Şimdi Ara

Volkswagen'den 400 beygirlik Arteon geliyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
5.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu tenekeyle Porsche'yi kıyaslamak talihsiz olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    VW grubu, Porsche-Audi vs... hariç, tüm araçları tamamen düz yol ve drag amaçlı motor üreten bir firma.

    İş piste girince pert oluyorlar, pisti geçtim, normal bir şehirler arası yollarda yol tutuş konusunda gayet vasatlar.

    Mercedes-BMW'yi zaten saymıyorum, Volvo-Ford-Alfa-Citroen'in bazı modellerinin çok altında olan VAG grup araçları yani VW-Skoda-Seat, Porsche'dan önce, kendine rakip olarak başka markaları görmeli.

    Kaldı ki unuttum hemen ekleme yapayım; daha Peugeot ve Renault'un bile altındalar sürüş dinamikleri konusunda bu 3 marka.

    Leon Cupra Nurburgring süresine bakın, ayrıca Top Gear'da M135i vs Golf GTi karşılaştırmasını izleyin. Ek olarak Golf GTi için Jeremy Clarkson aracı sürdükten sonra kendisi de satın aldı ve günlük kullanıyor. Bütün hot-hatch araçlarla piste çıktınız mı da böyle bir karşılaştırma yapabiliyorsunuz. Ha eğer çıkmadıysanız Nurburgring süreleri sizi zaten yalanlıyor...

    Edit: The Grand Tour ilk sezonda Jeremy ve James Golf GTi ve i3 ile İngilterenin bir ucundan öbür ucuna gidiyorlar. Yolculuk sırasınsa yağmur yağmış bir yolda Jeremy'nin bir lafı var. 'Bu tarz bir yolda altımdaki Golf GTi herhangi bir Ferrari' den daha hızlı'...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Duellist -- 19 Aralık 2017; 14:20:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Yanlış, en basitinden Lamborghini Urus motoru Porsche üretimi.

    Yanlış, az araştırın be kardeşim. Geçen yine farklı bir arkadaş böyle bir şey iddia etmiş. Alakası bile yok. Hoş motor, şanzıman alışverişi çoğu zaman yapılır bu önemli değil. İş aracın dinamik mühendisliğini oturtmak. Neyse konuya geleyim Urus'un üstünde bulunan motor 4.0 TFSI. Bildiğim kadarıyla hiç bir Porsche modelinde yok. Audi'nin S ve RS, Bentley'in Continental ve Flying Spur modellerinde var. Lamborghini almış motoru çok sağlam yüklemiş belli ki. Bu motor taa 2000'lerin ortalarında ki RS6'da bulunan 5.0 V10 TFSI motordan geliştirme. Bu motorunda ucu Lamborghini-Cosworth çalışmasıyla başlayan yine Audi satın alımından sonra ortaya çıkan Lamborghini V10 ile alakalı olabilir. Onu iyice bir araştırmak gerek.

    @MyWorldLife

    İnsanlara cahil diyene kadar keşke sende araştırsaydın. :) Kendine söylendiği zaman hemen şikayet edip banlatmasını biliyorsun. :)

    Porsche VW'nin değil, tüm VW grubu %50.7 hisse sahipliği ile Porsche ailesinindir. :) 2012 yılı civarlarında VW, Porsche'nin %100'ünü aldı tarzında haberler okumuşsunuzdur. Bu şirket içi bir operasyon. Yani şuan VW grubunda söz sahibi olan Porsche ailesidir. He diğer dediğiniz konuda haklılık payınız var. Firmalar yukarı da yazdığım gibi aynı grupta olmasalar bile ortak çalışıp, motor üretebilir ya da birbirlerinden satın alabilirler. Ortak bir platform geliştirebilirler. Ama bu firmaların hepsinin kendi ekipleri vardır. Bu öyle pide salonu işletir gibi olacak iş değil. 10 tane Porsche mühendisinin kafasına vurarak "Hadi Arteon'un yol tutuşunu düzeltin." demekle olmaz. Hem elde ki malzemenin kalitesi belli, hemde dediğim gibi firmaların en tepe yönetim kurullarında söz sahibi olmakla araba üretmek işi biraz farklı.


    Edit : Bir kaç şey eklendi.

    Porsche Panamera Turbo SE Hybrid'in 4 litre biturbo motorunu kullanıyor Urus

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Yanlış, en basitinden Lamborghini Urus motoru Porsche üretimi.

