Şimdi Ara

VODAFONE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YOK!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vodafonda yeni taahhüt gereği ayın 8 inde yeni tarife başlangıcı sebebiyle müşteri temsilcisiyle yapılan görüşme faturanız yansıtılacağınıdan bahsedildi anlık gaflet sonucu onay vermişim çift tarife üzerinde 72 tl fatura kesilmiş defalarca müşteri temsilcilerine bağlanıp itirazlar kabul edilmediği gibi müşteri memnuniyeti adına bir şey yapılamadığını bu sayede öğrendim
    Vodafone gececek olanlar taahhüt yenilemesi yapacak olanlar dikkatli olun tavsiye etmiyorum müşteri temsilcileriyle görüşme esnasında şunu sordum müşteri memnuniyeti veya mağduriyet konusunda yardımcı olmadığınızdan bahsettim o da bana şirket politikası gereği görevini yaptığından bahsetti yani anlayacağınız herhangi bir konuda yardımcı olmayan müşteri temsilcisi olarak sadece bilgi veriyorlar insiyatifini asla kullanmıyorlar bilginiz olsun
    Eşimin ve benim adıma olan hattımı yarın turkcelle taşıma işlemini başlatacağım vodafondan uzak durun







  • Evet ben de yanlışlıkla 1 gb yerine 500 mb ınternet almıştım..Hiç kullabmadan 10 sn içinde müş. Hiz. Aradım..Iptal et 1 gb tanımla dedim.Olmaz cevabı aldım..
    Turkcell den sonra böyle şeyler tuhaf geliyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • man utd kullanıcısına yanıt
    Ben de yanlış tarife seçmiştim vodafonda. Aradım iptal ettiği gibi daha fazlasıyla da kıyak yaptı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaten turkcellde bu tür sıkıntılar yok turkcellde müşteri memnuniyeti her zaman vardı hala da var ancak vodafonda mağdurda olsanız memnuniyet insiyatifini kullanmıyorlar 2 saat önce turkcell bayiye gidip hem kendimin hemde eşimin hattını turkcelle taşımış oldum bir daha asla ve asla vodafona gecmeyeceğim eş dost yakınımdakilere de vodafondan uzaklaşmalarını sağlayacağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Ben de yanlış tarife seçmiştim vodafonda. Aradım iptal ettiği gibi daha fazlasıyla da kıyak yaptı.

    Ne tür bir kıyak?
    Benim hattım yanlış tarifeden açıldı ve 1 ay beklemem gerektiğini söylemişti!Aldığım bayiye gittim orada düzeltti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Ben de yanlış tarife seçmiştim vodafonda. Aradım iptal ettiği gibi daha fazlasıyla da kıyak yaptı.

    Ne tür bir kıyak?
    Benim hattım yanlış tarifeden açıldı ve 1 ay beklemem gerektiğini söylemişti!Aldığım bayiye gittim orada düzeltti

    ne kıyakmış anlamadım bende

    ben akşamüstü müşteri hizmetlerine bağlanıp detaylı sormuştum her türlü magduriyet ve memnuniyet için yardımcı olmadıklarını beyan ettiler şirket politikası gereği verilen talimat dorultusunda görevini yapıyorlar ne konuşsanız hava civa havada kalıyor 4440542 tel hiçbir amaca hizmet etmiyorsa tamamen kapatmaları gerek ama yapamıyorlar tamamen göz boyama duruyorlar ama her türlü sorununa çözümsel yaklaşmıyorlar orada duran müşteri temsilcisine grup şefinize söyleyin sözümü aktarın dedim izlediğiniz politika müşteri kaybetmeye yönelik ve bu işi bilmiyorsunuz sizin ne yaptığınız bir şey ifade etmiyor diye tembihledim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dephyr -- 20 Kasım 2013; 0:42:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dephyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Ben de yanlış tarife seçmiştim vodafonda. Aradım iptal ettiği gibi daha fazlasıyla da kıyak yaptı.

