Şimdi Ara

Volvo motora 1 milyar $ yatırdı (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
273
Cevap
2
Favori
4.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Bu arada buda QUATTRO TEKNOLOJİSİ...




    Yıl 2013 rampa çıkıp inmek teknoloji sınırlarında olan bir özellik değil kullanıldığı araca sınıf atlatabilecek bir şey değil artık sen onu koyarısın isbat diye yarın 12torosu sararlar o rampaya tırmanırsa insanlardan şaşırmasınımı bekleyeceksin merak ediyorum.
    Ha kalkış destek sistemlerini öne sürmeni tavsiye etmem

    Sadece şu linkin içindekini oku;

    http://www.audi.com.tr/tr/brand/tr/experience/quattro_.html

    Gidip biraz daha geniş araştırma yap QUATTRO hakkında tavsiye ederim...



    Saçmalama anro muteber kaynaklar seç kendine elin ekmeyini yiyip elin kılıcını kuşanıyorsun. Bak dikkat et kendi itibarınla oynuyorsun adamlar mal satıp para kazanacak elbette malını övecek onlar Yaptık diyor sen hülooo şakşakşak Yapmışlar diye alıyosun ele düşüyosun yola opel calibrayı yapalı 20seneyi geçti hani sistemini getirdiği yeniliği mühendisliğini anlatmıyım sen seviyorsunya forumda sana her laf söyleyene ödev vermeye araştır.

    Sana yukarıda o kadar teknoloji koydum. QUATTRO senin için sıradan olabilir ama bu 4 çeker olayının kavramını sen daha kavrayamamışsın...

    Bana yukarda rampa tırmanan br otomobil videosu koydun. quatro sıradan değil kesinlikle ama ayırt edici bir özellik değil hani audi alıyoruz quadroda olsun olur en fazla quadro var audi alıym dedirtmez. Doğru söylüyosun 4x4 kim ben kim..




  • öncelikle insanın söylediklerini dayanaklandırması,konu açarak forumun görüşünü alması o kişiyi forumda görüşleri dikkate alınan bir üye yapar.
    Ben bugüne kadar volvo konusunda,iihs konusunda,alfa konusunda,hatta lancia delta konusunda hep görüşlerimi sundum,ve genelinde de forumdan onay aldım.
    En son sizin bu iddia ettiğiniz volvo premium değil muhabbetini birileri iddia etti,açtım anketini kavgasız dövüşsüz premium değilcilerin 3 misli oyu aldı herkes çekildi kenara.
    Siz ise konu açmayı geçtim bana eleştiri getirmişsiniz de kendi cümlenizi tekzip etmişsiniz.
    önceki cümleniz:
    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Aynen A4 alacak parası varken s60 alan adam ve öneren adam, a3 alacak parası varken v40 alan ve öneren adam ile muhattap olmam, bu yüzden konuşmayalım.


    Sonraki cümleniz:

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro
    Audi belki Volvo karşısında A1-A3 ve A4 modelleri ile çuvallayabilir
    Dediğiniz gibi daha yeni kalkınmaya başlamış Volvo'yu hemen AUDİ, BMW ve MERCEDES gibi premium markaların içine atılması benim zoruma gidiyor.


    Madem audi bu modelleriyle volvo karşısında çuvallıyor,öyleyse bu yukarıdaki volvo almam muhabbeti neyin nesidir?
    Hangi görüşünüzü dikkate alacağız?
    Siz daha bir söylediğini öteki mesajda tekzip ederken,benim konu açmanızı önermeme bu kadar tepki göstermeniz hiç şaşırtıcı değil.
    Çünkü sizin gibi söylediklerini dayanaklandırmayıp gerçek dışı iddialarla(sorunsuz dsg iddianız gibi) forumda paylaşım yapan üyelerin bir tekinin dahi konu açarak söylediklerini foruma onaylatma ihtiyacı duyduğunu hissetmedik.
    Hatta en son bu s60la a4ün muhabbetini yapıp audiye sağlam değil diyor adam yavv diye bir eleştiri getiren kardeşimizin ne konu açtığını biliyoruz,daha sonra da gerçek dışı beyan ve ithamdan yöneticilerin konusunu kilitlediğini de
    Eğer görüşlerinize güveniyorsanız konusunu açar foruma danışır,eğer görüşünüz doğruysa saygı görür,yanlışsa da özür diler köşenize çekilirsiniz.
    Örneğin yukardaki cümlelerinizi biraz düzenleyerek konusunu açabilir,siz olsaydınız ne yapardınız tarzı bir fikir alışverişinde bulunabilirsiniz.
    Bu şekilde linç kampanyalarına maruz kalmanız hoş değil,desteklediğiniz vw markası açısından da hoş değil çünkü malumunuz bir üye böyle kendi söylediğini diğer cümlede tekzip ettikçe,başka bir üye gerçek dışı beyanda bulundukça,başka bir üye bir iddiasını dayanaklandırarak konu açmak yerine lafı başka yere çektikçe,veya bir başkası yukarda örneğini verdiğim arkadaş gibi gerçek dışı beyan ve ithamla iddiasını saptırarak başka yerlere çektiği tarz konular açtıkça siz ve kullanıp sevdiğinizi söylediğiniz markalar forumda insanlardan daha fazla tepki görürsünüz.

