Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (708. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
19.611
Cevap
155
Favori
1.402.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 706707708709710
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geri vites ampulu buldum. Soketi uyuyor fakat ampulun yuvası dar. Bu yüzden montajını yapamadım.

    Uyumlu olan led ampul önerilerine açığım.



    Umarım faydası dokunur birilerine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jhudaverdi


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: jhudaverdi


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    ebat değişimi yaparsanız, bunu araca bildirmek zorunda olabilirsiniz. yani yuvarlanma çapı az da olsa değişeceği için, tekerlekten ölçülen hız, km sayacı ve bunlara bağlı yol bilgisayar verilerinin doğruluğu için servis tarafından araca bağlanılıp ilgili modüllere yeni lastik ölçüsünün bildirilmesi gerekebilir. bazı araçlarda sistem böyle ki, volvo'da da bu tür veriler tekerlek ABS sensörlerinden üretildiğini biliyorum, dolayısıyla volvo'da da aynı durum söz konusu olablir. "servisle görüşmeden tekerlek ebat değişimi yapmayın" derim naçizane...

    Hocam çok önemli ve gözden kaçabilecek bi uyarı yapmışsınız sağolun... Bildiğim kadarıyla jant değişimi sonrasında da bu ayarlamanın servis tarafından yapılması gerekiyor doğru mudur? Bir de 17 lik jant yerine 16 lık jant kullanıldığında lastik çevre uzunluğu her zaman değişir mi (sadece yanak değeri değişip lastik çevre uzunluğu aynı kalabilir diye biliyorum ama)?

    jant büyür ya da küçülürse aynı dönme çapına yaklaşabilmek için yanak yüksekliğini de düşürüp yüksltmek gerekir ama ne kadar birbirine denk değerler seçilse de, birebir aynı yuvarlanma mesafesini yani dönme çapını tutturmak nerdeyse imkansız. aracın en doğru ölçüm değerlerini yakalayabilmesi için en güzeli kullanılan yeni ölçülerin araca bildirilmesi aslında....

    yani mesela 16 inç janttan 17 inç'e geçtiğimiz varsayalım. bu, çapımız 1 inç yani 2,54 cm büyüdü demektir. bu durumda yanak yüksekliğini de 2,54 cm düşürecek bir ölçüye çekmek gerek ki mevcut lastik ölçü kombinasyonlarında bunu birebir yakalayacak bir ölçü olabileceğini sanmıyorum...

    Bu durumda orjinalinde 17 lik jant kullanan biri için kış lastiklerinde kullanmak üzere 16 lik jant alınması durumunda her lastik değişimine (yaz / kış sezonu) servis tarafından bu hassas ayarların yapılması gerekiyor diyebilir miyiz? Buradaki arkadaşların mantıklı önerisiyle kış için 16 lik jant almayi düşünüyordum ama her yıl 2 kez jant degisiklik nedeniyle servise ayar yaptırmak için ekstradan para bayılmak sizce mantıklı midir? Yani fiyat cüzi ise (ki hiç sanmıyorum) buna değer mi sizce???

    ben olsam (ki ben öyle yapıyorum), yaz ya da kış orjinal ölçü neyse onu kullanırım...




  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    Evlerde Pencerelere kapıların araya yapıştırılan yapışkanlı süngerler var ince milyoncularda falan vardır onla denenebilir ama ne kadar dayanıklı olabilir bilemiyorum.. Ama bahsettiğiniz şekikdeyse ince bir sünger sesi kesecektir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub

    2) Arka fren led ampul



    Montajı basit.

    Kullanıcı kılavuzundan bakarak montajı yaptım.

    Eski aracım v40 da sorunsuz kullanmıştım.

    Hata mesajı vermedi.

    Gündüz olduğu için foto çekemedim.

    Link: Look what I found on AliExpress

    http://s.aliexpress.com/YfMZruEZ



     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    Sv. @knasmub, Gece fotosunu bekliyoruz unutmayın.




  • Ön konsola Tablet koyup navigasyon multimedya internet sorunlarını çözdüğümden bahsetmiştim merak eden arkadaşlar için bir kaç resim çektim..


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'



    Tabletin kılıfına yapışkanlı cırt bant yaptım. Aracın konsola da zarar vermemek adına command yaptım böylece kılıfı sağlam bir şekilde duruyor konsolda sallanma titreme ses vs yok. Tableti de istediğim zaman takıp çıkarıyorum..



