Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.872
Cevap
32
Favori
277.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GaMu

    2005 s40, sağ arka tekerin fren kaliperinin lastiği yıprandığından içeri giren toz toprak sebebiyle fren kilitlemiş ve balatayı bitirmiş, balataları değiştirinceye kadar (olduğum yerde bırakın servisi tamirci bile yoktu neredeyse) disk de çizilmiş. kaliperi değiştirmeden buna birçözüm varmı, bir plastik parçanın maliyeti;
    balatalar: 250
    diskler : 450
    kaliper : 750
    toplam : 1400-1500 tl gibi bir fiyat

    benzer bir sorunu ben yaşıyorum,kaliperin içinde ufak bir contanın yıpranmasına bağlı olduğu söylendi,contayı alıp tüm sanayiyi gezmeme rağmen yüzlerce ürün içinden uygun olanı bulamayaınca komple fren merkezini değiştirdik,buna rağmen sorun çözülmedi.Fren balatalarını kontrol ettiğimizde yirmibin km daha gider dendi,yanlız benim sorunum uzun yoldan sonra sol arka jantın çok ısınmasıydı,tamircim bu sorunun merkezde ki contanın özelliğini yitirip toz ve su almasına bağlı olduğunu söylemişti,neticede fren kaliperi dahil komple fren merkezine 400 tl+50 tl işçilik verdim,sorunun devam ettiğini söylediğimde bu seferde balataları değiştirelim dendi,beklemedeyim..aracım lacetti 4 ileri otomatik vites.




  • Sn. ylv77,
    Sn. Albenko'nun gittiği yetkili servis İstanbul Arkas değil, Bursa Arkas.

    Ben yetkili servisler savunucusu değilim. Sadece bana göre doğru olan şeyleri söyledim. Bunun dışında yetkili servisleri zaten eleştiriyorum. Hepimiz meseleye farklı farklı açılardan bakıyoruz. Farklı fikirlerimizin kaynağı budur. Faydalı tartışmalarımızın da. Syglr.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talatcaner

    quote:

    Orijinalden alıntı: GaMu

    2005 s40, sağ arka tekerin fren kaliperinin lastiği yıprandığından içeri giren toz toprak sebebiyle fren kilitlemiş ve balatayı bitirmiş, balataları değiştirinceye kadar (olduğum yerde bırakın servisi tamirci bile yoktu neredeyse) disk de çizilmiş. kaliperi değiştirmeden buna birçözüm varmı, bir plastik parçanın maliyeti;
    balatalar: 250
    diskler : 450
    kaliper : 750
    toplam : 1400-1500 tl gibi bir fiyat

    benzer bir sorunu ben yaşıyorum,kaliperin içinde ufak bir contanın yıpranmasına bağlı olduğu söylendi,contayı alıp tüm sanayiyi gezmeme rağmen yüzlerce ürün içinden uygun olanı bulamayaınca komple fren merkezini değiştirdik,buna rağmen sorun çözülmedi.Fren balatalarını kontrol ettiğimizde yirmibin km daha gider dendi,yanlız benim sorunum uzun yoldan sonra sol arka jantın çok ısınmasıydı,tamircim bu sorunun merkezde ki contanın özelliğini yitirip toz ve su almasına bağlı olduğunu söylemişti,neticede fren kaliperi dahil komple fren merkezine 400 tl+50 tl işçilik verdim,sorunun devam ettiğini söylediğimde bu seferde balataları değiştirelim dendi,beklemedeyim..aracım lacetti 4 ileri otomatik vites.


    arkadaşım yararlı olacağına inandığım bir link aşağıda


    http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=39965

    servisten veya dışarıda yedek parça satan kişilerden lacetti aracınızın frer kaliper tamir takım setini almanız işi çözecektir. aslında parçasıda ucuz ve basit bir konu. tamir takım setini değiştirdiğinizde sorununuzun çözüleceğine inanıyorum. bu seti yetkili serviste bulamasanız dahi dış piyasada çok rahat bulacağınıza inanıyorum. saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylv77 -- 23 Temmuz 2012; 23:54:44 >