    Dipnot: bu a5ten itibaren başlayan audi gamını örnek gösteripte volvonun girdiği sınıflarda audi modellerine olan üstünlüğünü gölgelemeye çalışmayın bence,kimse ciddiye almaz,çünkü konuştuğumuz konu volvo vs audi değil.ben s60ı bu forumda çokça öven biri olarak önceki sayfalarda işin içine model gamı girdiğinde audinin volvonun içinden geçeceğini,zira arkasında bir devin bulunduğunu,volvonun ise yeni diriltilmiş bir marka olduğunu beyan ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 12 Ekim 2013; 23:41:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: k2fg9

    @SuperSantorelli

    Öncelikle motorlar arasında en ufak bir fark yok, civatası civatasına aynı. Ayrıca asf dediğiniz sistem diğer firmalarca daha önceden kullanılan bir sistem ve anladığım kadarıyla kompozit olan versiyonu değil.

    @Anro

    Senin videolarını koyduğun teknolojilerin mucitleri,

    Karanlık ve sisli havada radar ile uyarı verme = mercedes

    Geri kalan bütün teknolojiler = volvo

    Audi iki nesil sonra benzer teknolojileri araçlarında kullandığı için premium ise volvo, mercedes bunların muciti olduğu için premiumun karesi olması lazım.

    İşte zaten volvoyu mercedesi diğer firmalardan ayıran da bu. Yeni bir teknolojiyi ilk görebileceğiniz markalar olmaları...

    He he tamam. Hatta AUDİ'nin sahibi de MERCEDES fabrika tapusunun sahipleri VOLVO.

    Audi sloganı için '' Teknoloji ile bir adım önde '' boşuna dememiş.


    Son zamanlarda gördüğüm en sağlam çaresizlik tablosu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kısacası audi'de volvo'da mercedes-bmw ikilisinden sonra gelen otomobil markalarıdırı.Her iki markanın da (audi-volvo) kendine has karekteristlik özellikleri vardır.Volvo'nun ezelden gelen bir sağlamlık anlayışı,Audi'nin de teknoloji ve başarıyı çok iyi yakalayıp kavrayabilmesidir.Her iki üreticinin de otomobil platformların da etken ve "budur" dediğimiz fonksiyonları vardır.Audi'nin volvo ile anılması da bir başarıdır,Volvo'nun auidi ile anılması da bir başarıdır.Mercedes ve Bmw'den sonra kim örnek veriliyor? Genelde Auidi ve Volvo.Bu bağlamda audi ve volvo'yu kardeş firma yapıyoruz bu kan davasını sonlandırıyoruz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Bir markayı üstün kılan şey model gamının genişliği midir yoksa üretilen modellerin muadilleri arasındaki konumu mudur?

    Bir modelin rüştünü ispat etmek için ortaya satış adetlerini koymak kadar saçma bir durum bence bu.

    Toyota'nın model gamı da Audi'yi haşamat eder, Toyota daha mı iyi yani şimdi?

    Muadilleri arasındaki konumu en önemlisi ama şimdi ürün gamı şöyle denetlenmeli sınıfındaki rakiplerine göre değerlendirilmeli. Toyota ile Vw değerlendirilir. Audi ile Mercedes ve Bmw değerlendirilir.

    Yabancı otoriteler karşılaştırmalı testlerde Volvo V40'ın karşısına Audi A3, BMW 1 Serisi ve Mercedes A Serisi'ni çıkarıyor.

    Ben şahsen bunu baz alırım.Piyasadaki modelleri de gidip incelediğiniz taktirde taşlar yerine oturuyor zaten.Kim kimin rakibi belli oluyor.

    Dışarda bunlar olurken burada "Audi, Mercedes, BMW alacak adam Volvo'ya bakmaz.Volvo bunlarla kıyaslanmaz." demek de subjektifliğin dibine vurmaktır.

    Kişisel görüştür saygı duyarım, ama bunu genelgeçer bir yargı gibi insanlara dayatmak aymazlıktır.

    Sen karşılaştırmalara bakarsan Passat ve S60 ve karşılaştırmaları var. Yani senin baz aldığın durum çok saçma...

    Benim cümlemi yanlış olarak tekrarlamayınız.

    Ben F sefmenti için Mercedes, Bme ve Audi alacak adam Volbo'ya bakmaz dedim.

