım. Bunun dışında tavsiye edebileceğiniz ve bu tür durumlarda kullanılabilecek başka bir ürün var mıdır?

    2) Geçen gün otomatik kilit çalışmayınca aracı mekanik kilit kullanarak kilitlemek istedim, ancak kullanım kılavuzunda belirtildiği gibi anahtarı çevirmeme rağmen (en fazla yarım tur çevrilebildi) kapılar kilitlenmedi. Bu durumda mekanik kilit sistemi de donmuştur diye düşünüyorum ama yanlış bir şey yapmış olabilir miyim? Hem sağa, hem de sola çevirdim, ancak araç kilitlenmedi. Bir de bu tür bir durumda mekanik kilidi kullanabilmek için anahtarın takıldığı kısımdan buz çözücü vb. püskürtmek işe yarar mı? Yoksa aşırı soğuk havalarda aracın kilitlenmemesi veya kilidinin açılmaması durumunda ne önerirsiniz?

    3) Kilitleme ile ilgili olarak kullanım kılavuzuna bakarken bir de kapıların iç kısmındaki vidaları çevirerek kilitleneceği bilgisine ulaştım. Ancak bu kez de kilitlendikten sonra kilit sistemi donduğu için açamazsam diye korktum. Kapıların iç kısımlarındaki bu kilidi bu tür durumda kullanmak mantıklı mı sizce?

    4) Soğuk havalarda S60 da büyük sileceği kaldırmak istediğimde kaputa takılıyor ve bu nedenle kaputu açmadan dik konuma getirilemiyor. Tek çare kaputu kaldırmak mı, yoksa benim atladığım bi püf noktası falan mı var?

    5) Son olarak silecek ayarı için toplu iğne kullanmayı denemiştim ama pek yararlı olmamıştı. Ancak sanırım en iyi yöntem silecek fıskiyelerine girecek kadar ince bir toplu iğne ile bu ayarları yapmak. Daha iyi bir yöntem deneyen oldu mu acaba?
    Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jhudaverdi -- 1 Ocak 2019; 17:49:46 >




  • karafaki34 K kullanıcısına yanıt
    Bu aparatin kuvvetlice tutacağı yönünde bir bilgi var mı?

    Allah korusun olası kaza anında en tehlike şeylerden biri araç içindeki sabitsiz nesnelerdir .Islak mendil paketinin bile 20 kg kuvvet uygulayabilecegini okumuştum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jhudaverdi

    Merhaba Arkadaşlar. Malum havaların soğumasıyla birlikte araçla ilgili olarak daha önce hiç karşılaşmadığımız ya da aklımıza gelmeyen (en azından yeteri kadar tecrübesi olmayan şoförlerin) durumlar ortaya çıkabiliyor. Aşağıdaki hususlarla ilgili tecrübesi olan arkadaşlar bilgi verebilirler mi acaba?

    1) Özellikle de sabah aracın kapılarının ve bagajının açılmaması ile ilgili forumda Shell buz çözücü tavsiye edilmişti sanırım. Bunun dışında tavsiye edebileceğiniz ve bu tür durumlarda kullanılabilecek başka bir ürün var mıdır?

    2) Geçen gün otomatik kilit çalışmayınca aracı mekanik kilit kullanarak kilitlemek istedim, ancak kullanım kılavuzunda belirtildiği gibi anahtarı çevirmeme rağmen (en fazla yarım tur çevrilebildi) kapılar kilitlenmedi. Bu durumda mekanik kilit sistemi de donmuştur diye düşünüyorum ama yanlış bir şey yapmış olabilir miyim? Hem sağa, hem de sola çevirdim, ancak araç kilitlenmedi. Bir de bu tür bir durumda mekanik kilidi kullanabilmek için anahtarın takıldığı kısımdan buz çözücü vb. püskürtmek işe yarar mı? Yoksa aşırı soğuk havalarda aracın kilitlenmemesi veya kilidinin açılmaması durumunda ne önerirsiniz?