  • teşekkür ederim,dediğiniz gibi kaliper tamir takım setini aldım,ben fren merkezi olarak biliyordum ismini,hatta set olarak aldığımda daha ucuza gelmişti,neticede değişim sonrası jant yine çok ısınıyor,diğer jantlardan bariz olarak daha fazla ısınıyor hatta elinizi janta bir dakikalığına koyamazsınız,o derece.Bundan iki sene önce yine aynı durumda fren balatalarını değiştirmiştik yetkili serviste,oradaki görevli arkadaş aracı aldığım kişinin balataları bitik olarak kullandığını ve bu durumun sistemde yer yaptığını söylemişti,en son arabayı götürdüğüm tamirci de fren merkezinin içinde yer alan silindir şeklinde ki parçanın torna işlemine maruz kaldığını söyledi,yani iki usta da farklı tespitlerde bulunup farklı yöntemler denediler,şu anda aracı kullanıyorum,uzun yol yaptığımda mesela bir saatlik yol diyelim,jantlar ısnıyor ama sol arka jant hepsinden fazla ısınmakta,bu bir soruna yol açarmı bilmiyorum,frenlerden yana sıkıntım yok,aracın gidişinde veya yakıt tüketiminde de bir fark göremedim.




  • jantların ısınması mevzuunu ben disklerin veya kampananın ısınması şekliyle yorumluyorum.

    bildiğim kadarıylada fazla sıkı montajdan olabilir. onu ustanıza ayartlattırmanız lazım bence. ben arka disk ve balataları değiştirdiğimde ustama sordum herhangi bir ayar gerekiyormu diye, oda bunlar otomatiktir kendiliğinden ayar yapar demişti. ayara gerek yok demişti. (s40 aracım için)

    valla tam olarak şu an inanın nedenini bende anlayabilmiş değilim. yani tamir takım set halinde değiştirildikten sonra yapmaması lazım mantıken ama.

    anladığım kadarıylada caliper lerin arızalı olduğu veya disklerin veya kampananır birbirine sürttüğü şekliyle, yoksa ısınmaz bu sistem kolay kolay. kesinlikle araç hareket halindeyken sürtünme sözkonusu.

    tavsiyem ustanızı değiştirmeniz olacak. çünkü tamir sonrası hala aynı ısınma söz konusu ise usta anlamıyor demektir.
  • evet, bende sizin gibi düşündüğümden ustanın yanına uğramıyorum artık ,herkes herşeyi bilecek diye bir kural yok,tekrar ısındığını söylediğimde ''bir de balataları değiştirelim'' demesiyle gönül bağımı kopardım kendisiyle.Müsait bir zamanda yetkili servise gidip çözüm arayacağım,bu arada hava yastığı ikaz lambası da yanıyor devamlı,ön koltukla ilgiliymiş,onu da göstermiş olurum,ilginiz için teşekkür ederim
  • ilgi ve alakanıza teşekkürler
    aynı şekilde forumu bırakmadğınız için de sevindim
    mesaj da lacetti aracınız diye yazmışsınız, ben bunu "lacetti" caliper tamir kiti "volvo s40"a uyar diye anlasam yanlış olmaz di mi?
  • sayın ylv77! pardon :(
    ben cevabınızı üzerime alınmışım, aslında ben de 4 gözle öyle bir cevap ya da çözüm bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NevNiyaz

    antalya otokoç hakkında birkaç mesaj üstüste yazılıp çizilmiş .. benim de mecbur kalcam da oraya girmek zorunda kalcam diye ödüm patlıyor .. c30 1.6d aracımla bir işim düşmüştü kendilerine sundukları çözümü duyunca arkama bakmadan koşarak uzaklaştım ..

    ustalarının bilgi düzeyleri mi ya da uğraşmak istemediklerinden mi nedir çözemedim, bir daha hayatta önlerinden geçmem onların aman aman mazallah.