    Ne tür bir kıyak?
    Benim hattım yanlış tarifeden açıldı ve 1 ay beklemem gerektiğini söylemişti!Aldığım bayiye gittim orada düzeltti

    ne kıyakmış anlamadım bende

    ben akşamüstü müşteri hizmetlerine bağlanıp detaylı sormuştum her türlü magduriyet ve memnuniyet için yardımcı olmadıklarını beyan ettiler şirket politikası gereği verilen talimat dorultusunda görevini yapıyorlar ne konuşsanız hava civa havada kalıyor 4440542 tel hiçbir amaca hizmet etmiyorsa tamamen kapatmaları gerek ama yapamıyorlar tamamen göz boyama duruyorlar ama her türlü sorununa çözümsel yaklaşmıyorlar orada duran müşteri temsilcisine grup şefinize söyleyin sözümü aktarın dedim izlediğiniz politika müşteri kaybetmeye yönelik ve bu işi bilmiyorsunuz sizin ne yaptığınız bir şey ifade etmiyor diye tembihledim

    Neredeyse tum çevrem vodafonlu.
    Ben de 1000dk vodafone+500dk heryone+1000 sms+1gb interneti 23 tl ye alıyorum.Üstelik telsiz kullanım vergisi de vermiyorum(nt yapmıştım)
    Bu fiyatı bana çok cazip geliyor.Zam yaparsa trkcll deyim ben de..Hayırlı olsun size
    )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Turknet Vs Vodafone
    geçen ay açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Turkcellden kazik yerim vodafone a bir daha ugramam sirf bu yüzden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • müşterilerine böyle davranarak diğer operatörlere yönelmelerini sağlıyorlar kendilerini bilir
  • Müşteri olarak en memnun kaldığım firma avea bu konuda. Tweet atıyorum en fazla 10 dl içinde dönüp sorunum ne olursa olsun çözüyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Ben de yanlış tarife seçmiştim vodafonda. Aradım iptal ettiği gibi daha fazlasıyla da kıyak yaptı.

    Nasıl bi kıyak geçti gerçekten?
    Ben satın aldığım internet paketini 5 kbps hız ile verdigi için kendi hazırladıgı müşteri hakları anayasası zımbırtısınagöre ücret iadesi istedim;1ay boyunca işlem gördu, iade edilmedi.

    Vodafone ve avea için prensipler,kurallar, müşteri memnuniyetinden önce geliyor diye biliyorum.para iade,paket iptal politikaları yok

    Cihaz taahhutum bittigi halde faturaya ek cihaz parası alan ve iadesi için hala bekledigim güzide bi firma vodafone.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Ben de yanlış tarife seçmiştim vodafonda. Aradım iptal ettiği gibi daha fazlasıyla da kıyak yaptı.

    Nasıl bi kıyak geçti gerçekten?
    Ben satın aldığım internet paketini 5 kbps hız ile verdigi için kendi hazırladıgı müşteri hakları anayasası zımbırtısınagöre ücret iadesi istedim;1ay boyunca işlem gördu, iade edilmedi.

    Vodafone ve avea için prensipler,kurallar, müşteri memnuniyetinden önce geliyor diye biliyorum.para iade,paket iptal politikaları yok

    Cihaz taahhutum bittigi halde faturaya ek cihaz parası alan ve iadesi için hala bekledigim güzide bi firma vodafone.

    vodafondan iade falan beklemeyin kelime ve ayak oyunlarıyla sizi yolmanın eşiğine bırakıp güya sözde müşteri hakları anayasasına göre avantaj olduğunu düşündürüyor sizde kanıp güvenip aaa bakıyorsunuz hiç de öyle olmadığı gibi sizi mağduriyetten çözüm falan üretmiyorlar bir an önce müşteri memnuniyet odaklı çalışan şebekeye geciniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dephyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Ben de yanlış tarife seçmiştim vodafonda. Aradım iptal ettiği gibi daha fazlasıyla da kıyak yaptı.

    Nasıl bi kıyak geçti gerçekten?
    Ben satın aldığım internet paketini 5 kbps hız ile verdigi için kendi hazırladıgı müşteri hakları anayasası zımbırtısınagöre ücret iadesi istedim;1ay boyunca işlem gördu, iade edilmedi.