    3) Kilitleme ile ilgili olarak kullanım kılavuzuna bakarken bir de kapıların iç kısmındaki vidaları çevirerek kilitleneceği bilgisine ulaştım. Ancak bu kez de kilitlendikten sonra kilit sistemi donduğu için açamazsam diye korktum. Kapıların iç kısımlarındaki bu kilidi bu tür durumda kullanmak mantıklı mı sizce?

    4) Soğuk havalarda S60 da büyük sileceği kaldırmak istediğimde kaputa takılıyor ve bu nedenle kaputu açmadan dik konuma getirilemiyor. Tek çare kaputu kaldırmak mı, yoksa benim atladığım bi püf noktası falan mı var?

    5) Son olarak silecek ayarı için toplu iğne kullanmayı denemiştim ama pek yararlı olmamıştı. Ancak sanırım en iyi yöntem silecek fıskiyelerine girecek kadar ince bir toplu iğne ile bu ayarları yapmak. Daha iyi bir yöntem deneyen oldu mu acaba?
    Teşekkürler...


    Kapılar buz tutunca açmak için çekerek zorlamıyorum, tam tersi üst kenarlardan yumuşakça bastırıyorum, o zaman kolayca açılıyor. Bir de sezon başında kapı fitillerine silikon sprey sıkıyorum, faydası oluyor. Kapı anahtarı ile sadece sürücü kapısını açıp kapamıştım, diğerlerini bilemiyorum. Kapı içindeki vidalar çocuk kilidi olmasın? Cam silecekleri için park pozisyonu vardı, kullanma kılavuzunda yazar. Sanırım silecek kolunu yukarı doğru birkaç saniye tutuyorduk. O zaman yarıya kadar gelip duruyordu. Su püskürtme uçları ayarlanmıyor bildiğim kadarıyla. Şu kaydırıcı sprey oldukça iyi oluyor, tavsiye ederim.

    2019 herkese mutluluklar getirsin, iyi seneler.

    K.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Srht73 S kullanıcısına yanıt
    Volvonun orjinal parçası olduğu için yangın tüpünü sorunsuz bir şekilde sabitleyeceğini düşündüm. Ama buna uygun yangın tüpünü nasıl buluruz onu bilmiyorum. Bu arada ben de kaza anında araç çakmağının mermi gibi sürücünün yüzüne saplandığını duymuştum. Aslında telefonları şarj ederken ön kol dayamanın içine koyup ordaki usb den şarj etmek lazım. Ben bardaklık bölümüne koyuyorum telefonu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    Silecekleri kaldırmanız için servis moduna getirmeniz gerekir. Anahtarı yuvasına taktıktan sonra frene basmadan kontak düğmesine bir kere basın. Daha sonra sağdaki silecek kolunu üç dört saniye yukarıya doğru kaldırın ve bekleyin. Silecekler dik pozisyona gelip kalacaktır. Ondan sonra kaldırabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jhudaverdi

    Merhaba Arkadaşlar. Malum havaların soğumasıyla birlikte araçla ilgili olarak daha önce hiç karşılaşmadığımız ya da aklımıza gelmeyen (en azından yeteri kadar tecrübesi olmayan şoförlerin) durumlar ortaya çıkabiliyor. Aşağıdaki hususlarla ilgili tecrübesi olan arkadaşlar bilgi verebilirler mi acaba?

    1) Özellikle de sabah aracın kapılarının ve bagajının açılmaması ile ilgili forumda Shell buz çözücü tavsiye edilmişti sanırım. Bunun dışında tavsiye edebileceğiniz ve bu tür durumlarda kullanılabilecek başka bir ürün var mıdır?

    2) Geçen gün otomatik kilit çalışmayınca aracı mekanik kilit kullanarak kilitlemek istedim, ancak kullanım kılavuzunda belirtildiği gibi anahtarı çevirmeme rağmen (en fazla yarım tur çevrilebildi) kapılar kilitlenmedi. Bu durumda mekanik kilit sistemi de donmuştur diye düşünüyorum ama yanlış bir şey yapmış olabilir miyim? Hem sağa, hem de sola çevirdim, ancak araç kilitlenmedi. Bir de bu tür bir durumda mekanik kilidi kullanabilmek için anahtarın takıldığı kısımdan buz çözücü vb. püskürtmek işe yarar mı? Yoksa aşırı soğuk havalarda aracın kilitlenmemesi veya kilidinin açılmaması durumunda ne önerirsiniz?

