Şimdi Ara

Volvo s40 1.9 t4 hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
2.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, 2000 model volvo s40 1.9 t4 otomatik nasıl araçtır? Alıp binilir mi? Bilgisi olanların yorumlarını alabilirmiyim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • emryrgc E kullanıcısına yanıt
    2 yıl kadar 2001 modelini kullandım. düz vitesini kullandım, yüksek sağlam motoru vardır ancak yüksek basınçlı turbo olduğu için yüksek km de dikkatli olmak gerekir. otomatik vites kontrolüde yapmak lazım tabii. alt takım ve kaporta oldukça sağlamdır.
  • Alınmasına alınır da, 1.9 T4'lerin artık turşusu çıkmamış bir tipini nasıl bulacaksınız, asıl soru bu bence. 2008 yılı gibi bakmıştım bir ara 1.9 T4'lere, manuel arıyordum ama bulduğum iki araba da problemli idi. şimdi aradan 5 yıl daha geçmiş, 13 yaşında bir T4 nasıl olabilir diye düşünüyorum da, turbosu, şanzımanı, alt takımlar (amortisörler, rotlar, salıncaklar vs) hidrolik/fren aksamı, herşeyi patlamaya hazır bombadır artık veya eski sahiplerinin eline patlamıştır ve onlar da nasıl, ne kalitede bir onarıma gittilerse, kendi insaflarına kalmış.

    Karoser kalitelidir, içi kalitelidir, çatlama yıpranma eskime fazla olmaz ama bunlar asıl masraf kalemleri değil ki. Gerçekten çok temiz, titiz kullanılmış bişey bulsan, bu kez de çok ciddi rakamlar istiyorlar arabalara, piyasada temizin neredeyse kalmadığını bildikleri için. Düşeş bişey denk getirebilirsen ne ala, şanzımanına, turbosuna ve motorun kondisyonuna ekstra dikkat göstermek koşulu ile alınabilir tabiki fakat T4 yerine 2.0T bakın derim ben. Temiz araç sayısı çok daha fazla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 4 Aralık 2013; 23:36:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Alınmasına alınır da, 1.9 T4'lerin artık turşusu çıkmamış bir tipini nasıl bulacaksınız, asıl soru bu bence. 2008 yılı gibi bakmıştım bir ara 1.9 T4'lere, manuel arıyordum ama bulduğum iki araba da problemli idi. şimdi aradan 5 yıl daha geçmiş, 13 yaşında bir T4 nasıl olabilir diye düşünüyorum da, turbosu, şanzımanı, alt takımlar (amortisörler, rotlar, salıncaklar vs) hidrolik/fren aksamı, herşeyi patlamaya hazır bombadır artık veya eski sahiplerinin eline patlamıştır ve onlar da nasıl, ne kalitede bir onarıma gittilerse, kendi insaflarına kalmış.

    Karoser kalitelidir, içi kalitelidir, çatlama yıpranma eskime fazla olmaz ama bunlar asıl masraf kalemleri değil ki. Gerçekten çok temiz, titiz kullanılmış bişey bulsan, bu kez de çok ciddi rakamlar istiyorlar arabalara, piyasada temizin neredeyse kalmadığını bildikleri için. Düşeş bişey denk getirebilirsen ne ala, şanzımanına, turbosuna ve motorun kondisyonuna ekstra dikkat göstermek koşulu ile alınabilir tabiki fakat T4 yerine 2.0T bakın derim ben. Temiz araç sayısı çok daha fazla.

