Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (32. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.872
Cevap
32
Favori
277.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    ADM sıvısının nereden tamamlandığını bilen varmı arkadaşlar?
    Araç S40 dizel

    Lifte kaldırmanız şart.Arka traversin üstünde kalıyor.Orda iki tane hortum var.Birisi dolum hortumu birisi taşım hortumu.Taşım hortumundan sıvı gelene kadar dolduruyorsunuz.Sonra vida yazılımından seviye sıfırlama yapıyorsunuz.. 60.000 kmde bir dolum öneriliyor.Ama hangi modellerde var tam net olarak bilmiyorum.2008-2009-2010arın tamamında var diye biliyorum. d2 lerde adm sıvısı yok.otomatik rejenerasyon yapıyor. Püskürtme miktarını arttırıyor ve çalışma sıcaklığı yükseliyor.Doğal olarak çıkan gazların sıcaklıklarıda... Dpf sistemine mazot yollayarak dpfin sıcaklığıyla beraber yanma gerçekleştiyor ve egzosta beyaz dumanlar çıkmaya başlıyor.partiküller yanıyor.cart curt :)

    Adm katkılı araçlarda ise her mazot dolduruşumuzda katılan mazotu algılıyor ve mazot deposunun altında kalan depodan adm sıvısını pompa ile mazot deposuna yolluyor.O miktarı adm beyni tespit ediyor.Adm beyni arka koltuğun altında kalıyor.Yani mazotumuza araç otomatik adm sıvısı karıştırıyor ve aracımız onunla çalışıyor :)
    Partiküllerde sürekli yanıyor diye biliyorum...

    Dolum ücretini,kaç litre sıvı aldığını,sıvıyı nerden tedarik ettiğinizi yazarsanız hatta dolumunu fotoğraflandırıp burdan yayınlarsanız memnun olurum.

    Saygılar...

    Çok açıklayıcı olmuş (cart curt kısmına rağmen ) Ben de çalışma prensibini böyle duymuştum. Hatta sistemin, partikülleri yakamaması halinde, bakım sırasında VİDA durumu teknisyene ispiyonluyor ve yakma işlemini teknisyen (yine VİDA aracılığıyla) aracın motorunu bir süre 3000 d/d üzerinde çalıştırarak gerçekleştiriyor. Ancak sıvının bitme süresi konusunda bir bilgim yok (dolayısıyla nasıl tedarikleneceği ile de)...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Buradaki kullanıcı yorumlarının servisler hakkındaki görüşlerinin yeni araç satın alacaklar üzerinde baskı oluşturacağı kesin. Maalesef çok fazla yorum yazmamayı tercih ediyorum, yazılanları takip ediyorum. Keza XC60 aracımızı ben değil biladerim %95 kullanıyor. Aracın sessizliği, konforu ve kalitesine denilebilecek hiçbir şey yok. Ancak servisler hakkında bir tane, lütfen bir tane olumlu, "gittim şu sorunumu şöyle çözdüler, helal olsun" diyen bir yorum okuyalım. Bu yorumu vw'de, mercedes'te, peugeot'da falan görebiliyorum, ama volvo'da hep olumsuz. Tabi sabri beyin çabalarını da takdir ediyorum, görülüyor, bu tabloyu değiştirmek için bir çaba var. Ama elindeki sistem maalesef görüntü bu ki, içler acısı. Bursa servisine gidiyoruz, bu servis hakkında bir tane olumlu yorum okumadım, Antalya servisi ise görülen içler acısı.

    Arkadaşlardan ricam, gerçekten memnuniyet yaşanılan servis varsa, bunları dile getirelim. Dile getirelim ki bu konuda da gelişmeler, takdirler kendini göstersin. Sabri Bey nasılsa takipte, en azindan müşteri tarafından takdir edilen servisler de firmadan bir artı yakalar, bu da biz müşterilerin aldığı servis kalitesinde artış ortaya koyar.

