Şimdi Ara

Vodafone CGNAT sonrası abonelik iptali

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, internetim daha önce ttnet deydi, 10 gün önce taahhütüm bitti ve vodafona geçiş yaptım, vodafone kurulum ekibi gelip sözleşmeyi imzalattıktan bir gün sonra CGNAT ağına dahil olduğumu anladım, hemen müşteri hizmetlerini arayıp normal dinamik IP vermelerini talep edip arıza kaydı açtırdım, az önce arıza hakkında bilgi almak için aradığımda problemin çözüldüğünü ve kaydın kapatıldığını öğrendim (bu konuda bilgi verilmedi ve problemim hala devam ediyor). Müşteri hizmetlerine durumu izah ettim, bu konuda statik IP dışında hizmet veremiyoruz gibi bir şeyler söyledi, verilen hizmetin kusurlu olduğunu aboneliğimi iptal edeceğimi söyledimde bana 730 lira gibi ödeme çıkarttılar, eğer iptal işlemini gerçekleştirirsem bu ücreti benden alabilirler mi?




  • Sözleşmenizde nasıl bir ibare geçiyor ip adresi ile alakalı ? Şuan cgnat havuzundan ücretsiz çıkma ihtimaliniz bulunmuyor daha önceden bazı firmalar çıkarıyordu ama artık hepsi statik ip almalısınıza döndü

  • nopanick kullanıcısına yanıt

    Sözleşme metnini bulamadım ya da vermediler o konuda emin değilim ama CGNAT hakkında bir ibare olacağını hiç sanmıyorum.

  • Aboneliklerin 12 aydan fazla olamayacağına dair şöyle bir bilgi buldum, benim sözleşmem 24 aylık.


    Abonelik sözleşmesine konu mal veya hizmet

    sözleşmeye uygun olarak size teslim veya ifa

    edilmelidir.


    Belirsiz süreli veya süresi 1 yıl ve daha uzun bir

    sözleşmeyi herhangi bir gerekçe göstermeksizin

    ve ceza ödemeksizin istediğiniz zaman

    feshedebilirsiniz.


    Süresi 1 yıldan az olan belirli süreli abonelik

    sözleşmelerinde ancak satıcı veya sağlayıcı

    tarafından sözleşme koşullarında değişiklik

    yapılırsa veya hizmetten yararlanmanıza engel

    olabilecek geçerli bir sebebin varlığı halinde

    sözleşmenizi feshedebilirsiniz.


    Sözleşmeyi sonlandırmak için fesih bildirimini

    satıcı veya sağlayıcıya yöneltmeniz yeterlidir.

    Fesih bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaştığı

    tarihten itibaren en geç 7 gün içerisinde

    sözleşmeniz sonlandırılmalıdır.


    Fesih talebinin yerine getirilme süresi günlük

    süreli yayınlarda 15 gün; haftalık süreli yayınlarda

    1 ay; aylık süreli yayınlarda 3 aydır. Daha uzun

    süreli yayınlarda ise bildirimden sonraki ilk yayını

    müteakiben sözleşmeniz sona erecektir.


    Abonelik sözleşmenizin sonlandırıldığına ilişkin

    bilginin size verilmesi zorunludur.


    Fesih bildiriminin gerçekleşmesinden itibaren 15

    gün içinde ödemiş olduğunuz ücretin geri kalan

    kısmı ve varsa sizden alınan güvence veya

    depozito bedellerinin güncel tutarları kesinti

    yapılmadan tarafınıza iade edilmelidir.


    https://tuketici.ticaret.gov.tr/data/5e216f3613b8761e84fba40d/D4903-CP_A.e%20Faaliyeti%20Abonelik%20S%C3%B6zle%C5%9Fmeleri%20Bro%C5%9F%C3%BCr%C3%BC.pdf





  • Sözleşmenin üzerinden 14 gün geçmediyse ceza ödemeden cayabilirsin.


    Tüketici hakları, Madde 47/5:


    "Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Cayma süresi içinde satıcı veya sağlayıcı sözleşmeye konu mal veya hizmet karşılığında tüketiciden herhangi bir isim altında ödeme yapmasını veya tüketiciyi borç altına sokan herhangi bir belge vermesini isteyemez. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir"



    Kaynak : https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.6502.doc





  • Charmlander kullanıcısına yanıt

    Bu konuyu müşteri temsilcisine söylediğimde yüz yüze yapılan sözleşmelerde 14 gün kuralı uygulanmıyor demişti, hatta bu görüşmeyi kayıt ettim mh ye yanlış bilgi vermemesini görüşmeyi kayıt ettiğimi söyledim, eğer bu hakkım varsa edevlet üzerinden sözleşmeyi hemen feshedeceğim.

  • Sen kendin Vodafone bayiine gidip orada sözleşme imzalamadıysan (ki bu durumda bile belirsizlikler var) 14 gün cayma hakkın bana göre geçerlidir.Avukat falan değilim ama 47. ve 48. maddeleri dikkatlice okuduğumda bana bu hakkın verildiğini anlıyorum.


    Başına böyle bir durum gelmiş birisi varsa daha net cevaplayabilir ama senin durumunda ben olsaydım, 14 günlük cayma hakkımı kullanır, gelen cayma cezası faturasını ödeyip THH'ye giderdim.Tabii bu arada ayıplı ürün verildiğini heyete sunmak için kanıtlarımı da bir taraftan kaydedirdim.

  • Charmlander kullanıcısına yanıt

    Kurulum ekibi eve gelip sözleşmeyi imzalattı. Bir kuruş bile ödememeyi düşünüyorum çünkü verdikleri hizmetin kusurlu olduğunu düşünüyorum.


    Bu konuyu açtıktan sonra ttnet den iptal için tekrar arayıp daha cazip teklif verdiler, bir sözleşme de onlarla yaptım, sağlı sollu dalacaklar bana  

  • TurkTelekom size CGNAT verecek. Artık statik ip kalmadı, bu güne kadar almış olmanız şanstı

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    Önceki bağlantım henüz iptal edilmedi, iptal başvurusu yapmıştım ve mh iptal başvurusu için beni aradı ve sözleşme uzamış oldu. CGNAT vereceklerini sanmıyor bakalım ne olacak.

  • CGNAT vermeme diye bir seçenek yok artık, unutun onu

  • e-Devlet üzerinden vodafone sözleşmemi iptal etmek istediğimde şu mesajı aldım;


    Abonelik iptal başvurunuz, e-Devlet Kapısı dışındaki başka bir başvuru kanalından ilettiğiniz ve değerlendirme sürecinde olan başvurunuz olması sebebiyle reddedilmiştir.

  • Hizmeti iptal ettiğinizde en fazla kullandığınız gün sayısı kadar indirimsiz tarife fiyatı baz alınarak tarafınızdan tahsil edebilirler ki o da 700 küsür lira olacağını sanmıyorum. Büyük ihtimal sizi caydırmak için yalan söylüyorlar.

  • HalkaMassara545 H kullanıcısına yanıt

    İlk mesajdan anladığım kadarıyla geçiş yapılmış yani kurulum + aktivasyon ücreti yok.

  • HalkaMassara545 H kullanıcısına yanıt

    Dostum kusurlu mal olduktan sonra kurulum ekibi gelse de ne değişir ki? problemimi çözemiyorlar, zaten modemi de kendileri şart koştu modemim var demiştim.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.