Şimdi Ara

VodafoneNET====== REZALET 0 HİZMET 0 HIZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu lanet firmaya geçeli sanıyorum 4 yada 5 Ay oldu Turktelekomdan memnun olmadığım için geçtim

    Geçtiğim paket ise 92 TL ye 30mbps kotasız sınırsız paket olarak seçtim ancak inanınki Bunca zamanda en az 20 defa aradım 4-5 kez arıza kaydı oluşturdum 0 sonuç

    Sorunlar

    - 30mb hızı 1 ay bile kullanamadım, 15 üzerini görmedim
    - İnternet günde istisnasız 15-20 kez aralığında kesiliyor bağlantı kopuyor
    - özellikle şu son 1 aydır internet hızım sabit 3mbps evet bildiğiniz 3mbps yani youtube de 480p Video izlemek işkence karantinada evde kaldıgımız şu günlerde en çok vakit geçirdiğim şey internet film izlemek felan ama kullanamama rağmen 92tl ödüyorum
    kimse bu ay sen az kullandın yada kullanamadın faturanı ödeme demiyor

    Savunmak için söylemiyorum ama Turktelekomda ıken en azından kesilme sorunum yoktu baglantı böyle gitmezdi ve aradıgımda böyle sorun oldugunda ekip yönlendirirlerdi bunlarda o bile yok pc üzerinden bakıp tamam çözdük düzelicek diyip duruyorlar tam 4-5 aydır Bu leş firmanın paketlerine sakın aldanıp geçmeyin çünki orada yazan ne hızı veriyorlar ne hizmeti ben bu işten kurtulmaya çalışıyorum bu arıza kayıt sonuclarını bır sekılde alıp hakem heyetıne basvurup iptal ettirmeye çalışacağım geçmeyi düşünenler uzak dursun
    VodafoneNET====== REZALET 0 HİZMET 0 HIZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOLDVIPER -- 9 Nisan 2020; 1:9:8 >







  • Vodafone net resmen eziyet konuyu upluyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı rezalet yaşanmaya devam ediyor. buna organize bir şekilde tepki koyulması gerekiyor bence.
  • GambleUS kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum rezil bir firma
  • Up. Hizmet rezil olduğu gibi şirkette kafası çalışan da yok. Hep taşeronlar ilgileniyor heralde müşteriyle o yüzden herkes mesai bitimine kilitlenmiş, gün geçsin de aylığı alayım diye bakıyor işine; kimse müşteriyi umursamıyor. Yıllardır bir kez olsun sorun çözdüklerini görmedim, hep başkalarına itelemeye ya da geçiştirmeye çalışıyorlar. Dediğin gibi kullanmadığımız internetin, alamadığımız hizmetin parasını ödüyoruz. 100 küsür liraya 100 mbit alıyorsa adam, benim faturam 10 lira olmalı. Bağlantısı kopan 16 Mbit internet için iki yıldır 125 lira alıyorsa benden, neden düzgün hizmet vermek zorunda hissetsin ki?
  • Mart ayına kadar sadece akşamları evde olup 3-4 saat belki internet kullanırdım.
    Malum coronadan dolayı 24 saat evdeyiz ve mart ayından beri sürekli sorun.
    Şikayet vara konu açtım.
    Jet faturaya fesih iptal talep ettim.
    Ağustos ayında anlaşma bitecek bu ay hiç kullanmadım para ödeyeceğiz.
    Sözleşme bitiyor diye arayan var.
    Faturanız ödenmedi diye arayan var.
    Sorunu çözmeye kimse aramıyor.
    Birde pişkin pişkin müşteri hizmetleri arayınca bağlantı sorununuzla ilgileniyoruz diyorlar.
    Nasıl ilgilenmeyse 2 hafta geçti hala yüzüne bakan yok.https://www.sikayetvar.com/vodafone-net/vodafone-nette-vodafone-rezilligi




  • 2015-2017 arası 2 sene vodafone kullanmıştım sıfır sıkıntılı dönemimdi. Bugüne kadar en sorunsuz iss tecrübem olmuştu. Demekki baya değişmiş işler.
  • Paetzold kullanıcısına yanıt
    Açıkcası ben ilk defa geçtim ve çok pişmanım, hizmet 0 yani zaten desteğe normalde zor ulaşılıyordu şimdi coronadan hıc ulasılmıyor ulaşsanda çözüm yok he tamam deyip geçiştiriyorlar
  • Hız konusunda VodafoneNet baya kötü, TürkTelekom'dan aldığım hızın %30'unu anca alıyorum ne yazık ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    Açıkcası ben ilk defa geçtim ve çok pişmanım, hizmet 0 yani zaten desteğe normalde zor ulaşılıyordu şimdi coronadan hıc ulasılmıyor ulaşsanda çözüm yok he tamam deyip geçiştiriyorlar
    İss konularını bir açıyorum hepsinde ayrı şikayet zaten. İşimiz zor.
  • Paetzold kullanıcısına yanıt
    valla sende haklısın dostum

    0 araba alırız servisinde arıza çıkar, internet bağlatırız çekmez çekerse yavaş çeker kopar, tomarla para verip kullandıgımız hiç birşeyi verimli kullanamıyoruz ne denetim var ne başka şey bu ülkede. millet 30 dolar bıle anca verıyor ınternete bıde bıze bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    valla sende haklısın dostum

    0 araba alırız servisinde arıza çıkar, internet bağlatırız çekmez çekerse yavaş çeker kopar, tomarla para verip kullandıgımız hiç birşeyi verimli kullanamıyoruz ne denetim var ne başka şey bu ülkede. millet 30 dolar bıle anca verıyor ınternete bıde bıze bak
    Aynen Avrupa'yı falan geçtim onlar zaten bizden x10 daha iyi hayat yaşıyorlar. Bizim dengimiz Romanya, Bulgaristana bakıyorsun onlardaki hizmetler bile kat ve kat iyi bizden.
  • Benim vodafone net 50 mbit 3 senedir kullanıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İzmir bölgesinde Marttan itibaren CGN havuzu uygulaması başlattılar. Mecburen statik IP almak zorunda kaldım. Şimdi de statik ip alan bazı kullanıcıların interneti tamamen gitti (bu forumda 3 kişi gördüm). Sadece dinamik ip çalışıyor, onda da oyun oynamayı unutun. Paramızla rezil oluyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yerroner -- 24 Nisan 2020; 15:5:39 >
  • kablonetten daha rezil bir firma varsa o da vodafone'dur herhalde. adamlar gerçekten online mecralardan itibarlarının bu kadar yerlerde olmasını sallamıyorlar, ama yakında insanlar dağtılan broşürlerin yanında bir de internette yazılan yorumlara da bakıp hizmet seçmeye başladıklarında bi tarafları çok ağrıyacak bu firmanın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.