    Şarj sorunu yok 10 saat rahat dayanıyor uzun yolda.. Pil durumu %20-25 lere geldiğinde konsolun arkasına çakmaklıktan uzatma çakmaklık çekip koydum ordan çekiyorum kablosunu Şarja bağlıyorum.. Aynı kablodan gerektiğinde eşimin ve kendi telefonumu Şarj ediyorum Aynı anda.. Kablo ttec in 3 lü kablosu ve çok başarılı tavsiye ederim ihtiyacı olanlara..



    Pilin ısınmasından korkuyordum ama bu 45 derecelerde bile sorun olmadı zira resimlerde de gördüğünüz gibi fanın bir kısmının üstünde ve klima müthiş soğutuyor kesinlikle korktuğum gibi olmadı.. zaman zaman Pili ampere programıyla takıp ettim sıcaklığın maksimum 32-33 olduğunu gördüm..



    Resimlerde gördüğünüz gibi basarsoft nextgen navigasyon var gündüz ve gece görüntüsü farklı sesli yönlendirme var. Hız göstergeleri var kısacası navigasyon cihazlarından farksiz hatta daha performanslı diyebilirim.. Güzel kısmı evde herşeyi planlayıp arabanıza binip yeni diyarlara rahatça yok almak..



    Dilerseniz ekranı ikiye bölüp iki farklı uygulama erişiminiz oluyor uzun yolda genelde amp player ve navigasyon çalışıyor yanyana..



    Ekranda 4 renkli nokta var bunlar widget..



    Mavi ile bluetooth açıyor ve ekranı sürekli açık tutuyor..

    Sarı direk mp3 player açıp müziği başlatıyor kaldığı yerden

    Yeşil konum açıyor ve navigasyonu başlatıyor..

    Kırmızı ise hepsini kapatıyor... Böylece araca bindiğimde kullanım pratik oluyor..



    Şimdi gearbestten kayıt kamerası siparişi verdim wifi özellikli bunun kontrolünü de Tabletten yapmayı düşünüyorum..

    Kamera linki de Buyrunhttp://m.gearbest.com/car-dvr/pp_488895.html?wid=21 49 dolar ayna arkasına kamerayı gizlemeyi düşünüyorum kutusunu da konsolun arkasına sabitleyeceğim cırtbant ile..



    Yapmayı düşünen arkadaşlara tek tavsiyem tableti iyi birşey alın ve mutlaka simkartlı bir ürün alın internet erişimi için..



    Bu işin bana maliyeti

    Tablet 1425 tl..

    Kılıf 25 tl

    Cırtbant ve command 25 tl

    navigasyon yazılımı 73 tl

    Amp player 7 tl

    3 lü uzatma çakmaklık 30 tl

    Ttec Şarj kablosu vardı bende ama alacaklara geçen sene 50 tl idi şimdi de olsun hadi 60-70..



    Kısacası 1600 maksimum 1700 tl ye hem navigasyon hem film hem müzik vs gibi pek çok işinizi halledebilirsiniz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi technoburak -- 16 Temmuz 2017; 22:16:38 >




  • technoburak T kullanıcısına yanıt
    Çok güzel olmuş hocam. Elinize sağlık.
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Fiyat pahalı gelmese ben de sipariş verecektim bundan ama kalitesinden emin olamadığım için o kadar para vermek istememiştim ama gayet şık duruyor elinize sağlık paylaşım için..



    Ampullere gelince bu ledlerle önceki civic aracımda uğtaşmıştım baya ama volvoda hiç eksikliğini ya da ihtiyacını hissetnemiştim yine de gece görüntülerini görmek isterim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yangabaz61

