Şimdi Ara

Vodafone Netin yaptığı kurnazlık ve dolandırıcılık!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu sorunu yaşayan başka birileri var mı bilmiyorum ama bunu sizlere anlatmak istedim. Olurda Vodafone almayı düşünenler vardır yazdıklarımı okur ve nasıl bir firma oldukları hakkında bilgi sahibi olur. Benden de tavsiye sakın diyorum uzak durun bunlardan.

    Almış olduğum internet hızı 100 mbit. Adamlar öyle bir düzenek kurmuşlar ki arayıp sorunu da çözemiyorsun. Hızım akşam saat 20:00 ile 01:00 arasında 10-15mbitlere düşüyor. Hadi diyelim aradın anlattın (ki kaç kere aradım) sana teknik servisten adam yolluyorlar gelen adam öğle vakti geliyor. Doğal olarak o sırada hızımı düzeltmiş oluyorlar. Gelen adamda sorun yok abi ozaman diyip gidiyor ve sorun çözülmüştür diye arıyorlar. Ya diyorum saat 20:00 dan sonra düşecek e tabi adamında yapacak bir şeyi yok. Arayıp anlatıyorum müşteri hizmetleri haklısınız ama birşey yapamayız kayıt oluşturmak isterseniz oluşturalım ama yine aynıları olacak diyor. Yani yalandan iş yapalım diyorlar. Birde akıl veriyorlar Vodafone'a mail atın diye. Bu yapılan Vodafone tarafından bilerek ve isteyerek sistematik şekilde yapılıyor. Ben buraya yazarken hızım düşmüş vaziyette biliyorum ki gece normale getirecekler.

    İnanın böyle bir şey ancak şeytanın aklına gelir. Bu Vodafone illeti harbiden şeytan gibiler. 2 gün üst üste aldığım hız testi toplu sonuçlarında anlattıklarım gözüküyor zaten. Buraya da koyayım ki görülsün. Tekrar ediyorum bence bunlara bulaşmayı düşünen varsa uzak dursun gitsinler başka servis sağlayıcılarına baksınlar. Benden söylemesi.

    Vodafone Netin yaptığı kurnazlık ve dolandırıcılık!!!Vodafone Netin yaptığı kurnazlık ve dolandırıcılık!!!







  • sorun çoğu kullanıcıda var. siz nerede oturuyosunuz semt olarak muhtemelen istanbuldasınız.
  • Evet İst. Beylikdüzü. Bana bu hız düşürme işlemini geçen senede yapmışlardı 1 ay kadar kavga ettik sonra bir şekilde düzelttiler. Şimdi aynı sorun tekrar başladı. Başkaların da aynı sorunlar yaşadığını gördüm. Müşteri hizmetlerini aramanın bir şey değiştirmeyeceğini biliyorum o yüzden elimden geldiğince her yere yazmaya çalışıyorum ki herkes bilsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gökhanataç -- 17 Nisan 2020; 23:41:7 >
  • ben de beylikduzundeyim.baglantim 10 gundur rezalet.sabit 95 mbit aldigim hiz 1-2 mbit lere kadar dusuyor
  • Sorunu da arayıp çözemiyorsun ki akşam vaktinden sonra hız düşümü yaptıkları için kayıt açmaları bir işe yaramıyor. En son konuştuğum müşteri hizmetleri de durumun farkındaydı ama yapabilecek birşeyim yok özür dilerim dedi kapadı. Heryerde bu rezillikle ilgili yazılar görüyorum ama ne yapılması lazım nasıl çözüme ulaşabiliriz bilmiyorum.
  • 1 aydır aynı şeyi yaşıyorum. Daha da sinir bozucu olan sadece hız düşüklüğünden ibaret olmaması çünkü 10 mbit hızla da hemen hemen herşeyin sorunsuz çalışması gerekirken google dışında hiçbir şey çalışmıyor. Netflix-Youtube videolar asla dolmuyor, oyunların yarısı server'a hiç bağlanmıyor kalanlar da bağlanıyor ama oynanmıyor. Latency ve packet loss 1000'lere çıkıyor. Gece 1-2 den sonra herşey düzeliyor. Kısacası evet dolandırıldık. Superonline 9 sene kullandım 1 kere bile sorun yaşamamıştım sırf fiyatları zamayıp hızları düşürmelerinden dolayı geçmiştim vodafone'a patladık. Yapabileceğimiz en iyi şey tanıdığımız herkese bunların dolandırıcı olduğunu anlatmak. Varsa telefon hattınızı iptal edin ben ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekostros -- 18 Nisan 2020; 1:16:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen dediğin gibi youtube bile izlemek işkenceye dönüşüyor. Halbuki o düşürdükleri kötü hızda bile normal oynatması lazım ama izlemeye çalışırken kafayı yiyorum.