    Gelelim servis fiyatları konusuna... Şu gerçek üzerinde durmak gerek. Ya 100.000 altında araç satmayacaksın, müşteri servise geldiğinde fiyat konusundaki ufak nüansları umursamasın, ya da araca göre anlayışından taviz vereceksin ki bu daha tehlikeli, kendi müşterilerini kategorize etmiş olacaksın. Bu durumda Volvo kendi yerini hala belirleyememiş ve benimseyememiş. Premium olunacaksa, 50-60.000'e araç satmayacaksın. Bana mercedes'in, BMW'nin 60.000'lık aracı varmı bir gösterin? S40, C segmenti olduğu kabul edilmeyen, D segmentine giriş aracı olarak kabul edilen bir araç, satış fiyatı 50.000'lerden başlıyor. Şimdi bu araç sahibinin kabullenebileceği bir servis fiyat politikası vardır, siz bu müşteriye "biz de böyle, bu kafede fiyatlar böyle" deme hakkına sahip değilsiniz, keza aracı bu fiyat anlayışından satmamışsınız. Ama öbür yönden de bir premium olma çabası var. O zaman da bu fiyatta ki araçları Türkiye pazarına getirmeyeceksiniz. 1.6 dizel otomatik S60'lar piyasa da ciddi satış rakamları görmeye başladı, yarın aynı sorun bu müşteri portföyünde görülmeye başlanacak. Çünkü müşteri BMW, Mercedes'ten çalınmıyor, Passat-Mondeo-508-İnsignia müşterilerinden kayıyor. Servisteki yüksek parça fiyatları yarın Volvo'yu bu durumda satışlarını durdurma noktasına getirir. O zaman premium marka olma anlayışından bir vazgeçme var, bunu servis fiyatlarına, parça fiyatlarına da yansıtmak zorundasın. Mesela bir arka far kaç para S60'da, öğrenebilme şansımız var mı? Yani Passat'la, 508'le aynı fiyata, hatta daha ucuza S60 satıp, sonra farını iki katı fiyata satamazsın, bu doğru bir pazarlama stratejisi olmayıp ahlaklı bir durum da değil. Hangi konumdan satıyorsan, o koşullara uygun servis fiyatlandırması yapmak zorundasın.

    Uzun oldu ama, ihşallah demek istediklerimi anlatabilmişimdir...

    Sayın mühendisim :)

    Dedikleriniz konusunda haklısınız.Ama Bmw'nin 1 serisi 60.000 TL den satılıyor :D :D

    Şaka bir yana insanın bu zamanda aldığı 50 bin-60 bin TL lik araçlarda (508,Focus vs vs.. ) araçlarda bakımlar 15.000-20.000 km lik periyotlarda yapılıyor.Maliyetleride 350-450 TL arasında.İnsanlar aynı motora sahip Volvoyu alınca neden 10.000 de bakım yaptırıp 600 TL ödüyeyim ki diye düşünüyorlar.Fakat Sabri Bey ile görüşmemde detayları güzelce anlattı. Örnek veriyorum 20.000 km lik periyotlarda yağı değişen Peugeotun motoru 200.000 de bitiyorsa 10.000 De yağı değişen Volvo'nun motoru 300.000-350.000 kmde bitiyor.Volvoda ilerleyen kmlerde mazot ile yağ karışmıyor.Sekmanlarki aşınma daha geç oluyor.Zaten Volvo kimseyide zorlamıyor geleceksin servise 10.000 de bakım yaptıracaksın 600 TL vereceksin diye. Yan sanayi hava filtresinden tutun,sileceğine,polen filtresine kadar birçok parçası mevcut piyasada.İşçilik sanayide,özel servislerde daha ucuz. 1,3 fiat multijet motorunun bakımları fiyatına s40 1,6 dizel bakımları yapılabiliyor yan sanayi malzeme ve ucuz yağ kullanıldığında.
    O konuda Volvo'ya hak vermek lazım.