    Merhabalar, 1 Mart 2017 itibarı ile 2016 model, 13000 km' de, siyah bir T3 Premium ile aranıza katıldım. Aracı kendimden ziyade eşimin kullanımı ağırlıklı almış olsam da haftasonları mümkün olduğunca sürmeye çalışıyorum. Bir konuda fikrinizi rica edip zaman zaman izlenimlerimi paylaşacağım. S60' a geçişimiz 2013' te sıfır km. olarak satın almış olduğumuz Suzuki Swift 1.2 GL' den oldu. Bilhassa bebeğimizden sonra yetersiz gelen bagaj hacmi, artık zevkten çok eziyete dönüşen sert süspansiyonları, trafikte bolca yaşanan küçük araç sıkıştırma durumları bir anda tepemizi attırınca artık araç büyütmeliyiz diye düşündük. Asıl niyetim bir Subaru Levorg olsa da günün sonunda s60' ı tercih ettik. Hafızalı sürücü koltuğu, otm. kararan dikiz aynası ve silecek/far sensörleri beklentimizi karşıladığından sıfır km. nispeten sıradan compact sınıf bir araç yerine Volvo sahibi olmak bize mantıklı geldi. Düşük kilometreli, siyah bir araç bulunca da zamlardan önce son çıkış diyerek Otokoç/Birmot İstinye' den alışverişi yaptık. (Bu arada bir parantez açmalıyım. Aracı aldıktan sonra sol dikiz aynasının elektronik mekanizmasının darbe aldığı ve arızalı olduğu anlaşıldı. Takılma yapıyor ve hareket etmiyordu. Otokoç' un herhangi bir ikinci el mekanik/elektronik garanti taahhütü olmamasına rağmen Birmot ikinci el elektronik mekanizmayı iyi niyet çerçevesinde ücretsiz değiştirdi. Bu elektronik aksam maliyeti işçilikle birlikte 1200TL civarında idi) Olmamasına üzüldüğüm tek donanım adaptif xenon farlar. Deri koltuğun hadi ısıtmalısı olsun dediğinizde muadil temizlikte ek paketli advanceler için 25-30bin TL daha fazla ödemek gerekiyordu. Bu mebla da neredeyse bir Suzuki Swift olduğundan değerlendirmedim. (değmez demiyorum, birçok faydalı opsiyon var haliyle) Yirmi günlük maceramızda 500 km' de 50 litre 95 oktan yakıt tükettik, yani ortalama 10litre. Bu değer 94 beygirlik minik Suzukimiz' de 7,5litre olduğundan cüsse ve performansa göre gayet memnun kaldık. Volvo Mercedes ve BMW' ye göre daha sert süspansiyonlarla biliniyormuş, ancak Citroen C4 ve Suzuki Swift' ten sonra haliyle darbe emişinden çok memnunuz. Şimdilik tek olumsuz durum sol sürücü emniyet kemeri haznesinden bozuk zemin sürüşünde geşen ince çıtırtı sesi. Çok rahatsız edici olmamakla birlikte benim gibi detaylara takılan kişilerin duyabileceği, boş pet şişenin plastik koltuk ceplerinde yapacağı ses gibi. Foruma ilk sorum sizlerin benzer durumu yaşayıp yaşamadığınız. Daha geniş bir zamanda uzun uzadıya bir değerlendirme de yazacağım. Yanıtlar için şimdiden teşekkürler.

    Herkese tekrar selam. '16 T3' ümüzle ilk uzun yolumuzu tamamladıktan sonra tüketim değerlerini paylaşmak istedim. Aracımız Mayıs ayında yıllık bakımını görmüştü ve Temmuz ortasında 931 km' lik bir seyahat gerçekleştirdik. Yolcuğuğa çıkmadan önce depomuzu Total' den 95 oktan standart benzin ile doldurduk. Osmangazi Köprüsü' nü kullanarak gerçekleştirdiğimiz İstanbul - Küçükkuyu - İstanbul turunda tüketimimiz 100 km' de ortalama 6,97 lt. oldu. Yol bilgisayarı ise seyir bilgilerinde ortalama 6,5lt/100km' lik bir tüketim gösteriyordu.

    * Lastiklerimiz 38 psi basıncındaydı.
    * Yolcu ve bagaj dahil toplamda yaklaşık 200 kg. yükümüz vardı.
    * Yolculuğun yaklaşık 700 km' lik bölümünde klimamızı kullandık (ECO mod hep devredeydi ama klimamız da açıktı)
    * Otobanda hız sabitleyici ile 120-125km/s, bölünmüş yolda 110-115km/s, ve şehiriçinde de tabela süratleriyle, genelde 2000 rpm bandında yolculuk ettik.
    * 931 km' nin 830 km' si tamamen bölünmüş yol ve otoban, 100 km' lik kısım ise ortalama hızın 50 km/s olduğu asfalt köy yolu idi.

    Bir sene önce benzer rota ve şartlarda '13 Suzuki Swift 1.2 GL Otm. ile 6,5 lt/100km' lik bir ortalama tutturmuştuk. Günün sonunda S60 T3' ün getirdiği ufak külfet avantajlarına göre bir hayli göz ardı edilecek seviyede.

