Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (709. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
19.603
Cevap
155
Favori
1.399.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 707708709710711
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Superb dizel ile volvo s60 arasında kaldım. Superb (dizel otomatik) Style paket + cam tavan, s60 ise kampanya kapsamında satılan premium+premium paket. Güncel yakıt tüketim değerleriniz ne durumda, bir de sizce hangisi daha mantıklı bir seçim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 24-11 -- 17 Temmuz 2017; 22:25:40 >
  • distardi72 D kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam. Bakalım T3 kaça gidecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 24-11

    Merhabalar,
    Superb dizel ile volvo s60 arasında kaldım. Superb (dizel otomatik) Style paket + cam tavan, s60 ise kampanya kapsamında satılan premium+premium paket. Güncel yakıt tüketim değerleriniz ne durumda, bir de sizce hangisi daha mantıklı bir seçim?

    Merhaba,



    Öncelikle aracı hangi şehirde kullanacaksınız?

    Yılda tahmini kaç km yapacaksınız?

    Şehir içi mi yoksa şehir dışı ağırlıklı mı kullanacaksınız?

    Daha önce kullandığınız araç neydi?



    Bahsettiğiniz iki araç aslında farklılıklar mevcut. Superb daha yumuşak süspansiyonlu,daha geniş iç hacim ve bagaj sunan bir model.

    S60 ise daha sportif,malzeme kalitesi daha iyi olan bir model.



    Buradan yola çıkarak vereceğiniz cevaplara göre yorum yapabiliriz.



    İmzamda s60 T3 ün tüketim değerlerini görebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    distardi72 D kullanıcısına yanıt
    O fiyata satmanız zor gibi düşünüyorum, yaklaşık 3 ay önce sizin aracın özelliklerinde sanroff advance vs. 2016 modelini bayiler sizin istediğiniz fiyata veriyorlardı ve çok yavaş satılıyordu. Sizin araç 2015 model olduğundan hem bayiden yani ilk el değil hemde 1 yaş fazla olması nedeniyle fiyatı fazla yazmışınız. Ha bu yazdığınız bu arabaya çok mu bence şuanki piyasaya göre ve kalitesine göre normal bilene. ancak volvonun piyasasına göre fazla. Umarım istediğiniz fiyata satarsınız..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmetkardes06 -- 17 Temmuz 2017; 23:16:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Öncelikle ilginiz için teşekkürler.

    Bu benim ilk arabam olacak :)

    Aracı Ankara'da kullanacağım, yıllık km konusunda pek fikrim yok ancak 10k üzerine çıkarım diye düşünüyorum. Genellikle de şehir içi olur.

    Sizin tüketim değeriniz oldukça iyiymiş, siz hangi şehirde yaşıyorsunuz ve genel olaral şehir içi mi şehir dışı mı kullanıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 24-11

    Öncelikle ilginiz için teşekkürler.

    Bu benim ilk arabam olacak :)

    Aracı Ankara'da kullanacağım, yıllık km konusunda pek fikrim yok ancak 10k üzerine çıkarım diye düşünüyorum. Genellikle de şehir içi olur.

    Sizin tüketim değeriniz oldukça iyiymiş, siz hangi şehirde yaşıyorsunuz ve genel olaral şehir içi mi şehir dışı mı kullanıyorsunuz?

    İlk araç için çok güzel seçenekler. Çok şanslısınız

    S60 T3 den önceki aracım D2 V40 idi. O yüzden dizel ile kıyas yapabilirim.

    Dizel gerçekten ekonomiktir. Yıllık km değeriniz 20.000 km nin üstüne çıktığında dizeli tercih etmenizi tavsiye ederim.

    Ben Manisa nın bir ilçesinde yaşıyorum. Benim tüketim değerlerim %60 şehir dışı %40 şehir içi kullanıma ait. Agresif kullanım tarzım yoktur.

    Ankara da bence sizin 8 lt/100 km civarında tüketiminiz olur.

