Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (44. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.872
Cevap
32
Favori
277.800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2. el piyasasını bende takip ediyorum ancak genel bir durgunluk var sıfır km fiyatlarında yapılan kampanyalar ve kış sezonu olmasından ötürü. BMW düşünüyorsan bence 320d modelini de düşünebilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost2003

    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: dost2003

    Konu Premium marka olunca sahip çıkan çok oluyor. 5.000 km de dese kabullenecek kişiler var.

    Ben ürettiğim motora 20.000 km bakım aralığı koyuyorum var mı ötesi ? Bunu üreten hiç birşey bilmiyor mu ?







    aynen katılıyorum sevgili dost2003 bmw 30 000 km de çağırıyor galiba motor yağı uzaydan vs geliyor. bir markaya körü körüne bağlanmamak lazım şu formda belkide en uzun volvo kullananlardan biriyim ama fanatiklik yapmıyorum. bin defa yazdım işlerine gelince biz volvo olarak premium markayız premium markaların bakım aralığını sunmaya gelince olmazzzzzz motor sağlığı

    sevgili dost2003 hiç kendinizi yormayın takım tutar gibi araç fanatikliği yapanlar var.kimseye anlatamazsınız. motor sağlığından bahseden arkadaşların teknik bilgisini bilmiyorum ben yıllarca bu işin içindeydim hepsi hikaye. bu motor sağlığının sonu yok.

    almanyada bmw lerin bakım aralığı 50 000 km/ 2yıl aynı araç tr de 30 000 km neyi tartışıyoruz daha biz de keşke 10 binden 15 bine çıksa diyoruz.

    320 bin km oldu aracım 20 bin km de bakım yaptıran bir insanım saat gibi motor. ama biri çıkıpta servis aralığını artırırsak bizim şu kadar tl kaybımız oluyor demiyor diyemezde zaten

    sizinde söylediğiniz gibi marka fanatikleri ise hemen savunmaya geçiyor. bırak arkadaş bir kerede doğruyu yaz. senede 30 bin 40 bin yapan adam var senede 4 kere servise git süper valla. 650x4=2600 tl

    edit:ha bu arada alınganlık yapan arkadaşlara yazıyorum bizim eleştirimiz servis politikasına her 10 binde servise giden arkadaşlara değil. isteyen istediği zaman yağını değişir servisine gider. saygı duyarım



    Sevgili Fsnn konuya olan objektif yaklaşımınızdan dolayı teşekkür ediyorum. 1.6 dizel motoru 10.000 km de bir bakıma çağırıp 2500-3000 tl bakım masrafı ödemek bu motorun bütün cazibesini ortadan kaldırıyor. Benzinli bir aracım olmadı o yüzden benzinli motorlar hakkında bakım vb konularda yorum yapamıyorum. Umarım Volvo Türkiye den de bu forumları takip eden ve memnuniyetsizlikleri dikkate alan birileri vardır.



    10.000 km ara yağ değişim aralığı maliyeti 550 tl, 20.000 km bakim ise 800 tl civarinda. 2500-3000 tl'yo nereden cikardiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yılda 30-40 bin km yapan birisini düşünerek yıllık bir bakım fiyatı çıkardım tahmini.
  • Syn dost haklısınız 3.20d güzel olur benimse gönlümden geçen o aslında ama şu an elimde aracımı satarsam 75 000 tl olacak yeni kasa istiyorum 3.20 d bütçemi çok aşacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sevgili fsnn;

    benimde aklımın bir köşesinden bmw ve audi a4 geçiyor

    maksimum 50 bin tl.kadar.

