Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (42. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.873
Cevap
33
Favori
277.779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Mevcut bakım politikalarımız çerçevesinde bugün için size sunacağımız çözüm yok. İleriki aşamalarda yeni motorlarımız ile birlikte değişimler olursa haberdar olursunuz zaten.

    Gördüğünüz gibi doğrudan sormak daha kolaymış, doğrudan cevap alabiliyorsunuz. Cevap sizin istediğiniz cevap olmayabilir tabi ki ancak şu an için verilebilecek tek cevabımız bu. Toplam bakım maliyetlerine de bir bakın derim, toplamda farklı olmadığımızı göreceksiniz. Aracın fiyat avantajını da üzerine eklediğinzde yine alınası bir marka olduğumuzu göreceksiniz. Resmin tek bir noktasına bakımnca , resmin tamamının güzelliğini farkedemeybiliriz bazan. Yakından bakınca en usta fırça darbeleri bile insanın gözüne hoş gelmeyebilir. Bence 1-2 adım geri çekilip resmin güzelliğinin farkına varalım.



    konuyu uzatmak istemiyorum

    tabiki doğrudan sormak kolay ben tüm detaylarıyla irdeledim hepsi bu.

    fiyat avantajı marka algısına göre değişir. aynı segmentteki araçlar farklı markalarda farklı fiyattır. aynı motor hacmine sahip olsa bile.

    bugün bmw 3.20d için yetkili servisten bakım fiyatı aldım ilk bakım 30 000 KM de fiyat: 600 TL


    TOPLAM BAKIM MALİYETLERİNE BAKIN demiştiniz ben anlayamadım toplamda nasıl uygun olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 27 Kasım 2012; 20:10:03 >




  • fsnn,

    Bilsem ki sıfır 3 serisinin gelecek 10 yılda bana çıkaracağı masraf sıfır S60'dan az olacak Volvo sever olmama rağmen bazı nedenlerden ötürü doğruca gidip BMW alırım. Ancak BMW forumlarındaki üstelik BMW fanatiklerinden edindiğim izlenim durumun böyle olmayacağı yönünde. Detay vermeyeceğim zira amacım bu konuyu tartışmak değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 28 Kasım 2012; 5:08:46 >
  • Bilemiyorum olabilir.bilmediğim konularda yorum yapmam. İncelemek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu dizellerdeki 10binde bir bakım meselesinin tekrar tekrar tartışıldığını görmekteyim. Tartışmanın doğru minvalde ilerlemediğini de.

    Bakın Dostlarım,
    (hemen hemen)Aynı motorun başka markalarda 15-20binde bir bakıma girmesi, Volvo'nun bizleri kazıkladığı anlamına gelmediği gibi, bakım fiyatlarının da aynı olması zorunluluğunu getirmez. Çünkü Volvo, bakımlarda müşterilerinden alacağı ücreti aşağı yukarı belirlemiştir ve bu ücreti öyle ya da böyle alacaktır. Yani Volvo, dizellerini bugün 20binde bir bakıma çağırsa alacağı ücret, yine eski 10bin+10bin bakımları toplamı kadar olacak.

    O yüzden buna kazıklanma denmez, ya da kazıklanma olarak gören arkadaşlar varsa, o vakit her daim kazıklanacaklarını ve de Volvo'nun sözde foyasını ortaya çıkarma gayretlerinin kendilerini üzmekten başka işe yaramadığını fark etmelidirler. Bu bağlamda,
    - Aynı PSA motoru başka markada 20binde bakıma giriyor, bizde neden 10binde!!
    - Aynı PSA motorunun bakımları çok düşük fiyatlara yapılıyor, biz neden kazıklanıyoruz!!
    - Aynı hava filtresi, yağ, polen filtresi vs. onlarda 50TL iken bizde neden 200TL!!
    gibi söylemlerin dayanak noktaları sağlam değildir. Çünkü Volvo, bu söylemlerin her birine uygun bir kulp bulup, usulüne göre çürütmesini bilir.

    Mesela,
    - "biz 10 binde çağırıyoruz, çünkü biz Volvo standartları gereği, motorun ömrü için bunu uygun gördük."
    - "bakım fiyatlarının daha pahalı olması normal, çünkü bizim hizmet kalitemiz ve garanti şartlarımız daha üstün."
    - "Aynı hava filtresi, yağ, polen filtresi değil, çünkü biz kendi parçalarımızı kullanıyoruz."
    gibi. Bu açıklamaların ne derece doğru-haklı olduğunun peşine neden düşmememiz gerektiğini yukarıda anlatabildiğime inanıyorum. Ama bu açıklamalar özetle "Volvo farkı" ana fikrine tekabül ederler.