    Volvo forumunda sorduğunuz için ben volvo alın derdim ☺️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vlkngc

    Merhaba,bahsettiğiniz lastiği inceledim.galiba yaz ve kış kullanılabilen bir lastik? Bahsetmiş olduğunuz silika kaplamanın 4yıl boyunca aşınmadan furacağını pek düşünmüyorum. Her sene kaplama yapılması gereklimi?birde Yol tutuşu olarak A yı göremedim.

    Kış lastiği olarak (sadece kışın kullanılabilen) michelin alpin 5 var onunda yakıtı E. O yüzden sadece kış lastiği olarak nokian mantıklı geliyor.

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    Hayır binek lastikler kaplama yapılmaz. Yol tutuş A yakıt C dır.

    Kış lastiği veya yaz lastiği almak istedikten sonra alternatif çok. Bu lastiğin avantajı yaz kış lastik değiştirmemek,değişim ücreti ödememek,lastiği saklamak için yer aramamak.

    Yoksaben yazlık için yol tutuş A yakıt A olan Pirelli p7 blue alırdım. Kışın çok yol yapmadığım için çok pahalıya kaçmazdım. Demem o ki muadilleri arasında daha iyisi yok(kış sertifikalı yaz lastiği)

    Etiket değerleri burada mevcut.http://www.team-bhp.com/forum/tyre-alloy-wheel-section/161272-michelin-crossclimate-summer-tyre-also-works-winter-snow.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 18 Temmuz 2017; 15:34:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    tesekkurler sayın fsnn totalde yaklaşık 1350 lira civarı tuttu. 1300 tft çıkma 10 lira kablo ve 40 lira elm327 cihazı. bikaç retrofit projem daha var ilki auto ışık fonksiyonu, diğeri cercevesiz dikiz aynası, ve son olarakta navigasyonlu iam(dvd çaların değişimi) ve rti yazlımı yukletmek. para ve vakit buldukça yapmaya ve paylaşmaya calısıcam. auto far fonksiyonu için çıkma parça bulamıyorum sadece ya sıfır fiyat istiyolar yada bej renkte xenonsuz olanlar denk geliyo.

    Syn filitarn çıkma gösterge denk gelirse haber ederseniz sevinirim. Bende yardımlarınızla yapmak isterim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 24-11

    Öncelikle ilginiz için teşekkürler.

    Bu benim ilk arabam olacak :)

    Aracı Ankara'da kullanacağım, yıllık km konusunda pek fikrim yok ancak 10k üzerine çıkarım diye düşünüyorum. Genellikle de şehir içi olur.

    Sizin tüketim değeriniz oldukça iyiymiş, siz hangi şehirde yaşıyorsunuz ve genel olaral şehir içi mi şehir dışı mı kullanıyorsunuz?

    ben de ankara'dayım. aracım T4 yani ford'un ecoboost motorlu 1.6 benzinli versiyonu...

    günlük esertepe-balgat, balgat-esertepe konya yolundan gidiş dönüş olmak üzere 32-35 km'lik yolum var. ekonomik kullanımla yaz şartlarında 9,5 litreyi tutturuyorum. kışın bu değer 10-10.5 civarını bulur diye tahmin ediyorum.

    ramazan bayramında ise ankara-trabzon gidip döndüm giderken tek kişi, yüksüz, klimasız 105-110 hız sabitleyiciyle 7 litre civarı, dönüşte klimalı, orta derece yüklü ve 3 kişi ile 8 litreyi tutturdum.


    bu ankara'dan trabzon'a çıkarken yakıt alımında sıfırlanmış hali ;

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'


    bunlar da trabzon'a vardığımdaki değerler ;

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'



    fikir vermesi açısından yazdım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 18 Temmuz 2017; 18:39:49 >
  • Videoyu izlemenizi tavsiye ederim.