    Anlattıklarım harfiyen doğru.Bende mecbur kalmadıkça gitmiyorum. İş ustalarda bitiyor demek yanlış olur.Çünkü kontrol mekanizması sağlam olmalı.Ustanın yanlışını gören yönetici anında postalamalı ustayı. Ama bizim parçayı takmayan usta,mazotunu koymayan usta 7 senedir hala orda... Zaten 93 güne teslim edemediler aracımızı. Aman uzak durun!! Tabi ustanında günahı boynuna.Kim bilir o parçayı ödemedi kasko diyip emiri ordaki bir yönetici veya sigortacı falan vermiştir takılmayacak diye bilemiyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GaMu

    2005 s40, sağ arka tekerin fren kaliperinin lastiği yıprandığından içeri giren toz toprak sebebiyle fren kilitlemiş ve balatayı bitirmiş, balataları değiştirinceye kadar (olduğum yerde bırakın servisi tamirci bile yoktu neredeyse) disk de çizilmiş. kaliperi değiştirmeden buna birçözüm varmı, bir plastik parçanın maliyeti;
    balatalar: 250
    diskler : 450
    kaliper : 750
    toplam : 1400-1500 tl gibi bir fiyat

    Disk çok çizilmemişse,çok yamulmamışsa torna ile kurtulabilir.Yetkili servislerde bile torna yapıyorlar disklere araç üstünde...

    Kaliperi söküp dağıtacak bir usta lazım size.belkide bir iki o-ring ve biraz ustalıkla işinizi halledebilirsiniz.Balatalara çözüm yok malesef değişeceksiniz. Volvo Znt yedek parçacısına danışın balata işini. 2 arka balataya 250 fazla epeyce...

    Hazır işe girişmişken 4 diskin tornasını yaptırıp kaliperleri güzelce temizletmenizi öneririm.Ve kesinlikle yeni hidrolik yağı koydurtun.Zamanla özelliği bozuluyor hidroliğin.Tüm sistemdeki hidroliği boşaltıp yerine yeni hidrolik koyun.Tabi bu yağ koyma işlemini en sonunda tü işlemler tamamlandıktan sonra yaptırın derim.Frenleriniz ilk günkü performasına ulaşacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    ylv77,
    Yazdıklarınız gayet açık ve net. Okuyor ve anlıyoruz. Tümü ihtiyaç olduğunda kullanıcının ne yapacağımıza dair bilgiler içeriyor. Ama Sabri bey'in de "evet haklısın" demesini beklemek gereksiz. Fiyatları siz özel servisler ile, O muadil markaların yetkili servisleri ile karşılaştırıyor. Bizler tüketici, O firma yetkilisi. Herşey normal.

    Sabri bey,
    Sizi de okuyor ve anlıyoruz. Servis ihtiyacı olan kullanıcılar, hesaplarını yaparak tercihte bulunacaklardır. Yetkili servis elbette hepimiz için bir garantidir. Çünkü onu sorunu çözmeye zorlayabiliriz. Bununla birlikte, belki yazmak bile gereksiz, sanırım siz de Türkiye'de özel Volvo servisleri olmasa idi, Volvo otomobil ve doğal olarak da yedek parça satışlarının yarıdan fazla düşeceğini biliyorsunuzdur.

    Sn. Hesheit,

    ben hiçbir surette Özel Servislere asla gitmeyin demedim, demem de. Özel Servislerin bu pazardaki yeri ve önemi tartışılmaz. Benim tek itirazım Yetkili Servis maliyetleri ile özel servis maliyetlerini kıyaslamadan Yetkili ve Özel Servis ücretlerinin kıyaslanmasıdır. Yetkili Servislerin aldığı ücretlerin hepsinin arkasında bir Standart ve bir dayanak var iken özel servisler diledikleri ücretleri talep edebilirler. Her iki servisi kullanmanın avantaj ve dezavantajları var. Tüketiciler bu avantaj ve dezavantajları değerlendirerek kendilerince en uygun kararı verebilirler.

    Yetkili servis kullananların, Özel Servise gidenleri eleştirmeleri yersiz olduğu gibi, Özel Servise gidenlerin Yetkili Servis kullananları enayi ve yolunacak kaz sınıfına koymaları o kadar yersiz ve gereksizdir. Benim itirazlarım bu yorumlara, yoksa Türkiye'deki birçok Özel Servis benim bir zamanlar teknisyenim, ustam ve yakın arkadaşımdı. Çoğu ile halen görüşür konuşuruz. Onların emeğine, ekmek parasına hiçbir surette halel getirlmesine asla müsade etmem. Bu pastadan herkes kendine düşen payı hakkınca alacaktır ve almalıdır.

    Bu arada Yetkili Servislerden Özel Servislere yapılan yedekparça satış tutarı, toplan satışın %50'si değil. Gerçekleşen rakam kuruşuna kadar bende mevcut , buradan yazmam mümkün değil, ama tahminlerinizin oldukça altında olduğunu söyleyebilirim :).

    Sevgiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    ylv77,
    Yazdıklarınız gayet açık ve net. Okuyor ve anlıyoruz. Tümü ihtiyaç olduğunda kullanıcının ne yapacağımıza dair bilgiler içeriyor. Ama Sabri bey'in de "evet haklısın" demesini beklemek gereksiz. Fiyatları siz özel servisler ile, O muadil markaların yetkili servisleri ile karşılaştırıyor. Bizler tüketici, O firma yetkilisi. Herşey normal.

    Sabri bey,
    Sizi de okuyor ve anlıyoruz. Servis ihtiyacı olan kullanıcılar, hesaplarını yaparak tercihte bulunacaklardır. Yetkili servis elbette hepimiz için bir garantidir. Çünkü onu sorunu çözmeye zorlayabiliriz. Bununla birlikte, belki yazmak bile gereksiz, sanırım siz de Türkiye'de özel Volvo servisleri olmasa idi, Volvo otomobil ve doğal olarak da yedek parça satışlarının yarıdan fazla düşeceğini biliyorsunuzdur.

    Sn. Hesheit,

    ben hiçbir surette Özel Servislere asla gitmeyin demedim, demem de. Özel Servislerin bu pazardaki yeri ve önemi tartışılmaz. Benim tek itirazım Yetkili Servis maliyetleri ile özel servis maliyetlerini kıyaslamadan Yetkili ve Özel Servis ücretlerinin kıyaslanmasıdır. Yetkili Servislerin aldığı ücretlerin hepsinin arkasında bir Standart ve bir dayanak var iken özel servisler diledikleri ücretleri talep edebilirler. Her iki servisi kullanmanın avantaj ve dezavantajları var. Tüketiciler bu avantaj ve dezavantajları değerlendirerek kendilerince en uygun kararı verebilirler.

    Yetkili servis kullananların, Özel Servise gidenleri eleştirmeleri yersiz olduğu gibi, Özel Servise gidenlerin Yetkili Servis kullananları enayi ve yolunacak kaz sınıfına koymaları o kadar yersiz ve gereksizdir. Benim itirazlarım bu yorumlara, yoksa Türkiye'deki birçok Özel Servis benim bir zamanlar teknisyenim, ustam ve yakın arkadaşımdı. Çoğu ile halen görüşür konuşuruz. Onların emeğine, ekmek parasına hiçbir surette halel getirlmesine asla müsade etmem. Bu pastadan herkes kendine düşen payı hakkınca alacaktır ve almalıdır.

    Bu arada Yetkili Servislerden Özel Servislere yapılan yedekparça satış tutarı, toplan satışın %50'si değil. Gerçekleşen rakam kuruşuna kadar bende mevcut , buradan yazmam mümkün değil, ama tahminlerinizin oldukça altında olduğunu söyleyebilirim :).

    Sevgiler

    Sabri bey maliyetler ile ilgili haklısınız gerekli alan çalışan sayısı vs yetkili servislerde oldukça yüksek ancak günlük 50 araç girişi olan yetkiliye karşı 3 5 araçlık özel servisler karşı karşıya gelmemeli.
    Yetkili servis ile özel serviste bir şeyi karşılaştırırım sadece işçilik ücretleri bunun dışında sizde iyi biliyorsunuz Volvo zaten sabit rakamlar kullanan bir firma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GaMu

    2005 s40, sağ arka tekerin fren kaliperinin lastiği yıprandığından içeri giren toz toprak sebebiyle fren kilitlemiş ve balatayı bitirmiş, balataları değiştirinceye kadar (olduğum yerde bırakın servisi tamirci bile yoktu neredeyse) disk de çizilmiş. kaliperi değiştirmeden buna birçözüm varmı, bir plastik parçanın maliyeti;
    balatalar: 250
    diskler : 450
    kaliper : 750
    toplam : 1400-1500 tl gibi bir fiyat

    kaliper tamir takım kiti (bir türlü conto takımı gibi düşünün) bulup değiştirmenizde yarar var.

    volvo yetkili servislerinde yoksa parça özel servislere bakın bulunabilinir bir parça.

    belirttiğiniz parça fiyatlarıda ayrıca yüksek.

    tamir takım kitini bulamazsanız buradan yazın görüşelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    kaliper tamir takım kiti (bir türlü conto takımı gibi düşünün) bulup değiştirmenizde yarar var.

    volvo yetkili servislerinde yoksa parça özel servislere bakın bulunabilinir bir parça.

    belirttiğiniz parça fiyatlarıda ayrıca yüksek.

    tamir takım kitini bulamazsanız buradan yazın görüşelim.