    Türkiye genelinde servislerin tümünü gezmedim fakat grup Volvo ve Antalya otokoçu iyi bilirim.Durumlar kötü malesef.Bursa servisi hakkında da herkesin kötü anıları var.Fakat iş çalışanlarda değil baştaki kişilerde bitiyor.Ordaki çalışanı disipline sokacak olanda,gerekirse işten çıkartacak olanda servisteki müdürdür veyahut bayinin müdürüdür.Bir hatasını görürsün göz yumarsın,uyarırsın,ikinci hatasında şutlarsın. Müşteri şikayetçi olunca müşteriye laf sokacağına çalışanına fırça atarsın hesap sorarsın.Ama ne Otokoçta nede Grup Volvoda bunları görmedim.Aynı sorun CarrefourSa'da da var :) :)


    Markanın premium olma çabası var. Zaten s40 üretimden kalktı diye biliyorum.Artık en ucuz Volvo yeni v40 olup 30.000 euro civarlarında satılacak.Buda Mercedes b serisine denk zaten... Piyasada 1,6 dizel otomatik araç pek yok.Sorunsuz şanzımanlı,düşük tüketimli,performanslı,kaliteli ve makul fiyatlı araçların başında s60 1.6 d powershift geliyor bence.Makul dediğimiz fiyatta 85-90 bin :) Ben ne passatta nede Mondeoda Volvo S60'taki tasarımı,iç malzeme kalitesini,izalasyonu yani kaliteyi göremedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Sn. Engin_Civ,

    ....

    Yedekparça fiyatı konusunda daha önce çok yorum yaptığımdan tekrar yapmayacağım.

    Sevgiler

    Sabri bey, siz yapmayın bari Adım engin değil, lütfen imzama bakın

    Yedekparça fiyatları konusunda sizi eleştirmiyorum, keza firma araç satış politikalarını tahmin ediyorum siz belirlemiyorsunuz, sizin durduğunuz yer ile pazarlamanın durduğu yerler farklı basitçesi...

    Kusura bakmayin. Aceleden eng yi engin diye okumusum. Anladigim kadari ile meslekdasmisiz :)

    Tekrar ozur dilerim, sevgiler

    Sorun değil, alıştım bu forumda engin denmesine

    Sn winniesertan , tüm yorumlarınıza katılıyorum, S60 Powershift gerçekten güzel araç, iç kalitesini tartışmaya gerek yok.

    BMW-1 'de 60.000TL gibi fiyatlar olabilir ama araç gerçekten sorunlu, linkten yaşanılanları okuyun yeter, böyle bir aracı BMW nasıl üretmiş, nasıl piyasaya sürmüş hayret gerçekten. Fiyatı ve kaliteyi birlikte düşürmüş BMW ;

    http://forum.donanimhaber.com/m_44233047/mpage_45/key_/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Sn winniesertan , tüm yorumlarınıza katılıyorum, S60 Powershift gerçekten güzel araç, iç kalitesini tartışmaya gerek yok.

    BMW-1 'de 60.000TL gibi fiyatlar olabilir ama araç gerçekten sorunlu, linkten yaşanılanları okuyun yeter, böyle bir aracı BMW nasıl üretmiş, nasıl piyasaya sürmüş hayret gerçekten. Fiyatı ve kaliteyi birlikte düşürmüş BMW ;

    http://forum.donanimhaber.com/m_44233047/mpage_45/key_/tm.htm



    Altımdan iki tane e87 geçti. 2007 116i ve 2008 118i. Arkadaşımda hakiki coupe 123d vardı :) tabi bunlar hep e8x kasası yani eski kasa..Yeni kasayı test etme imkanı buldum. Komşumuzda 116d var tüketiminden çok memnun.İlk gelen partideki araçlarda sorun varmış fakat hepsi çözülebilen sorunlarmış.Birkaç müşteri iade etmek istemişler fakat Borusan Otomotiv 'çözülen sorunlar olduğu için' geri almamış.Forumlardaki kişilerin hepsinden şikayet olsaydı eyvallah.Ama bir iki kişinin yazdığı olumsuz yorumları asla doğru bulmuyorum. Aşk üç harftir BMW ;)

    Bu arada 116 d de şanzımanda boşluk hissi yokmuş bizim s40/v50 1.6 dizellerde olduğu gibi :)




  • İzmir volcardn gayet memnunuz.İns herhangi bie sorun yasamayız .bu arada 10 bin bakımı 400 liraya yapıldı 600-700 liralar nerden çıkıyor anlamıyorum...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    ADM sıvısının nereden tamamlandığını bilen varmı arkadaşlar?
    Araç S40 dizel