    3) Kilitleme ile ilgili olarak kullanım kılavuzuna bakarken bir de kapıların iç kısmındaki vidaları çevirerek kilitleneceği bilgisine ulaştım. Ancak bu kez de kilitlendikten sonra kilit sistemi donduğu için açamazsam diye korktum. Kapıların iç kısımlarındaki bu kilidi bu tür durumda kullanmak mantıklı mı sizce?

    4) Soğuk havalarda S60 da büyük sileceği kaldırmak istediğimde kaputa takılıyor ve bu nedenle kaputu açmadan dik konuma getirilemiyor. Tek çare kaputu kaldırmak mı, yoksa benim atladığım bi püf noktası falan mı var?

    5) Son olarak silecek ayarı için toplu iğne kullanmayı denemiştim ama pek yararlı olmamıştı. Ancak sanırım en iyi yöntem silecek fıskiyelerine girecek kadar ince bir toplu iğne ile bu ayarları yapmak. Daha iyi bir yöntem deneyen oldu mu acaba?
    Teşekkürler...
    2) merkezi kilitleme çalışmadı ise zaten soğuktan dolayı kilitler donduğu içindir, elle kilitlemek isteseniz de sonuç değişmeyecektir. Kapıdan anahtar ucu ile kilitleyip açma aslında akü ya da uzaktan kumanda pili bittiği durumlarda araca girebilmek için düşünülmüş bir alternatif.

    4) sileceği kaldırmak için kontak yarım açık iken metodu var ama bunu bazen insan unutuyor, silecek çalışır iken dik konuma geldiğinde kontağı kapatırsanız da silecekler mevcut konumunda kalıyor unutursanız bu metodu da deneyebilirsiniz.

    5) Silecek derken cam suyu fıskiye ayarından bahsediyorsunuz sanırım, bunun için ben de toplu iğne ya da benzeri metal kullanıyorum ama ayar bir kere bozuldumu tekrar tutturmak çok güç, ilk anda oluyor gibi ama bir süre sonra özellikle yaz mevsiminde sıcaklık ve muhtemelen titreşim etkisiyle pozisyonlar yine bozulabiliyor ben daha kalıcı bir çözüm bulamadım.




  • S@lih S kullanıcısına yanıt
    aynı araçtan bende de var ve soğukta bu durum oluyor maalesef, aracım servis bakımlı servise her gittiğimde yazılım güncellemelerinin yapıldığını söylüyorlar ama ben bir fark göremedim. Araç soğukta çalıştığı zaman aracı hareket ettirmeden biraz rölantide ya da hafif gaz verip bekleyince bu sorun olmuyor, ayrıca el frenini kendiniz değil de aracın indirmesini beklerseniz devir daha da düşüyor ve stop etme ihtimali artıyor bilginize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamerbilisim

    aynı araçtan bende de var ve soğukta bu durum oluyor maalesef, aracım servis bakımlı servise her gittiğimde yazılım güncellemelerinin yapıldığını söylüyorlar ama ben bir fark göremedim. Araç soğukta çalıştığı zaman aracı hareket ettirmeden biraz rölantide ya da hafif gaz verip bekleyince bu sorun olmuyor, ayrıca el frenini kendiniz değil de aracın indirmesini beklerseniz devir daha da düşüyor ve stop etme ihtimali artıyor bilginize.
    Bu durum motordan değilde sanki şanzıman yazılımından kaynaklı geliyor bana. Çünkü acemi sürücülerin yaptığı gibi debriyajı ayarsızca bırakıyor gibi bir hissiyat oluyor. Şunu farkettim araç meyilli bir yolda yokuş yukarı kalkış yapacaksa rölanti düşmesi daha da artıyor. Öyle anlaşılıyor ki sizinde yaptığınız gibi beklemek dışında bu sorunun çözümü yok henüz. Anlayamadığım kısım ise neden bazı d2 lerde bu sorun varken bazılarında yok. Farklı olan ne?