    Bu arada buraya konuyu açtıktan sonra gördüm seninde bununla ilgili konu açtığını. Bende fazladan açmış oldum galiba kusura bakma.
  • Btk ya sözleşme örneği ve farklı sitelerden yapılan hız testinsonuclsrinile birlikte güzel bi Yazın yazıp beklemekten başka bi çare yok.

    Aynı durumu bende yaşıyorum. Geçen sene de bi dönem kampanya olsun diye ayni sorun başka kullanıcılara 500 mphs hız vermeye çalışırken oldu. Şimdi de yüksek ihtimal upload hızlarını yükseltmeye uğraştiklari için oluyor. Tam rezalet bi firma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısın bir yazmadığım orası kalmıştı galiba. Bugün dediğin gibi ispatlarıyla oraya da bir yazı göndericem.
  • Bugün dayanamadım tekrar aradım yine kavga gürültü. Bir şey yaptıkları da yok yapılacak şeyleri bildiklerini de düşünmüyorum. Evet olmaması lazım diyip ben ayarlara bakıyorum diyorlar hep aynı yalanlar. En son modem değişikliği kaydı açtı bu seferde. Bakalım nereye kadar devam edecek bu şekilde.
  • Bunlar hiçbir şeyi haketmiyor.
    Vodafone Netin yaptığı kurnazlık ve dolandırıcılık!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durumdayız sanırım istanbul olarak sıkıntı devam etmekte

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnan benimde durumum oraya doğru gidiyor şuanda. 10 yıldan fazla Superonline kullandım sırf biraz daha az öderim nasılsa aynı alt yapıyı kullanıyorlar diye bu lanet firmaya geçtim hayatımın en büyük pişmanlığı oldu.
  • Sıkıntı devam ediyor bu doğru. Ama esas sıkıntı bunu kabul edip düzeltmek için bir açıklama dahi yapmamaları. O kadar yere yazı yazıp mail attım bir tanesine cevap yazıp çözüm için uğraşmadılar. Tek yaptıkları müşteri hizmetlerinin modeme reset atın demesi ve arıza kaydı açması. Olacak iş değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gökhanataç

    İnan benimde durumum oraya doğru gidiyor şuanda. 10 yıldan fazla Superonline kullandım sırf biraz daha az öderim nasılsa aynı alt yapıyı kullanıyorlar diye bu lanet firmaya geçtim hayatımın en büyük pişmanlığı oldu.
    Telefondan bağlanınca net gidiyordu. Google’a bile giremiyordum düşün. Naznet’e geçeceğim, 24/5 hız bana yeter artar. Vodafone çöpleri 10Mbps/0.20-0.60 arası upload ile beni bezdirdi,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7-8 ay önce de aynısını yapmışlardı. yine tekrar ediyorlar.

    buna organize bir tepki vermemiz lazım. hızı kısıtladıkları saatte twiter üzerinden @vodafonedestek hattına tweet atmak veya aklına başka bişe gelen varsa onu da deneyebiliriz.

    şu an fast üzerinden yaptığım testte 3 mbit hız veriyor.
  • Banada aynı senin gibi yaklaşık 1 sene önce yine yapmışlardı bunu. Ozaman 1 ay kadar kavga ettik sonra düzelmişti. Valla ben yapılacak herşeye varım ama Vodafone illeti okadar yüzsüz okadar umursamaz ki hiç birşey yapmıyorlar. Diğerleri en azından twitter dan yalandan olsa bile cevap veriyor, bunların umrunda değil.
  • btk dan ve şikayetvardan aynı anda 1000 kişi bu sorun konusunda şikayette bulunsa bence etkisi olur diye düşünüyorum.
  • Bugün sorun yaşayan var mı acaba? Saat 21:30 dan sonra ancak bakabildim ve testler hep normal çıktı. Ancak önümüzde 4 günlük sokağa çıkma yasağı var tabi. O zaman içerisinde tahminimce yine sorunlar olacaktır.
  • Hocam yüksek ihtimal bunlarda ayar oynayınca sistem kaldırmıyor. Geçen sene de yeni gelen müşterilerine kampanya olarak belli bi süre 500 mphs hediye etmişlerdi o zaman biz patladık. Şimdi de yüksek ihtimal uploadlarla uğraşıyorlar ondan böyle oluyor. Tesadüf olamaz bence. Yetersiz kalan bölge patlıyor. Demek Vodafone un her kampanyasında biz bunları yaşayacağız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pacasi_camurlu -- 21 Nisan 2020; 2:35:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.