    2010 s60 bulamazsam bunlarda alternatif benim için.

    hayırlısı olur inşallah sizin için.
  • Ben audiyi pek düşünmedim hep bana vw nin bir tık (fazla değil) üstü gibi geldi bu henim fikrim. Asla bir mercedes,bmw veya volvo kadar sağlam ve sorunsuz olduğunu düşünmedim yanılıyor olabilirim. Ayrıca doğuş gurubunun fahiş fiyat politikalarınında bunda etkisi olabilir. Sizede banada hayırlısı diyelim ama aracımı bu mevsimde hele hele doğu anadolu bölgesinde satmak kolay olmayacak yeni araç ufukta gözükmüyor.aslında istemesemde işime geliyor birikmiş param artıyor ve o aracı burdaki yollara vurma fikri cazip gelmiyor. Bakalım akışına bıraktım:))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlısı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    sevgili winniesertan
    yazdıklarınızın büyük bir çoğunluğuna katılıyorum. lakin konuyu uzatmadan psa grubunun bakım aralığı tr de 20 bin km avrupada kaç bilmiyorum ama 30 bin olduğunu düşünüyorum.

    sizin bahsettiğiniz gibi avrupada 15 bin değil.
    yakıt konusuna katılıyorum o yüzden 50 bin 30 bin örneğini verdim

    amerika da bulundunuz mu? ben bulundum abd de satılan mobil 1 lerin üstünde 16000 mil garanti yazdığını biliyormusunuz 26 000 km eder.ve arkasındada 16000 mil garantilidir yağ bu sürede işlevini yitirmediğini mobil garanti eder. bu garanti 16 000 mil sonunda yağın bozulacağı anlamına da gelmez. sonra altında küçük puntolarla araç satıcılarının gönlünü almak için siz yağ değişim aralığı için servisinize danışın der. bu ne demek servis ne derse desin ben 26000 km garanti veriyorum.

    ha unutmadan ben 450 - 500 binde çok ford pegugeot gördüm. aracı bilinçli kullanmak önemli. 90 lı yıllarda doğanımız vardı 200 000 bin km de sattık motor revize edilmemişti. ne anlatmak istediğimi anladınız sanırım.



    quote:

    Orijinalden alıntı:dost2003
    Avrupa da şartların daha iyi olduğu kısmına eksiksiz katılıyorum. Ancak telafuz edilen rakamlar 50.000 - 10.000 aralığında olunca işler değişiyor. Ayrıca premium markaların bile ciddi rekabete girdiği bir ülkede yaşıyoruz.Böyle bir ortamda yakıt kalitesinin çok düşük kalacağını sanmıyorum. Bütün dünyada yakıt satan uluslararası firmalar da bunların içerisinde.





    Merhabalar

    Citroen ve Peugeot geçen yıla kadar Türkiyede 15.000 kmde bir çağırıyordu.

    Volvo Avrupada 15.000 kmde çağırıyor yağ değişimine.
    Aynı motoru kullanan Ford Focus ise 20.000 km diye biliyorum.

    Bmw'nun motorunun yapısı gereği uzun vadeli bakım aralıkları var. 2000 cc den 184 ps güç alıp,sakin kullanımda 4,5 litre tüketimi var :) Ama 30.000 kmde bir bakıma gelen 320d-520d lerden çıkan hava filtresinide incelemenizi isterim. Tamamen tıkanmış,toz yığını halinde sökülen hava filtreleri çıkıyor. Hatta 20.000 kmden sonra çekişte düşüklük olduğunu birçok kullanıcı belirtiyor.Bakımdan sonra tüketimlerin düştüğünü,çekişin arttığını söyleyenler çok var.

    Yakıtlar Ülkemizde gerçekten denetimsiz olarak satılıyor. Opet'i ,Shell'i, Petrol Ofisi farketmiyor. İstasyon sahibi karakterli ve dürüst değil ise aracınıza mazot yerine suyu koyar.Şikayetinizden sonra o istasyondan alınan numunelerde sorun yoksa hiçbirşey yapmazlar.Topu size atarlar bilerek yaptın diye :)

    Yıllarca kaçak mazota solvent katıp,Petrol Ofisi markasında akaryakıt satanı bilirim ben Benzer örnekler Shell'de de var.İstasyon sahibi tanıdıklarınız varsa sorun o markanın kaç tane bayisi kapatılıyor kaçak akaryakıt satışı yaptığı için size az çok söyler. Kapatılanlar,yakalanmış olanlardır.Birde hala yakalanmamış olanlar var...

    İstanbulda 15 yıllık Shell kapatıldı geçen sene kaçak yakıt satmaktan.

