Şimdi Ara

Volkswageni Tercih Etmenizin/ ETMEMENİZİN 3 Nedenini Açıklarmısınız ? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
186
Cevap
2
Favori
5.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tercih etmiyorum:

    1- Tasarımlarını beğenmemem: Yuvarlak tasarım - iç tasarım eksikliği-
    2- Haklarında duyduğum yüzlerce sorun, şikayet, dayanıklılık eksikliği -
    3- Sıradışı olmayışı. Tekdüze , Heryerde gördüğüm arabayı tercih etmemem.







    Araba??? :


















    Mitsubishi Lancer.
  • Tercih etme sebeplerim
    - kesinlikle 2.eli
    - konforlu araç kaliteli otomatik vites
    - Alman aracı olmasının verdiği o güven hissi

    Tercih etmeme sebeplerim
    - Doğuş otodaki çalışan elemanların tok satıcı tavırlarına bürünmesi
    - Gereksiz pahalı, donanımı çok pahalı
    - Tasarımları çok düz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Lupara_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ReChargedZ

    Tok kapı sesi.

    3 sebep yazmak gerekiyor. Neyse sizin yerinize ben yazayım.

    1-tok
    2-kapı
    3-sesi



    Şaka bir tarafa @Seriously, mantıklı gerekçeler sunmuş.

    Yıkıldım resmen

    vw tiguan benim içindir candır. Daha alamadık şu ünlü tok sesini duyamadık arkadaş




  • 5 yıldır golf kullanıyorum
    1. tasarım
    2.sorunsuzluk
    3.ikinci el
  • 2,el kullanıcısı olarak
    1)Parçası pahalı
    2)sık arıza yapıyor
    3)komşunun 2002 caravalle şanzuman arızası yaptı fiyat 6500tl
    daha ne olsun
  • alma nedenleri cok.
    + halk arabasi arac herkesle tasarimiyla tarziyla uyumsuyor sadelik kisaca.
    + moda artik vw
    + donanim,motor ve sanziman secenekleri bol
    + kaliteli gorunen ic mekan
    ++ ikinci el
    vazgecme nedenleri.
    - farkli olamama.
    - f/p orani dusuk
    - dsg soru isareti ama az km yapip tadini cikarip elden cikarmak en mantiklisi ama hic bir zaman bana vw sorunsuzluk vermiyor.
    - ekonomik gibi gozuken benzinli motorlari fiziksel olarak pekte ekonomik olamiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nucLear

    2014 modellerde Tok kapi seside opsiyonel olacakmış :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: tmshmna

    VW hiç bakmadım bakmam da gereksiz ve biçimsiz arabalar üretiyor. O parayı hayatta böyle saçma arabalara yatırmam, ben keyif isterim, bu kadar ikinci ele takılan gitsin el arabası alsın hem az yakar hem de ikinci eli daha az kaybettirir ...

    Keyifli araba Hyundaımi NE adamsınız ya Allahda sizi güldürsün

    Sence VW'mi :) kuruş vermem o teröristlere...!!! Sen keyifle gül kibrit kutusu görünümlü araba ile mi keyif alıyorsun sen :) Tasarım sıralamasına ilişkin bir anket yapılsa VW grubu en son sırada yer alır, ha belki üç arabanın bulunduğu bir ankette Dacia'ye geçer ve VW ikinci olur :)))) ama önemli olan araba sayısı değil alınan derecedir :D




  • 3 ay önce 50-60000 tl bandında 0 km araç aldım. İstemem halinde limiti bi 10000 tl kadar daha yukarı çekebilirdim.

    vw tercih etmememin en büyük sebebi bilhassa dsg şanzımana istenen aşırı fiyat farkından dolayı otomatik versiyonlarının fiyat/fayda endeksinin kötü olması.
    2.neden ise tasarım kavramı göreceli olmakla birlikte şuanki güncel modellerinin tasarım olarak bana hitap etmemesi.
    3.neden kısa garanti süresi, 0 km bir araç alacaksam en az 5 sene garantili olmalı ve kafam rahat gezmeliyim 5 sene boyunca.
  • En sevdigim ozellikleri
    1 tok ön kapi sesi
    2 tok arka kapi sesi
    3 tok bagaj kapagi sesi

    Begenmedigim ozellikleri
    Fiyat yuksek
    Donanim fakiri
    Dsg aractan cok kucakta duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daha önce golf 4 kasamız oldu.

    ama şuan ki durum

    1 bence bu şartlarda kaliteye göre fiyatı pahalı

    2 problemli sistemleri motor ve şanzıman ve diğer ekipmanlar baskı balata vs..