    Kişisel görüşlerimizi ifade etmek ne zamandır " aymazlık " oldu.


    VW modelleri, belli dergilerin karşılaştırmalarında mütemadiyen birinci oluyor zaten.Kaldı ki o kadar parayı ben versem T stoplu 131'i bile kıyasa sokup birinci seçtiririm

    Orta çizgiye biraz daha yakın olan kaynakların kıyasları önemli benim için;

    http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1205_sport_luxury_sedan_comparison/viewall.html

    Yukarıdaki linkte VW'nin adı sanı geçmiyor.Hatta 30 yıllık süreç için Audi'lere "AWD Volkswagen" deniyor.

    F Segmenti araba alacak adam Hyundai'ye, Volkswagen'e bakıyor da Volvo'ya mı bakmayacak?

    Kişisel görüş ifade etmekte sıkıntı yok zaten, sıkıntı bu görüşleri dayatmaya çalışmakta.

    İşte inandığınız BAZ saçmalığı, testlerdeki saçmalık ortada demekki, VOLVO ne kadar çok para yatırmış bu testlere araçlarımız MERCEDES, BMW ve AUDİ ile kıyaslansın diye laf böyle gider.

    Getirmiş bana sizin cümlelerinizin tabiri olan testleri koyuyorsunuz. Ben cümlemde model bazı olarak fazla konuşmak istemiyorum. Marka bazı olarak konuşuyorum.

    Volvo daha bir MERCEDES, BMW ve AUDİ değil. Sizin Volvo'yu bu markalar ile aynı kefeye koymanız bu markaların tarihine ve şuanki yapmış oldukları TEKNOLOJİLERE haksızlıktır.

    Bak ben F segmenti Vw ve Hyundai araçları ne oldu Vw elinde patladı ama Hyundai hakkında fazla bilgim yok ama sattımı belki 20-30 tane anca oda satış temsilcileri vs.

    Ben bu kişisel görüşümü zorla dayatmıyorum ben söylüyorum sizler karşı çıkıyorsunuz ben savunuyorum bu dayatma oluyorsa sizde aynı işlemi yapıyorsunuz.


    Audi'nin Mercedes ve BMW dengi bir marka olduğu saçmalığına inanmaktansa o baz saçmalığına inanmayı tercih ederim.

    Kendini kandırmanın alemi yok, teknoloji teknoloji dediğin olayı BMW sunuyor Mercedes sunuyor.Audi gibi "VW'den teknoloji gelse de cebimiz para görse." modunda takılmıyor bu iki marka.

    Audi'nin ultra ütopik LED teknolojisindense Volvo'nun ÖZGÜN tasarımları ve insan canına verdiği değer, iç mekan kalitesi, kendine ait platformları ve motorları geliştirecek olması benim için Volvo'yu 10 defa daha premium yapar.

    Adamlar Polo üzerine Audi Q1 üretecekler, neyin kafası bu Premium markaya bak hele.

    Bak sen harbiden uçmuşsun.

    Sen AUDİ'nin rakibinin ( denginin ) MERCEDES ve BMW değil de VOLVO olduğunumu söylüyorsun.

    AUDİ, MERCEDES ve BMW ŞÜPHESİZ PREMİUM DENK MARKALARDIR...Ama sen saçma bir duruma inandığını açıkladın.

    Audi ve VW mühendisleri ayrı bazı konularda ortak çalışır. Nerden bilebilirsin daha önce Vw mühendisi olan kişi şuan Audi mühendisliğini yapıyor. O zaman VW teknoloji olarak MERCEDES ve BMW ile bir tutalım ama siz yine çıldıracaksınız geriye döneceksiniz Vw premium marka değil diyeceksiniz.

    Audi sadece LED teknolojisinden kurulu değil.
    Volvo'nun sadece AUDİ'nin alt modellerine karşı kurduğu GÜVENLİK üstünlüğünün A8'e kadar hatta Q7'e kadar taşımanın anlamı yok. İç mekan kalitesi ortada gidip bir AUDİ platformunu inceleyin.

    Bir premium marka'nın ortak olduğu marka ile aynı yerde araba üretemez mi.? Bune saçmalık kalitesi belli bir araç sen iyice uçmuşsun.


    Çok konuşuyorsun ama boş konuşuyorsun. Kendi hayal dünyanda rakip uydurma.

    Audi, BMW ve Mercedes' in yanında teknoloji olarak bildiğin bir HİÇ.Bak anla diye basit yazdım.

    Aksini ispatlayabiliyorsan buyur ispatla.Quattro deme bana, o işin alasini Subaru da yapıyor.

    Bir kez olsun saçmalamadan cevap yaz.

    Ben Volvo Mercedes rakibi demedim.Audi'yi harcar dedim.LED'lerini ve Quattro'sunu at, Audi biter.