    Bazı bayiler işi abarttı.Bugün gazetesini her ne kadar sevmesemde link verdim.Haberi okumunazı tavsiye ederim. http://www.bugun.com.tr/son-dakika/akaryakit-istasyonundaki-gizli-depoda-4-ton-mazot-ele-gecirildi-haberi-90922

    Bizde bi laf var bu işin p.ştluğuna can dayanmaz diye.Akaryakıt işide böyle can dayanmıyor.

    Size çok güzel bir örnek verdim. Amcamın oğlunun peugeot 307 si :) Koyduğu yağların atık kızartma yağı olmadığını biliyorum.Düzensiz,ucuza kaçan bakımların sonu belli.Bakımları düzgün yapılan 210.000 kmde silindir kapağı açılmamış 308 lerde var forumlarda.Adam üşenmiyor bakımlarını fotoğraflandırıyor.Birçok kullanıcının 30.000 kmde yediği debriyaj balatasını adam 180.000 km kullandı :) Aşındığı için değil işlevini tam yerine getirmediği için,baskı yaylarının sertleşmesinden dolayı komple değiştirdi :)

    Demek istediğim kullanım ve bakım sizinde belirttiğiniz gibi çok önemli.

    Şimdi kendimizi Volvo'nun yerine koyalım. 3 yıl garanti veriyoruz. Karşılığında ne istiyoruz? 10.000 kmdeki bakımlarıma düzgün gelsin yeter diyoruz. Bunun karşılığında büyük risk alıyoruz.Belki müşteri sürekli yüksek devirlerde aracı zorluyor dip gazda 1 saat boyunca yol alıyor.Bilemiyoruz ki ? Yarın öbür gün servise gelipte aracı sert kullandım 4000 devirden aşağı inmedim.Soğuk motorla dip gaz gezdim demiyor.Ama aracım bozuldu turbo kesti,çekişim düştü diyor.Sorunumu halledin diyor.

    Bizde kaliteli marka olduğumundan dolayı diyoruz ki araçlarımız 100.000 km 3 yıl içinde fabrikasyon hatalardan ötürü sorun verirse tüm mesuliyet bizim. eee aracını hor kullananlar var.Onları garanti dışında nasıl tutacağız? 7/24 takip mi ettireceğiz aracı nasıl kullanıyor diye? yoksa kendi ağzıyla birşeyleri söylemesini mi bekliycez araç 4000 devirde giderken bir düşük vitese attım 6000 deviri gördü diye? vs vs..

    Volvo'nun belirli bir kaliteyi,sorunsuzluğu simgeliyorsa bunun için şart koyduğu 10.000 kmlik bakım periyotlarını çok görmemeliyiz. Ve inanın bana araçlarımızın uzun vadeli sağlığı için dizellerde 10.000 km bence şart. 100.000 km'deki 10.000 kmde düzenli servis bakımları yapılmış s40 1.6d ile yine 100.000 km'deki 15.000 kmde bir düzenli servis bakımları yapılmış focus 1.6tdci araçların dyno testi yapılırsa az çok demek istediklerim ortaya çıkar.

    Ve şunuda idda ederim ki peugeot 1.6 hdi 110 beygir motorlu servis bakımlı (15.000 km periyotlu) araçla, yine servis bakımlı(10.000km periyotlu)Volvo 1.6 d araçların uzun vadede(minimum 150.000 km) kompresyon basınçları farklı çıkacaktır. Peugeot büyük ihtimalle 100.000 km civarı turbo mili kesmiş olacağından yeni turbo takılmış olacaktır. Peugeot'un eksantrik milinde,krank mili yakatlarında,biyel kolundaki aşıntı,Volvodan daha fazla olacaktır.

    Motor yağının bozulmasına birçok sebep vardır.Başlıca sebepler yakıtın karışması,metal partiküllerin yoğunluğu,havayla temas,ani ısınma soğuma vs vs..

    Motorların karakteristik yapısı gereği her araçta 25.000 km dayanır demek çok yanlış birşey. Aşıntının çok olduğu bir motorda iyi filtrasyon sağlansa dahi yağ erken bozulacaktır.Ve işin başka bir yöne daha var.Metal partiküllerini içinde barındıran motor yağı motora git gide daha fazla zarar vermektedir.İçindeki metal tozları zımpara etkisi ile aşındırıcı olmaktadır.