  • Srht73 S kullanıcısına yanıt
    geartronic te herhangibi bir kronik sorun yok gibi.geartronic arıza diye aratsanız bile powershift arıza sonucları cıkıyor. powershift arıza yazarsanız cesitli forumlarda acılmıs onlarca konu bulursunuz.ancak powershiti bukadar sorunlu yapan cesitli etkenler var bence. motor sanzuman uyumsuzlugu,cift kavramadaki sıkıntı,yaglama olayı vs.. mesela bende kalkısta sık karsılasılan titreme ve otobanda dusuk devirlerde bayagı rahatsız eden devirde dalgalanma oluyordu.servise goturup test surusunde devir dalgalanması diyince direk kavrama degisimi dediler.yaklasık 1bucuk sene once 8,500tl istediler. ben forumdaki bazı arkadasların tavsiyesiyle sadece sanzuman yagını degistirdim. degisimin ustunden 1-2bin km sonra dalgalanma tamamen duzelirken yokuslardaki kalkarken titreme 10/8 azaldı. ama yinede sorunsuz bir sanzuman degil ve volvo turkiyenin bu sorunu fırsat kapısına cevirdigi bir gercek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vb -- 2 Ocak 2019; 11:41:55 >
  • Srht73 S kullanıcısına yanıt
    Bundan uzak durucam diyip, DSG li bir araç almazsınız umarım :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tosi T kullanıcısına yanıt
    Spor modda 4 bin devir civarlarında ayağınız tam gaza yakın basılı ise sportif olması açısından daha hızlı vites değişimi yapıyor ve bu durum hafif vuruntu gibi hissediliyor.



    Aracı aldığımdan beri bu durum var eğer demek istediğimle aynı ise dediğiniz bu durumdandır.

    Aynı durum vites d de iken olmuyor değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EfsaneFocus kullanıcısına yanıt
    Almam

    Japon grubu bakicam .Hayal kırıklığı oldu volvo benim için . Bir-kac ferdi şikayet de değil bir çok başı ağrıyan var ve volvo buna duyarsız kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vb V kullanıcısına yanıt
    Isterse tank gibi sağlam yapsın böyle bir şey olmaz

    Ben sadece dsg ler sorunlu sanıyordum . Tüm çift kahramanlarda durum ayni demek ki .Direkt eledim çift kavramaları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle herkese iyi yıllar.

    bir süredir düşündüğüm ve ilk fırsatta alacağım bir otomobil S60. hele hele kasım-aralık kampanyalarında T3 Advance Elit paket sunrooflu aracı 168-169.990 tl.ye alamadık ya ona yanarım. belki 2019 ilk aylarında da devam edecek bu kampanya. bilmiyorum.

    neyse konu bu değil. bugün bir arkadaşla volvo hakkında sohbet ederken kafama takıldı. 2018 model 1.5 T3 S60'ların motoru Ford motoru'mu ? yoksa başka bir motor mu kullanılıyor ? cevap için teşekkürler.

    not : net de biraz baktım. geely almış, şanzıman değişmiş, şu olmuş, bu olmuş iyice kafa karışıyor.
  • ertugmry kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için tşk ederim. Sn. Ertugmry



    Aynen öyle aynı durum d modda olmuyor. ( ama sebebi d modda zaten 4.000 üzeri çevirmiyor ondan sanırım )



    S modda yapıyor , evet tam bir vuruntu gibi değil , üst vitese gecerken hafif sanki debriyaj bırakmıyor gibi ! 140 km ile 180 arası , 90 140 km arası gibi , ilginç bi şekilde yapıyor , çok takılmıyorum ztn fazla gazlayınca yol yok korkutucu oluyorda , sebebi şanzıman karakteri mi , adaptasyon sorunu mu yoksa bilinçli mi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 874875876877878
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.