Şimdi Ara

Volvo motora 1 milyar $ yatırdı (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
2
Favori
4.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hadi be kim tutar seni VOLVO.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Bi volvomuz eksikti şimdi audiden de üstün oldu, yavaştan nereye kadar çıkacak merakla bekliyoruz.

    Her zaman audiden üstündü volvo hayırdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Bi volvomuz eksikti şimdi audiden de üstün oldu, yavaştan nereye kadar çıkacak merakla bekliyoruz.

    Her zaman audiden üstündü volvo hayırdır?

    mercedes markasına volvo dendiği bir paralel evrende olabilir. haklısın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Bi volvomuz eksikti şimdi audiden de üstün oldu, yavaştan nereye kadar çıkacak merakla bekliyoruz.

    Her zaman audiden üstündü volvo hayırdır?

    mercedes markasına volvo dendiği bir paralel evrende olabilir. haklısın.

    He orantısız hayal gücü ve bilim kurgu diyorsun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: jonywayt


    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: k2fg9

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Ya sen kendi yorumlarına bakmalısın. AUDİ'yi ne hale getirdin farkındamısın VOLVO'yu yüceltelim derken AUDİ'yi ne hale getirdin ayıptır...

    Sana bir sürü teknoloji getirdim bunların hangisi MERCEDES'e ait patent içeriyor hangileri VOLVO'ya ait patent içeriyor.

    Çok istersen QUATTRO var kendileri ait bir teknoloji ve daha niceleri...



    Ben ne volvoyu olması gerekenden yücelttim ne de audiyi olduğundan fazla yerdim. Sadece senin gibi fanatik bir gözle bakmıyorum olaya.

    Ayrıca quattro bir buluş değildir, audinin 4 çeker sistemine verdiği isimdir. Audi 4 çeker sistemini icat etmemiştir.

    Volvo ise emniyet kemerinden, yaya görünce otomatik frenlemeye, cruise controlde iken öndeki araçla aradaki mesafeyi korumaya, ön kaputta yaya için havayastığına kadar binlerce teknoloji geliştirdi

    Audi2ye ait olan teknolojileri başkasının kullanmasının senin için AUDİ'ye ait olmadığı düşüncesi audi'yi yerin dibine sokmantan başka ne olabilir.?

    Siz saçmalamışsınız. Gidin AUDİ'nin sitesinden okuyun durun ben açıklayayım.

    '' 1980 lerin başında ilk dört tekerlekten çekişli ralli otomobili olarak çıkış yaratan bir SİSTEM...''

    Benim volvo'nun GÜVENLİK TEKNOLOJİSİNE LAFIM YOK... Ama genel teknoloji olarak AUDİ önde biraz araştırma yapmalısınız...


    80de audi ilk 4x4 otomobilimi yapmış ilkmiş ilk subaru değilmiydi

    Bu sistemi seri üretim olarak araçlarına uygulayan ilk firmalardan biri Subaru olmuştur. Daha sonra 1980 yılında Audi sistemi biraz değiştirerek Quattro modelinde uygulamış ve rallilerde büyük başarılar elde etmiştir. Ancak sistem otomobil tarihinde ilk kez 1905 yılında Lotil marka araçta uygulanmıştır.


    Boyleymis valla

    Zahmet etmişsiniz anro bu kaynakları sadece fanatiği olduğu markaların web pazarlama siteleri şimdi bir video bulur içinde bir dönen tekerlerek iki mesaj sonra teknolojileri sıraladım der uçuk bir idda atar ödev verir inanmıyorsan araştır der kaçar

    Halen anlamıyor.

    Audi bu sistemi direk alıp QUATTRO ismi takmamış biraz değiştirmiş, burada anlam var...


    Kusura bakma senin bilinç düzeyine ulaşamadık..

    Estafurlah.
    Ama yani biraz dikkatli okursanız anlarsınız.

    İYİ BAYRAMLAR...




