Şimdi Ara

Volkswagen, giriş seviyesi ID.1'i 2027'de piyasaya sürecek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen, giriş seviyesi ID.1'i 2027'de piyasaya sürecek
    Volkswagen, e-up! isimli modelinin yerini alacak yeni giriş seviyesi elektrikli otomobili üzerinde çalışmaya başladı. Markanın CEO'su Thomas Schaefer, "ID.1" adını alacak modelin 2027 yılında resmen piyasada olacağını açıkladı.



    20 bin euro altı hedefleniyor



    Geçtiğimiz günlerde gazetecilerin sorularına cevap veren Schaefer, Volkswagen'in ID.1 için dört farklı proje üzerinde çalıştığını ifade etti. Yönetici, gelecek haftalarda yönetim kurulunun bu dört projeden birini seçeceğini açıkladı. Volkswagen, ID.1 için 20.000 euro'nun altında bir fiyat belirlemeye çalışacak. 



    Bu planlama kapsamında Volkswagen'in farklı markalar ile de el sıkışabileceği öne sürülmüştü. Hatta bu modelin maliyetlerini azaltmak için Volkswagen'in, Renault'nun kapısını çaldığı belirtiliyor. Fransız üretici aynı segmente Twingo ile giriş yapacak.



    Ayrıca Bkz.Mercedes'in elektrikli konsept otomobili Vision EQXX, çöl sıcağında 1319 km menzil elde etti!



    Daha önce de belirttiğimiz gibi, ID.1'in e-Up!'ın devamı niteliğinde olması bekleniyor. Modeli tasarımının da güncel ID modellerinin izinden gideceğini söylemek mümkün. Bununla birlikte Volkswagen ve Skoda'nın, Hindistan için farklı bir "küçük" model daha üreteceğini de hatırlatalım.



    Volkswagen, ID.1'den önce ise, Polo boyutlarındaki ID2all'un üretim versiyonu piyasaya sürecek.




    Kaynak:https://insideevs.com.tr/news/712731/volkswagen-giris-seviyesi-id-tarihi/







  • Asıl bunu ilk sürmesi lazım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Avrupalı’ların bu işte çok geride kaldılar. ABD, Kore ve Çin en iyi araçları üretiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Renault 5 piyasayı sallar , yeni scenic de 600+ km menzili ve uygun fiyatıyla çinlilerin en ciddi rakibi ve satılmaya başlıyor 2027 çok geç ..


    ağırlık konusunda da renault tecrübeli elektrikli konusunda da tecrübeli ,fluance ZE 2010 larda seri üretim satıldı zoe yıllardır satılıyor


    pil gücü çinlilerde yoksa elektrik motoru ve diğer aksamlar konusunda hala avrupa bana göre lider




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 18 Mart 2024; 23:33:47 >
  • 2027'de 20k € çok gibi ya... çinlilerle rekabet edemez

  • Çin'in 2022'de en çok satan elektrikli sedanı minyatür bir otomobildi.

    ucuz, park derdi yok...

    manevra kabiliyeti yüksek, pratiktir ve daha çevreci...


    Volkswagen, giriş seviyesi ID.1'i 2027'de piyasaya sürecek

    Micro ve A segmente yoğunlaşılması gerekiyor...


    bir kaç başlıkta aynı şekilde belirttim, TOGG dahi bu sınıfa adetleri yüksek araçlala gelmeliler...


    Sabah trafikte bir çok aracı görüyorum %70-80'i tek kişi kullanılıyor...


    hadi motoru tehlikesiydi, yağmur çamuruydu 25-30 senedir ikna edemedik (Z kuşağı ve sonrası hariç Volkswagen, giriş seviyesi ID.1'i 2027'de piyasaya sürecek )


    micro ve A yaygınlaşmalı...


