Şimdi Ara

vodafone müşteri hizmetleri part 2

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 24 dakika cebelleştikten sonra ordan oraya bağlanıp davullu zurnalı müzikleri dinleyip arkadan 5 kez daha tekrar aradım. Haaalen arıyorum. En kısa sürede bağlanmayı bekliyorum. 3G aldım,aldığım güne lanet olsun. Ne servis nede 444 sıfır teknik bilgiye sahip. Sürekli internete giriş sorunu yaşıyorum. Menülerde ordan oraya yönlendirilip bekliyorum.
    Halen...
    (Şiddetle sizede tavsiye ediyorum!! :)) )
    Telefonun pili bitti..



  • quote:

    Orijinalden alıntı: pulvo47

    24 dakika cebelleştikten sonra ordan oraya bağlanıp davullu zurnalı müzikleri dinleyip arkadan 5 kez daha tekrar aradım. Haaalen arıyorum. En kısa sürede bağlanmayı bekliyorum. 3G aldım,aldığım güne lanet olsun. Ne servis nede 444 sıfır teknik bilgiye sahip. Sürekli internete giriş sorunu yaşıyorum. Menülerde ordan oraya yönlendirilip bekliyorum.
    Halen...
    (Şiddetle sizede tavsiye ediyorum!! :)) )
    Telefonun pili bitti..



    menüleri saymaya başladığında birkaç kez sıfıra basıp direk müşteri hizmetlerine bağlanmayı deneseydiniz keşke.menülerde zaten zaman kaybetmişsiniz.

    Bu menülerde gezme olayı herşeyde kötü zaten geçende annem bankayı aramak istemiş ismini vermicem hepsi aynı zaten :) kadın ordan oraya 10 dk dolanmış kızmış beni çağırdıda nihayet bağlandık temsilciyede işimizi hallettik menüleri kullanmayı bilmeyen için zulüm zaten banka , gsm operatörü ne olursa olsun hepsinde aynı ama bazı işler varki müşteri temsilcisi gerekmeden yapılan onlarda menüleri kullanmak yararlı olabiliyor yada bilgi amaçlı menüler işe yarabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeSiN -- 9 Haziran 2010; 0:04:12 >




  • menüleri saymaya başladığında birkaç kez sıfıra basıp direk müşteri hizmetlerine bağlanmayı deneseydiniz keşke.menülerde zaten zaman kaybetmişsiniz.


    Sorun da bu zaten. Hemen o tuşlara basıp o konuma geliyorum fakat:sizi bağlayacağız diyor ve....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pulvo47

    menüleri saymaya başladığında birkaç kez sıfıra basıp direk müşteri hizmetlerine bağlanmayı deneseydiniz keşke.menülerde zaten zaman kaybetmişsiniz.


    Sorun da bu zaten. Hemen o tuşlara basıp o konuma geliyorum fakat:sizi bağlayacağız diyor ve....



    Tabiki bekliceksiniz ama sizin bahsettiğiniz tüm cebelleşmeler dahil herhalde :) yoksa 2 dk da bağlanmıyor 5-15 dk arası sürüyor birçok insan arıyordur aynı anda.Ama siz menülerde dolanmalardan bahsetmişsiniz falan onlara gerek yok yani o sizin tercihiniz olmuş.Direk sıfıra 2-3 kez basıp bekleyin açın hoparlörü gerekirse bırakın teli kenara ben öyle yapıyorum :) 5 kez arayıp fazla masraf yapcağınıza 1 kez arayın ve bekleyin.şarjınız az ise doldursaydınız keşke sonuçta normal telefonlada konuşabilirsiniz bitmesin.Ama ben öyle bahsettiğiniz gibi 25-30 dk falan beklemedim hiç açık konuşayım enfazla 15 dk beklemişimdir.




