Şimdi Ara

Volkswageni Tercih Etmenizin/ ETMEMENİZİN 3 Nedenini Açıklarmısınız ? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
185
Cevap
2
Favori
5.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW'yi beğeniyorum ancak aşağıdaki nedenlerden dolayı almayı düşünmüyorum;
    1. DSG'den korkuyorum. (Bir süredir takip etmiyorum, belki düzelmiştir. Hatırladığım kadarıyla garanti uzatma kapsamına da girmiyor)
    2. Doğuş'tan korkuyorum
    3. Almaya karar versem düşüneceğim çift şarjlı motorun (1.4 TSI 160 Hp) yağ yakmasından korkuyorum (Belki bu da düzelmiştir)

    Manuel ile devam edecek olsaydım yeniden düşünebilirdim tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet.ede

    Almama nedenim 1
    2012 Volkswagen CC (Puanı:Marginal-Sınırda)

    Almama nedenim 2
    2013 Volkswagen Jetta (Puanı: Marginal - Sınırda)

    Almama nedenim 3
    2013 Volkswagen Passat (Puanı:Acceptable-Kabul Edilebilir)


    Not: Videolar IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) nin Small Overlap Test diye adlandırdığı çarpışma testinden alınmıştır
    2012 Volkswagen CC nin raporu:
    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1674&seriesid=668
    2013 Volkswagen Jetta:
    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1748&seriesid=708
    2013 Volkswagen Passat:
    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1747&seriesid=389



    kaç km hızla denemişler merak ettim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE

    VW'yi beğeniyorum ancak aşağıdaki nedenlerden dolayı almayı düşünmüyorum;
    1. DSG'den korkuyorum. (Bir süredir takip etmiyorum, belki düzelmiştir. Hatırladığım kadarıyla garanti uzatma kapsamına da girmiyor)
    2. Doğuş'tan korkuyorum
    3. Almaya karar versem düşüneceğim çift şarjlı motorun (1.4 TSI 160 Hp) yağ yakmasından korkuyorum (Belki bu da düzelmiştir)

    Manuel ile devam edecek olsaydım yeniden düşünebilirdim tabi

    Hepsi aynen duruyor kardeş maalesef hatta 1.4 tsi 160 lığın en hafif problemi yağ yakması.
    Bende girmişken cevabımı vereyim
    Almayı düşünmem,
    1 Çok uzun süredir müşterisiyim artık başka marka kullanmak isterim
    2 Doğuş gibi sattığı malın arkasında duramayan bir distributoru var
    3 Doğuş gibi beceriksiz bir distributoru var
    4 Distiributoru Doğuş daha ne olsun
    5 doğuş....




  • neden vosvos aldım

    1. finansman olarak diğer şirketlerden daha uygun krediler teklif etmesi
    2.DSG-TSI uyumu (patlayabilir ama 40k km oldu hala sağlam gibi)
    3.muadillerine göre az yakması.

    neden bir daha almıcam

    1.donanım olarak zayıf comfortline diyor ama konfor namına bir şey yok (oto. klima, cc gibi)
    2.arkadan itiş istiyor olmam.
    3.her yerde trendline ları görmem.
  • EN AÇIK TUTULMA SEBEBINI SÖYLUYORUM 2008 CADDY VAR ARAÇ YOLA OTURUYOR 1.9TDI GÜÇLÜ MOTOR VE
    YOKUŞLARDA BİLE BIRAKIN GİTMEYİ DAHA HIZLI GİTMEK İÇİN YOL İSTİYOR KULLANANLAR BİLİR KIM NE DERSE DESİN
  • alman
    kalite
    tok kapı sesi
    taş gibiiii ALMAN=KALİTEEEEEEEEE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Volkswagen Ticari Aracım Olarak değerlendireceğim .

    1 - Sınıfının En güzel İç ve Dış Tasarımına sahip ( Bana göre ) ... Sunduğu Güvenlik Ticari araçlar arasında bana göre çok daha iyi olması . Aracın sağlam olması ve Kaliteli Olması .