    https://youtu.be/wmskUS3uzm8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    arkadaşlar daha önce forumda yazmıstım 2011 v60 aracıma tft hayalet ekran montajı yapmıştım fakat yol bilgisayarı, vites, power/eco modları ne yazıkki çalışmıyordu. sorunun soketten kaynakladığını buldum makyajsız kasalrda dim( gösterge) cem den sadece ms can +- alıyor. bende obd soketinden jumper kablolar ve elm327 cihazını obd soket kısmını kullanarak basit işçilikle hs can+- aldım aracın kendi soketine jumper kabloların erkek uclarını göstergeyede dişi uçları montajladım birebir uyuyor. öncesi ve sonrası videolar buyrun. suan için sadece power göstergem çalışmıyor sanırım yazılımsal. yada jumper kablonun veri transferi ile ilgili bişey. vaktim olunca tekrar bakıcam.
    sadece aracın kendi soketinde ki çalışma şeklihttps://youtu.be/p1qRR5zXlHI

    son halihttps://youtu.be/rZ-tfcyzGfU

    NOT: bulacagınız tft gösterge mutlaka çıkma olmalı yani üzerinde yazılım yuklu olmalı yoksa hiçbirşekilde çalışmaz. yada sıfır alıp makyajlı kasa bi araca takılıp yazılım yuklenmeli.

    Hocam tebrik ederim çok güzel olmuş.

    Bu kadran değişimi XC60'ta da yapılabilir mi?
  • filtiarn kullanıcısına yanıt
    auto far fonksiyonu için sadece far kumandasımı lazım. Sensör olarak kokpitteki kırmızı ışıkmı kullanılıyor. Farlar sürekli yanıyor güzel duruyor ama D1S ampüllerde yüksek fiyatlı bu tarz bir proje yapmak lazım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: distardi72

    merhabalar sevgili Volvo dostları
    hem volvosunu satmak isteyen hem de almak isteyenler için kısa bir bilgi paylaşmak istedim..

    2013 model 2014 ocak trafik çıkışlı Volvo s60 siyah Premium d2 33000 km de ve en ufak boyası değişeni kazası olmayan aracımı 95.000 TL 3 haftada sahibinden.com üzerinden sattım.
    3 bin tl üzerine satmaktı hedefim ama olmadı, fiyatı arz/talep belirledi.

    umarım bu bilgi faydalı olur.

    henüz aranızdan ayrılmadım :) 0 km de hiç kullanılmamış T3 ADVANCE im var.. bakalım o kaça gidecek..
    herkese kazasız belasız Volvo lu günler dilerim.
    sevgilerimle

    iyi fiyata gitmiş bence, az değil yani. Hayırlı olsun. Bendede 2012 var 120.000 km'de, fikir vermiş oldu.
  • herkese merhabalar,
    2011 yeni kasa 2,0t aracım var bende sizler gibi volvoyu seven bir insanım son aldığım bu aracımda yakıt istanbul için de 13,5 lt lerde günlük yaptığım yolda 25 km civarı ama bana yüksek geldi açıkcası daha önce de s40 xc 70 s60 kullandım tabi onlar eski teknoloji bu araçta ford 2,0 ecobost motor var adında eco ama malesef eco kısmıyla ilgili tasarrufu göremedim. fikirlerinizi alabilirmiyim. birde ani kalkışlarda patinaja düşme olayı can sıkıcı daha önce t5 250 bg aracım vardı bu olayı onda hiç yaşamadım . birde tabi turbo gecikmesi de ayrı bir durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutozkan

    herkese merhabalar,
    2011 yeni kasa 2,0t aracım var bende sizler gibi volvoyu seven bir insanım son aldığım bu aracımda yakıt istanbul için de 13,5 lt lerde günlük yaptığım yolda 25 km civarı ama bana yüksek geldi açıkcası daha önce de s40 xc 70 s60 kullandım tabi onlar eski teknoloji bu araçta ford 2,0 ecobost motor var adında eco ama malesef eco kısmıyla ilgili tasarrufu göremedim. fikirlerinizi alabilirmiyim. birde ani kalkışlarda patinaja düşme olayı can sıkıcı daha önce t5 250 bg aracım vardı bu olayı onda hiç yaşamadım . birde tabi turbo gecikmesi de ayrı bir durum.