  • Sanmayın ki 10binde bir bakıma itirazım yoktur. İtirazım vardır, lakin farklı hassasiyetleri gözeterek. 10binde bir bakımdaki sebeplerinde Volvo haklı bile olsa, bence bu bakım aralığı Premium sınıfa yakışmıyor. Gerçekçi olmak gerekirse, 10binkm kadar kısa bir sürede servise uğrama zorunluluğu, benim açımdan rahatsız edici ve konforumu eksilten bir unsurdur. Volvo, bakım aralığını bu sınıfa yakışan şekilde uzatsın ve yine alması gereken ücreti alsın.

    Şu andaki bakım aralığının motora fazladan katacağı ömür, benim sık sık servise uğrama mecburiyetimin eksilttiği konforumdan daha önemli değil. Motor mu benim için, yoksa ben mi motor için çalışıyorum? Ayrıca bunun sonu yok. 5binde bir bakım yapılır ise de, motorun daha bile uzun ömürlü olacağını söyleyebiliriz. O yüzden bu motora ve premium müşterisinin hassasiyetlerine uygun mantıklı bir bakım aralığı olmalı. Bu da bence azami 15binde bir olmalıdır.

    Ayrıca bu kısa bakım aralığının müşteriye getirdiği yük bir kenara, servis çalışanlarına da büyük bir yük bindiriyor. Servislerin sadece bakımlar değil, bakımlar harici de arıza vs. gibi işçilik ve insan emeği gerektiren hizmetler verdiği düşünülürse, servis çalışanlarının rahatlamalarının müşteriye çok daha kaliteli hizmet olarak geri döneceğini öngörebiliriz. Servislerin iş yükü bugün %25 azalsa inanıyorum ki, ustaların ve müşteri temsilcilerinin sırtından kalkan yük sayesinde servislerin problem çözme yetenekleri ve müşteri memnuniyetleri azımsanmayacak derecede artar.

    Sn. fsnn gibi düşünen arkadaşlarımdan ricam, meseleye bir de bu yönden bakmalarıdır. Ayrıca buraya yazılan her "Volvo bizi kazıklıyor" ana fikirli mesajın, sahibi bunu amaçlamasa dahi, Volvo sahiplerinin zekalarına hakaret niteliği taşıdığını hissediyorum. Bu mesele artık sayısız kere tartışıldığı için Volvo sahipleri her şeyin farkındalar. Artık 50. kere, "kazıklandığınızın farkında mısınız ey Volvo sahipleri" söylemi yanlış anlaşılmalardan başka bir şeye sebep olmuyor. Konunun üzüm yeme eksenine girmesini umuyorum.
    Saygılar.




  • syn kurzweill;

    özellikle 2.sayfadaki yorumunuza daha çok katılıyorum.

    bende fsnn gibi düşünüyorum ama.....

    sizinde değindiğiniz gibi kendi işimi kendim görüyorum bu ne demek:

    v40 gelmedi, görmedim ve bilmiyorum. diyelimki bana göre değil. asla ve asla 2011 ve 2012 yani garanti kapsamında s40 veya s60 almam. servise uğramak istemiyorum. nedeni ise yukarıda bahsedilen durumlar. yani fsnn arkadaşımızın bahsettiği konulara olan tepkimem.

    e ne yapalım o zaman, biz bağcıyı dövmeyelimde ne yapalım. o zaman üzüm yiğelim ve kendimizi üzmeden. çözüm yolu nedir?

    bence: 2010 s60 alırsın binersin, (kendime diyorum) bütün kronik sorunlarından arındırılmış ve son derecede değerli.

    yeni nesil (2011 ve 2012) s60 ların durumları (bazı sorunları) henüz giderilememiş veya çözümlenememiş.

    şimdi bu kanıya şurdan vardım. Ben ilk defa volvo kullanıyorum ve 2010 ocak ayından bu yana 2004 s40 classic benzinli ve lpg.li.