    2 - Sunduğu '' DSG '' Özelliği ile Ticari araçların arasında Tek olan ...

    3 - 2.Elinin çok sağlam olması .



    Şuan berlingo 2013 modeli var elimde.
    PSA Grubuda bu ticari araçlarda otomatik şanzıman kullanıyorlar artık.
    övmek için övmeyin şu vw'yi.
  • 1- saglamlik hissi
    2- ikinci el piyasasi
    3- prestij

    alma nedenlerimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TERCİH ETMEME GİBİ BİR SEÇENEK BENİM İÇİN YOK

    ETME SEBEBİM

    1) Sağlam olması (güvenli )

    2)Motor seçeneğinin fazla olması ve her motor seçeneğinde DSG olması Benin için en önemlisi bu DSG benin için başlıca tercih sebebi

    3) 2. elde hemen satılması değer kaybının az olması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 28 Mart 2013; 17:38:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Volkswagen Ticari Aracım Olarak değerlendireceğim .

    1 - Sınıfının En güzel İç ve Dış Tasarımına sahip ( Bana göre ) ... Sunduğu Güvenlik Ticari araçlar arasında bana göre çok daha iyi olması . Aracın sağlam olması ve Kaliteli Olması .

    2 - Sunduğu '' DSG '' Özelliği ile Ticari araçların arasında Tek olan ...

    3 - 2.Elinin çok sağlam olması .



    Şuan berlingo 2013 modeli var elimde.
    PSA Grubuda bu ticari araçlarda otomatik şanzıman kullanıyorlar artık.
    övmek için övmeyin şu vw'yi.

    Artık nedesek sizler huysuzlanıyorsunuz . Övülecek bir araç var elimde Ticari Kralı .

    Neden bu kadar çok rahatsız ediyor sizi . Anlamıyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anro -- 28 Mart 2013; 18:33:17 >




  • pahalı olması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Volkswagen Ticari Aracım Olarak değerlendireceğim .

    1 - Sınıfının En güzel İç ve Dış Tasarımına sahip ( Bana göre ) ... Sunduğu Güvenlik Ticari araçlar arasında bana göre çok daha iyi olması . Aracın sağlam olması ve Kaliteli Olması .

    2 - Sunduğu '' DSG '' Özelliği ile Ticari araçların arasında Tek olan ...

    3 - 2.Elinin çok sağlam olması .



    Şuan berlingo 2013 modeli var elimde.
    PSA Grubuda bu ticari araçlarda otomatik şanzıman kullanıyorlar artık.
    övmek için övmeyin şu vw'yi.

    Artık nedesek sizler huysuzlanıyorsunuz . Övülecek bir araç var elimde Ticari Kralı .

    Neden bu kadar çok rahatsız ediyor sizi . Anlamıyorum .


    kardeşim ortaya birşey atıyorsun, sonra kendi kendine kralım diyorsun.
    evet sizler kralsınız çünkü ticari sınıfına 50.000 bin tl veren krallar çok yaşa
    caddy gayet iyi bir araç lafım yok, ama gözünüzü biraz açın artık ticariler bambaşka.




  • Adı halkın aracı ama ülkemizde lordun fiyatına sahip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Volkswagen Ticari Aracım Olarak değerlendireceğim .

    1 - Sınıfının En güzel İç ve Dış Tasarımına sahip ( Bana göre ) ... Sunduğu Güvenlik Ticari araçlar arasında bana göre çok daha iyi olması . Aracın sağlam olması ve Kaliteli Olması .

    2 - Sunduğu '' DSG '' Özelliği ile Ticari araçların arasında Tek olan ...

    3 - 2.Elinin çok sağlam olması .



    Şuan berlingo 2013 modeli var elimde.
    PSA Grubuda bu ticari araçlarda otomatik şanzıman kullanıyorlar artık.
    övmek için övmeyin şu vw'yi.

    Artık nedesek sizler huysuzlanıyorsunuz . Övülecek bir araç var elimde Ticari Kralı .