    Merhaba, aracın şehir içi yakıt tüketimi yüksek. Bu da kısmen ağırlığından ve motorundan kaynaklanıyor. Ben de bazen bir hafta çok kısa mesafe kullanıyorum, bu zamanlarda tüketim bariz yükseliyor. Bir kaç gündür arkadaşlar T4 için şehir için 9.5-10 litre civarı yazıyorlar, 2.0t bundan %10 fazla tüketiyor diye düşünüyorum.

    Patinaja gelince, haklısınız, bazen araç çok hızlı kalkabiliyor. Bu kadar gücü ön tekerleklere yüklemek ne kadar sağlıklı bilmiyorum, 200 üstü beygir olup sadece ön tekerlek çekişli az arabadan biri herhalde. Turbo gecikmesi olarak ben bariz sorun yaşamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi echelon246 -- 19 Temmuz 2017; 23:9:40 >
  • Merhabalar, d2 powershift aracımla ilk uzun yolumu yaptım. İzmir - Karabük gidiş dönüş ve orada biraz gezme dahil 1900km'nin ortalama tüketimi 5.4 çıktı, kendimi kameralı bölümler hariç kasmadan kullandım.
  • 2012 veya 2013 model s60'lara öyle fiyatlar çekilmiş ki o rakamlara çıktıktan sonra 2014 alırım diyor insan. Ama bu sadece malum siteye bakarak yaptığım bir değerlendirme. 75-120 bin aralığında 2012 modeller varken, 2014'ler 80-150 bin aralığında. Gerçekten kafası karışıyor insanın.



    Peki bu modeller arasında ciddi farklar var mı? Şu şanzıman sorunu mesela, 2014'lerde çözüldü mü? Beni en çok tereddüde düşüren de powershift mevzusu. Biraz zahmet çekip alacağım nasipse de... Acaba macera mı arıyorum? :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: actuntas

    Merhabalar, d2 powershift aracımla ilk uzun yolumu yaptım. İzmir - Karabük gidiş dönüş ve orada biraz gezme dahil 1900km'nin ortalama tüketimi 5.4 çıktı, kendimi kameralı bölümler hariç kasmadan kullandım.

    Hocam ara sokaklarda, dar yerlerde dönüş yaparken sıkıntı yaşıyor musunuz hiç? Ben büyük arabalara alışığım da, hanımı düşünüyorum. V40 almaya zorluyor beni, direniyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam C sınıfı bir araç kadar rahat manevra yapılmıyor tabiki ama benim için bir sıkıntı yok eski aracım passatta nasıl rahatsam bu araçtada rahatım ancak genellikle kullandığım araçlar hep D sınıfı büyük araçlardı. Ben problem olabileceğini zannetmiyorum. Üstelik aracımda ne önde ne arkada park sensörü yok. Arkaya takacağınız bir park sensörü ile sıkıntı olmayacaktır. En fazla bir manevra fazladan yaparsınız araç alırken bir kriter olarak bunu pek düşünmemiştim açıkçası :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orkobeko


    quote:

    Orijinalden alıntı: actuntas

    Merhabalar, d2 powershift aracımla ilk uzun yolumu yaptım. İzmir - Karabük gidiş dönüş ve orada biraz gezme dahil 1900km'nin ortalama tüketimi 5.4 çıktı, kendimi kameralı bölümler hariç kasmadan kullandım.

    Hocam ara sokaklarda, dar yerlerde dönüş yaparken sıkıntı yaşıyor musunuz hiç? Ben büyük arabalara alışığım da, hanımı düşünüyorum. V40 almaya zorluyor beni, direniyorum :)

    Eski V40 kullanıcısı olarak S60 ile daha rahat manevra yapabildiğimi söylemek istiyorum.



    S60 ile daha rahat dönüş yapıp parkedebiliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 707708709710711
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.