    Hocam biraz acımasız davranmışsınız sanki

    2008 yılında adamlar
    Audi Space Frame technology
    Audi lightweight aluminum design

    ödül falan aldılar. Otomotivde araçların ağırlıklarını fln düşürmek baya önemli bir mevzu bildiğim kadarı ile. Sonuçta hedef kitlesi belli, satış miktarları belli bir marka. Lamborghini ve Ducati'de bunlara bağlı olması lazım. O tarafada da çalışmaları oluyor.
    Boş bir markadan ibaret değiller bana kalırsa.




  • bLooP B kullanıcısına yanıt
    Hocam gurup finansal olarak bir çok markayı bünyesinde barındırıyor çok büyük fakat mevcut ekonomi kaideleri kriz dönemlerinde esnediğinden kurumların tek çatı altında buluşmasına müsade ederken sermayeye bağlı finansal yapılar teknoloji paylaşımına müsade etmez şöyle örnekliyim ducatı mühendisi ducati şirketinden maaş alırken lamborghini argesinde çalışamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Bir markayı üstün kılan şey model gamının genişliği midir yoksa üretilen modellerin muadilleri arasındaki konumu mudur?

    Bir modelin rüştünü ispat etmek için ortaya satış adetlerini koymak kadar saçma bir durum bence bu.

    Toyota'nın model gamı da Audi'yi haşamat eder, Toyota daha mı iyi yani şimdi?

    Muadilleri arasındaki konumu en önemlisi ama şimdi ürün gamı şöyle denetlenmeli sınıfındaki rakiplerine göre değerlendirilmeli. Toyota ile Vw değerlendirilir. Audi ile Mercedes ve Bmw değerlendirilir.

    Yabancı otoriteler karşılaştırmalı testlerde Volvo V40'ın karşısına Audi A3, BMW 1 Serisi ve Mercedes A Serisi'ni çıkarıyor.

    Ben şahsen bunu baz alırım.Piyasadaki modelleri de gidip incelediğiniz taktirde taşlar yerine oturuyor zaten.Kim kimin rakibi belli oluyor.

    Dışarda bunlar olurken burada "Audi, Mercedes, BMW alacak adam Volvo'ya bakmaz.Volvo bunlarla kıyaslanmaz." demek de subjektifliğin dibine vurmaktır.

    Kişisel görüştür saygı duyarım, ama bunu genelgeçer bir yargı gibi insanlara dayatmak aymazlıktır.

    Sen karşılaştırmalara bakarsan Passat ve S60 ve karşılaştırmaları var. Yani senin baz aldığın durum çok saçma...

    Benim cümlemi yanlış olarak tekrarlamayınız.

    Ben F sefmenti için Mercedes, Bme ve Audi alacak adam Volbo'ya bakmaz dedim.

    Kişisel görüşlerimizi ifade etmek ne zamandır " aymazlık " oldu.


    VW modelleri, belli dergilerin karşılaştırmalarında mütemadiyen birinci oluyor zaten.Kaldı ki o kadar parayı ben versem T stoplu 131'i bile kıyasa sokup birinci seçtiririm

    Orta çizgiye biraz daha yakın olan kaynakların kıyasları önemli benim için;

    http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1205_sport_luxury_sedan_comparison/viewall.html

    Yukarıdaki linkte VW'nin adı sanı geçmiyor.Hatta 30 yıllık süreç için Audi'lere "AWD Volkswagen" deniyor.

    F Segmenti araba alacak adam Hyundai'ye, Volkswagen'e bakıyor da Volvo'ya mı bakmayacak?

    Kişisel görüş ifade etmekte sıkıntı yok zaten, sıkıntı bu görüşleri dayatmaya çalışmakta.

    İşte inandığınız BAZ saçmalığı, testlerdeki saçmalık ortada demekki, VOLVO ne kadar çok para yatırmış bu testlere araçlarımız MERCEDES, BMW ve AUDİ ile kıyaslansın diye laf böyle gider.

    Getirmiş bana sizin cümlelerinizin tabiri olan testleri koyuyorsunuz. Ben cümlemde model bazı olarak fazla konuşmak istemiyorum. Marka bazı olarak konuşuyorum.

    Volvo daha bir MERCEDES, BMW ve AUDİ değil. Sizin Volvo'yu bu markalar ile aynı kefeye koymanız bu markaların tarihine ve şuanki yapmış oldukları TEKNOLOJİLERE haksızlıktır.

    Bak ben F segmenti Vw ve Hyundai araçları ne oldu Vw elinde patladı ama Hyundai hakkında fazla bilgim yok ama sattımı belki 20-30 tane anca oda satış temsilcileri vs.

    Ben bu kişisel görüşümü zorla dayatmıyorum ben söylüyorum sizler karşı çıkıyorsunuz ben savunuyorum bu dayatma oluyorsa sizde aynı işlemi yapıyorsunuz.