    Neden bu kadar çok rahatsız ediyor sizi . Anlamıyorum .


    kardeşim ortaya birşey atıyorsun, sonra kendi kendine kralım diyorsun.
    evet sizler kralsınız çünkü ticari sınıfına 50.000 bin tl veren krallar çok yaşa
    caddy gayet iyi bir araç lafım yok, ama gözünüzü biraz açın artık ticariler bambaşka.

    Ben kendime kral demiyorum . Hani VW Tercih etmeniz konusundayızya şuan farkındaysan . Ben kendim Hafif ticarilerde CADDY aracımı kral görüyorum .

    Kendi kişiliğimi değil burada laf telafuzu hatası olmasın .

    Ticari Sınıfına 50. BİN TL . verirken insan bir yazarak düşünür . Bu insan gezmek içinmi iş için veya aile olarakmı tercih etmiş diye . Ama MANTIK önemli .

    Bu aracı Hem AİLE , Hem İŞ adına kullanılma kapasitesi ile iyi bir araç . Diğer araçlar arasında bariz yüksek bir tasarım zenginliği . İç tasarım önemlidir .

    Hem kendiniz TİCARİ 50 BİN tl vermemize laf edersin . Hemde Ticariler Bambaşka oldu dersin .

    Demekki YÜKSELİŞ VARKİ FİYAT ÇIKIYOR .

    Symbol gibi bir araç bile 38 Bin TL yakın fiyatı olmuş .




  • Tercih Edecek olursam sebepleri;

    1. Yaşlanmışımdır, halkın arasına karışmak gözlerden kaybolmak istiyorumdur. (sıradan halk otomobili, 2. eli iyi, sakin ve huzurlu iç kabin)
    2. Yavaş kullanıyorumdur, şehir içi tın tın tın gidip, şehirler arası 100 km/h hızla gözüm ortalama yakıt göstergesindedir. (normal kullanıcı için yeterli performans, basmadığın zaman ortalama yakıt tüketimi, sessiz sakin sürüş hissi)
    3. Orjinal araç kullanma kararı almışımdır, canım sıkıldığında satıp değiştirmek istiyorumdur. Sorun çıkarttığında fazla uğraşmak istemiyorumdur. (parçası bol, ustası çok)

    Tercih etmeme sebeplerim;

    1. Benim elimde çabuk dağılır. Dayanıksız mekanik aksam. Fazla sıkıştırmaya gelmiyor. Sıradan görünüş. Gaza basarken bozulacakmı diye korktuğum bir otomobil istemem.
    2. Modifiye etmeye yatkın değil, forget parçası az, fabrikanın senin için uygun gördüğü kadar bir otomobil. Düşük motor devri. (cupra ve polo gti fena sayılmaz)
    3. Agresif değil, sportif değil. Ruhsuz bir marka.
    4. Bazı aksamları anormal pahalı. Servisler kazık fiyatları mantık dışı derecede saçma. Dizel motor serviste 5 bin liraysa aynı arabanın benzinli ve dizel arasındaki fiyat farkı 10 bin liradan fazla.
    5.
    6.
    7. Liste uzar gider.




  • Tercih etmeme sebeplerim:
    1.si Çok pahalı,
    2.si Polo da olan ön konsolun aynısı caddy de de var tiguan de de var. O teyp olayıının o şekilde olması hoşuma gitmiyor.
    3.sü Bakım masrafları çok uçuk (rutin bakım değil) bir arıza verdiği zaman giden paraya çok kolay bir şahin alınabilir.
    4.sü Avrupa da caddylere yapılan muamele bizim toroslara yaptığımızdan beter. Burada bu kadar baş tacı edilmesini de anlamıyorum.
    Tüm bunlara rağmen renkler ve zevkler durumu burada da geçerli, bir çok wolksvagen e bindim konfor, performans olarak güzel olsa da bunlar benim soğumama neden oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibiskom -- 29 Mart 2013; 3:36:44 >
  • Şubat ayı, h. İçi izin aldım,satacağım aracı servise göstereceğiz maslakta. Gösterdik ama beğendi kaporayı aldım. Hiç aklımda yokken doğuş a bir gireyim bakalım neymiş şu VW ler yerinde göreyim dedim. Doğuş power center merdivenlerinden çıktım. İlk salon seat. Leon' a bakayım dedim önce. Fyat, donanım, tasarım fena değil. Hoşumada gitti, beğenmedim desem yalan olur. Stıcıda gayet ilgili alakalı. Ama almayacağımı orda anladım. Nedense golf e para yetmeyince alınacak bir araç gb olmuş. Eski leonun özgün hali gitmiş.