  • Sırf merak ettim deneme yapıyorum bitmeyen sabi hat dakikalarıile arıyorum

    6 dk oldu

    Kurumsal aradım bundan önce 5 snde bağlandı onlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    Sırf merak ettim deneme yapıyorum bitmeyen sabi hat dakikalarıile arıyorum

    6 dk oldu

    Kurumsal aradım bundan önce 5 snde bağlandı onlar



    sen torpillisin
  • 6 dk 25 sn de bağlandım
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    6 dk 25 sn de bağlandım



    aralık-nisan ayı faturalıydım ya ben cidden o ara bana çabuk bağlanıyorum gibi geliyordu 3-5 dk beklenip bağlanıyordum acaba diyorum faturalıların önceliği varmı geçenlerde aklıma kurt düştü öyle.faturasıza geçtim geçeli 10-15 dk yı buluyor bağlanmam çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    6 dk 25 sn de bağlandım



    aralık-nisan ayı faturalıydım ya ben cidden o ara bana çabuk bağlanıyorum gibi geliyordu 3-5 dk beklenip bağlanıyordum acaba diyorum faturalıların önceliği varmı geçenlerde aklıma kurt düştü öyle.faturasıza geçtim geçeli 10-15 dk yı buluyor bağlanmam çünkü.


    Cesin Faturasız bir numara ile aradım ama arkadaşın numarası ..

    Şimdi yeniden test edeyim..Bu sefer Faturalı Cep Limitsiz ile deniyorum en kısa sürede döneceğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    6 dk 25 sn de bağlandım



    aralık-nisan ayı faturalıydım ya ben cidden o ara bana çabuk bağlanıyorum gibi geliyordu 3-5 dk beklenip bağlanıyordum acaba diyorum faturalıların önceliği varmı geçenlerde aklıma kurt düştü öyle.faturasıza geçtim geçeli 10-15 dk yı buluyor bağlanmam çünkü.


    Cesin Faturasız bir numara ile aradım ama arkadaşın numarası ..

    Şimdi yeniden test edeyim..Bu sefer Faturalı Cep Limitsiz ile deniyorum en kısa sürede döneceğim



    Şans demekki merak ediyorum numaralar nasıl dağılıyor personele misal 5 tane gişe vardır 5 tane sıra olur farklı sıralarda aynı yerde olmalarına rağmen sıranın teki çabuk akabilir ve işlerini önceden halledebilirler diğer sıradaki şansına çok bekler bu şanstır acaba böyle numaralar direk bir personele atılıyor ve o personelin işinin uzamasına bağlı olarak mı bekliyoruz ki bana bu daha mantıklı geliyor.Yoksa numaralar ortada bekliyor kim boşalırsa sıradaki numara ona mı geçiyor m.temsilcisinde.Nedir bu işin prosedürü merak ediyorum :)




  • Toplam Arama sürem 3,45 sn felan sürdü faturalı cep limitsizdede..

    1,25 snden sonra sizi bağlıyorum dedi..

    canan diye bir bayan çıktı..

    25 dk bekleme nasıl oluyor anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    Toplam Arama sürem 3,45 sn felan sürdü faturalı cep limitsizdede..

    1,25 snden sonra sizi bağlıyorum dedi..

    canan diye bir bayan çıktı..

    25 dk bekleme nasıl oluyor anlamadım.



    Peki çıkan bayana ne dedin test ediyorum o yüzden aramıştım iyi gecelermi dedin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    Toplam Arama sürem 3,45 sn felan sürdü faturalı cep limitsizdede..

    1,25 snden sonra sizi bağlıyorum dedi..

    canan diye bir bayan çıktı..

    25 dk bekleme nasıl oluyor anlamadım.



    Peki çıkan bayana ne dedin test ediyorum o yüzden aramıştım iyi gecelermi dedin

    Aloo Aloo

    Ses gelmiyor yaa

    Arkadaş Quaresma gelecek diye tuttuğumuz nöbetlerden kafayı yedik uğraştığımız işlere bak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s.volkan -- 9 Haziran 2010; 0:32:57 >




  • sanırım bu aralar vodafone müşteri temsilcileri aşırı derecede yoğun eskiden boyle değillerdi bişeyler oldu bunlara
  • geçen akşam turkcell i aradık. sanmayın bir farkı vardı.. bekleme süreniz şu kadar bekleme süreniz şu kadar deyip durdu.. rahat 12-15 dakika bekledik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    Toplam Arama sürem 3,45 sn felan sürdü faturalı cep limitsizdede..

    1,25 snden sonra sizi bağlıyorum dedi..

    canan diye bir bayan çıktı..

    25 dk bekleme nasıl oluyor anlamadım.