  • Anro kullanıcısına yanıt
    İyi bayramlar. Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Senin gibi bir adami nasil yuzde 50'ye kaptirdik birde bunu anlasam...

    beni biyere kaptırdığınız yok,halen demokratik olarak taleplerimi karşılayacak bir siyaset yok bu ülkede.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    insanlar benimle muhatap olmak istemiyorlarsa neden olanca tepkiyi bana değil de size göstersinler?
    Artı siz konuyu bana açmıyorsunuz ki foruma açıyorsunuz,yoksa forumla da mı muhatap olmak istemiyorsunuz
    DSG konusunda gereğini konuşuyorum,varsa belgeniz getirir siz de konuşursunuz.
    Yoksa da doğal olarak söyledikleriniz farazi hayallerden öteye geçemiyor maalesef.
    Volvo modelleri karşısındaki audi modellerinin çuvalladığını söyleyip sonra da belki şansı vardır demek herhalde tartışılacak bir taraf bırakmamaktadır söylediklerinizde.
    demek ki sizinle tartışmam yine zaman kaybıymış,pek bir gelişme görülmemiş bunca zamandan beri

    Ben söyledim ikili tartışma adına şuan için KONU AÇMAM...
    Giderim yine anlamlı mantıklı bilgilendirici konular açarım ama tartışma konusu açmak istemiyorum...

    Siz gereğini konuşmuyorsunuz, eski nesilin belgesi ile konuşmaya devam ediyorsunuz.
    Merak etmeyin HAYALDİ GERÇEK OLDU olacak...

    Bakın ben açıkladım abicim anlamıyorsun. Çuvallamak sözü belki size kafa karıştırıcı gelebilir...
    Sürekli tartışmak isteyen sensin halen zaman kaybından bahsediyorsun. YAZMA O ZAMAN...

    İYİ BAYRAMLAR...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    Son sayfalardaki mesajlarına baktım ama cevap yazılacak bir şey göremedim.
    -DSG sorunsuz artık vs vs vs
    -Audi quattroyu buldu (kanıt:www.audi.com.tr) vs vs vs
    -Volvonun ürün gamı dar premium olamaz vs vs

    Bence kendine yeni argümanlar bul, böyle olmuyor. VAG grubuna dahil porsche, bugatti var mesela. Onlardan baya bir ekmek çıkabilir sana

    Sadece mat cümleler ile böyle eleştirirsiniz ancak;

    DSG sorunsuz dedim ama hangi DSG nesilden nesile değişiyor.
    Audi QUATTRO'yu geliştirdi bir buluş gibi resmen ve harika bir sistem.
    Volvo daha F SEGMENTİ olmayan bir marka premium olması için elinde s60 olması yetmez...

    Ben VAG GRUBU'nu övmemle söylenti ancak hayal olur. Yeri geldi POLO ve jetta trend. eleştirdim polo gtı eleştirdim neredeydiniz.? Hatta DSG ile yaşadığımız sorunu konu ettim YAZIKLAR OLSUN...

    İYİ BAYRAMLAR...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Bir markayı üstün kılan şey model gamının genişliği midir yoksa üretilen modellerin muadilleri arasındaki konumu mudur?

    Bir modelin rüştünü ispat etmek için ortaya satış adetlerini koymak kadar saçma bir durum bence bu.

    Toyota'nın model gamı da Audi'yi haşamat eder, Toyota daha mı iyi yani şimdi?

    Muadilleri arasındaki konumu en önemlisi ama şimdi ürün gamı şöyle denetlenmeli sınıfındaki rakiplerine göre değerlendirilmeli. Toyota ile Vw değerlendirilir. Audi ile Mercedes ve Bmw değerlendirilir.

    Yabancı otoriteler karşılaştırmalı testlerde Volvo V40'ın karşısına Audi A3, BMW 1 Serisi ve Mercedes A Serisi'ni çıkarıyor.

    Ben şahsen bunu baz alırım.Piyasadaki modelleri de gidip incelediğiniz taktirde taşlar yerine oturuyor zaten.Kim kimin rakibi belli oluyor.

    Dışarda bunlar olurken burada "Audi, Mercedes, BMW alacak adam Volvo'ya bakmaz.Volvo bunlarla kıyaslanmaz." demek de subjektifliğin dibine vurmaktır.

    Kişisel görüştür saygı duyarım, ama bunu genelgeçer bir yargı gibi insanlara dayatmak aymazlıktır.

    Sen karşılaştırmalara bakarsan Passat ve S60 ve karşılaştırmaları var. Yani senin baz aldığın durum çok saçma...