    3 alman ekolünü temsil etmiyor kalite ve sorun çizgisinde

    ülkemizdeki bakış açısı ise 2.eli en yüksek ulaşılabilir alman aracı

    1995 ile 2001 arası E serisi mercedes arıyorum sırf bu yüzden.
  • 1- aktarmasi
    2- kalitesi
    3- ikinci eldeki populeritesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Almadığıma göre nedenlerini yazayım.

    1- f/p oranı düşük. (Dizel otm)

    2- 3-6 ay arası sıra

    3- eksik donanım.

    peki bu fiyatlarda donanım olarak tatmin edici hangi markalar var ?

    Şimdiye kadar açtığın konuların en anlamlısı olmuş tebrik ederim bu arada

    Eğer bir insan tr deki vw donanımlarımdan tatmin olabiliyorsa rakiplerinin donanımlarından çok daha iyi tatmin olur.

    En çok satılan herhangi bir modeli inceleyelim mesala.

    Jetta iyi bir örnek olur.

    Üç pakette satılıyor. Orta donanım comfortline incelemesi yapalım.

    Fiyatlar :

    jetta 1.2 TSI 105 PS Comfortline 48.000 TL
    Jetta 1.2 TSI 105 PS Tiptr. DSG Comfortline 54.100 TL

    Jetta 1.4 TSI 122 PS Comfortline 51.100 TL
    Jetta 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG Comfortline 57.100 TL

    jetta 1.6 TDI 105 PS Comfortline 63.200 TL
    Jetta 1.6 TDI 105 PS Tiptr. DSG Comfortline 69.000 TL

    Dış tasarım : Çoğu insan beğenir.

    İç tasarım : Eh işte, kalite biraz düşük ama idare eder.

    Motor: Bilindik dizel TDI performans ve tüketim olarak rakiplerinin gerisinde. Şimdi birileri katalog verilerine göre ebede bebede derler ama aldırma. Benzinliye oranla istenen farklar mantık ötesi.

    Otm şanzıman: DSG çok hızlı keyifli bir şanzıman. Dayanıklılık problemi aşılabilse rakipsiz olur.

    Donanım : Çok eksik. Mesala bu donanım seviyesinde neler yok.

    * elektrikli katlanan yan aynalar,
    * karartılmış arka yan camlar,
    * hız sabitleme
    * otomatik klima

    70 bin seviyesinde bir araçta olmayan donanımlar bunlar.

    VW nin çok satmasının bir sebebide her motora otm şanzıman koyması ve bunu neredeyse ürün gamındaki bütün araçlara yapması.

    Edit : Bizim insanımız aracı alırken en büyük kriter olarak desinler ve ikinci eli gözetir. İhtiyacına göre araç almayı pek bilmez.

    Üstadım bence VW'de bekleyip, hedefi 12'den vurunca iş sizin lehinize dönebilir. Mesela biz 1.2 TSI+DSG Comfortline Jetta'mızı 53.250'ye aldık.
    Comfortline donanıma ek;
    +elektrikli katlanan yan aynalar,
    +karartılmış arka yan camlar,
    +hız sabitleme
    +otomatik klima
    +RNS 310 dokunmatik ve navigasyonlu radio var. Araba 2012 model bu arada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReChargedZ

    Tok kapı sesi.

    Maşallah çok komikmis. Bu espiriyi ilk siz yaptiniz, cok güldük , hâlâ gülüyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • - Türkiye'ye değer vermemesi (Boşline araçların yollanması, o kadar satış yapmasına rağmen yatırım yapmaması)

    - Bayilerinin ve distribütörünün müşteriyi adam yerine koymaması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    -Tok kapı sesi
    -Diğer araçların 70 ile girebildiği virajlara 130 la girebilme avantajı (Bknz: Sultan Baybars)
    -Prestij (türk milleti vw markasını premium marka olarak görüyor ve 6-7 ay sırada beklenen bir araç kolay ulaşılmıyor )

    Son kaşıdıklarımdan sonra ilk kaşınan sen oldun. Elimde tam sana göre bir tarak var gel bakalım



    Gökhancım sen o tarağı eskisi gibi kendini rahatlatmak için kullanmaya devam et. Ne de olsa sende hikaye de kaşıntı da bitmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    -Tok kapı sesi
    -Diğer araçların 70 ile girebildiği virajlara 130 la girebilme avantajı (Bknz: Sultan Baybars)
    -Prestij (türk milleti vw markasını premium marka olarak görüyor ve 6-7 ay sırada beklenen bir araç kolay ulaşılmıyor )

