Şimdi Ara

Volvo 2016'da satis rekoru kirdi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Volvo fena gitmiyor

    2016'da 534K arac satmislar, onceki yila gore %6 yukselis hem de cogu model eski olmasina ragmen.

    En buyuk pazar Cin

    https://www.media.volvocars.com/global/en-gb/media/pressreleases/202294/volvo-cars-2016-sales-hit-new-record

    2017'de yeni XC60 geliyor.

    Kim bilir belki 2020'de 1 milyon olur







  • Ahh ah. Saraya harcanan 3 milyar lirayla Volvoyu alir, hic degilse kendimize yeticek 2-3 model yapardik. Halkin sarayina, halk giremiyor. Volvoya binmek bize cok goruldu, ancak bize binen daha cok olur.

    Hayirli isler Volvo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senged -- 20 Ocak 2017; 21:56:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok iyi hatırlıyorum zamanında üniversitedeki zengin arkadaşım birkaç aylığına şahsi helikopterlerden kiralamıştı. "Helikopter yerine bir araba kiralasaydın" dediğimde "Ne yani fakirler gibi mercedes volvo'ya mı bineyim?" demişti. Bu da böyle bir anım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uçmayıbilmeyenkuş

    çok iyi hatırlıyorum zamanında üniversitedeki zengin arkadaşım birkaç aylığına şahsi helikopterlerden kiralamıştı. "Helikopter yerine bir araba kiralasaydın" dediğimde "Ne yani fakirler gibi mercedes volvo'ya mı bineyim?" demişti. Bu da böyle bir anım

    İyiymiş :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • senged kullanıcısına yanıt
    İtibarın hesabı olmaz
    Koskoca dünya lideriyiz galakside bile lideriz. Marslılar bizi kıskanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aaguler -- 21 Ocak 2017; 1:46:16 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo eskisi kadar saglam mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendi rekorunu kırdı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Her volvo konusunda saray, her saray konusunda volvo konuşuluyor.

    Sanki şuanki volvo 3 milyar dolara mal edilmiş gibi.

    Alan şirket 11 milyar dolar harcadı/harcıyor volvoyu adam etmeye.

    O dilinize pelesenk 3 milyar dolar volvonun posası sadece.

    O lanet sarayı Ankara'da her sabah uyandığımda görünce ben de ifrit oluyorum, mevzu bu değil.

    Otomotiv sektörü acımasız ve sert bir sektör. Katma değeri %5'ten az, çok ciddi sermaye ve devlet desteği ister.

    Maddi bunalım geçirmeyen dünya devi yok gibi, koskoca gm batıyordu 2009da, peugeot keza, vw de sıkıntı yaşadı daha öncelerde. Almanya Fransa Amerika gibi sağlam devletlerin desteği sayesinde ayakta kalabildiler, volvo saab enkaz altında kaldı, opel son anda kurtuldu.

    3 milyara alsaydık volvoyu şimdi volvo biniyorduk gibi bir durum yok, misal sırf egea için var olanın üstüne 1 milyar dolara yakın arge masrafı yapıldı tofaşta. Basitinden bagaj kapağını kesimi için 400bin euro yatırım yapıldı. Kendimize yetecek araç yaparmıydık yapardık lakin bunun için volvoya da gerek yok zaten.

    Velhasılkelam müteahhitçilik oynamayı bırakıp adamakıllı üretmemiz lazım ancak otomotivin bizi kalkındıracak sektör olup olmadığı bana göre hala meçhul. İş yapılacak destek isteyen o kadar çok sektör var ki..




  • Aman gözünüzü seviyim Volvoyla sarayı yan yana kullanıp aracımdan soğutmayın beni..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo alacam binecem üstüne vuracan sahine vuracam egeaya...



    Mercedes audi bmw yirtti onlara vurmam zira masraflarini karsilayamam.

    Düzeltme: Kelime katli...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oyunfly -- 21 Ocak 2017; 5:20:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaguler

    İtibarın hesabı olmaz
    Koskoca dünya lideriyiz galakside bile lideriz. Marslılar bizi kıskanıyor.