    Notumu düşeyim, belki birilerinin işine yarar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yangabaz61 -- 17 Temmuz 2017; 9:6:37 >




  • Herkese merhaba,silecek tavsiyesi alabilirmiyim. Bosh Aerotwin 79 TL. Volmarkt ta ise 185 TL.

    Not:2015 S60

    Teşekkürler
  • vlkngc V kullanıcısına yanıt
    Bosch al işini görür fazla para vermeye gerek yok...
  • vlkngc V kullanıcısına yanıt
    Bosch aerotwin ile yeniledim kafam rahat fazla para vermeye gerek yok kesinlikle..
  • arkadaşlar daha önce forumda yazmıstım 2011 v60 aracıma tft hayalet ekran montajı yapmıştım fakat yol bilgisayarı, vites, power/eco modları ne yazıkki çalışmıyordu. sorunun soketten kaynakladığını buldum makyajsız kasalrda dim( gösterge) cem den sadece ms can +- alıyor. bende obd soketinden jumper kablolar ve elm327 cihazını obd soket kısmını kullanarak basit işçilikle hs can+- aldım aracın kendi soketine jumper kabloların erkek uclarını göstergeyede dişi uçları montajladım birebir uyuyor. öncesi ve sonrası videolar buyrun. suan için sadece power göstergem çalışmıyor sanırım yazılımsal. yada jumper kablonun veri transferi ile ilgili bişey. vaktim olunca tekrar bakıcam.
    sadece aracın kendi soketinde ki çalışma şeklihttps://youtu.be/p1qRR5zXlHI

    son halihttps://youtu.be/rZ-tfcyzGfU

    NOT: bulacagınız tft gösterge mutlaka çıkma olmalı yani üzerinde yazılım yuklu olmalı yoksa hiçbirşekilde çalışmaz. yada sıfır alıp makyajlı kasa bi araca takılıp yazılım yuklenmeli.




  • vlkngc V kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler tavsiyeleriniz için. Siparişi verdim.

    Bir diğer konumda kış lastiği. Kafamda nokian WR D4 var alternatif yorumlarınızı da alabilirim. 215/50 R17 internette bulamadım. Bunun yerine WR A4 alsam mı diye de düşünmüyor değilim. Yorumlarınıza açığım.

    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    arkadaşlar daha önce forumda yazmıstım 2011 v60 aracıma tft hayalet ekran montajı yapmıştım fakat yol bilgisayarı, vites, power/eco modları ne yazıkki çalışmıyordu. sorunun soketten kaynakladığını buldum makyajsız kasalrda dim( gösterge) cem den sadece ms can +- alıyor. bende obd soketinden jumper kablolar ve elm327 cihazını obd soket kısmını kullanarak basit işçilikle hs can+- aldım aracın kendi soketine jumper kabloların erkek uclarını göstergeyede dişi uçları montajladım birebir uyuyor. öncesi ve sonrası videolar buyrun. suan için sadece power göstergem çalışmıyor sanırım yazılımsal. yada jumper kablonun veri transferi ile ilgili bişey. vaktim olunca tekrar bakıcam.
    sadece aracın kendi soketinde ki çalışma şeklihttps://youtu.be/p1qRR5zXlHI

    son halihttps://youtu.be/rZ-tfcyzGfU

    NOT: bulacagınız tft gösterge mutlaka çıkma olmalı yani üzerinde yazılım yuklu olmalı yoksa hiçbirşekilde çalışmaz. yada sıfır alıp makyajlı kasa bi araca takılıp yazılım yuklenmeli.

    Bu merakınıza ve azminiz hayranım. Totalde kaç lira tuttu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vlkngc

    Teşekkürler tavsiyeleriniz için. Siparişi verdim.

    Bir diğer konumda kış lastiği. Kafamda nokian WR D4 var alternatif yorumlarınızı da alabilirim. 215/50 R17 internette bulamadım. Bunun yerine WR A4 alsam mı diye de düşünmüyor değilim. Yorumlarınıza açığım.

