Şimdi Ara

Vodafone evde internet abonelik iptali

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba 2 senedir evde vodafone internet kullanıyorum. 2 yıllık taahhüt sürem var ve 12 haziranda sonra eriyor. Bağlantı hızıyla ilgili sıkıntılar yaşadım şikayet etmeme rağmen hiçbir zaman gelip kontrol etmediler ve sorunu çözmediler. Ben de evde internete bunlarla devam etmek istemiyorum.

    Taahhüt sürem 12 haziran pazar günü bitiyor. E-devlet üzerinden fesih işlemi yapmayı düşünüyorum. Ancak bitiş tarihi hafta sonuna denk geldiği için çok emin olamadım, fesih işlemini ne zaman yapmam gerekir?

    Bir başka konu da 2 yıllık taahhüt ile beraber modem de almıştım son faturamla beraber borcu bitiyor diye biliyorum, yanlış mı biliyorum acaba? bir sıkıntı çıkartma ihtimalleri var mıdır sizce ?




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Vodafone Evde İnternet Abonelik İptali

    Vodafone evde internet aboneliğinizi iptal etmeyi mi düşünüyorsunuz? İşte bilmeniz gerekenler:

    • Vodafone evde internet aboneliğinizi iptal etmek için Müşteri Hizmetleri hattını (0 542 542 00 00) arayabilirsiniz.
    • İptal işlemi için gerekli bilgiler, abonelik sözleşmenizde yer almaktadır. Bu bilgiler arasında müşteri numaranız, abonelik numaranız ve kimlik bilgileriniz yer alır.
    • Abonelik iptali işlemi, talebinizden itibaren genellikle 30 gün içinde tamamlanır.
    • İptal işlemi tamamlandıktan sonra, internet hizmetiniz sonlandırılır ve ekipmanları Vodafone'a iade etmeniz gerekir.
    • İade edilmeyen ekipmanlar için ücret talep edilebilir.
    • Vodafone evde internet aboneliğinizi iptal etmeden önce, mevcut sözleşmenizin koşullarını ve iptal nedeniyle oluşabilecek ücretleri kontrol ettiğinizden emin olun.

    Önemli Not:

    • Vodafone evde internet aboneliğiniz için taahhüt süreniz varsa, iptal işlemi için erken fesih ücreti ödemeniz gerekebilir.
    • İptal işlemini gerçekleştirmeden önce, alternatif internet servis sağlayıcılarını araştırmanız önerilir.

    Vodafone evde internet abonelik iptali ile ilgili daha fazla bilgi için Vodafone web sitesini ziyaret edebilir veya Müşteri Hizmetleri hattıyla iletişime geçebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • İptal etmek yerine internetini başka bir sağlayıcıya taşıyabilirsin, böylelikle kurulum ücreti ödemezsin. Eğer taşımak istiyorsan şimdiden taşıma işlemlerine başlaman lazım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cat174 -- 7 Haziran 2022; 13:15:40 >
  • yeni konu açmadan burdan sorayım;


    ben vodafonenet yeni bağlattım, 14 gün cayma süresi var mıydı, kullanan oldu mu?

    saçma sapan ceza bedelleri çıkarmasınlar da...

  • çıkarırlar hocam dikkat et. birkaç şikayet okumuştum bununla ilgili bağlantı aktivasyon ücreti filan kesiyorlar diye biliyorum. bu konularda pek güven veren bir firma da değil zaten.

  • şikayet kaydı oluşturdum, beni haklı buldular, istediğiniz zaman cayma bedelsiz iptal edebilirsiniz dediler.


    bunun için cep merkezlerine gitmem gerekiyormuş, ama cep merkezleri de bundan bihaber, bana iptal formu verdiler mail at dediler. mail'e cevap olarak e-devletten iptal edebilirsiniz dendi.


    çağrı merkezini tekrar aradım; burdan iptal edebiliriz, faturaya cayma bedeli yansır, siz verilen referans koduyla faturayı iptal ettireceksiniz, dediler.


    bu şekilde işlem yapan oldu mu?


    bu arada 10 gün falan oldu, 650tl cayma bedeli yansıtıyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adabeyi -- 25 Haziran 2022; 18:55:4 >
  • Üstteki şekilde cayma bedeli iptal edildi faturadan.

    Şimdi şöyle bir sıkıntı var.
    Modemi gönderdim, teslim edildi ama vdfn diyor ki teslim etmedin. Kayıt açtırdım. Bakalım ne olacak.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tam bir şark kurnazlığı. Uzak olsunlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vodafone Net TAAHHÜT İPTALİ
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Konuyu hortlatmış bulunuyorum ama şuan tam olarak aynı durumdayım. Nereye şikayet kaydı oluşturdunuz?


    Ben BTK ve Cimer'den şikayet ettim. E devletten de iptal başvurusunda bulundum. Cayma bedelini nasıl düşürebiliriz?

  • zerkara kullanıcısına yanıt
    Ben şikayet kaydı oluşturmuştum. Kayıt incelenmiş ve haklı bulunmuştum. O kayıta istinaden faturaya yansıyan cayma bedeli iptal edildi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Taahhütüm 18 Eylül'de bitiyor. İptal işlemlerine şimdiden başlasam cayma bedeli öder miyim? Bilgisi olan var mı acaba?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.