    Audi'nin Mercedes ve BMW dengi bir marka olduğu saçmalığına inanmaktansa o baz saçmalığına inanmayı tercih ederim.

    Kendini kandırmanın alemi yok, teknoloji teknoloji dediğin olayı BMW sunuyor Mercedes sunuyor.Audi gibi "VW'den teknoloji gelse de cebimiz para görse." modunda takılmıyor bu iki marka.

    Audi'nin ultra ütopik LED teknolojisindense Volvo'nun ÖZGÜN tasarımları ve insan canına verdiği değer, iç mekan kalitesi, kendine ait platformları ve motorları geliştirecek olması benim için Volvo'yu 10 defa daha premium yapar.

    Adamlar Polo üzerine Audi Q1 üretecekler, neyin kafası bu Premium markaya bak hele.

    Bak sen harbiden uçmuşsun.

    Sen AUDİ'nin rakibinin ( denginin ) MERCEDES ve BMW değil de VOLVO olduğunumu söylüyorsun.

    AUDİ, MERCEDES ve BMW ŞÜPHESİZ PREMİUM DENK MARKALARDIR...Ama sen saçma bir duruma inandığını açıkladın.

    Audi ve VW mühendisleri ayrı bazı konularda ortak çalışır. Nerden bilebilirsin daha önce Vw mühendisi olan kişi şuan Audi mühendisliğini yapıyor. O zaman VW teknoloji olarak MERCEDES ve BMW ile bir tutalım ama siz yine çıldıracaksınız geriye döneceksiniz Vw premium marka değil diyeceksiniz.

    Audi sadece LED teknolojisinden kurulu değil.
    Volvo'nun sadece AUDİ'nin alt modellerine karşı kurduğu GÜVENLİK üstünlüğünün A8'e kadar hatta Q7'e kadar taşımanın anlamı yok. İç mekan kalitesi ortada gidip bir AUDİ platformunu inceleyin.

    Bir premium marka'nın ortak olduğu marka ile aynı yerde araba üretemez mi.? Bune saçmalık kalitesi belli bir araç sen iyice uçmuşsun.


    Çok konuşuyorsun ama boş konuşuyorsun. Kendi hayal dünyanda rakip uydurma.

    Audi, BMW ve Mercedes' in yanında teknoloji olarak bildiğin bir HİÇ.Bak anla diye basit yazdım.

    Aksini ispatlayabiliyorsan buyur ispatla.Quattro deme bana, o işin alasini Subaru da yapıyor.

    Bir kez olsun saçmalamadan cevap yaz.

    Ben Volvo Mercedes rakibi demedim.Audi'yi harcar dedim.LED'lerini ve Quattro'sunu at, Audi biter.

    Hocam biraz acımasız davranmışsınız sanki

    2008 yılında adamlar
    Audi Space Frame technology
    Audi lightweight aluminum design

    ödül falan aldılar. Otomotivde araçların ağırlıklarını fln düşürmek baya önemli bir mevzu bildiğim kadarı ile. Sonuçta hedef kitlesi belli, satış miktarları belli bir marka. Lamborghini ve Ducati'de bunlara bağlı olması lazım. O tarafada da çalışmaları oluyor.
    Boş bir markadan ibaret değiller bana kalırsa.

    Yok hocam boş bir marka kesinlikle değil.Benim anlatmak istediğim mevzu şu;

    Audi her anlamda BMW ve Mercedes' in gerisinde kalan bir marka.Volvo'yu VW seviyesine indirip de Audi'yi bu iki büyük markanın yanina koyan zihniyete benim tepkim.

    Audi bir Mercedes değildir ve Audi ile Volvo gayet kıyaslanabilir markalardir.Bunu demek istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperSantorelli

    Kısacası audi'de volvo'da mercedes-bmw ikilisinden sonra gelen otomobil markalarıdırı.Her iki markanın da (audi-volvo) kendine has karekteristlik özellikleri vardır.Volvo'nun ezelden gelen bir sağlamlık anlayışı,Audi'nin de teknoloji ve başarıyı çok iyi yakalayıp kavrayabilmesidir.Her iki üreticinin de otomobil platformların da etken ve "budur" dediğimiz fonksiyonları vardır.Audi'nin volvo ile anılması da bir başarıdır,Volvo'nun auidi ile anılması da bir başarıdır.Mercedes ve Bmw'den sonra kim örnek veriliyor? Genelde Auidi ve Volvo.Bu bağlamda audi ve volvo'yu kardeş firma yapıyoruz bu kan davasını sonlandırıyoruz :)

    Objektif bakış açısının gözünü seveyim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Siz ise konu açmayı geçtim bana eleştiri getirmişsiniz de kendi cümlenizi tekzip etmişsiniz.
    önceki cümleniz:
    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Aynen A4 alacak parası varken s60 alan adam ve öneren adam, a3 alacak parası varken v40 alan ve öneren adam ile muhattap olmam, bu yüzden konuşmayalım.