    Lifte kaldırmanız şart.Arka traversin üstünde kalıyor.Orda iki tane hortum var.Birisi dolum hortumu birisi taşım hortumu.Taşım hortumundan sıvı gelene kadar dolduruyorsunuz.Sonra vida yazılımından seviye sıfırlama yapıyorsunuz.. 60.000 kmde bir dolum öneriliyor.Ama hangi modellerde var tam net olarak bilmiyorum.2008-2009-2010arın tamamında var diye biliyorum. d2 lerde adm sıvısı yok.otomatik rejenerasyon yapıyor. Püskürtme miktarını arttırıyor ve çalışma sıcaklığı yükseliyor.Doğal olarak çıkan gazların sıcaklıklarıda... Dpf sistemine mazot yollayarak dpfin sıcaklığıyla beraber yanma gerçekleştiyor ve egzosta beyaz dumanlar çıkmaya başlıyor.partiküller yanıyor.cart curt :)

    Adm katkılı araçlarda ise her mazot dolduruşumuzda katılan mazotu algılıyor ve mazot deposunun altında kalan depodan adm sıvısını pompa ile mazot deposuna yolluyor.O miktarı adm beyni tespit ediyor.Adm beyni arka koltuğun altında kalıyor.Yani mazotumuza araç otomatik adm sıvısı karıştırıyor ve aracımız onunla çalışıyor :)
    Partiküllerde sürekli yanıyor diye biliyorum...

    Dolum ücretini,kaç litre sıvı aldığını,sıvıyı nerden tedarik ettiğinizi yazarsanız hatta dolumunu fotoğraflandırıp burdan yayınlarsanız memnun olurum.

    Saygılar...

    Tesekkurler.
    Tam tahmin ettigim yer.yaklasik 2 aydir ufak ufak alti nemleniyordu deponun alti simdi garajda akitmaya baslamis.ama ben terleme yapiyor diye onemsememistim.
    Son yikama için biraktigimda yikamaci arkadasim dedi abi dun aksam silmistik yine akitmis die iyice killandim garaja baktim degisik yerlerde kirmizi kirmizi akmis belli ki bayasir ufak ufak akiyor.
    İki üç hafta once servise gittim bakim yapildi bunun uzerine servisi aradim biyle biyle bir durum var diye siz arabayi kaldirdiniz baktinizmi diye yok abi dikkat etmedik dedi.
    Yine forumda okumustum sanirim 300 tl gibi bir rakam hatiliyorumimsallah cok
    Eksilmemistir.
    Detayli bilgi icn tekrar tesekkuler Sn. winniesertan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birde sivi bitince sistem bizi nasil uyariyor?
    Onsuz kullanirsak ne olur sizce ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imagoodman -- 28 Temmuz 2012; 0:05:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahmet_1989

    İzmir volcardn gayet memnunuz.İns herhangi bie sorun yasamayız .bu arada 10 bin bakımı 400 liraya yapıldı 600-700 liralar nerden çıkıyor anlamıyorum...

    Arayın Antalya Otokoçu sorun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Birde sivi bitince sistem bizi nasil uyariyor?
    Onsuz kullanirsak ne olur sizce ?

    Tam olarak bilmiyorum uyarıyor mu.Fakat sıvı bittikten sonra partikül filtremiz hızla dolup,kullanılmaz hale gelecek ondan eminim :)
    Rengi konusunda tam bir bilgim yok.Ama bir an önce baktırmanız yararınıza olur.Malum bitmişse partikül filtreniz doluyor ve tıkanıyor belirli bir zaman sonra.
    ADM kontrol modülü sol arka koltuğun altındaki halıyı kaldırdığınızda görüeceksiniz.Doldurduktan sonra sıfırlamak için vidaya bağlayıp '' Arıza teşhis sistemi/Araç iletişimi/İleri düzey/ADM/Depo seviye sayacının sıfırlanması '' yapacaksınız.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahmet_1989

    İzmir volcardn gayet memnunuz.İns herhangi bie sorun yasamayız .bu arada 10 bin bakımı 400 liraya yapıldı 600-700 liralar nerden çıkıyor anlamıyorum...