    Bmw 30.000 kmde bir yağ değişim aralığını uygun görmüş. Demek ki motorundaki aşıntı miktarına,sekmanlardan kaçan yakıt miktarına vs vs.. güveniyor.

    Bizim araçlarımızın 1.6d motorlarının karakteristiği gereği Avrupada 15.000 km bakım aralığı uygun görülmüş belirli kaliteyi sağlamak için. Ve çevre şartlarına göre bu aralık 10.000 km ye çekilebilir denilmiş. Volvo Türkiye'de benim garantimden faydalanmak istiyorsan 10.000 km demiş.Ülkemde düşük kaliteli akaryakıt kullanılıyor,yollarım kirli toz içinde,trafikte hep dur kalk var motor zorlanıyor,çalışma şartları gereği 10.000 km de bir bakıma gel diyor.Kendisini sağlama alıyor aslında.
    Onun kendisini sağlama alması,bizim araçlarımızda daha uzun ömürlü olacaktır demek.

    İşin maddi yönüne gelirsek; bende karşıyım polen filtresinin uçuk fiyatına,bende karşıyım mazot filtresinin pahalılığına.Samsun yetkili servisinin zamanında 450 Tl ye bakım yaparken,Antalya servisinin 650 TL ye bakım yapmasına bende karşıyım.
    Bu forumda da bu konuyu sert dille eleştirdim. Çareyi mazot filtesini,motor yağını,hava filtresini,yağ filtresini ve polen filtresini dışardan kaliteli ürünleri tedarik ederek serviste değiştirmekte buldum. Aracıma 1 yıl yol yardım hizmeti verdiler,yıkadılar,aracıma güncel yazılım yüklediler,parçalarımı değiştirdiler işçiliğini yaptılar, yazılım yükleme parası kadar bir ücret alıp(140 TL) yolladılar.

    İşin buraya kadar olan kısmı güzel.

    Servisteki çalışanların yapmaması gereken hareketleri oldu.İftira attılar.Olmayan şeyleri oldu gibi gösterdiler,olan şeyleri olmadı gibi gösterdiler.Laf cambazlığı yaptılar.

    Kısaca mekanik bir ses için servis fişinde sorun yok deniliyor,ikinci servis fişinde onarıldı deniliyor fakat düzeltilen birşey yok.Şikayet üstüne kullanıcı hatası dediler,servis fişlerini inceleyin dediğimde şimdi yine sorun yok diyorlar :) Şu ara sınavlarım var,akabinde hakkımı aramaya devam edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU -- 4 Ocak 2013; 3:49:10 >




  • Bu yazmış olduğunuz yazı konusunda sonuna kadar haklısınız. Bakım yapmanın sınırı yok sonuçta 2.000 km de yağ değiştirsek motor daha da uzun ömürlü olur. Ama mesele tam olarak bu değil.

    Volvo premium model olarak lanse edilip Mercedes , Bmw , Audi gibi markalar ile rekabete girmeye çalışan bir marka.

    Benim şahsi görüşüm marka premium ama Türkiyede bie Mercedes , Bmw , Audi ile rekabet edebilmesi için daha çok yol alması gerekir. ( Servis ve müşteri memnuyetleri açısından )

    Bir kıyaslama yapmak istiyorum veriler biraz kabaca alınmıştır.

    Bmw 3.20d
    Volvo S60 1.6d

    100.000 km kullanım maliyetleri.

    Volvo : Toplamda 10 kez bakıma girecektir. Ortalama her bakımda 750tl harcadığımızı düşünelim. 7500tl

    Bir kullanım maliyeti çıkıyor tahmini karşıma ve çok kullandığım için aracı ve araç dizel 3 yılda bu km yi yaptım.

    Bmw ile de 3 kez girdiğimi düşünün ortalam 1500 tl alalım toplamda 4500 tl bakım masrafım olacaktır.

    Eğer 1.6 dizel motorla rakiplerinizin 2.000 cc motorlarının kullanım maliyetleri olarak önüne geçerseniz eleştiri kaçınılmaz olacaktır.


    Ancak şunu kesinlikle anlarım. Bu şartlarda bakım fiyatlarınız çok daha makul fiyatlardadır. O zaman tüketiciyi de düşündüğünü çok rahat söyleyebilirdim.