    Sonraki cümleniz:

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro
    Audi belki Volvo karşısında A1-A3 ve A4 modelleri ile çuvallayabilir
    Dediğiniz gibi daha yeni kalkınmaya başlamış Volvo'yu hemen AUDİ, BMW ve MERCEDES gibi premium markaların içine atılması benim zoruma gidiyor.


    Madem audi bu modelleriyle volvo karşısında çuvallıyor,öyleyse bu yukarıdaki volvo almam muhabbeti neyin nesidir?
    Hangi görüşünüzü dikkate alacağız?
    Siz daha bir söylediğini öteki mesajda tekzip ederken,benim konu açmanızı önermeme bu kadar tepki göstermeniz hiç şaşırtıcı değil.
    Çünkü sizin gibi söylediklerini dayanaklandırmayıp gerçek dışı iddialarla(sorunsuz dsg iddianız gibi) forumda paylaşım yapan üyelerin bir tekinin dahi konu açarak söylediklerini foruma onaylatma ihtiyacı duyduğunu hissetmedik.
    Hatta en son bu s60la a4ün muhabbetini yapıp audiye sağlam değil diyor adam yavv diye bir eleştiri getiren kardeşimizin ne konu açtığını biliyoruz,daha sonra da gerçek dışı beyan ve ithamdan yöneticilerin konusunu kilitlediğini de
    Eğer görüşlerinize güveniyorsanız konusunu açar foruma danışır,eğer görüşünüz doğruysa saygı görür,yanlışsa da özür diler köşenize çekilirsiniz.
    Örneğin yukardaki cümlelerinizi biraz düzenleyerek konusunu açabilir,siz olsaydınız ne yapardınız tarzı bir fikir alışverişinde bulunabilirsiniz.
    Bu şekilde linç kampanyalarına maruz kalmanız hoş değil,desteklediğiniz vw markası açısından da hoş değil çünkü malumunuz bir üye böyle kendi söylediğini diğer cümlede tekzip ettikçe,başka bir üye gerçek dışı beyanda bulundukça,başka bir üye bir iddiasını dayanaklandırarak konu açmak yerine lafı başka yere çektikçe,veya bir başkası yukarda örneğini verdiğim arkadaş gibi gerçek dışı beyan ve ithamla iddiasını saptırarak başka yerlere çektiği tarz konular açtıkça siz ve kullanıp sevdiğinizi söylediğiniz markalar forumda insanlardan daha fazla tepki görürsünüz.

    Dipnot: bu a5ten itibaren başlayan audi gamını örnek gösteripte volvonun girdiği sınıflarda audi modellerine olan üstünlüğünü gölgelemeye çalışmayın bence,kimse ciddiye almaz,çünkü konuştuğumuz konu volvo vs audi değil.ben s60ı bu forumda çokça öven biri olarak önceki sayfalarda işin içine model gamı girdiğinde audinin volvonun içinden geçeceğini,zira arkasında bir devin bulunduğunu,volvonun ise yeni diriltilmiş bir marka olduğunu beyan ettim.

    Amaçları objektif olmak değil de körü körüne sevdikleri markayı savunmak oldukları için mesajları da bu şekilde birbiriyle çelişiyor.

    Audi'nin model gamının Volvodan çok daha çeşitli olduğunu zaten herkes biliyor. Ancak daha bu konunun başında A3 ile S3 gibi modelleri farklı araçlar olarak yazıp ürün gamı çeşitliliğine dahil edenler, ben Volvo V40 180 hp'nin karşılığı audi A3'de yoktur deyince S3 var daha güçlü dediler. Anro ise 140 hp A3'ü örnek göstermeye çalıştı.

    Söylediğiniz gibi ''madem iddia ediyorsun konusunu aç da herkes bu fikirlerinizden faydalansın'' deyince ortalıkta kimse kalmıyor




  • Benim okuduklarımdan gördüğüm kadarı ile "volvo" nun nasıl bir marka olduğunu hala bilinmiyor.

    Arkadaşlar volvo çok eskilerden beri güvenliği gerçek manada birinci sırada tutan, şu ana kadar belkide milyonlarca insanın hayatını kurtarmış-kurtarmakta olan bir firmadır. Köklü ve anlamlı bir firmadır yani.

    Bunu en güzel anlatan şey ise şu anda kullandığınız 3 noktalı emniyet kemerlerinin mucidi volvo firmasıdır. Wikipedia linki

    Firma şu güne kadar bildiğiniz bilmediğiniz ama araçlarınızda olan binlerce güvenlik unsurunun da çıkış noktasıdır.