    Merhabalar ylv77;

    Bu conta kitini GaMu arkadaş nerelerde bulabilir sizce ?

    Birde balatalar için http://www.otostart.com/index.php?option=com_otostart&task=arac&sid=FX1W6TZBH5&likethis=kategori&filtre=76 linkindeki fiyatlar sizce makul mu? Arka balatalar için trw marka 45 TL,valeo markaya 67 TL istiyorlar. Arkadaş hangisini tercih etmeli sizce ?

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    kaliper tamir takım kiti (bir türlü conto takımı gibi düşünün) bulup değiştirmenizde yarar var.

    volvo yetkili servislerinde yoksa parça özel servislere bakın bulunabilinir bir parça.

    belirttiğiniz parça fiyatlarıda ayrıca yüksek.

    tamir takım kitini bulamazsanız buradan yazın görüşelim.



    Merhabalar ylv77;

    Bu conta kitini GaMu arkadaş nerelerde bulabilir sizce ?

    Birde balatalar için http://www.otostart.com/index.php?option=com_otostart&task=arac&sid=FX1W6TZBH5&likethis=kategori&filtre=76 linkindeki fiyatlar sizce makul mu? Arka balatalar için trw marka 45 TL,valeo markaya 67 TL istiyorlar. Arkadaş hangisini tercih etmeli sizce ?

    Saygılar...

    tam emin olmamakla beraber volvo servislerinde bulabilir (ford ile bir çok parçası aynı olduğu için fordada bakabilir) bulamaz ise ankarada yiğit volvo gibi, dünya group gibi, roteks volvo gibi araması lazım, birde bilya merkezi var ankarada oran isimli şahsa bir sorsun bulunur, bulunamayacak bir parça değil çünkü.

    balatalara gelince, arkalar için kesinlikle TRW yeterli (mitsibushi orjinal parça olarak kullanır)

    önlere gelince, bosch olabilir valeo olabilir TRW olabilir, ama araca epey bir binecekse ATE kesinlikle öneririm. Ate ürünlerini otosupermarket.com sitesinden temin edemez ise ankarada dünya groupta var, ulaş isimli şahsa ulaşırsa yardımcı olur. yinede bulamaz ise ATE türkiye ithalatçı firmasının yetkilisinin telefonu var bende, buradan yazsın ben pm den mesaj atarım telefonunu.

    gamu arkadaşımız hangi ilde ikamet ediyor?

    tam olarak benim şu şu parçalara ihtiyacım var desin fiyat ve marka olarak kendisine çıkarayım ben. saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    kaliper tamir takım kiti (bir türlü conto takımı gibi düşünün) bulup değiştirmenizde yarar var.

    volvo yetkili servislerinde yoksa parça özel servislere bakın bulunabilinir bir parça.

    belirttiğiniz parça fiyatlarıda ayrıca yüksek.

    tamir takım kitini bulamazsanız buradan yazın görüşelim.



    Merhabalar ylv77;

    Bu conta kitini GaMu arkadaş nerelerde bulabilir sizce ?

    Birde balatalar için http://www.otostart.com/index.php?option=com_otostart&task=arac&sid=FX1W6TZBH5&likethis=kategori&filtre=76 linkindeki fiyatlar sizce makul mu? Arka balatalar için trw marka 45 TL,valeo markaya 67 TL istiyorlar. Arkadaş hangisini tercih etmeli sizce ?