    Benim cümlemi yanlış olarak tekrarlamayınız.

    Ben F sefmenti için Mercedes, Bme ve Audi alacak adam Volbo'ya bakmaz dedim.

    Kişisel görüşlerimizi ifade etmek ne zamandır " aymazlık " oldu.


    VW modelleri, belli dergilerin karşılaştırmalarında mütemadiyen birinci oluyor zaten.Kaldı ki o kadar parayı ben versem T stoplu 131'i bile kıyasa sokup birinci seçtiririm

    Orta çizgiye biraz daha yakın olan kaynakların kıyasları önemli benim için;

    http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1205_sport_luxury_sedan_comparison/viewall.html

    Yukarıdaki linkte VW'nin adı sanı geçmiyor.Hatta 30 yıllık süreç için Audi'lere "AWD Volkswagen" deniyor.

    F Segmenti araba alacak adam Hyundai'ye, Volkswagen'e bakıyor da Volvo'ya mı bakmayacak?

    Kişisel görüş ifade etmekte sıkıntı yok zaten, sıkıntı bu görüşleri dayatmaya çalışmakta.

    İşte inandığınız BAZ saçmalığı, testlerdeki saçmalık ortada demekki, VOLVO ne kadar çok para yatırmış bu testlere araçlarımız MERCEDES, BMW ve AUDİ ile kıyaslansın diye laf böyle gider.

    Getirmiş bana sizin cümlelerinizin tabiri olan testleri koyuyorsunuz. Ben cümlemde model bazı olarak fazla konuşmak istemiyorum. Marka bazı olarak konuşuyorum.

    Volvo daha bir MERCEDES, BMW ve AUDİ değil. Sizin Volvo'yu bu markalar ile aynı kefeye koymanız bu markaların tarihine ve şuanki yapmış oldukları TEKNOLOJİLERE haksızlıktır.

    Bak ben F segmenti Vw ve Hyundai araçları ne oldu Vw elinde patladı ama Hyundai hakkında fazla bilgim yok ama sattımı belki 20-30 tane anca oda satış temsilcileri vs.

    Ben bu kişisel görüşümü zorla dayatmıyorum ben söylüyorum sizler karşı çıkıyorsunuz ben savunuyorum bu dayatma oluyorsa sizde aynı işlemi yapıyorsunuz.


    Audi'nin Mercedes ve BMW dengi bir marka olduğu saçmalığına inanmaktansa o baz saçmalığına inanmayı tercih ederim.

    Kendini kandırmanın alemi yok, teknoloji teknoloji dediğin olayı BMW sunuyor Mercedes sunuyor.Audi gibi "VW'den teknoloji gelse de cebimiz para görse." modunda takılmıyor bu iki marka.

    Audi'nin ultra ütopik LED teknolojisindense Volvo'nun ÖZGÜN tasarımları ve insan canına verdiği değer, iç mekan kalitesi, kendine ait platformları ve motorları geliştirecek olması benim için Volvo'yu 10 defa daha premium yapar.

    Adamlar Polo üzerine Audi Q1 üretecekler, neyin kafası bu Premium markaya bak hele.

    Bak sen harbiden uçmuşsun.

    Sen AUDİ'nin rakibinin ( denginin ) MERCEDES ve BMW değil de VOLVO olduğunumu söylüyorsun.

    AUDİ, MERCEDES ve BMW ŞÜPHESİZ PREMİUM DENK MARKALARDIR...Ama sen saçma bir duruma inandığını açıkladın.

    Audi ve VW mühendisleri ayrı bazı konularda ortak çalışır. Nerden bilebilirsin daha önce Vw mühendisi olan kişi şuan Audi mühendisliğini yapıyor. O zaman VW teknoloji olarak MERCEDES ve BMW ile bir tutalım ama siz yine çıldıracaksınız geriye döneceksiniz Vw premium marka değil diyeceksiniz.

    Audi sadece LED teknolojisinden kurulu değil.
    Volvo'nun sadece AUDİ'nin alt modellerine karşı kurduğu GÜVENLİK üstünlüğünün A8'e kadar hatta Q7'e kadar taşımanın anlamı yok. İç mekan kalitesi ortada gidip bir AUDİ platformunu inceleyin.

