Şimdi Ara

Volkswagen yeni 1.5 TSI evo2 motorunu gösterdi: İçten yanmalı motordan vazgeçmiyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • jubeii kullanıcısına yanıt

    Aynen, Türkiye de tarlaları Eşşekle sürüyorlar, bak bir kaç tane Türk Malı Eşşek fotoğrafı göstereyim de mutlu ol (ERKUNT);




    Volkswagen yeni 1.5 TSI evo2 motorunu gösterdi: İçten yanmalı motordan vazgeçmiyor


    Bak bu da Türk Malı Eşşek Hattat



    Volkswagen yeni 1.5 TSI evo2 motorunu gösterdi: İçten yanmalı motordan vazgeçmiyor




  • Yıllardır 150 beygir madem motor geliştiriyorsun yap şunun beygiri 170/180'de kullanıcı açısından bir artısı olsun

  • bizim köyde ekmek 4 lira açız cumaları mendil açıoz köyde. suriyelilerden zekat topluoz. senin eşşekleri yollada ucuza ekmek alalım.

  • gelecek hidrojen yakıtta...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PoloClassic75 kullanıcısına yanıt

    Ah biz Türkler yok mu?


    Yıllarca süren yüzlerce mühendis ar ge sini anında çözüp olayı tek cümle ile analiz ederiz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onder46 kullanıcısına yanıt

    Benim yazdığım cümle de herhangi bir mühendislik analizi bulunmuyor.Sadece böyle olmalı diye kendi düşüncemden bahsediyorum,çünkü benzer hacimdeki rakiplerine bakarsak bu hacimden daha fazla güç çıkarabildiklerini görüyoruz.


    Volkswagen yıllarca süren Ar-Ge çalışmalarını biraz da DSG üzerinden devam ettirseydi bugün yüzbinlerce kullanıcının DQ200'den hala daha başı yanmazdı.Dolayısıyla yapan yapıyor Volkswagen yeni 1.5 TSI evo2 motorunu gösterdi: İçten yanmalı motordan vazgeçmiyor 


    1.5 TSI'da EVO platformunu da şahsen ben çok seviyorum ve oldukça rafine olduğunu düşünüyorum gerek gücüyle gerekse tork değerleriyle,ancak BENCE bu üniteden aynı şartlar altında biraz daha güç çıkarabilmeleri lazım.

  • 150hp bluemotion jetta kullanıyorum. Bana göre sedan ve benzeri bir otomobil için gerçekten en ideal güç bu seviyelerde olmalıdır.
    150hp ve 8,6 saniyelik hızlanma bir aile otomobili için fazlasıyla tatmin edici, hatta bazen tahrik edici olabiliyor. Gaz pedalı daima dolu dolu ben burdayım yeter ki dokun diyor ve dsg ile 240'a kadar hiç şişmeden uzayıp gitmek çok zevkli.

    Passat ve golflerdeki act özelliği (ekonomik sürüşte aktif silindir kapatma) bizim jettalarda yok ama zaten serbest sürüş(yelken modu) yeterli oluyor ekonomik sürüşte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşte modern mühendislik, bir makine mühendisi olarak heyecanlandım.

    TSİ zaten piyasaya yön vermiş, downsizing akımının başlatıcısı, devrimci bir ünitedir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt
    yağ yakmasın da gerisi hallolur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Volkswagen yeni 1.5 TSI evo2 motorunu gösterdi: İçten yanmalı motordan vazgeçmiyor 

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.