    Doğru diyorsunuz. 20 bin lira civarında araba bakıyorum adam gibi olan birşeyde yok. Tipide düzgün donanımıda adam gibi olsun deyince volvolars yöneliyor insan

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1 seneden fazla bindim eylül gibi sattım yakın tecrübe edebilirim

    şuanki aracım 530i ama t4 ün turbodayken sıktığı kadar bir g kuvveti veremiyor yani o paraya o kadar dolu şahane özellikler ve o güç kolay kolay bulunmaz , soğutma sistemi problemliydi onları hallettim ateşleme grubunu komple yeniledim akışmetreyi yeniledim yai toplamda 2bin tl civarı harcadım 98 manueldi 16 ya almıştım , sanıyorum o aracın verdiği keyfi birdaha bulamam belki , deri ısıtmalı elektrik koltuk asr dijital klima sunroof 4 disk fren 4 hava yastığı inanılmaz kemik bir kasa ve t4ün ne anlama geldiğini bilmeyen 320 520 c180 benzeri araçlara kısada uzunda şaka makinesi , lpd ile sıkıntı yaşamadım ama tek dikkat ettiğim husus eğer sıkıştrcaksam tamamen benzine geçrdim kafadan 4 te dahil kaya kaya fırlardı , büyük şehirdeyseniz para sıkıntısı yok izmir gibi ilde çok değerli ustalar var niyet varsa kesinlikle expertizi yaptırılıp alınıp binilmeli ben korkmadım alırken iyikide almışım . binen her arkadaşınızın eşin dostun aracın gidiine yaşına rağmen hayran kalması falan cabası ama tavsiyem tabiki makyajlı kasa 2001 lerdir sormak istediğiniz birşey olursa yanıtlarım zevkle








  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMTRSLN

    1 seneden fazla bindim eylül gibi sattım yakın tecrübe edebilirim

    şuanki aracım 530i ama t4 ün turbodayken sıktığı kadar bir g kuvveti veremiyor yani o paraya o kadar dolu şahane özellikler ve o güç kolay kolay bulunmaz , soğutma sistemi problemliydi onları hallettim ateşleme grubunu komple yeniledim akışmetreyi yeniledim yai toplamda 2bin tl civarı harcadım 98 manueldi 16 ya almıştım , sanıyorum o aracın verdiği keyfi birdaha bulamam belki , deri ısıtmalı elektrik koltuk asr dijital klima sunroof 4 disk fren 4 hava yastığı inanılmaz kemik bir kasa ve t4ün ne anlama geldiğini bilmeyen 320 520 c180 benzeri araçlara kısada uzunda şaka makinesi , lpd ile sıkıntı yaşamadım ama tek dikkat ettiğim husus eğer sıkıştrcaksam tamamen benzine geçrdim kafadan 4 te dahil kaya kaya fırlardı , büyük şehirdeyseniz para sıkıntısı yok izmir gibi ilde çok değerli ustalar var niyet varsa kesinlikle expertizi yaptırılıp alınıp binilmeli ben korkmadım alırken iyikide almışım . binen her arkadaşınızın eşin dostun aracın gidiine yaşına rağmen hayran kalması falan cabası ama tavsiyem tabiki makyajlı kasa 2001 lerdir sormak istediğiniz birşey olursa yanıtlarım zevkle

    Yorumunuz için teşekkür ederim. Gözüme bir tane 2000 model kestirdim. 2000 ile 2001 arasındaki farklar nedir? Aracı alırken özellikle kontrol ettirmem gereken noktası var mı? Birde düşündüğüm araç çok hafif kazalı çamurluğu, sol ön farı değişmiş kaput biraz yamulmuş fotoğrafını gördüm. Hafif bir kaza. Sıkıntı yaratır mı bu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • o hafif kaza volvo için sıkıntı değldir ama karşıdaki araç baya bir dağılmıştır , 2001lerde motor 2bin cc oldu ve turbo basıncı azaltılıp daha uzun kmler planlanmış , şanzuman olarak manueller m56 ama otomatikleri bilmiyorum, tamponlar farklı ve farlar içi siyah karartlmalı , göüş kısmında değişiklik var göstergede eskisinde dijital olarak motor su sıcaklığı burda tekrar ibreli çubuklu olmuş acm duğmeleri yer değişmiş döşemeye bej eklenmiş koltularda adını unuttuğum bir konfor donanımıda vardı önlerde ,direksiyon farklı ve elektronik altyapıda birtakım düzenlemeye gitmiş , makyajlılar 2 litre 200 bg makyajsızlar 1.9 200 eygir tork 300 dür o tork düüşük devirlerde rahat hareket ettirip yakıtıda şuanki değerlerde lpgde 35 40 arası gezdrr şehir içi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMTRSLN

    o hafif kaza volvo için sıkıntı değldir ama karşıdaki araç baya bir dağılmıştır , 2001lerde motor 2bin cc oldu ve turbo basıncı azaltılıp daha uzun kmler planlanmış , şanzuman olarak manueller m56 ama otomatikleri bilmiyorum, tamponlar farklı ve farlar içi siyah karartlmalı , göüş kısmında değişiklik var göstergede eskisinde dijital olarak motor su sıcaklığı burda tekrar ibreli çubuklu olmuş acm duğmeleri yer değişmiş döşemeye bej eklenmiş koltularda adını unuttuğum bir konfor donanımıda vardı önlerde ,direksiyon farklı ve elektronik altyapıda birtakım düzenlemeye gitmiş , makyajlılar 2 litre 200 bg makyajsızlar 1.9 200 eygir tork 300 dür o tork düüşük devirlerde rahat hareket ettirip yakıtıda şuanki değerlerde lpgde 35 40 arası gezdrr şehir içi

    Bu araçların 2. elide oldukça az sanırım. Sahibinden'de bakıyorum 1.9 t4 2000 ve 2001 model oldukça az.




  • dayımda 2000 modeli vardı 2003 senesinde almıştı, o zamanlar ciddi anlamda mükemmel kaliteli bir araçtı ki hala öyle, şu an dayımda s60 t4 var volvoya binince vazgeçemedim demişti, az mı kaçırırdım s40 ı, mükemmel bir araçtır temizi bulunsa kesinlikle alınır ve binilir
  • Arkadaşlar baktığım arabada birkaç sorun varmiş fakat düzeltileceğini söyledi araç sahibi. Turbo salyongozu değişecekmiş, üst tavan döşemesi değişecekmiş gider yolu temizlenecekmiş sunroofdan biraz su alıyormuş çünkü. Bu sorunlar düzeltilecekmiş. Sıkıntı yaratır mı sizce?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • turbo basmio demekki salyangoz dedigi komple degisimdir o tava dosemeside sunroof su aldigi icin curumustr doseme acildiginda kanallar ortaya cikio zaten basit ama doseme isi maliyetli ve ustasini bulman gereken is bunlarn hepsi icin 2bn lira civari daha indirim isteyin yada vazgecin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMTRSLN

    turbo basmio demekki salyangoz dedigi komple degisimdir o tava dosemeside sunroof su aldigi icin curumustr doseme acildiginda kanallar ortaya cikio zaten basit ama doseme isi maliyetli ve ustasini bulman gereken is bunlarn hepsi icin 2bn lira civari daha indirim isteyin yada vazgecin

    Araç sahibi 1000 lira masraf çıkar dedi. Masrafları ben ödeyeceğim dedi. Üst tavan çeliği mi çürümüştür hocam? Fiyatta anlaşırız gibi adamla ama bana daha sonra problem çıkartır mı bunlar? Üst tavan çürümesi vs.
  • Manuel ve temiz olmak şartı ile harika arabalardır. Ne yazık ki artık böyle güzel araçlar üretmiyorlar.
  • emryrgc E kullanıcısına yanıt
    tavan çürümez aksine süzülen su aşşağıdan da tahliye olamazsa tabanı çürütür. yaptrsana bile yapılan yerleri expertizde tavan taban açın korozyon vb varmı kontrol edin yok döşemesi yeni turbosu yeni şanzmanı sağlam bi t4 sıkarken sadece zevk verr dert vermez gibi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.