    Bir premium marka'nın ortak olduğu marka ile aynı yerde araba üretemez mi.? Bune saçmalık kalitesi belli bir araç sen iyice uçmuşsun.


    Çok konuşuyorsun ama boş konuşuyorsun. Kendi hayal dünyanda rakip uydurma.

    Audi, BMW ve Mercedes' in yanında teknoloji olarak bildiğin bir HİÇ.Bak anla diye basit yazdım.

    Aksini ispatlayabiliyorsan buyur ispatla.Quattro deme bana, o işin alasini Subaru da yapıyor.

    Bir kez olsun saçmalamadan cevap yaz.

    Ben Volvo Mercedes rakibi demedim.Audi'yi harcar dedim.LED'lerini ve Quattro'sunu at, Audi biter.

    Hocam biraz acımasız davranmışsınız sanki

    2008 yılında adamlar
    Audi Space Frame technology
    Audi lightweight aluminum design

    ödül falan aldılar. Otomotivde araçların ağırlıklarını fln düşürmek baya önemli bir mevzu bildiğim kadarı ile. Sonuçta hedef kitlesi belli, satış miktarları belli bir marka. Lamborghini ve Ducati'de bunlara bağlı olması lazım. O tarafada da çalışmaları oluyor.
    Boş bir markadan ibaret değiller bana kalırsa.

    Yok hocam boş bir marka kesinlikle değil.Benim anlatmak istediğim mevzu şu;

    Audi her anlamda BMW ve Mercedes' in gerisinde kalan bir marka.Volvo'yu VW seviyesine indirip de Audi'yi bu iki büyük markanın yanina koyan zihniyete benim tepkim.

    Audi bir Mercedes değildir ve Audi ile Volvo gayet kıyaslanabilir markalardir.Bunu demek istiyorum.

    Audi TEKNOLOJİ markası bu konuda BMW ve MERCEDES gibi markalardan ne eksiği var. Volvo asla VW seviyesinde değil ama AUDİ seviyesinde de değil. Audi MERCEDES ve BMW'ye rakip markadır hemde dişe diş bir rakiptir.

    Audi'nin MERCEDES kadar olmadığı doğrudur ama üstünlükleri vardır. Ama asla AUDİ ile VOLVO dişe diş rakip değildir. Daha f segmenti olmayan bir marka ile ne rakibi olacak...


    Tamam Audi hepsinden iyi.Hatta Mercedes Audi'ye rakip olsun diye Maybach'i kurdu ama tutunamadı yine de.Kapatmak zorunda kaldılar.

    Arefe günü mutlu ol hadi yukarıda yazdıklarımı oku da.

    Dişe diş rakipmiş bi de.Bunu bi Audi bi de sen biliyorsun sanırım

    Şimdi sana göre ÇARESİZLİK içinde olduğunu hatırlatmak isterim.

    İYİ BAYRAMLAR...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Bir markayı üstün kılan şey model gamının genişliği midir yoksa üretilen modellerin muadilleri arasındaki konumu mudur?

    Bir modelin rüştünü ispat etmek için ortaya satış adetlerini koymak kadar saçma bir durum bence bu.

    Toyota'nın model gamı da Audi'yi haşamat eder, Toyota daha mı iyi yani şimdi?

    Muadilleri arasındaki konumu en önemlisi ama şimdi ürün gamı şöyle denetlenmeli sınıfındaki rakiplerine göre değerlendirilmeli. Toyota ile Vw değerlendirilir. Audi ile Mercedes ve Bmw değerlendirilir.

    Yabancı otoriteler karşılaştırmalı testlerde Volvo V40'ın karşısına Audi A3, BMW 1 Serisi ve Mercedes A Serisi'ni çıkarıyor.

    Ben şahsen bunu baz alırım.Piyasadaki modelleri de gidip incelediğiniz taktirde taşlar yerine oturuyor zaten.Kim kimin rakibi belli oluyor.

    Dışarda bunlar olurken burada "Audi, Mercedes, BMW alacak adam Volvo'ya bakmaz.Volvo bunlarla kıyaslanmaz." demek de subjektifliğin dibine vurmaktır.

    Kişisel görüştür saygı duyarım, ama bunu genelgeçer bir yargı gibi insanlara dayatmak aymazlıktır.