  • syn dost a sonuna kadar katılıyorum.

    syn winniesertan sizede katıldığım bir çok husus var
    ancak atladığınız hususlarda var aynı motor psa grubunda bu yıldan itibaren 20 bin km yağ değişim aralığı ara değişim yok volvodaki gibi

    avrupada ise bazı standartlardan dolayı bu değişim 30 bin km öyle sizin bahsettiğiniz gibi onlar 15 volvo 10 bin değil.
    üstelik volvoda kullanılan filtreler farklı diyorsunuz bu artı yönde bakım aralığını uzatır eksi yönde değil.

    90 yıllarda doğanımın yağ değişimi 7500 km de olurdu o yıllardaki dizel araçlarda 5000 km de değişirdi

    23 yıl geçmiş aradan bu yağ ve motor teknolojileri hiç gelişmemiş anlaşılan

    oysa gelişen yağ ve motor teknlojilerini burda sayfalarca anlatsam azdır çok kısaca tam sentetik uzun ömürlü yağlar çıktı motorlar tamamen enjeksiyonlu oldu.

    servisler bakım aralıklarını en zor şartlara göre belirler o yüzden 15-20 binde çağrılan araç en zor şartlar düşünülerek belirlenmiştir. bren balatasını servis 60 binde değişirken benim aracımda 110 binde değiştirdim neden bitmemişti çünkü servis en kötü şartlara göre bunu 60 bin yazmıştır.(şehir içi sürekli fren vs)

    tüketiciyi düşünen volvo syn dost un dediği gibi ara değişim koyar ve bunu nerdeyse maliyetine veya çok az karla yapar.

    bunu düşünen marka olur mu? diyebilirsiniz.


    sıkı durun TOYOTA ilk 1000 km de aracını servise ücretsiz çağırıyor ve ilk bin km de ki motor yağını ücretsiz değişiyor. genel kontrol yapıyor yeni motor çapak vs olabilir diye.

    saygılar




  • Herkese merhabalar 2 gun once ilk 10000 km bakimini grup volvo Ankara da yaptirdim(549tl). Fakat aracimin akusunde problem oldugunu sarj edilmesi gerektigini soledeler cok ilgimi cekti 8 aylik bi aracin akusu bu duruma gelirmi? Ben degistirilsin dedim ama sarj tutmazsa degistirebileceklerini soylediler. İkinci bir durum aracim dynamic paket deri dosemeli eger volvonun orjinal deri bakim kitiylee bakim yapmazsam deride olusan sorunlardan dolayi sorumlu olmayacaklarini iddaa etti sn servis danismani
    Aku durumu ve deri doseme hakkindaki dusunceleriniz nelerdir?
    Saygilar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sn. esbbeytepe,
    Lütfen öncelikle arabanızın motorunu belirtin. Buraya bakım fiyatlarını yazan arkadaşlarım nedense bunu ihmal ediyorlar.
    Akü sanırım size şimdiye kadar bir sorun yaratmamış ama zayıf olduğunu servis tespit etmiş. Eğer akü şarj tutarsa, aküdeki problemin iş emrine yazıldığına emin olun(zaten yazacaklardır). Daha sonra da eğer akü bir zayıflık gösterirse kesinlikle değişimini talep edin. Eğer içiniz rahat etmiyorsa başka bir servise gidip değişim de talep edebilirsiniz.

    Deri konusunda servis tamamen haklıdır. Deri, bakım gerektiren bir malzemedir. Nasıl ki motorun garantisi, düzenli yetkili servis bakımı yaptırmış olmanıza bağlı ise, aracınızın deri garantisi de gerekli bakımını yapmış olmanıza bağlıdır. Bu sadece Volvo'da değil, diğer markalarda da böyledir. Ancak Volvo'daki fark, Volvo derisinin yeterli dayanıma sahip olmaması yüzünden deri bakımına muhtaç olmasıdır. Öte yandan diğer bir markanın derisi daha kaliteli ve 2 yıl boyunca bakım yaptırmamaya dayanıklı olabilir. Bu yüzden de o markanın servisleri müşterilerini uyarmayı gerekli görmeyebilir. Ancak inanın servis sizi uyararak size iyilik yapıyor.