    Yanlış, az araştırın be kardeşim. Geçen yine farklı bir arkadaş böyle bir şey iddia etmiş. Alakası bile yok. Hoş motor, şanzıman alışverişi çoğu zaman yapılır bu önemli değil. İş aracın dinamik mühendisliğini oturtmak. Neyse konuya geleyim Urus'un üstünde bulunan motor 4.0 TFSI. Bildiğim kadarıyla hiç bir Porsche modelinde yok. Audi'nin S ve RS, Bentley'in Continental ve Flying Spur modellerinde var. Lamborghini almış motoru çok sağlam yüklemiş belli ki. Bu motor taa 2000'lerin ortalarında ki RS6'da bulunan 5.0 V10 TFSI motordan geliştirme. Bu motorunda ucu Lamborghini-Cosworth çalışmasıyla başlayan yine Audi satın alımından sonra ortaya çıkan Lamborghini V10 ile alakalı olabilir. Onu iyice bir araştırmak gerek.

    @MyWorldLife

    İnsanlara cahil diyene kadar keşke sende araştırsaydın. :) Kendine söylendiği zaman hemen şikayet edip banlatmasını biliyorsun. :)

    Porsche VW'nin değil, tüm VW grubu %50.7 hisse sahipliği ile Porsche ailesinindir. :) 2012 yılı civarlarında VW, Porsche'nin %100'ünü aldı tarzında haberler okumuşsunuzdur. Bu şirket içi bir operasyon. Yani şuan VW grubunda söz sahibi olan Porsche ailesidir. He diğer dediğiniz konuda haklılık payınız var. Firmalar yukarı da yazdığım gibi aynı grupta olmasalar bile ortak çalışıp, motor üretebilir ya da birbirlerinden satın alabilirler. Ortak bir platform geliştirebilirler. Ama bu firmaların hepsinin kendi ekipleri vardır. Bu öyle pide salonu işletir gibi olacak iş değil. 10 tane Porsche mühendisinin kafasına vurarak "Hadi Arteon'un yol tutuşunu düzeltin." demekle olmaz. Hem elde ki malzemenin kalitesi belli, hemde dediğim gibi firmaların en tepe yönetim kurullarında söz sahibi olmakla araba üretmek işi biraz farklı.


    Edit : Bir kaç şey eklendi.

    Porsche Panamera Turbo SE Hybrid'in 4 litre biturbo motorunu kullanıyor Urus

    O motoru kim yapmış dostum ? Aynı motor Porsche'de var diye Porsche motoru mu oldu ? Aynı motor Bentley'de de var, Bentley motoru mu oldu ?

    Panamera'da ki 4.0 litrelik motor ile ilgili yeterli bilgim yok. Ama eğer 4.0 TFSI ise o motor Porsche değil Audi motoru ki Porsche'de Audi'den almış. Ki o motor DT yılın motoru ödülünü almıştı.

    2. ihtimal ise Audi 4.0 TFSI ile Porsche 4.0 farklı motorlar.

    Bu Porsche

    Volkswagen'den 400 beygirlik Arteon geliyor

    Bu Audi 4.0

    Volkswagen'den 400 beygirlik Arteon geliyor

    Yapısal farklılıklar göze çarpıyor, aynı blok üzerinde şekillenmiş olabilirler, tamamen ayrı blokta olabilirler. Bana kalırsa 4.0 TFSI motorun Porsche tarafından elden geçirilmiş hali tıpkı Urus'ta Lambo'nun yaptığı gibi. Çünkü 4.0 TFSI 2013 yılında DT yılın motoru ödülünü aldı. Panamera'da ki motorun ortaya çıkışı ise daha geç bir tarih. Hiç bir yerde Urus'ta Porsche motoru kullanıldığına dair şey yok. Bu forum nasıl bunu ortaya çıkardı çok merak ediyorum. AutoExpress'in Urus'un Hybrid versiyonu için bir yazısı var. Orada da Porsche Panamera'nın Hybrid altyapısı kullanılabilir diyor sadece.

    Sonuç : Urus'ta bulunan motor Audi 4.0 TFSI motorunun Lamborghini tarafından alınıp tune edilmiş halidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 19 Aralık 2017; 15:49:0 >




  • Benzini içiyor çünkü aile arabasi degiller

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ABD li kızlar bunu beğendi
  • vw nin kendisi bile markayı porche markasının altında konumlandırır heralde. bu neyin trollüğü olmuş da böyle bir şey yapmışlar. resmen gereksiz tartışma çıksın diye yazılmış bir yazı.

    Allah rızası için birisi de dememiş ki panamerayı kim gazlamak için alıyor ki?
  • Millet o kadar boş konuşmuş ki Arteon'u unuttum bir ara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah'lık Ali Bey bir haber daha... 1. Araba nasıl kıç atacak, 4x4 araçlar kıç atabilir mi, yoksa önden çekiş mi kaybeder siz bir daha araştırın. 2. BHP diye birşey duydunuz mu? Hangi arabanın oranı yüksekse, zaten kalkışta geçer. 3. Kısasa tuttuğunuz Panamera bir 'spor araba' mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O geyik testinden sonra isterse 4bin beygir olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çirkinlik abidesi :)
  • A45'i geçse yeter fazla bile aynı klasmanda olmasada,aynı klasmanda geçebilecek rakipleri yok zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.Hamilton -- 19 Aralık 2017; 21:10:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nightmare70

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    VW grubu, Porsche-Audi vs... hariç, tüm araçları tamamen düz yol ve drag amaçlı motor üreten bir firma.