    Bir volvo aldığınızda o araçta mümkün olan en son güvenlik sistemlerinin olduğundan emin olursunuz. Çünkü işin kaynağıdır.

    Son zamanlarda finansal açıdan kötüye gitmiş, satışlarının dibe vurmuş olması bu firmanın mazisini silip, araçlarının kalitesini göz ardı etmeye sebep olamaz.

    Hele hele audi gibi lediyle, fırlayan ekranıyla kozmetik ve gösteriş meraklısı insanların ilgisini çekmiş bir yerlere gelmiş bir firmayla kıyaslanması bence komiktir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k2fg9

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    He he tamam. Hatta AUDİ'nin sahibi de MERCEDES fabrika tapusunun sahipleri VOLVO.

    Audi sloganı için '' Teknoloji ile bir adım önde '' boşuna dememiş.



    Bu cevabından yaşının çok ta büyük olmadığını varsayıyorum ve diyorum ki;

    Sevgili kardeşim;

    Madem teknolojide bir adım önde, bana sadece ama sadece bir teknoloji göster ki audi icat etmiş olsun?

    Ama bulamazsan bir daha cevap yazma yukarıdaki gibi boş boş tamam mı sevgili kardeşim.

    Ya sen kendi yorumlarına bakmalısın. AUDİ'yi ne hale getirdin farkındamısın VOLVO'yu yüceltelim derken AUDİ'yi ne hale getirdin ayıptır...

    Sana bir sürü teknoloji getirdim bunların hangisi MERCEDES'e ait patent içeriyor hangileri VOLVO'ya ait patent içeriyor.

    Çok istersen QUATTRO var kendileri ait bir teknoloji ve daha niceleri...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono87


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mono87


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mono87

    Volvo ile volkswagen karsilastiriliyor hatta volkswagen daha iyi deniliyor. Nedeni cok basit: bizim halkimiz pahali olani milleti kaziklayani en iyi goruyor tek neden bu. Volvo 0 arac alacaklari 5 ay sirada bekletmedigi icin ilgi gormuyor.

    Sen sanırım Volvo'nun servis kazığından haberdar olmayan kişilerdensin araştırmanı öneririm. Volvo her türlü kazığın önde gideni...

    Tum premiumlarda o sekilde

    İlk yorumunuz ile 2. yorumunuz arasındaki fark ÇARESİZLİK.

    ben neden caresiz kalayim ki volvonun genel muduru falan degilim.

    İşte bunu anlayamamışsın.

    İlk cümlende sadece anlamsızca '' Halkımız pahalı olanı iyi görüyor '' demişsin. Ben sana VOLVO en kazıkcısı dedim servis vs. ile senin cevabın '' Tüm premiumlarda o şekilde '' ne alaka.?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Bu arada buda QUATTRO TEKNOLOJİSİ...




    Yıl 2013 rampa çıkıp inmek teknoloji sınırlarında olan bir özellik değil kullanıldığı araca sınıf atlatabilecek bir şey değil artık sen onu koyarısın isbat diye yarın 12torosu sararlar o rampaya tırmanırsa insanlardan şaşırmasınımı bekleyeceksin merak ediyorum.
    Ha kalkış destek sistemlerini öne sürmeni tavsiye etmem

    Sadece şu linkin içindekini oku;

    http://www.audi.com.tr/tr/brand/tr/experience/quattro_.html

    Gidip biraz daha geniş araştırma yap QUATTRO hakkında tavsiye ederim...



    Saçmalama anro muteber kaynaklar seç kendine elin ekmeyini yiyip elin kılıcını kuşanıyorsun. Bak dikkat et kendi itibarınla oynuyorsun adamlar mal satıp para kazanacak elbette malını övecek onlar Yaptık diyor sen hülooo şakşakşak Yapmışlar diye alıyosun ele düşüyosun yola opel calibrayı yapalı 20seneyi geçti hani sistemini getirdiği yeniliği mühendisliğini anlatmıyım sen seviyorsunya forumda sana her laf söyleyene ödev vermeye araştır.

    Sana yukarıda o kadar teknoloji koydum. QUATTRO senin için sıradan olabilir ama bu 4 çeker olayının kavramını sen daha kavrayamamışsın...

    Bana yukarda rampa tırmanan br otomobil videosu koydun. quatro sıradan değil kesinlikle ama ayırt edici bir özellik değil hani audi alıyoruz quadroda olsun olur en fazla quadro var audi alıym dedirtmez. Doğru söylüyosun 4x4 kim ben kim..

    Nasıl değil.

    Bu QUATTRO olayı aynı VW'deki DSG gibi bir olay benzer bir olay yani.

    Audi bu QUATTRO farkını 9 BİN TL olarak ayırmış. Şimdi biraz karşılaştırırsan durumun farkına varırsın.