    Vodafone ve avea için prensipler,kurallar, müşteri memnuniyetinden önce geliyor diye biliyorum.para iade,paket iptal politikaları yok

    Cihaz taahhutum bittigi halde faturaya ek cihaz parası alan ve iadesi için hala bekledigim güzide bi firma vodafone.

    vodafondan iade falan beklemeyin kelime ve ayak oyunlarıyla sizi yolmanın eşiğine bırakıp güya sözde müşteri hakları anayasasına göre avantaj olduğunu düşündürüyor sizde kanıp güvenip aaa bakıyorsunuz hiç de öyle olmadığı gibi sizi mağduriyetten çözüm falan üretmiyorlar bir an önce müşteri memnuniyet odaklı çalışan şebekeye geciniz

    3operatorunde birbirinden farkı yok; kötünün iyisini seçiyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vodafonda kamu tarifesi 1 yıllık taahhüt her yöne 500 dk 25 tl 250 mb internet 10 tl
    turkcellde 500 dk 21 tl + 500 mb internet 6 tl +5000 sms 12 ay boyunca hediye
    toplamda turkcellde 500 dk +500 mb+5000 sms hediye 27 tlye geliyor vodafonda 500dk+250 mb 35 tlye geliyor turkcellde daha avantajlı ve vodafone hep kazık tarifeler var seçiminizi iyi yapın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dephyr -- 23 Kasım 2013; 12:37:59 >
  • kontratlı 5s alayım dedim

    60 liralık tarifedeyim 1000dk 1000sms 1gb var pakette
    neyse red ile alacakmışız yani yine 1000dk 1000sms ve 1gb internet olacak ama tarife adı red oldu diye 60 lira olacak hop 70 lira
    neyse tamam dedik olsun ne yapalım tarifeyi değiştirelim alalım
    fatura kesim tarihi her ayın 21 i bugun ayın 23 ü eğer tarife değişimi yaparsam

    önce ki tarifemi 2 gün kullanmama rağmen komple 1 ay kullanmış gibi 60TL
    +
    yeni tarifemiz 70 tl
    +
    cihaz ücreti 85 tl

    ilk fatura gelecekmiş 215 tl

    yani 2 gün kullandıgın tarifeyi 1 ay kullanmış gibi benden tahsil edecekmiş,hadi 2-3 gün kullanmıssın aynı oranda onun parası kesilsin üstüne yeni tarife eklesin tamam dersin ama kullanmadıgım ve kullanmayacağım kalan 28 günlük bakiyeyi benden almaya çalışıyor.
    bu düpedüz soygun hak edilmemiş kazanç ayıptır yahu diyince yapacak bir şey yok kurallar böyle diyorlar

    Soyguncu vodafone en kısa zamanda taşıycam numaramı diğer operatorlerin tarifelerini iyice inceleyip




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VectrAirliness

    kontratlı 5s alayım dedim

    60 liralık tarifedeyim 1000dk 1000sms 1gb var pakette
    neyse red ile alacakmışız yani yine 1000dk 1000sms ve 1gb internet olacak ama tarife adı red oldu diye 60 lira olacak hop 70 lira
    neyse tamam dedik olsun ne yapalım tarifeyi değiştirelim alalım
    fatura kesim tarihi her ayın 21 i bugun ayın 23 ü eğer tarife değişimi yaparsam

    önce ki tarifemi 2 gün kullanmama rağmen komple 1 ay kullanmış gibi 60TL
    +
    yeni tarifemiz 70 tl
    +
    cihaz ücreti 85 tl

    ilk fatura gelecekmiş 215 tl

    yani 2 gün kullandıgın tarifeyi 1 ay kullanmış gibi benden tahsil edecekmiş,hadi 2-3 gün kullanmıssın aynı oranda onun parası kesilsin üstüne yeni tarife eklesin tamam dersin ama kullanmadıgım ve kullanmayacağım kalan 28 günlük bakiyeyi benden almaya çalışıyor.
    bu düpedüz soygun hak edilmemiş kazanç ayıptır yahu diyince yapacak bir şey yok kurallar böyle diyorlar

    Soyguncu vodafone en kısa zamanda taşıycam numaramı diğer operatorlerin tarifelerini iyice inceleyip

    senin 2 günlük farkla 1 ay tam fatura geçirmiş bana da 8 günlük farkla soyulduk bu soygun düzenini allaha havale ediyorum haram zıkkım olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VectrAirliness

    kontratlı 5s alayım dedim

    60 liralık tarifedeyim 1000dk 1000sms 1gb var pakette
    neyse red ile alacakmışız yani yine 1000dk 1000sms ve 1gb internet olacak ama tarife adı red oldu diye 60 lira olacak hop 70 lira
    neyse tamam dedik olsun ne yapalım tarifeyi değiştirelim alalım
    fatura kesim tarihi her ayın 21 i bugun ayın 23 ü eğer tarife değişimi yaparsam