    Sen karşılaştırmalara bakarsan Passat ve S60 ve karşılaştırmaları var. Yani senin baz aldığın durum çok saçma...

    Benim cümlemi yanlış olarak tekrarlamayınız.

    Ben F sefmenti için Mercedes, Bme ve Audi alacak adam Volbo'ya bakmaz dedim.

    Kişisel görüşlerimizi ifade etmek ne zamandır " aymazlık " oldu.


    VW modelleri, belli dergilerin karşılaştırmalarında mütemadiyen birinci oluyor zaten.Kaldı ki o kadar parayı ben versem T stoplu 131'i bile kıyasa sokup birinci seçtiririm

    Orta çizgiye biraz daha yakın olan kaynakların kıyasları önemli benim için;

    http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1205_sport_luxury_sedan_comparison/viewall.html

    Yukarıdaki linkte VW'nin adı sanı geçmiyor.Hatta 30 yıllık süreç için Audi'lere "AWD Volkswagen" deniyor.

    F Segmenti araba alacak adam Hyundai'ye, Volkswagen'e bakıyor da Volvo'ya mı bakmayacak?

    Kişisel görüş ifade etmekte sıkıntı yok zaten, sıkıntı bu görüşleri dayatmaya çalışmakta.

    İşte inandığınız BAZ saçmalığı, testlerdeki saçmalık ortada demekki, VOLVO ne kadar çok para yatırmış bu testlere araçlarımız MERCEDES, BMW ve AUDİ ile kıyaslansın diye laf böyle gider.

    Getirmiş bana sizin cümlelerinizin tabiri olan testleri koyuyorsunuz. Ben cümlemde model bazı olarak fazla konuşmak istemiyorum. Marka bazı olarak konuşuyorum.

    Volvo daha bir MERCEDES, BMW ve AUDİ değil. Sizin Volvo'yu bu markalar ile aynı kefeye koymanız bu markaların tarihine ve şuanki yapmış oldukları TEKNOLOJİLERE haksızlıktır.

    Bak ben F segmenti Vw ve Hyundai araçları ne oldu Vw elinde patladı ama Hyundai hakkında fazla bilgim yok ama sattımı belki 20-30 tane anca oda satış temsilcileri vs.

    Ben bu kişisel görüşümü zorla dayatmıyorum ben söylüyorum sizler karşı çıkıyorsunuz ben savunuyorum bu dayatma oluyorsa sizde aynı işlemi yapıyorsunuz.


    Audi'nin Mercedes ve BMW dengi bir marka olduğu saçmalığına inanmaktansa o baz saçmalığına inanmayı tercih ederim.

    Kendini kandırmanın alemi yok, teknoloji teknoloji dediğin olayı BMW sunuyor Mercedes sunuyor.Audi gibi "VW'den teknoloji gelse de cebimiz para görse." modunda takılmıyor bu iki marka.

    Audi'nin ultra ütopik LED teknolojisindense Volvo'nun ÖZGÜN tasarımları ve insan canına verdiği değer, iç mekan kalitesi, kendine ait platformları ve motorları geliştirecek olması benim için Volvo'yu 10 defa daha premium yapar.

    Adamlar Polo üzerine Audi Q1 üretecekler, neyin kafası bu Premium markaya bak hele.

    Bak sen harbiden uçmuşsun.

    Sen AUDİ'nin rakibinin ( denginin ) MERCEDES ve BMW değil de VOLVO olduğunumu söylüyorsun.

    AUDİ, MERCEDES ve BMW ŞÜPHESİZ PREMİUM DENK MARKALARDIR...Ama sen saçma bir duruma inandığını açıkladın.

    Audi ve VW mühendisleri ayrı bazı konularda ortak çalışır. Nerden bilebilirsin daha önce Vw mühendisi olan kişi şuan Audi mühendisliğini yapıyor. O zaman VW teknoloji olarak MERCEDES ve BMW ile bir tutalım ama siz yine çıldıracaksınız geriye döneceksiniz Vw premium marka değil diyeceksiniz.

    Audi sadece LED teknolojisinden kurulu değil.
    Volvo'nun sadece AUDİ'nin alt modellerine karşı kurduğu GÜVENLİK üstünlüğünün A8'e kadar hatta Q7'e kadar taşımanın anlamı yok. İç mekan kalitesi ortada gidip bir AUDİ platformunu inceleyin.