    4x4 kim sen kim demedim. 4x4 olayının önemini tam kavrayamamışsın. Cümleleri çarpıtmaktan çok hoşlanıyorsun anlaşılan...




  • 1 milyar $ çok küçük bir yatirim. Cristiano Ronaldo nun sozlesme fesih bedeli de ayni para. Koskoca volvo icin ucuz bir yatirim sekli olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Ya sen kendi yorumlarına bakmalısın. AUDİ'yi ne hale getirdin farkındamısın VOLVO'yu yüceltelim derken AUDİ'yi ne hale getirdin ayıptır...

    Sana bir sürü teknoloji getirdim bunların hangisi MERCEDES'e ait patent içeriyor hangileri VOLVO'ya ait patent içeriyor.

    Çok istersen QUATTRO var kendileri ait bir teknoloji ve daha niceleri...



    Ben ne volvoyu olması gerekenden yücelttim ne de audiyi olduğundan fazla yerdim. Sadece senin gibi fanatik bir gözle bakmıyorum olaya.

    Ayrıca quattro bir buluş değildir, audinin 4 çeker sistemine verdiği isimdir. Audi 4 çeker sistemini icat etmemiştir.

    Volvo ise emniyet kemerinden, yaya görünce otomatik frenlemeye, cruise controlde iken öndeki araçla aradaki mesafeyi korumaya, ön kaputta yaya için havayastığına kadar binlerce teknoloji geliştirdi




  • Konu nerden nereye geldi. Bayram tatilinden olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • the.professor T kullanıcısına yanıt
    Belli ki siz iyi okumuyorsunuz yada okuduklarınızı pek anlamıyorsunuz,ben 2000cc kategorisinde dedim,1.6 v40 ile mukayese etmedim! Sadece belirttim,muhabbet sanki A3'ün V40 ile baş edebilecek bir motoru yokmuşcasına bir örneklendirmeye gidince bende onu örneklendirdim lakin mukayese etmedim neticede adamın biri kalkar der ki; be adam biri 2000cc diğeri 1600cc,bu nasıl mukayesidir!? Denileceği için yazmadım hoş yazılmaz da zaten bu arada muhabbeti çarptırmayın söylenen,yazılan şeyleri iyi analiz edin ve yorumlayım.En azından benim yazdıklarımı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    Amaçları objektif olmak değil de körü körüne sevdikleri markayı savunmak oldukları için mesajları da bu şekilde birbiriyle çelişiyor.

    Audi'nin model gamının Volvodan çok daha çeşitli olduğunu zaten herkes biliyor. Ancak daha bu konunun başında A3 ile S3 gibi modelleri farklı araçlar olarak yazıp ürün gamı çeşitliliğine dahil edenler, ben Volvo V40 180 hp'nin karşılığı audi A3'de yoktur deyince S3 var daha güçlü dediler. Anro ise 140 hp A3'ü örnek göstermeye çalıştı.

    Söylediğiniz gibi ''madem iddia ediyorsun konusunu aç da herkes bu fikirlerinizden faydalansın'' deyince ortalıkta kimse kalmıyor


    Motor gamı için sadece TR piyasası için bahsediyorsunuz sanırım yoksa global piyasada A3 üzerinde 20 ye yakın motor seçeneği mevcut. Avrupa'da 1.8 TFSI 180 PS S-tronic gibi bir model mevcut V40 T4'e rakip olarak, ancak 0-100'ü V40'tan 2 saniye iyi tabi pek rakip olmuyorlar haliyle. Bu yüzden denk güçten ziyade 140ps lik A3 ü 180 ps lik V40 ile mukayese etmek çokta abes olmayacaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperSantorelli

    Kısacası audi'de volvo'da mercedes-bmw ikilisinden sonra gelen otomobil markalarıdırı.Her iki markanın da (audi-volvo) kendine has karekteristlik özellikleri vardır.Volvo'nun ezelden gelen bir sağlamlık anlayışı,Audi'nin de teknoloji ve başarıyı çok iyi yakalayıp kavrayabilmesidir.Her iki üreticinin de otomobil platformların da etken ve "budur" dediğimiz fonksiyonları vardır.Audi'nin volvo ile anılması da bir başarıdır,Volvo'nun auidi ile anılması da bir başarıdır.Mercedes ve Bmw'den sonra kim örnek veriliyor? Genelde Auidi ve Volvo.Bu bağlamda audi ve volvo'yu kardeş firma yapıyoruz bu kan davasını sonlandırıyoruz :)

    Forumda tarafsız insanlarda varmış. Kaç sayfa okudum sonunda hak vereceğim bir yorum buldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence Volvo'nun çıkaracağı yeni jenerasyon bu motorlar çok başarılı olacaktır diyorum hem yakıt açısından hemde verimlilik(Güç açısından).
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.