    Servisin uyarısı olmadan dahi, Volvo derisine düzenli bakım yapılması kanaatine kendim vardım. Volvo'nuzun derisinin uzun ömürlü ve sıyrılma-yırtılmalardan muaf olmasını istiyorsanız, düzenli deri bakımı yapmak ya da yaptırmak zorundasınız. En az 4 komple deri bakımına yetebilen orijinal Volvo deri bakım kitinin fiyatı 90TL'dir. Eğer kendiniz yapmak istemezseniz de, aynı kit ile servisin yaptığı deri bakımının işçilik ücreti yine 90TL dir. Volvo derisinin bakımıyla ilgili gerekli tüm bilgi ise şu konuda:
    http://forum.donanimhaber.com/m_61664487/mpage_1/key_/tm.htm
    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 9 Şubat 2013; 22:09:42 >




  • Sn Kurzweil yorumunuz icin tesekkurler. Aracim 1.6 d2 motor. is emrinde yaziyor kontrol ettim. Benim merak ettiğim bir baska markanin deri ile ilgili urununu kullandigimizda sorun olursa servisin takilacagi tutum??

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sn. esbbeytepe,
    Önemli olan derinin bakımlı olmasıdır, bakımın ne ile yapıldığı değil. Servis size "orijinal ürünü kullanmalısınız" diyecektir elbet, ama bunu zorunlu kılamaz. Zaten hangi ürünü kullanmış olduğunuzu bilemez de. Yalnız Volvo derisine, orijinal bakım ürünü dışında bir ürün uygulamamanızı tavsiye ederim. Çünkü dışarıdan alacağınız bir ürün, sözde tüm deri türlerine uygun iken, Volvo'nun bakım ürünü, Volvo derisi için özel olarak geliştirilmiştir. Ayrıca hassas ve organik Volvo derisine, kendi bakım ürününden farklı bir ürünü ben sürmezdim. Linkini verdiğim bakım konusuna bir göz atın derim.
  • Arkadaşlar bugün 40000 bakımı için randevu aldım s60 2011 t4 bakım fiyatı 877 lira olduğu söylendi. Yağ ve filtre değişimi için çok değilmi? 650 gibi bi rakam bekliodum açıkçası;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi filtiarn -- 25 Şubat 2013; 17:15:41 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yapacak bir şey yok üstadım birkaç servisi arayıp fiyat almaktan başka.

    garanti dışı olsaydı aracınız, size derdim: " alın bosch marka filtreleri tepe tepe kullanın, volvo filtreleri aratmaz" diyeceğim ama garantili aracınız.

    kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    Arkadaşlar bugün 40000 bakımı için randevu aldım s60 2011 t4 bakım fiyatı 877 lira olduğu söylendi. Yağ ve filtre değişimi için çok değilmi? 650 gibi bi rakam bekliodum açıkçası;)

    Servislerle pazarlık yapmaktan kaçmayın.Standart fiyat tarifesi,fiyatları merkez belirliyor vs.. gibi lafların tamamı hayal ürünü(3 ay öncesine kadar öyleydi şu anda da öyle olduğunu tahmin ediyorum).

    Garantiden çıkmasın diye onlara muhtaç olduğunuzu bildikleri için böyle fiyatlar çıkartıyorlar. Kendi bölgenizde olmasa bile diğer servisleri arayın fiyatları alınız.Sonuçları burdan paylaşırsanız sevinirim.
  • güya az yaktığı için dizel aldık çok binelim diye ama 10 bin bakımından ötürü km yapmaya korkar olduk fiyatlar yüzünden .garantisi bitsin bekliyorum ben açıkcası sonra hemen özel servise gidicem.kimler yapıyor özel servisini volvoların, mesela ford özel servislerimi kime gideceğiz arkadaşlar....özellikle de konya da temiz iş yapan güvenilir bilen var mı yada giden?
  • ford özel servisleri 2005 sonrası araçlara bakıyor, problem yok yani.

    özel komplike yapılar var. (Özel ford hastanesi) gibi mesala.

    konya gibi bir ilde bulmanızda son derece kolaydır diye düşünüyorum.

    Adanada olduğum için bilemiyorum.

    saygılar.
  • 
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.