    2004 aracın diğerlerinden farkını yani 2003 ve öncesini gayet iyi anlıyorum. hatta 1995-2000 ve 2001-2004 bunların ne demek olduğunu çok iyi anlıyorum. sonuçta şu kanıya varıyorum. iyiki 2004 s40 classic almışım diyorum.

    yeni s60 başlığını hemen hemen her gün okurum. sizinde bu araçtan var ve son servis macerasını ise okudum. Ben 2010 s60 alacağım. tabiki v40 aracı kendisene beni bağlamaz ve aşık etmez ise. 2010 s60 nedeni ise: garanti kapsamı dışında ve istediğim parçayı istediğim fiyata aracıma uygulama şansını yakalayacağım. Yok servise gittim, şu kadar ödedim, bu böyle oldu vs. sorunları ile uğraşmayacağım. Genel prensipler doğrultusunda tabiki.

    ne demek istediğimi anlatabildiğimi umuyorum. amacım üzüm yemek.))) bu benim tercihim olurdu. sonuçta olumsuzluklarda olsa benim tercihim der ve sonuca razı olurum.

    sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylv77 -- 29 Kasım 2012; 20:52:24 >




  • Syn kurzweil kimseni zekasına birşey dediğimiz yok. Yakında alıcam araç volvo olursa bende 3yıl aynı duruma düşeceğim ben konuştuklatımın arkadındayım. Eğer premium markaysa(bu bile bazı formlarda tartışılıyor) sizinde bahsettiğiniz gibi hiç ama hiç yakışmıyor. Ben daha çok syn ylv77 gibi ikinci sayfadaki yorumunuza katılıyorum. Ve şu sıralar 13 yıldır sahibi olduğumuz aracla istemeden vedalaşmak ve başka markaya geçme düşüncelerim ağır basıyor.bunu istemesemde benim şimdiyedek yaşadığım şehirlerden sadece birinde yetkili servis vardı ve 10 bin km gerçekten çok ama çok kısa. Bugün brğenmediğimiz megan dizellerin bile bakım aralığı 20 bin. Aynı konuları yazmak istemiyorum
    ayrıca bahsettiğiniz gibi yine aynı paryı alsa bakımı diğer premium markalar gibi uzatsa 30 bin km de 650x 3 =1950 tl alacağı için bu büyük tepkilere neden olack ve satışları düşecektir bence buryı atlamışınız. Bunun adına siz kazıklanma demeyebilirsiniz buna ne derseniz deyin aynı durumda bende olacağım kimseye birşey dediğimiz yok her seferinde dile getiriliyor çünkü buna bir tedbir alınmıyor siz dahil bu duruma hetkesin tepkisi var tepkimizi gösterelim gerekirse protesto edelim bi şekilde çok sevdiğimiz markadan çeşitli sebeplerden soğumayalım. Araçla ilgili sıkıntımız yok sıkıntı servis politikası. Bugün dışardaki sağır sultan bile servis politikasından rahasız bir kaç sayfa önce bir arkadasımızda bunu dile getirdi. Aracımı beğenenlerin direk sorusu şu oluyor hep servis biraz sıkıntılıymış öyle mi? Bu söylemlrden ders çıkarmak lazım,tedbir almak almalarını sağlamak lazım. Bu markanın en büyük fanatiklerinden biri olarak ben bile bazı şeylerden soğuduysam dışardan bu markaya bakan insanlar ne düşünür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 30 Kasım 2012; 8:45:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Gerçekçi olmak gerekirse, 10binkm kadar kısa bir sürede servise uğrama zorunluluğu, benim açımdan rahatsız edici ve konforumu eksilten bir unsurdur. Volvo, bakım aralığını bu sınıfa yakışan şekilde uzatsın ve yine alması gereken ücreti alsın.

    Şu andaki bakım aralığının motora fazladan katacağı ömür, benim sık sık servise uğrama mecburiyetimin eksilttiği konforumdan daha önemli değil. Motor mu benim için, yoksa ben mi motor için çalışıyorum?

    Artık 50. kere, "kazıklandığınızın farkında mısınız ey Volvo sahipleri" söylemi yanlış anlaşılmalardan başka bir şeye sebep olmuyor.

    Cümlelerinizden bazılarını özellikle seçerek altına imzamı atıyorum (Diğer cümlelerinizi onaylamıyor değilim, bunlar olayı net bir şekilde özetliyor)




  • selamlar konunun çok dışında olucak ama forumun asıl amacı bu ondan soruyorum :)) Aracım 2001 s40 1.8 ov yakın zamanda şanzıman yagını değiştiricem fiyat olarak ortalama ne kadardır yakın zamanda değiştiren varmı ? Gencler volvo bülent ustaya gidiyorum yine en uygun ordadır diye düşünüyorum bide ikitellide bi ov sanzıman ustası varmış cok insan meth etti arada kaldım siz ne diyosunuz volvo sanzımanı farklıdır belki her usta bilmeyebilir diye düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre ERCAN -- 5 Aralık 2012; 15:36:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre ERCAN

    selamlar konunun çok dışında olucak ama forumun asıl amacı bu ondan soruyorum :)) Aracım 2001 s40 1.8 ov yakın zamanda şanzıman yagını değiştiricem fiyat olarak ortalama ne kadardır yakın zamanda değiştiren varmı ? Gencler volvo bülent ustaya gidiyorum yine en uygun ordadır diye düşünüyorum bide ikitellide bi ov sanzıman ustası varmış cok insan meth etti arada kaldım siz ne diyosunuz volvo sanzımanı farklıdır belki her usta bilmeyebilir diye düşünüyorum

    Aslında konunun dışında değil tam içinde bir soru olmuş...:)

    İki sene önce gençler serviste s60'ın şanzıman yağını hafızam beni yanıltmıyorsa 160 tl yağ+50 tl yeni yazılım yükleme+işçilik olarak değiştirtmiştim.