    Gün gelecek, baştakiler itibarın yenilir içilir bişey olmadığını anlayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    Her volvo konusunda saray, her saray konusunda volvo konuşuluyor.

    Sanki şuanki volvo 3 milyar dolara mal edilmiş gibi.

    Alan şirket 11 milyar dolar harcadı/harcıyor volvoyu adam etmeye.

    O dilinize pelesenk 3 milyar dolar volvonun posası sadece.

    O lanet sarayı Ankara'da her sabah uyandığımda görünce ben de ifrit oluyorum, mevzu bu değil.

    Otomotiv sektörü acımasız ve sert bir sektör. Katma değeri %5'ten az, çok ciddi sermaye ve devlet desteği ister.

    Maddi bunalım geçirmeyen dünya devi yok gibi, koskoca gm batıyordu 2009da, peugeot keza, vw de sıkıntı yaşadı daha öncelerde. Almanya Fransa Amerika gibi sağlam devletlerin desteği sayesinde ayakta kalabildiler, volvo saab enkaz altında kaldı, opel son anda kurtuldu.

    3 milyara alsaydık volvoyu şimdi volvo biniyorduk gibi bir durum yok, misal sırf egea için var olanın üstüne 1 milyar dolara yakın arge masrafı yapıldı tofaşta. Basitinden bagaj kapağını kesimi için 400bin euro yatırım yapıldı. Kendimize yetecek araç yaparmıydık yapardık lakin bunun için volvoya da gerek yok zaten.

    Velhasılkelam müteahhitçilik oynamayı bırakıp adamakıllı üretmemiz lazım ancak otomotivin bizi kalkındıracak sektör olup olmadığı bana göre hala meçhul. İş yapılacak destek isteyen o kadar çok sektör var ki..



    Hocam olaya doğru yönden ancak eksik bakıyorsun, evet belli bir miktar para harcaman gerekiyor ancak bu para sana fazlasıyla geri dönecek.



    Şimdi burda bir taşla 4 kuş vuracağız;



    1- Devlet büyüklerinin milyonlarca lira verip dışarıdan avro ve dolarla aldıkları döviz yurt içerisinde kalacak.



    2- Bu araçları sadece Türkiye içerisinde satsanız yurt dışından yine dövizle gelen araç sayısında azalma olacağından yine döviz yurt içerisinde kalacak.



    3- Bu araçları yurt içinde üreteceksiniz, zaten ülkede otomotiv parçaları üreten artık belirli bir sektör var ve işlerinide gayet iyi yapıyorlar, bu adamlara ne kadar çok iş verirseniz size vergi olarak geri dönecek.



    4- Diyelim ki fabrikasında toplam 1000 kişi çalışacak bu insanlardan aldığın gelir vergisi v.s yine devlete geri dönecek ayrıcada bu insanların dolaylı yada direkt olarak ekonomiye can verecekler. Ayrıca işsizlik oranlarında düşme olacağıda aşikar. Tabi birde yukarıdaki maddede ki sektörlerde büyüyen iş kolu nedeni ile yeni insanlar işe almak zorunda...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lexus volvo dan daha fazla satıyor. Volvo bence hakkettiği yerde değil. Sahtekar audi den fazla satması lazım.



    Lexus satışları 650bin civarı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    Her volvo konusunda saray, her saray konusunda volvo konuşuluyor.

    Sanki şuanki volvo 3 milyar dolara mal edilmiş gibi.

    Alan şirket 11 milyar dolar harcadı/harcıyor volvoyu adam etmeye.

    O dilinize pelesenk 3 milyar dolar volvonun posası sadece.

    O lanet sarayı Ankara'da her sabah uyandığımda görünce ben de ifrit oluyorum, mevzu bu değil.

    Otomotiv sektörü acımasız ve sert bir sektör. Katma değeri %5'ten az, çok ciddi sermaye ve devlet desteği ister.