    Teşekkürler

    2-3 sayfa önce michelin crosclimate aldığımı ve bence neden tercih edilmesi gerektiğini yazdım. Bir bakın isterseniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yangabaz61


    quote:

    Orijinalden alıntı: yangabaz61

    Merhabalar, 1 Mart 2017 itibarı ile 2016 model, 13000 km' de, siyah bir T3 Premium ile aranıza katıldım. Aracı kendimden ziyade eşimin kullanımı ağırlıklı almış olsam da haftasonları mümkün olduğunca sürmeye çalışıyorum. Bir konuda fikrinizi rica edip zaman zaman izlenimlerimi paylaşacağım. S60' a geçişimiz 2013' te sıfır km. olarak satın almış olduğumuz Suzuki Swift 1.2 GL' den oldu. Bilhassa bebeğimizden sonra yetersiz gelen bagaj hacmi, artık zevkten çok eziyete dönüşen sert süspansiyonları, trafikte bolca yaşanan küçük araç sıkıştırma durumları bir anda tepemizi attırınca artık araç büyütmeliyiz diye düşündük. Asıl niyetim bir Subaru Levorg olsa da günün sonunda s60' ı tercih ettik. Hafızalı sürücü koltuğu, otm. kararan dikiz aynası ve silecek/far sensörleri beklentimizi karşıladığından sıfır km. nispeten sıradan compact sınıf bir araç yerine Volvo sahibi olmak bize mantıklı geldi. Düşük kilometreli, siyah bir araç bulunca da zamlardan önce son çıkış diyerek Otokoç/Birmot İstinye' den alışverişi yaptık. (Bu arada bir parantez açmalıyım. Aracı aldıktan sonra sol dikiz aynasının elektronik mekanizmasının darbe aldığı ve arızalı olduğu anlaşıldı. Takılma yapıyor ve hareket etmiyordu. Otokoç' un herhangi bir ikinci el mekanik/elektronik garanti taahhütü olmamasına rağmen Birmot ikinci el elektronik mekanizmayı iyi niyet çerçevesinde ücretsiz değiştirdi. Bu elektronik aksam maliyeti işçilikle birlikte 1200TL civarında idi) Olmamasına üzüldüğüm tek donanım adaptif xenon farlar. Deri koltuğun hadi ısıtmalısı olsun dediğinizde muadil temizlikte ek paketli advanceler için 25-30bin TL daha fazla ödemek gerekiyordu. Bu mebla da neredeyse bir Suzuki Swift olduğundan değerlendirmedim. (değmez demiyorum, birçok faydalı opsiyon var haliyle) Yirmi günlük maceramızda 500 km' de 50 litre 95 oktan yakıt tükettik, yani ortalama 10litre. Bu değer 94 beygirlik minik Suzukimiz' de 7,5litre olduğundan cüsse ve performansa göre gayet memnun kaldık. Volvo Mercedes ve BMW' ye göre daha sert süspansiyonlarla biliniyormuş, ancak Citroen C4 ve Suzuki Swift' ten sonra haliyle darbe emişinden çok memnunuz. Şimdilik tek olumsuz durum sol sürücü emniyet kemeri haznesinden bozuk zemin sürüşünde geşen ince çıtırtı sesi. Çok rahatsız edici olmamakla birlikte benim gibi detaylara takılan kişilerin duyabileceği, boş pet şişenin plastik koltuk ceplerinde yapacağı ses gibi. Foruma ilk sorum sizlerin benzer durumu yaşayıp yaşamadığınız. Daha geniş bir zamanda uzun uzadıya bir değerlendirme de yazacağım. Yanıtlar için şimdiden teşekkürler.

    Herkese tekrar selam. '16 T3' ümüzle ilk uzun yolumuzu tamamladıktan sonra tüketim değerlerini paylaşmak istedim. Aracımız Mayıs ayında yıllık bakımını görmüştü ve Temmuz ortasında 931 km' lik bir seyahat gerçekleştirdik. Yolcuğuğa çıkmadan önce depomuzu Total' den 95 oktan standart benzin ile doldurduk. Osmangazi Köprüsü' nü kullanarak gerçekleştirdiğimiz İstanbul - Küçükkuyu - İstanbul turunda tüketimimiz 100 km' de ortalama 6,97 lt. oldu. Yol bilgisayarı ise seyir bilgilerinde ortalama 6,5lt/100km' lik bir tüketim gösteriyordu.