    Son kaşıdıklarımdan sonra ilk kaşınan sen oldun. Elimde tam sana göre bir tarak var gel bakalım



    Gökhancım sen o tarağı eskisi gibi kendini rahatlatmak için kullanmaya devam et. Ne de olsa sende hikaye de kaşıntı da bitmez

    Sana özel yaptırdım hayırlı olsun güle güle kaşın cnm




  • Vay be millet ne kin kusmuş... Neyse, aldığımıza göre sebeplerini sayayım: ( Yalnızca 2011 Polo için konuşacağım)

    1) Hem iç hemde dış tasarımını ciddi ciddi başarılı buluyorum, VAG'ın sedan modellerindeki sıkıcılık pek yok... Hatları yer yer sert, yer yer kibar. Ancak günümüz koşullarında Clio 4'ün dış tasarımı daha iyi diyebilirim.

    2) Benzinli ve otomatik vites kombinasyonu seçeneğinde, şehir içi yetecek performansı makul bir tüketimle birleştiren (5.8) başka bir model bulamadım. Tek kavramalı, robotize şanzımanlar kesinlikle menzil dışındaydı.. Biz aracı aldıktan sonra aklımı çelen tek model sonradan getirilen makyajlı CVT'li Honda Jazz'lar olmuştur, ama o da aşırı yüksek fiyat kriterinden kaybediyor)

    3) Daha önce Renault ve Opel kullandık, halen daha Renault kullanıyoruz, servis fiyatları arasında hiçbir fark yok. Kıyaslamalar Ankara Renault Mais-Neziroğlu vs. Doğuş Oto Çankaya-Etimesgut arası yapılmıştır, Clio-Polo, Golf-Megane, Jetta-Fluence eşleştirmeleri halinde.

    4) Yalıtımı ve konforu, segmentine göre çok başarılı bulmuştum, tabi 2013 model B-segmentinde daha ileri atılım yapmış modeller olabilir..

    5) Yol Tutuşu, bir Fiesta olmasa da güven veriyor (sınıfına göre).

    6) Iç mekan çok geniş değil ama aşırı dar da değil.

    7) DSG şanzıman, sessiz ve konforlu sürüşe büyük katkı sağlarken, yakıt tüketimini makul seviyelerde tutabiliyor. Ama yüksek arıza ihtimali önemli bir handikap.

    8) En önemli faktör, test sürüşünden sonraki haz/tatmin oranıdır, bunun sebebi pek çok şey olabilir, kimisi Corsa'da, kimisi Jazz'da bu hissiyatı yaşar, ben Polo'da yaşadım.

    Ayrıyetten not düşelim; Almanya'da herhangi bir akrabam yok, Liseyi ODTÜ Kolej'de, üniversteyi Bilkent'te bitirdim, Brighton'da yükseklisans yapıyorum, iş tecrübem de var, Ingilizceyi çok ileri seviye, Almancayı başlangıç düzeyinde konuşuyorum

    Yani mevzu bahsi geçen Alamancı, göbeğini kaşıyan, kro görgüsüz amele sınıfının içinde olmak ne kelime, epeyce uzağında olduğumu düşünüyorum (kişisel)

    VAG kullanıcı profilini, iktidar partisi seçmenine benzetmeniz komik olmuş...




  • 1. TKS (Tok Kapı Sesi)
    2. HD (Hisli Direksiyon)
    3. SİM (Sıcak İç Mekan)

    Şaka bi yana almam alanada neden aldın demem. Allah akıl fikir versin.
  • Almama nedenim 1
    2012 Volkswagen CC (Puanı:Marginal-Sınırda)

    Almama nedenim 2
    2013 Volkswagen Jetta (Puanı: Marginal - Sınırda)

    Almama nedenim 3
    2013 Volkswagen Passat (Puanı:Acceptable-Kabul Edilebilir)


    Not: Videolar IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) nin Small Overlap Test diye adlandırdığı çarpışma testinden alınmıştır
    2012 Volkswagen CC nin raporu:
    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1674&seriesid=668
    2013 Volkswagen Jetta:
    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1748&seriesid=708
    2013 Volkswagen Passat:
    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=1747&seriesid=389



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adam-x -- 15 Mart 2013; 13:28:36 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.