    Maddi bunalım geçirmeyen dünya devi yok gibi, koskoca gm batıyordu 2009da, peugeot keza, vw de sıkıntı yaşadı daha öncelerde. Almanya Fransa Amerika gibi sağlam devletlerin desteği sayesinde ayakta kalabildiler, volvo saab enkaz altında kaldı, opel son anda kurtuldu.

    3 milyara alsaydık volvoyu şimdi volvo biniyorduk gibi bir durum yok, misal sırf egea için var olanın üstüne 1 milyar dolara yakın arge masrafı yapıldı tofaşta. Basitinden bagaj kapağını kesimi için 400bin euro yatırım yapıldı. Kendimize yetecek araç yaparmıydık yapardık lakin bunun için volvoya da gerek yok zaten.

    Velhasılkelam müteahhitçilik oynamayı bırakıp adamakıllı üretmemiz lazım ancak otomotivin bizi kalkındıracak sektör olup olmadığı bana göre hala meçhul. İş yapılacak destek isteyen o kadar çok sektör var ki..



    10 milyar dolar para mı? Hele suriyelilere bunun 3 katını harcamışken...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yenilenen s40 ve s 60 kasaları ile dahada arttıracak piyasadaki hacmini
  • v40'ın da yeni kasası çıksa artık
  • LiveForSpeed kullanıcısına yanıt
    Bu ulkede her koye hastane yapacak para harcandi saga sola,



    Devlet destegi duzun yatirim ve gelistirme ile mis gibi yerli araclarimiz olurdu.. amann o oyle olmazdi demek ne kolay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER





    Bu ulkede her koye hastane yapacak para harcandi saga sola,



    Devlet destegi duzun yatirim ve gelistirme ile mis gibi yerli araclarimiz olurdu.. amann o oyle olmazdi demek ne kolay

    Hic sorma hocam tarihi firsat kacti.

    Ne desek bos.

    Ama yapicak bisey yok bu ulkenin zengininde de vizyon yok.

    Koc, Sabanci sanki alicak paralari yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Lexus volvo dan daha fazla satıyor. Volvo bence hakkettiği yerde değil. Sahtekar audi den fazla satması lazım.



    Lexus satışları 650bin civarı.

    Hocam su an Volvo full kapasite zaten.

    Yeni fabrikalar geldikce oraya gelir.

    ABD'de fabrika 2018'de aciliyor, Isvec'te kapasite articak, Cin'de de aciyorlar.

    1 milyona dogru gelir
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    kaçtiki ne kaçtı bir değil 3 değil

    volvo kaçtı , saab kaçtı , jaguar ve land rover kaçtı bir sürü fırsat bu ülkenin ellerinden uçuuup gitti,,

    ben zenginde görmüyorum olayı ,, zengin araba üretip satsada hükümetin belirlediği vergi oranlarıyla satmak zorunda yani yine karını bölüşmek zorunda hükümet desteği olmadan bu ülkede öyle birşey imkansız, hükümette nasılsa ben hazırdan kazanıyorum paramı ,

    birde emek verip üretmeye ne gerek var alan alıyo modunda,,, halkta hükümeti halen destekliyor hükümetin bu tutumda olmasına rağmen

    devlet desteği şartıyla , köprüye nasıl garanti vermeyi biliyorlar,,,, milyar milyar... neyse...

    devlet destegı ıle bu ulkede gercekten araba fabrıkası kurulsa uretılse yerlı vergı oranları halk ıcın ona gore duzenlense bak nede guzel olurdu bu ülke için....

    biz elde yok avuçta yokken devrim gibi bir arabayı üretmiş bir milletiz.. o tarıhte tasarım ozellıklerı mukemmel.. sımdı bu ımkanlarla arabamı uretemeyeceğiz... bazılarına kalsa evet üretemeyiz biz onlarla yarışamayız hede hödöö....

    teeslada zaten 50 yıl önce kuruldu .. şuan dünya markası evet .. neyse kısaca önce halkın sonra hukumetın zıhnıyetı degısmesı gerek hocam oda olmaz artık ...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.