    önce ki tarifemi 2 gün kullanmama rağmen komple 1 ay kullanmış gibi 60TL
    +
    yeni tarifemiz 70 tl
    +
    cihaz ücreti 85 tl

    ilk fatura gelecekmiş 215 tl

    yani 2 gün kullandıgın tarifeyi 1 ay kullanmış gibi benden tahsil edecekmiş,hadi 2-3 gün kullanmıssın aynı oranda onun parası kesilsin üstüne yeni tarife eklesin tamam dersin ama kullanmadıgım ve kullanmayacağım kalan 28 günlük bakiyeyi benden almaya çalışıyor.
    bu düpedüz soygun hak edilmemiş kazanç ayıptır yahu diyince yapacak bir şey yok kurallar böyle diyorlar

    Soyguncu vodafone en kısa zamanda taşıycam numaramı diğer operatorlerin tarifelerini iyice inceleyip

    +1
    çok haklısınız benzer olay benimde başıma geldi.Tarife değişikliğinde kullandığınız gün ile oranlayarak değilde tam olarak alıyor vodafone ücreti. Btknın bir an önce bu işe el atması lazım artık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd


    quote:

    Orijinalden alıntı: dephyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Ben de yanlış tarife seçmiştim vodafonda. Aradım iptal ettiği gibi daha fazlasıyla da kıyak yaptı.

    Ne tür bir kıyak?
    Benim hattım yanlış tarifeden açıldı ve 1 ay beklemem gerektiğini söylemişti!Aldığım bayiye gittim orada düzeltti

    ne kıyakmış anlamadım bende

    ben akşamüstü müşteri hizmetlerine bağlanıp detaylı sormuştum her türlü magduriyet ve memnuniyet için yardımcı olmadıklarını beyan ettiler şirket politikası gereği verilen talimat dorultusunda görevini yapıyorlar ne konuşsanız hava civa havada kalıyor 4440542 tel hiçbir amaca hizmet etmiyorsa tamamen kapatmaları gerek ama yapamıyorlar tamamen göz boyama duruyorlar ama her türlü sorununa çözümsel yaklaşmıyorlar orada duran müşteri temsilcisine grup şefinize söyleyin sözümü aktarın dedim izlediğiniz politika müşteri kaybetmeye yönelik ve bu işi bilmiyorsunuz sizin ne yaptığınız bir şey ifade etmiyor diye tembihledim

    Neredeyse tum çevrem vodafonlu.
    Ben de 1000dk vodafone+500dk heryone+1000 sms+1gb interneti 23 tl ye alıyorum.Üstelik telsiz kullanım vergisi de vermiyorum(nt yapmıştım)
    Bu fiyatı bana çok cazip geliyor.Zam yaparsa trkcll deyim ben de..Hayırlı olsun size
    )

    Hocam nasıl aliyon tarife nedir ?
    Bi de iskender söyleselermiş sana :) adamlar sana çalışıyor bize çalışmıyorlar :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • VectrAirliness kullanıcısına yanıt
    Böyle saçma sapan şey olmaz. Taahüdüm bitiyor diye tarife araştırmaya başladım,bende sizin gibi aynı paketi kullanıyorum 49 lira benimkide. Red tarifesi var sadece hepsi bin olacak şekilde. Üstelik sms kullanmamama rağmen sms ücreti ödemeyi de göze alıyorum. Ancak tarife değiştireceğimde şube bana bir gün verecek, 22si yanlış hatırlamıyorsam,o gün gittiğimde geçişi yaptığımda ücret ödemeyecekmişim.

    Bir diğer yöntem yeni numara almak.
  • Arkadaşlar red tarifesindeyim ve ben bu adamlarla konuşarak çok vakit harcadım ve kendileri bilirler.beş hattımı ve çevremdeki hiç kimseyi vodafone da tutmicam.http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2557012 şikayette de bulundum ama adamlar sıfır. Aylık faturaya lanet olsun adam gibi hizmet alayım dedim red e geçtim ama Avea'nın 20 tl ilk paketi bile daha çok işimi görüyordu
     VODAFONE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YOK!!!!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.