    Bir premium marka'nın ortak olduğu marka ile aynı yerde araba üretemez mi.? Bune saçmalık kalitesi belli bir araç sen iyice uçmuşsun.


    Çok konuşuyorsun ama boş konuşuyorsun. Kendi hayal dünyanda rakip uydurma.

    Audi, BMW ve Mercedes' in yanında teknoloji olarak bildiğin bir HİÇ.Bak anla diye basit yazdım.

    Aksini ispatlayabiliyorsan buyur ispatla.Quattro deme bana, o işin alasini Subaru da yapıyor.

    Bir kez olsun saçmalamadan cevap yaz.

    Ben Volvo Mercedes rakibi demedim.Audi'yi harcar dedim.LED'lerini ve Quattro'sunu at, Audi biter.

    Hocam biraz acımasız davranmışsınız sanki

    2008 yılında adamlar
    Audi Space Frame technology
    Audi lightweight aluminum design

    ödül falan aldılar. Otomotivde araçların ağırlıklarını fln düşürmek baya önemli bir mevzu bildiğim kadarı ile. Sonuçta hedef kitlesi belli, satış miktarları belli bir marka. Lamborghini ve Ducati'de bunlara bağlı olması lazım. O tarafada da çalışmaları oluyor.
    Boş bir markadan ibaret değiller bana kalırsa.

    Yok hocam boş bir marka kesinlikle değil.Benim anlatmak istediğim mevzu şu;

    Audi her anlamda BMW ve Mercedes' in gerisinde kalan bir marka.Volvo'yu VW seviyesine indirip de Audi'yi bu iki büyük markanın yanina koyan zihniyete benim tepkim.

    Audi bir Mercedes değildir ve Audi ile Volvo gayet kıyaslanabilir markalardir.Bunu demek istiyorum.

    Audi TEKNOLOJİ markası bu konuda BMW ve MERCEDES gibi markalardan ne eksiği var. Volvo asla VW seviyesinde değil ama AUDİ seviyesinde de değil. Audi MERCEDES ve BMW'ye rakip markadır hemde dişe diş bir rakiptir.

    Audi'nin MERCEDES kadar olmadığı doğrudur ama üstünlükleri vardır. Ama asla AUDİ ile VOLVO dişe diş rakip değildir. Daha f segmenti olmayan bir marka ile ne rakibi olacak...


    Tamam Audi hepsinden iyi.Hatta Mercedes Audi'ye rakip olsun diye Maybach'i kurdu ama tutunamadı yine de.Kapatmak zorunda kaldılar.

    Arefe günü mutlu ol hadi yukarıda yazdıklarımı oku da.

    Dişe diş rakipmiş bi de.Bunu bi Audi bi de sen biliyorsun sanırım

    Şimdi sana göre ÇARESİZLİK içinde olduğunu hatırlatmak isterim.

    İYİ BAYRAMLAR...


    Yok ben artık sıkıldım laf anlatmaya çalışmaktan.Mobilden girince iyice işkence oluyor.

    Bayramda da kalp kırmaya gerek yok boş yere.Hadi hakkını helal et, hayırlı bayramlar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Volvo gitsin önce fiyatları 30.000TL indirsin. Yazik günah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    Benim demek istediğim konu baska yerlere kaydı. Ondan öyle yazdım.

    Konu zaten kaymış gitmiş Volvo hazımsızlığı tavan yapmış

    adamların kalite ve güvenliği vosvos reklamcılarının zoruna gidiyor yapacal bir şey yok

    iyi bayramlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Bir markayı üstün kılan şey model gamının genişliği midir yoksa üretilen modellerin muadilleri arasındaki konumu mudur?

    Bir modelin rüştünü ispat etmek için ortaya satış adetlerini koymak kadar saçma bir durum bence bu.

    Toyota'nın model gamı da Audi'yi haşamat eder, Toyota daha mı iyi yani şimdi?

    Muadilleri arasındaki konumu en önemlisi ama şimdi ürün gamı şöyle denetlenmeli sınıfındaki rakiplerine göre değerlendirilmeli. Toyota ile Vw değerlendirilir. Audi ile Mercedes ve Bmw değerlendirilir.