    Arayın Antalya Otokoçu sorun :)

    Enterasan:) ANtalyaada ilave ne yapıyolar merak ettim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahmet_1989

    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahmet_1989

    İzmir volcardn gayet memnunuz.İns herhangi bie sorun yasamayız .bu arada 10 bin bakımı 400 liraya yapıldı 600-700 liralar nerden çıkıyor anlamıyorum...

    Arayın Antalya Otokoçu sorun :)

    Enterasan:) ANtalyaada ilave ne yapıyolar merak ettim...

    Bende bu sorunun cevabını arıyorum :) Cep telefonu ile Antalya Otokoçu ve diğer servisleri arayıp bakım fiyatlarını sorup kaydedip burdan yayınlayacaktım.Avukatım suç olduğunu söyledi karşı tarafın bilgisi olmadan ses ve görüntü kaydının :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahmet_1989

    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahmet_1989

    İzmir volcardn gayet memnunuz.İns herhangi bie sorun yasamayız .bu arada 10 bin bakımı 400 liraya yapıldı 600-700 liralar nerden çıkıyor anlamıyorum...

    Arayın Antalya Otokoçu sorun :)

    Enterasan:) ANtalyaada ilave ne yapıyolar merak ettim...

    Bende bu sorunun cevabını arıyorum :) Cep telefonu ile Antalya Otokoçu ve diğer servisleri arayıp bakım fiyatlarını sorup kaydedip burdan yayınlayacaktım.Avukatım suç olduğunu söyledi karşı tarafın bilgisi olmadan ses ve görüntü kaydının :)

    basınıza dert acmayın.AMa 200-300 liraada az degıl.Bu hesaaba gore 20000 bakımı 1000tl olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahmet_1989

    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahmet_1989

    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahmet_1989

    İzmir volcardn gayet memnunuz.İns herhangi bie sorun yasamayız .bu arada 10 bin bakımı 400 liraya yapıldı 600-700 liralar nerden çıkıyor anlamıyorum...

    Arayın Antalya Otokoçu sorun :)

    Enterasan:) ANtalyaada ilave ne yapıyolar merak ettim...

    Bende bu sorunun cevabını arıyorum :) Cep telefonu ile Antalya Otokoçu ve diğer servisleri arayıp bakım fiyatlarını sorup kaydedip burdan yayınlayacaktım.Avukatım suç olduğunu söyledi karşı tarafın bilgisi olmadan ses ve görüntü kaydının :)

    basınıza dert acmayın.AMa 200-300 liraada az degıl.Bu hesaaba gore 20000 bakımı 1000tl olur.

    Alıntıları Göster
    quote:


    basınıza dert acmayın.AMa 200-300 liraada az degıl.Bu hesaaba gore 20000 bakımı 1000tl olur.

    Benim bildiğim her bakımda aynı parçalar değişiyor.Hava filtresi,yağ filtresi,mazot filtresi,polen filtresi,motor yağı.Tabi balata spreyi,kapı fitilllerine sıktıkları silikonlu yağ,cam suyu gibi şeylerede dahil.Kimi servis mazot filtresi dahil hariç diye ayırıyor fakat Volvo Satış Sonrası Hizmetlerden sorumlu Sabri bey 'her 10.000 de mazot filtresi değişiyor' dedi.Yani 10.000 de mazot filtresi değişmeli.Değişmeyen servisler varsa bildirin ssozen11 nickli Sabri Beye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU -- 28 Temmuz 2012; 9:19:49 >




  • 20000 km bakımı 640 ila 680 tl arasında bir rakam tutuyor.standart bakıma polen filtresi ve onun işçiliği ekleniyor.buda rakamı 400 lu rakamlardan 600 lu rakamlara çıkarıyor.polen filtresinin yeri gaz pedallarının altında olduğu için filtre degisimi için pedallar sokuluyor buda işçiliği hayli yükseliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    20000 km bakımı 640 ila 680 tl arasında bir rakam tutuyor.standart bakıma polen filtresi ve onun işçiliği ekleniyor.buda rakamı 400 lu rakamlardan 600 lu rakamlara çıkarıyor.polen filtresinin yeri gaz pedallarının altında olduğu için filtre degisimi için pedallar sokuluyor buda işçiliği hayli yükseliyor.