    Eğer volvo yağ konursa yağ fiyatı iki katı oluyordu.

    Senin araçta belki yazılım yüklemeye de gerek yoktur. Yağ miktarı da az olabilir. Bu durumda yaklaşık 200 tl civarı birşey tutar diyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yıl 2012 Renault dci motoru 20.000 km de bir bakıma çağırıyor.Böyle bir ortamda gidip volvo alıp 10.000 de bir bakıma girmek ve 2 kat fiyat ödemek bana hiç mantıklı gelmiyor.
    15.000 de bir bu fiyatlar olsaydı kimse itiraz etmezdi bence. Ancak dizel araç alan kişi zaten yüksek km yapıyor yılda 30-40 bin arası km yapsa 4 defa bakıma girecek 3-4 bin tl örneğin bir fluance de 1.000 tl ye 40.000 geçebilirsiniz. Volvo evet Premium ancak bu kadar da fark olmamalı.

    2 . el de çok değer kaybedecek bu araçlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost2003

    Yıl 2012 Renault dci motoru 20.000 km de bir bakıma çağırıyor.Böyle bir ortamda gidip volvo alıp 10.000 de bir bakıma girmek ve 2 kat fiyat ödemek bana hiç mantıklı gelmiyor.
    15.000 de bir bu fiyatlar olsaydı kimse itiraz etmezdi bence. Ancak dizel araç alan kişi zaten yüksek km yapıyor yılda 30-40 bin arası km yapsa 4 defa bakıma girecek 3-4 bin tl örneğin bir fluance de 1.000 tl ye 40.000 geçebilirsiniz. Volvo evet Premium ancak bu kadar da fark olmamalı.

    2 . el de çok değer kaybedecek bu araçlar.


    Fluence dediğiniz araç euroncap ten 4 yıldız alabilen bir araç. Kore malı samsung sm3 ile birebir aynı..Latitude diye sattıkları modelde samsung sm5 :) Bu araçlarla lütfen Volvoyu kıyaslamayınız.

    Fluence'deki 1.5 dci 105 beygirlik motora sahip Nissan qashqai 1.5 dci aracım var.Renault'ta bu motorlu araçların bakımı 15.000kmde bir iken Nissanda aynı motorlu araçlar 10.000 Kmde bir bakıma giriyor. Emin olun 15.000de girse ömrü daha kısa olacaktı.

    hesheit ve Kurzweil arkadaşlar birşeyler yazdılar önceki yorumlarda.Onlarıda okumanızı tavsiye ederim.

    2.elde değer kaybedecek diyorsunuz fakat yeni s60 lar sahibinden.com sitesinde gayet hızlı bir biçimde yüksek rakamlara satılıyor. Çünkü 80-90 bin liraya yüksek modelli,mtvsi düşük,ekonomik tüketimli,kaliteli ve sağlam bir araç alınmak istendiğinde s60 ön plana çıkıyor. Piyasada da oldukça sık görmeye başladım s60 modelini.

    Emin olun kullanıcılarında hoşuna gitmiyor pahalı bakım yaptırmak.Fakat aracın komforlu koltuklarına oturunca verdiği güven hissi aklınızda soru işareti bırakmıyor..
    Fluence gibi ufak bir kazada dağılmıyor ;)




  • bugün 20.000 km bakımını yaptırdım ve tablo şu şekilde
    temel servis 107,10 tl
    hava filtresi yolcu 11,90 tl
    yakıt filtresi değiştirme 35,70 tl
    yağ filte 40 tl
    polen filtre 61,11 tl
    akü durum kontrolü 11,90 tl
    yakıt filtresi 100 tl
    ? filtre 62,50 tl
    klima ferformans testi 23,80 tl
    castrol 0w30 128 tl
    sarf malzeme 11,60 tl
    karter tapa 10,70 tl
    tapa pulu 6,50 tl