    Yabancı otoriteler karşılaştırmalı testlerde Volvo V40'ın karşısına Audi A3, BMW 1 Serisi ve Mercedes A Serisi'ni çıkarıyor.

    Ben şahsen bunu baz alırım.Piyasadaki modelleri de gidip incelediğiniz taktirde taşlar yerine oturuyor zaten.Kim kimin rakibi belli oluyor.

    Dışarda bunlar olurken burada "Audi, Mercedes, BMW alacak adam Volvo'ya bakmaz.Volvo bunlarla kıyaslanmaz." demek de subjektifliğin dibine vurmaktır.

    Kişisel görüştür saygı duyarım, ama bunu genelgeçer bir yargı gibi insanlara dayatmak aymazlıktır.

    Sen karşılaştırmalara bakarsan Passat ve S60 ve karşılaştırmaları var. Yani senin baz aldığın durum çok saçma...

    Benim cümlemi yanlış olarak tekrarlamayınız.

    Ben F sefmenti için Mercedes, Bme ve Audi alacak adam Volbo'ya bakmaz dedim.

    Kişisel görüşlerimizi ifade etmek ne zamandır " aymazlık " oldu.


    VW modelleri, belli dergilerin karşılaştırmalarında mütemadiyen birinci oluyor zaten.Kaldı ki o kadar parayı ben versem T stoplu 131'i bile kıyasa sokup birinci seçtiririm

    Orta çizgiye biraz daha yakın olan kaynakların kıyasları önemli benim için;

    http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1205_sport_luxury_sedan_comparison/viewall.html

    Yukarıdaki linkte VW'nin adı sanı geçmiyor.Hatta 30 yıllık süreç için Audi'lere "AWD Volkswagen" deniyor.

    F Segmenti araba alacak adam Hyundai'ye, Volkswagen'e bakıyor da Volvo'ya mı bakmayacak?

    Kişisel görüş ifade etmekte sıkıntı yok zaten, sıkıntı bu görüşleri dayatmaya çalışmakta.

    İşte inandığınız BAZ saçmalığı, testlerdeki saçmalık ortada demekki, VOLVO ne kadar çok para yatırmış bu testlere araçlarımız MERCEDES, BMW ve AUDİ ile kıyaslansın diye laf böyle gider.

    Getirmiş bana sizin cümlelerinizin tabiri olan testleri koyuyorsunuz. Ben cümlemde model bazı olarak fazla konuşmak istemiyorum. Marka bazı olarak konuşuyorum.

    Volvo daha bir MERCEDES, BMW ve AUDİ değil. Sizin Volvo'yu bu markalar ile aynı kefeye koymanız bu markaların tarihine ve şuanki yapmış oldukları TEKNOLOJİLERE haksızlıktır.

    Bak ben F segmenti Vw ve Hyundai araçları ne oldu Vw elinde patladı ama Hyundai hakkında fazla bilgim yok ama sattımı belki 20-30 tane anca oda satış temsilcileri vs.

    Ben bu kişisel görüşümü zorla dayatmıyorum ben söylüyorum sizler karşı çıkıyorsunuz ben savunuyorum bu dayatma oluyorsa sizde aynı işlemi yapıyorsunuz.


    Audi'nin Mercedes ve BMW dengi bir marka olduğu saçmalığına inanmaktansa o baz saçmalığına inanmayı tercih ederim.

    Kendini kandırmanın alemi yok, teknoloji teknoloji dediğin olayı BMW sunuyor Mercedes sunuyor.Audi gibi "VW'den teknoloji gelse de cebimiz para görse." modunda takılmıyor bu iki marka.

    Audi'nin ultra ütopik LED teknolojisindense Volvo'nun ÖZGÜN tasarımları ve insan canına verdiği değer, iç mekan kalitesi, kendine ait platformları ve motorları geliştirecek olması benim için Volvo'yu 10 defa daha premium yapar.

    Adamlar Polo üzerine Audi Q1 üretecekler, neyin kafası bu Premium markaya bak hele.

    Bak sen harbiden uçmuşsun.

    Sen AUDİ'nin rakibinin ( denginin ) MERCEDES ve BMW değil de VOLVO olduğunumu söylüyorsun.