    İş piste girince pert oluyorlar, pisti geçtim, normal bir şehirler arası yollarda yol tutuş konusunda gayet vasatlar.

    Mercedes-BMW'yi zaten saymıyorum, Volvo-Ford-Alfa-Citroen'in bazı modellerinin çok altında olan VAG grup araçları yani VW-Skoda-Seat, Porsche'dan önce, kendine rakip olarak başka markaları görmeli.

    Kaldı ki unuttum hemen ekleme yapayım; daha Peugeot ve Renault'un bile altındalar sürüş dinamikleri konusunda bu 3 marka.

    Düz yol motor üretim ile yol tutuş ne alaka :D Vw kullanmıyorum fakat saçma geldi bu bana. Citroen övmüşsünüz meseal C4'ün yol tutuşu inanılmaz kötü. Kaldı ki sadece yol tutuş iyi olupta mesela Ford malzemesi içi işçiliği vasat olanları da sırf yol tutuş iyi diye tercih etmek çok saçma.

    Ford ve malzeme kalitesi kötü.



    Trollsünüz cidden. İki aracın direksiyonuna geçin. Kalite orda belli oluyor zaten. Zamanının araçlarını Mk1 Focus ile Golf 4'ü kıyaslayın o zaman. Sürmeden bilmeden sallamayın. Focus her daim daha güvenli, daha keyifli, daha kalite hissi veriyor. Vw, Vw, Vw!!



    Sonra fiyatlar balon. Vw sırf sizden dolayı şımarıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1000 beygir de yapsan içine oturunca Polo mu yoksa başka bir araba mı ayırt edemediğine göre fazla konuşmaya gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nightmare70

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    VW grubu, Porsche-Audi vs... hariç, tüm araçları tamamen düz yol ve drag amaçlı motor üreten bir firma.

    İş piste girince pert oluyorlar, pisti geçtim, normal bir şehirler arası yollarda yol tutuş konusunda gayet vasatlar.

    Mercedes-BMW'yi zaten saymıyorum, Volvo-Ford-Alfa-Citroen'in bazı modellerinin çok altında olan VAG grup araçları yani VW-Skoda-Seat, Porsche'dan önce, kendine rakip olarak başka markaları görmeli.

    Kaldı ki unuttum hemen ekleme yapayım; daha Peugeot ve Renault'un bile altındalar sürüş dinamikleri konusunda bu 3 marka.

    Düz yol motor üretim ile yol tutuş ne alaka :D Vw kullanmıyorum fakat saçma geldi bu bana. Citroen övmüşsünüz meseal C4'ün yol tutuşu inanılmaz kötü. Kaldı ki sadece yol tutuş iyi olupta mesela Ford malzemesi içi işçiliği vasat olanları da sırf yol tutuş iyi diye tercih etmek çok saçma.

    Ford ve malzeme kalitesi kötü.



    Trollsünüz cidden. İki aracın direksiyonuna geçin. Kalite orda belli oluyor zaten. Zamanının araçlarını Mk1 Focus ile Golf 4'ü kıyaslayın o zaman. Sürmeden bilmeden sallamayın. Focus her daim daha güvenli, daha keyifli, daha kalite hissi veriyor. Vw, Vw, Vw!!



    Sonra fiyatlar balon. Vw sırf sizden dolayı şımarıyor.

    Bunkadsr yolabileceği müşteri varken hiç uğraşır mı Ar-ge ile?



    İki ölçüyle oyna, yazılımla oyna olsun sana canavar.



    Yersen.

    Yazım hatası var. Ne dediğiniz belli olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teneke1236737 -- 19 Aralık 2017; 22:21:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • marsli61 kullanıcısına yanıt
    Çirkin'mi? yapmayın hocam..
  • Kimse de dememiş vr6 efsanesi diye arabaya sallayanlardan ne okuduğumu unuttum sanki ekmeklerini PSA veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Giulia ya sağlam bir rakip daha geliyor anlaşılan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bos is. Milletin bekledigi en son sey 400 hp lik volkswagen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sınav_testmis_kanka S kullanıcısına yanıt
    Etiketle de hakkimda yazdigini bileyim. BMW 200 bininci elektrikli otomobilini sattigini duyurdu. Almanlar daha sahneye cikmadi durum bu... Sektorden o kadar bihabersinki yaptigin su yorumdan anlasiliyor. Çin dedigin yerde yilda 30 milyona yakin otomobil satiliyor. Kimlerin fabrikalari var, kimlerin çinlilerle ortakliklari var bi arastir istersen. Ayrica Çin dunyanin en cok elektrikli otomobil satilan ulkesi. Senin teslani da cok yakindan ilgilendiren bir konu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 19 Aralık 2017; 23:52:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.