    * Lastiklerimiz 38 psi basıncındaydı.
    * Yolcu ve bagaj dahil toplamda yaklaşık 200 kg. yükümüz vardı.
    * Yolculuğun yaklaşık 700 km' lik bölümünde klimamızı kullandık (ECO mod hep devredeydi ama klimamız da açıktı)
    * Otobanda hız sabitleyici ile 120-125km/s, bölünmüş yolda 110-115km/s, ve şehiriçinde de tabela süratleriyle, genelde 2000 rpm bandında yolculuk ettik.
    * 931 km' nin 830 km' si tamamen bölünmüş yol ve otoban, 100 km' lik kısım ise ortalama hızın 50 km/s olduğu asfalt köy yolu idi.

    Bir sene önce benzer rota ve şartlarda '13 Suzuki Swift 1.2 GL Otm. ile 6,5 lt/100km' lik bir ortalama tutturmuştuk. Günün sonunda S60 T3' ün getirdiği ufak külfet avantajlarına göre bir hayli göz ardı edilecek seviyede.

    Notumu düşeyim, belki birilerinin işine yarar.

    Güzel açıklamanız için teşekkürler.

    Ben de benzer tüketim değerlerini yakalıyorum.

    Şehir dışı ve bu cüssedeki bir araç için normal tüketim değerleri olduğunu düşünüyorum.




  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    Merhaba,bahsettiğiniz lastiği inceledim.galiba yaz ve kış kullanılabilen bir lastik? Bahsetmiş olduğunuz silika kaplamanın 4yıl boyunca aşınmadan furacağını pek düşünmüyorum. Her sene kaplama yapılması gereklimi?birde Yol tutuşu olarak A yı göremedim.

    Kış lastiği olarak (sadece kışın kullanılabilen) michelin alpin 5 var onunda yakıtı E. O yüzden sadece kış lastiği olarak nokian mantıklı geliyor.

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'




  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    tesekkurler sayın fsnn totalde yaklaşık 1350 lira civarı tuttu. 1300 tft çıkma 10 lira kablo ve 40 lira elm327 cihazı. bikaç retrofit projem daha var ilki auto ışık fonksiyonu, diğeri cercevesiz dikiz aynası, ve son olarakta navigasyonlu iam(dvd çaların değişimi) ve rti yazlımı yukletmek. para ve vakit buldukça yapmaya ve paylaşmaya calısıcam. auto far fonksiyonu için çıkma parça bulamıyorum sadece ya sıfır fiyat istiyolar yada bej renkte xenonsuz olanlar denk geliyo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    arkadaşlar daha önce forumda yazmıstım 2011 v60 aracıma tft hayalet ekran montajı yapmıştım fakat yol bilgisayarı, vites, power/eco modları ne yazıkki çalışmıyordu. sorunun soketten kaynakladığını buldum makyajsız kasalrda dim( gösterge) cem den sadece ms can +- alıyor. bende obd soketinden jumper kablolar ve elm327 cihazını obd soket kısmını kullanarak basit işçilikle hs can+- aldım aracın kendi soketine jumper kabloların erkek uclarını göstergeyede dişi uçları montajladım birebir uyuyor. öncesi ve sonrası videolar buyrun. suan için sadece power göstergem çalışmıyor sanırım yazılımsal. yada jumper kablonun veri transferi ile ilgili bişey. vaktim olunca tekrar bakıcam.
    sadece aracın kendi soketinde ki çalışma şeklihttps://youtu.be/p1qRR5zXlHI

    son halihttps://youtu.be/rZ-tfcyzGfU

    NOT: bulacagınız tft gösterge mutlaka çıkma olmalı yani üzerinde yazılım yuklu olmalı yoksa hiçbirşekilde çalışmaz. yada sıfır alıp makyajlı kasa bi araca takılıp yazılım yuklenmeli.

    son gelişmelerden haber verin lütfen, konuyla ben de ilgilenebilirim...




  • merhabalar sevgili Volvo dostları
    hem volvosunu satmak isteyen hem de almak isteyenler için kısa bir bilgi paylaşmak istedim..

    2013 model 2014 ocak trafik çıkışlı Volvo s60 siyah Premium d2 33000 km de ve en ufak boyası değişeni kazası olmayan aracımı 95.000 TL 3 haftada sahibinden.com üzerinden sattım.
    3 bin tl üzerine satmaktı hedefim ama olmadı, fiyatı arz/talep belirledi.

    umarım bu bilgi faydalı olur.

    henüz aranızdan ayrılmadım :) 0 km de hiç kullanılmamış T3 ADVANCE im var.. bakalım o kaça gidecek..
    herkese kazasız belasız Volvo lu günler dilerim.
    sevgilerimle
  • 
Sayfa: önceki 706707708709710
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.