    Saygılar...

    tam emin olmamakla beraber volvo servislerinde bulabilir (ford ile bir çok parçası aynı olduğu için fordada bakabilir) bulamaz ise ankarada yiğit volvo gibi, dünya group gibi, roteks volvo gibi araması lazım, birde bilya merkezi var ankarada oran isimli şahsa bir sorsun bulunur, bulunamayacak bir parça değil çünkü.

    balatalara gelince, arkalar için kesinlikle TRW yeterli (mitsibushi orjinal parça olarak kullanır)

    önlere gelince, bosch olabilir valeo olabilir TRW olabilir, ama araca epey bir binecekse ATE kesinlikle öneririm. Ate ürünlerini otosupermarket.com sitesinden temin edemez ise ankarada dünya groupta var, ulaş isimli şahsa ulaşırsa yardımcı olur. yinede bulamaz ise ATE türkiye ithalatçı firmasının yetkilisinin telefonu var bende, buradan yazsın ben pm den mesaj atarım telefonunu.

    gamu arkadaşımız hangi ilde ikamet ediyor?

    tam olarak benim şu şu parçalara ihtiyacım var desin fiyat ve marka olarak kendisine çıkarayım ben. saygılar

    Alıntıları Göster
    quote:


    tam emin olmamakla beraber volvo servislerinde bulabilir (ford ile bir çok parçası aynı olduğu için fordada bakabilir) bulamaz ise ankarada yiğit volvo gibi, dünya group gibi, roteks volvo gibi araması lazım, birde bilya merkezi var ankarada oran isimli şahsa bir sorsun bulunur, bulunamayacak bir parça değil çünkü.

    balatalara gelince, arkalar için kesinlikle TRW yeterli (mitsibushi orjinal parça olarak kullanır)

    önlere gelince, bosch olabilir valeo olabilir TRW olabilir, ama araca epey bir binecekse ATE kesinlikle öneririm. Ate ürünlerini otosupermarket.com sitesinden temin edemez ise ankarada dünya groupta var, ulaş isimli şahsa ulaşırsa yardımcı olur. yinede bulamaz ise ATE türkiye ithalatçı firmasının yetkilisinin telefonu var bende, buradan yazsın ben pm den mesaj atarım telefonunu.

    gamu arkadaşımız hangi ilde ikamet ediyor?

    tam olarak benim şu şu parçalara ihtiyacım var desin fiyat ve marka olarak kendisine çıkarayım ben. saygılar

    Hangi ilde yaşadığını bende bilmiyorum.Biraz canı sıkkın aracıyla ilgili.Elektrik arızasıda var fren arızasıda.Çıkardıkları rakamlar banada yüksek geldi. Sizzde bilgili olduğunuz için size danışıyim dedim...Kendisi yorumları görüp geri dönüş yapacaktır.




  • ya nasıl sıkılmasın, aracı ile ilgili yetkili servise gitmiş ve yapılmış, sonra tekrar aynı arıza vs.

    gerçekten can sıkıcı bir durum. ama yapacak bir şey yok.

    kendisine sabır diliyorum, anladığımız kadarıylada pek araştırma gibi durumlarıda yok.

    ben şahsen arkadaşımıza seve seve yardımcı olurum. neden olmayalım.

    şu yetkili servisteki elektrik mevzuunu bir çözsün, diğer konular basit, telefonum ücretsiz istediğim yeri arayabiliyorum. onun adına arar sorar ve piyasada en uygun parçayı bulur ve kendisini yönlendiririz.

    canını sıkmasın, her şeyin bir çözüm yolu vardır. saygılar.
  • ya kardeş o rakamlara yani allah zor durumda bırakmasın tabiki.

    rakamlar gerçekten çok yüksek nerden almış bilmiyorum ama.

    hele şu servis işinden sonra bakarız....
  • Daha önce premium bir marka aracım olmadı.

    Okuduğum kadarıyla yetkili servis fiyatları hesaplı değilmiş. :)

    Gayet bilgilendirici bir konu olmuş.
  • Eskiden yapabiliyordum ama artık nedense beceremiyorum, sizlerin mesajlarını alıntılayamıyorum.

    O yüzden: Sabri beyin bana yazdığı mesajında katılmadığım bir nokta yok. Kendisinin konuya böyle yaklaşmasına da sevindim. %50 rakamını şu yüzden yazdım: bir gün parça almak için EVO'ya gitmiştim. Parça satıştaki kişinin yanında otururken o kadar çok sanayi ustası gelip parça aldı ki, servis içine bir veriyorsa dışarıya on veriyordu. Bu akıştan başım döndü. Diğer yetkili servisler böyle olmayabilir tabii. Ama EVO'da gördüğüm manzara bu idi.
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.