    Biraz ilerledim VW showroom una girdim. Golf/jetta/polo/bettle/passat ne varsa baktım inceledim. Golf ü c sıınıfı araçlar içinde,kendi aracımda dahil en beğendiğim araç listesine yazdım. Tabiki bu araçların bu fiyatlara çıkmasına da sinirlendim yine. Neyse, tam 1 saat 45 dk dolaştım. Bu arada servis görevlisine bana bir temsilci göndermesini rica ettim. 2 tur daha attım. Bir allahın kuluda gelip demedi ki arkadaş sen necisin kimsin napıyosun. En son girişte solda en ön masada oturan bayan temsilcinin müşterisi gidince yanınak adar gittim. Dedim kusura bakmazsanız bir sorum olacak? Birazdan sizinle ilgileneceğim diyince sessizce çıktım gittim..

    Onlara müşteri çok,bana araç çok. Kimse kaybetmedi. Ama zaten o kadar aylarca beklemezdim. Sadece bu sebepten bile almaktan vazgeçerdim. F/p olarak 140 hp tsi harici olanlar pek makul değil gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • VW yi tercih etmiyorum 3 nedenim var fazlası da var ama 3 diyelim.
    1. Prestij; bence prestij arabası değildir ona prestij gözüyle bakanların ciddi sorunları vardır, Mercedes BMW Bentley Bugatti Chrysler vs varken en pahalı arabası 80,000 Euro olan araç prestij değildir. Sağlamlık konfor kısmını geçiyorum hakkını yememek lazım sağlam araçlar ama 7 yıldır çözemediği DSG şanzıman sorunu da adını lekeliyor.

    2. Piyasa, kaç yıl oldu bilmiyorum bunlar VW Group adı altında birleştiler ama Audi farklı çizgisini koruyor aynı motor aynı parça kullanılıyor aynı donanım araçlar daha farklı fiyatlara satılıyor Seat Toledo Skoda Octavia VW Jetta Audi A4 aynı segmentin araçları hepsinde 1,6 Hitler motor kullanılmış olanları var ama Toledo ile Octavia neredeyse aynı fiyata giderken jetta daha pahalı A4 zaten çok daha pahalıya satılıyor aynı mala farklı fiyat ödediğiniz bir yana Jetta ya da A4 almamışsanız satarken çok daha fazla değer kaybediyorsunuz diğerlerinin piyasası canlı kalıyor. Yani markaya para veriyorsunuz.

    3. Sıradanlık; her köşe başında Golf ve Polo ve jetta ve de passat görmekten de sıkıldım artık biraz parayı denkleştiren VW alıyor ben o kadar sıradanlığı sevmiyorum şahsen.




  • al sana 4 sebep
    1)TSI 2)DSG 3)2.el 4)1.99 sabit kur:D
  • -D sinifindaki fiyat/ performans orani ( manuel icin tdi )

    -Passat kullanicilarinin memnuyeti , inceleme sonucu diesel en uygun tercih comf. Donanima bikac sey eklettim.

    - 5 senen sonra da hala adinin olacagi ve 2.elde satarken uzmeyecegi gervegi. ( 508 - c5 - latitute isimlerinde ileride arac olacagini sanmiyorum ) birde param audi bmw mercedese yetseydi gozum kapali onlari alirdim ;)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.