    Peki çıkan bayana ne dedin test ediyorum o yüzden aramıştım iyi gecelermi dedin

    Aloo Aloo

    Ses gelmiyor yaa

    Arkadaş Quaresma gelecek diye tuttuğumuz nöbetlerden kafayı yedik uğraştığımız işlere bak


    test amaçlı da olsa sistemde yoğunluk oluşturuyorsunuz




  • Bağlanmasına bağlanılıyor da, çözüm var mı?

    Adamların sistemin hata var, kabul etmiyorlar

    Kız arkadaşımın 9 tl karşılığı her yöne mesaj paketi vardı. 7 mayıs'da yenilendi. Ardından her yöne 500 mesaj 6 lira olduğunu öğrenince, yeterli olacağını düşünüp, sonraki dönem (8 haziran'dan itibaren) başlamak üzere o pakete geçti. Hemen -aynı gün- pakedi yüklemişler. Mesajlar oldu mu 3000+500.

    Hat benim üzerime olduğundan, telefon edip durumu bildirdim, "tamam iptal ediyoruz" dediler, ses yok. 1 hafta sonra tekrar aradım, paketi iptal ettiler, iade yok. Dün e posta gönderdim, "5 mesaj göndermişsiniz 500'lük paketten, para iade edemeyiz" diye cevap vermişler!

    3000 mesaj bitmiş mi? Günlük 100 mesajı aşmış mı ki? diğer paketten düşüyorsunuz diyorum, ses yok.

    Bugün 4. kaydı açtırdıktan sonra BTK'ya şikayet ettim.

    Vodafone




  • GREENTOOTH güzel demişsin valla :)
    Çıksada çözüm yok..

    Koskoca Vodafone gidiyor reklam veriyo bir çok siteye. Tıklayınca link facebook sitesine yönleniyor

    müşteri hizmetleri

    "bizim facebookta sitemiz yok"diyor..

    cep net paketi alan cep özgürlülere 2.ay bedava olduğu live.vodafone.com.tr de yazıyor

    müşteri hizmetleri vodafone.com.trde olmayan şey bizimle alakalı değil diyor. yahu diyorum live.vodafone.com.tr bana dediği beyefendi bizim resmi sitemizwww.vodafone.com.tr vah vah bilmiyordum saol hanımefendi!

    acaba diyorum bu kampanyalar çıktığında bu temsilciler görüşmelerini hatıralıyıp "ulan biz paraları boşuna alıyoruz" diye düşünüyorlarmı bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    6 dk 25 sn de bağlandım



    aralık-nisan ayı faturalıydım ya ben cidden o ara bana çabuk bağlanıyorum gibi geliyordu 3-5 dk beklenip bağlanıyordum acaba diyorum faturalıların önceliği varmı geçenlerde aklıma kurt düştü öyle.faturasıza geçtim geçeli 10-15 dk yı buluyor bağlanmam çünkü.


    alakası yok böyle bir kritelendirme yok call center'da :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greentooth

    Bağlanmasına bağlanılıyor da, çözüm var mı?

    Adamların sistemin hata var, kabul etmiyorlar

    Kız arkadaşımın 9 tl karşılığı her yöne mesaj paketi vardı. 7 mayıs'da yenilendi. Ardından her yöne 500 mesaj 6 lira olduğunu öğrenince, yeterli olacağını düşünüp, sonraki dönem (8 haziran'dan itibaren) başlamak üzere o pakete geçti. Hemen -aynı gün- pakedi yüklemişler. Mesajlar oldu mu 3000+500.

    Hat benim üzerime olduğundan, telefon edip durumu bildirdim, "tamam iptal ediyoruz" dediler, ses yok. 1 hafta sonra tekrar aradım, paketi iptal ettiler, iade yok. Dün e posta gönderdim, "5 mesaj göndermişsiniz 500'lük paketten, para iade edemeyiz" diye cevap vermişler!

    3000 mesaj bitmiş mi? Günlük 100 mesajı aşmış mı ki? diğer paketten düşüyorsunuz diyorum, ses yok.

    Bugün 4. kaydı açtırdıktan sonra BTK'ya şikayet ettim.

    Vodafone


    arkadaşım numaranı özel mesajla gönder inceleyelim böyle birşey olmaz. sistem izin vermez
    Ö.m at hemen inceleyip sana bilgi vericem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SæFæK -- 10 Haziran 2010; 18:26:37 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.