    Volkswagen, giriş seviyesi ID.1'i 2027'de piyasaya sürecek
    Volkswagen, giriş seviyesi ID.1'i 2027'de piyasaya sürecekthe china project
    Mini electric cars are big in China — will the rest of the world catch on? – The China Project
    https://thechinaproject.com/2023/02/17/mini-electric-cars-are-big-in-china-will-the-rest-of-the-world-catch-on/




  • infinite kullanıcısına yanıt
    Güzel araçmış. Japonya'da da yaygın bu araçlar. Türkiye'de nedense A segmenti keicarların pazar payı yüksek değil. Tek kişi koca bir araç israf gerçekten. Türkiye'de alabilmişken heybetli görünsün yüksek olsun diye SUV garabebleri yaygın. Kimse para verip küçük araba almayı kendine yedirgeyemiyor fiyat avantajı olmayınca.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • esmerbuyucu kullanıcısına yanıt

    bizde küçük araca bineni saymazlar...

    2012 olması lazım Samrt Fortwo'm vardı...

    nasıl pratik ve işimi görürdü...işin içinde farklı denklemler girince elimden çıkarmıştım...

    sanırım en güzeli günleri geride bıraktık diyorum...ama aklımın hep bir köşesinde...


    ama bu ülkede işi zor Micro ve A segmentin... daha çok bilinçli bir alışveriş değil

    gücümüz buna yetti alışverişi yapılıyor...


    kedi bile atlar aracın önüne...



    Volkswagen, giriş seviyesi ID.1'i 2027'de piyasaya sürecekOğuzhan YILDIRIMyoutube
    Arkadaşlar herkese selamlar, öncelikle kanala abone olup videoyu beğenirseniz sevinirim. Kanalın büyümesi için desteklerinize ihtiyacım var. Instagramda 54passatb8 hesabına hepinizi beklerim orada 72.7 bin kişiyiz.
    https://www.youtube.com/watch?v=8DE_NNKSq-A
  • infinite kullanıcısına yanıt

    kimsenin sayıp saymamasıyla alakası yok. bizde insanlar bir evde 2 araç bulunduracak lükse sahip değil. bir evde genellikle bir araç olur. o da aileye yetecek kadar büyük olmak zorunda. yeterince parası olanlar zaten bir aile aracı, bir de eşine küçük bir bayan aracı alıyor.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    sevgili beyinsis :)

    konuya farklı bir yerden yanlamışsın...


    Küçük araç sayılmıyor...özellikle İstanbul trafiğinde elinde geçer ise bir A veya B segment bir araçla gir bakalım...

    yol vermeyen, önüne dalan tonla kullanıcı ile karşılacaksın...


    yeterince parası olanlar esasında kullanım ve pratikliği bir kenara bırakıp yanlış tercihler yapıyor demek lazım...

    esasında anlattığım araçlar çok rahat iş görecekken itibar ve çevre baskısı sebebi ile büyük araç almak zorunda kalınıyor veya isteniyor gibi...

  • aslında bizim ülkemizde yanlış bir olgu var. o da Memleket denen şey ve bunu yaratan göç. herkesin dedesi veya babası köyde, memlektte. memleket diyince de batıda yaşayanlar için 500-1000 km mesafede. bu bağlamda adam yılda 2 kez memlekete gidicem diye 300 km menzilli elektrikli aracı istemiyor. aslında bu 2 seferde araç kiralasa ço kdaha rahat gidecek ama bizim ülkemizde herkes herşeye sahip olmaya çalışıyor ve aynı anda sahip olmaya çalışıyor ve ülke bu yuzden toplu enflasyon artışları ve fiyat düşüşleriyle beraber hareket ediyor. halbuki şehir içinde otobana çıkmıyorsan al bir küçük elektrikli işine bak. ha otobana cıkıyorsa zaten evinin konumu yanlıs muhtemelen evini taşımalısın ama taşınmak da kımsenın işine gelmiyor. velhasıl bir garip ülkeyiz.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.