Şimdi Ara

Volkswagen ID.4 Türkiye fiyatı belli oldu! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
3
Favori
7.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • IbraKadabrA kullanıcısına yanıt

    Güzel karşılaştırma ama sonucu yanlış olmuş. Satmaması lazım demeniz lazımdı. Göreceksiniz ki satacak. Tesla'yı geçemeyecek ama gözle görülür hiçbir avantajı olmamasına rağmen alanlar olacak.

  • Şu VW'in liste fiyatlarını yayınlamayı ve buna göre karşılaştırma yapmayı bırakın. VW o araç bulunmaz dönem hariç hiçbir zaman liste fiyatından araç satmamıştır. Arayın sorun ID.4'ü, en yüksek fiyat çeken bile 1.590 filan çekiyor. Kaldı ki bu araç 1.5 milyona bile alınmaz ya neyse...

  • bu iş en son elektrikli araçalara lpg li wankel motoru takmaya gider beyler. bu ne biçim menzil

  • togg ve tesla varken bunu alan var mıdır ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha çok fabrika kapatır bu kafayla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW gerçekten batmaya mahkum. Direksiyonun önüdeki ekran nedir öyle ya, komedi.

  • Getirmemekte olan ısrarlarının sebebi belli olmuş aslında
    Modaya uyup yok dememek için uydurulmuş bir model adeta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cumur -- 21 Kasım 2024; 21:2:3 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2024 yılında elektrikli araçlar hala bu menzillerle satışa sunuluyorsa kısa vadede elektrikli araçlarla ilgili haybeye hayal kuruyoruz demektir. Tüm hayatın 15-20 km'lik bir çapın içinde değilse bu aracı olmanın mantıklı bir yanı var mı? Ha, paran bol, imkanın da vardır, çoluğu çocuğu okula bırakayım, fırından ekmek alayım, arada tuvalete falan gideyim dersen epey ideal bir araç. Gayrısı için gerçek manada hiçbir şey vadetmiyor.

  • Alman üreticileri bu menzil konusunu aşamadılar. Aşamayacaklar gibi de duruyor. Bu düşük menzili ile kim bu arabayı alır? Kimse almaz.



    Çinli otomobillerin menzil konusunda ki başarısı taktire şayan. Malzeme kalitesi konusunda da doğru strateji izliyorlar.



    Çinli arabaları gördükten sonra Avrupa arabaları çok itici geliyor. Dünya'da asfalt yolların mesafesi ve kalitesi git gide arttı ve artıyor. Otomobili oluşturan parçaların malzeme kalitesinin geçmiş yy de ki kadar dayanıklı olmasına gerek yok. Optimum dayanıklılık, optimum kalite yeterli. Çünkü, sürülen yollar artık daha kaliteli. Otomobiller daha az yıpranıyor. Çinli otomobil üreticilerinin fark ettiği asıl konu bu. 1900 lü yıllarda ki malzeme kalitesine gerçekten gerek var mı?

  • 300km menzil 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Virtual Reality kullanıcısına yanıt

    Atladığınız nokta çinliler aynı büyüklükteki bataryayla daha çok menzil almıyor. Daha büyük pille daha çok menzil alıyorlar. Yani ortada farklı bir teknoloji yok


    Bu aracın 2 versiyonu var, bu kısa menzil. Uzun menzil ise pro olarak geçiyor. Onu getirmediler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volkswagen bom boş otomobilleri yılardır yüksek fiyatlara kakaladı ülkemizde.Bir çok otomobilin standart verdiği donanım ve özellikleri almak istediğinizde seçtiğiniz donanımı almak için başla donanımı ekletmek gibi saçma sapan seçenekler sundular vede opsiyonlar için çok yüksek değerler isteyerek yıllarca insanları kazıklamaya çalıştılar.


    Şimdi değişen bir şey yok.Bazı Çinli firmalara yada elektrikli otomobil üreticilerine özenerek ön konsolda ki ekranı kuşa çevirip ve menzili yetersiz otomobilleri allayıp pullayıp yüksek fiyatlara kakalamaya devam ediyorlar.


    Bu kafayla devam ederse Volkswagen firması 10 sene içerisinde batmaya başar..!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 22 Kasım 2024; 21:46:56 >
  • bamorex kullanıcısına yanıt

    Bu bütün Alman markalarında fi tarihinden beri böyledir. Alman üreticiler her zaman opsiyondan kazanır, opsiyon yoksa araba boş olur. bu 1991 model E30 323'de de böyle, Mercedes 190'da da böyle, 2011 Golfte de böyledir, Porsche'nin 911'inde bile mantık aynıdır, 911'e donanım seçmezsen bomboş gelir o spor araba. sistemleri böyledir. sanki çok acayip, çok ayıp birşeymiş gibi anlatılması çok garip geliyor bana.


    8 sayfa donanımın da 1 sayfasını kullanmıyorsunuz. hoşunuza gidiyor sadece boğazına kadar dolu araba. istediğiniz, ihtiyacınız kadar donanım olsun ama arabanın bazı, özü kaliteli olsun, yok olmaz. Allahuekber dağları gibi donanım olacak illa.


    ID4 pek matah bir ürün olduğundan da değil, Vw donanım var yok zaten standartları düştü çoğu modelde artık orası ayrı konu. ama geçmişte araçlar boş moş, kalite ürünlerdi, boşu bile kapışılır giderdi haksızlık etmenin de anlamı yok doğrusu.





  • 350 küsür km gidecek fiyatı 1870 olacak bende bunu alacam yoksa bizim togg bundan çok daha iyi

  • şimdi şöyle bir hesap yaptım.

    bu alet 52kw

    uzmanlar ne diyor %20-%80 arası şarj edin.

    aradaki kapasite 31 kw

    bu araç şehir içi 15kw harcasa

    200km de bir şarj etmemiz gerekli.

  • 300 bin indirime girmiş diyorlar. Sitede gözükmüyor. Eğer doğruysa byd ye geçmiş olsun.

  • Evet ID4 ü  1.510.000 TL ye veren bayiler var bu fiyata düşünülür.

  • srabonn S kullanıcısına yanıt

    Ben en düşük 1580 duydum. Hangi bayiler 1510 diyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.