    toplam indirimle birlikte 678tl
  • v40 ın kule takozları ne kadardır....daha da önemlisi onları takıp çıkarmak basit bir işlem midir yoksa uzun ve karmaşık mı...cevaplarsanız minnertar olurum..teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422
    bugün 20.000 km bakımını yaptırdım ve tablo şu şekilde
    temel servis 107,10 tl
    hava filtresi yolcu 11,90 tl
    yakıt filtresi değiştirme 35,70 tl
    yağ filte 40 tl
    polen filtre 61,11 tl
    akü durum kontrolü 11,90 tl
    yakıt filtresi 100 tl
    ? filtre 62,50 tl
    klima ferformans testi 23,80 tl
    castrol 0w30 128 tl
    sarf malzeme 11,60 tl
    karter tapa 10,70 tl
    tapa pulu 6,50 tl

    toplam indirimle birlikte 678tl
    Sn. samil422,
    Aracınızı, ve hangi serviste bakım yaptırdığınızı da belirtebilir misiniz?
  • Bugün 10.000 km bakımına götürdüm s40 marka aracımı,
    417 tl tutar çıktı,
    bana göre bu tutarın 116 tl si şişirme
    2 gün önce antifirizli cam suyu ekledim
    bugün 250ml cam suyu 2.40 tl yazmışlar sonra
    klima performans testi 18 tl
    akü durum kontrolu 18 tl
    temel servis 36 tl
    servis 2.0 yazılım güncelleme 27 tl
    yakıt filtresi değiştirme 27 tl
    sarf malzeme ücreti 15 tl


    By sarf malzeme ücreti ve temel servis ücretleri ne oluyor acaba?
  • Temel servis işçiliği yağ ve yağ filtresi değişim ve aracin motor bölgesinin genel kontrol işçiliği.

    Servie 2.0 yazılım guncelleme, aku durum kontrolu ve klima performans testi icin yazilan toplam miktar kadar faturada size indirim uygulanmis olmali, zira bu iscilikler ucretsiz. Faturayi tekrar kontrol ederseniz bu indirimin uygulandigini goreceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konya otokoç
  • 2009 s 40 ım var 700 tl ile başlayan servis maceramda iki yıl içinde 200 tl ye düşürdüm...
    ikinci el alıp ilk bakımı 30000 de yetkili servise götürdüm. uzun yoldan gelmiştim ve araba çamur içindeydi. tam 1 gün sürdü bakım ( baya ciddi bakım yapıyolar heralde dedim) ertesi gün aynı çamurlu arabamı 3 tane filtre değişmiş. 4 litre yağ değişmiş şekilde geri verdiler. üstelik bana sormadan yada haber vermeden shell helix kullanmışlar. orjinali castrol değil yani. küfür ederek ayrıldım ve bir dahada yetkili servise girmedim. 2 kez özel volvo servisine girdim. fiyat 400 e düştü. biraz araştırdım ne yapıyolar diye hep aynı!!! 3 tane filtre 4 lt yağ . şu an bakımlarımı özel bir citroen servisine yaptırıoyrum orjinal parçalar ve motor yağı ile işçilik dahil 200 TL !!! hayretler içerisindeyim 2 sene oldu arabamı alalı şu an 60000 de ve enflasyona ters yaşamayı öğretti volvo servisleri bana....

    aynı citroen servisinde ön ve arka fren balatalarımı ( orjinal TRW ile ) değiştirdim 2 ay önce 250 TL, yetkili serivisin veridği fiyat biri750 diğeri 550 tl....tek kelimeyle günahtır diyorum...

    Türkiye de volvonun az satılmasında en büyük neden ilgisizlik ve volvo TR nin ukala saçma politikaları... yeni gelecek v40 ı 1 senedir takip ediyorum gelsin değiştiricem arabamı diye aptal değillerse 1.6 dizel otomatik şanzıman ve 2 lt motorlar gelir, gelirse de bmw 1 in de mercedes A nın da önüne dişli bi rakip çıkar dedim ama beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı. daha da bişey beklemiyorum volvo için. ok. güzel tasarım, kesinlikle çok sağlam ve güvenli ama kimse motoru PSA dan şanzımanı ford dan alan bi araca, yada s60 1.6D ye daha bu sene otomatik şanzımanı koyan bi markaya premium demesin... almanlardan örnek almaları gereken çok şey var daha... volkswagen bile daha premium bence...

    birşey daha eklemek istiyorum sıfır km araçlarda bakımı istediğiniz yere yaptırabilirsiniz. bakım yaptırdığınız herhangi bir servisten "bu araca şu km de bakım yapıldı" diye faturanızı alırsanız- ki artık her servis bunu veriyor- garantiyi bozmaz....




  • Özel serviste gaz kelebeği temizliğine 50 TL verdim Ankara'da.
  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.