    AUDİ, MERCEDES ve BMW ŞÜPHESİZ PREMİUM DENK MARKALARDIR...Ama sen saçma bir duruma inandığını açıkladın.

    Audi ve VW mühendisleri ayrı bazı konularda ortak çalışır. Nerden bilebilirsin daha önce Vw mühendisi olan kişi şuan Audi mühendisliğini yapıyor. O zaman VW teknoloji olarak MERCEDES ve BMW ile bir tutalım ama siz yine çıldıracaksınız geriye döneceksiniz Vw premium marka değil diyeceksiniz.

    Audi sadece LED teknolojisinden kurulu değil.
    Volvo'nun sadece AUDİ'nin alt modellerine karşı kurduğu GÜVENLİK üstünlüğünün A8'e kadar hatta Q7'e kadar taşımanın anlamı yok. İç mekan kalitesi ortada gidip bir AUDİ platformunu inceleyin.

    Bir premium marka'nın ortak olduğu marka ile aynı yerde araba üretemez mi.? Bune saçmalık kalitesi belli bir araç sen iyice uçmuşsun.


    Çok konuşuyorsun ama boş konuşuyorsun. Kendi hayal dünyanda rakip uydurma.

    Audi, BMW ve Mercedes' in yanında teknoloji olarak bildiğin bir HİÇ.Bak anla diye basit yazdım.

    Aksini ispatlayabiliyorsan buyur ispatla.Quattro deme bana, o işin alasini Subaru da yapıyor.

    Bir kez olsun saçmalamadan cevap yaz.

    Ben Volvo Mercedes rakibi demedim.Audi'yi harcar dedim.LED'lerini ve Quattro'sunu at, Audi biter.

    Hocam biraz acımasız davranmışsınız sanki

    2008 yılında adamlar
    Audi Space Frame technology
    Audi lightweight aluminum design

    ödül falan aldılar. Otomotivde araçların ağırlıklarını fln düşürmek baya önemli bir mevzu bildiğim kadarı ile. Sonuçta hedef kitlesi belli, satış miktarları belli bir marka. Lamborghini ve Ducati'de bunlara bağlı olması lazım. O tarafada da çalışmaları oluyor.
    Boş bir markadan ibaret değiller bana kalırsa.

    Yok hocam boş bir marka kesinlikle değil.Benim anlatmak istediğim mevzu şu;

    Audi her anlamda BMW ve Mercedes' in gerisinde kalan bir marka.Volvo'yu VW seviyesine indirip de Audi'yi bu iki büyük markanın yanina koyan zihniyete benim tepkim.

    Audi bir Mercedes değildir ve Audi ile Volvo gayet kıyaslanabilir markalardir.Bunu demek istiyorum.

    Audi TEKNOLOJİ markası bu konuda BMW ve MERCEDES gibi markalardan ne eksiği var. Volvo asla VW seviyesinde değil ama AUDİ seviyesinde de değil. Audi MERCEDES ve BMW'ye rakip markadır hemde dişe diş bir rakiptir.

    Audi'nin MERCEDES kadar olmadığı doğrudur ama üstünlükleri vardır. Ama asla AUDİ ile VOLVO dişe diş rakip değildir. Daha f segmenti olmayan bir marka ile ne rakibi olacak...


    Tamam Audi hepsinden iyi.Hatta Mercedes Audi'ye rakip olsun diye Maybach'i kurdu ama tutunamadı yine de.Kapatmak zorunda kaldılar.

    Arefe günü mutlu ol hadi yukarıda yazdıklarımı oku da.

    Dişe diş rakipmiş bi de.Bunu bi Audi bi de sen biliyorsun sanırım

    Şimdi sana göre ÇARESİZLİK içinde olduğunu hatırlatmak isterim.

    İYİ BAYRAMLAR...


    Yok ben artık sıkıldım laf anlatmaya çalışmaktan.Mobilden girince iyice işkence oluyor.

    Bayramda da kalp kırmaya gerek yok boş yere.Hadi hakkını helal et, hayırlı bayramlar :)

    Aynen mobil işkence.

    Aynen BAYRAM bugün Teşekkürler. Hakkım varsa helal olsun sizde hakkınızı helal edin...




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.