    Servis ve garanti kitapciklarımızı dikkatle okursanız sorularınızın cevabını orada bulabilirsiniz. Benzinli ve dizel araçlarımızın bakım aralığı 20.000 km. Buna ilave olarak sadece dizel araclara mahsus her 10.000 km'de yağ, yağ filtresi ve yakıt filtresi değişiminden ibaret olan "Ara Yağ Değişimi" uygulamamız bulunmaktadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:


    basınıza dert acmayın.AMa 200-300 liraada az degıl.Bu hesaaba gore 20000 bakımı 1000tl olur.

    Benim bildiğim her bakımda aynı parçalar değişiyor.Hava filtresi,yağ filtresi,mazot filtresi,polen filtresi,motor yağı.Tabi balata spreyi,kapı fitilllerine sıktıkları silikonlu yağ,cam suyu gibi şeylerede dahil.Kimi servis mazot filtresi dahil hariç diye ayırıyor fakat Volvo Satış Sonrası Hizmetlerden sorumlu Sabri bey 'her 10.000 de mazot filtresi değişiyor' dedi.Yani 10.000 de mazot filtresi değişmeli.Değişmeyen servisler varsa bildirin ssozen11 nickli Sabri Beye.

    Bu dedıklerınız yapıldı faturaya baktım.Bakalım 20bıne gelinec tkrr ıletırım fiyatı yapılanları.




  • POLEN FİLTRESİ DEĞİŞİMİ










    Yeni takılan polen filtresini resimdeki gibi katlayıp takıyoruz.

    Aracımıza uygun kaliteli polen filtresi seçenekleri http://www.otostart.com/index.php?option=com_otostart&task=aksam&sid=1RWIALZPD2&filtre=&d1=&d2=y&d3=&d4=&filtre=&gelen_isim=Polen Filtresi linkinden bakabilrisiniz.İki farklı ürün var.Ebatları farklı farklı.Sitede uzunluk,genişlik ve yükseklik olarak ebatları verilmiş.Aracınızdan çıkan filtreye göre sipariş veriniz.Karbonlu filtre her zaman tercih sebebiniz olsun.




  • Yeni s60 1.6 dizel otomatik aracimi az once servisten aldim 460.00 tl tuttu ilk bakim faturayi aksam burada paylasirim

    Arkadaşlar bakım fiyatı kesinlikle yüksek geldi bana

    Hava polen hariç 460.00 tl ödedim

    hem 10.000 km bir bakım saçmalığı var hemde 460.00 tl

    Birde bu aracın yağı 0-30 mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 8 Ağustos 2012; 22:28:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dostum fsnn geçmiş olsun;

    benim bu başlık adı altında geçmiş sayfalarda yazdığım önemli bir konu vardı. oda şuydu: dünyaca oem koduyla üretim yapan büyük firmaların Türkiye distribütörü olan firmayı tespit edip, distribötürün yetkili anadolu ve istanbul yetkili satıcılarına ulaşıp oradan parçaları temin etmek en mantıklısı idi. benim izlediğim yol bu en azından. bir muhatap bulabiliyorsunuz. hatırlarsanız ankaradaki firmayı triğer seti konusu ile olan konuyu.

    önemli olan firmanın güvenirliliği,

    birde ben önceden telefonla arayıp, parçanın olup olmadığını ve koduna kadar alıp ona göre sipariş veriyorum.

    büyük üretici firmaların yetkili satıcı olup olmadığına bakarak ürün alıyorum.

    neyse olan olmuş, tecrübe herşeyden değerlidir. paylaşımın için ise ayrıca teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Daha önce premium bir marka aracım olmadı.

    Okuduğum kadarıyla yetkili servis fiyatları hesaplı değilmiş. :)

    Gayet bilgilendirici bir konu olmuş.

    Abi hoşgeldin
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.