Merhaba arkadaşlar, internetim daha önce ttnet deydi, 10 gün önce taahhütüm bitti ve vodafona geçiş yaptım, vodafone kurulum ekibi gelip sözleşmeyi imzalattıktan bir gün sonra CGNAT ağına dahil olduğumu anladım, hemen müşteri hizmetlerini arayıp normal dinamik IP vermelerini talep edip arıza kaydı açtırdım, az önce arıza hakkında bilgi almak için aradığımda problemin çözüldüğünü ve kaydın kapatıldığını öğrendim (bu konuda bilgi verilmedi ve problemim hala devam ediyor). Müşteri hizmetlerine durumu izah ettim, bu konuda statik IP dışında hizmet veremiyoruz gibi bir şeyler söyledi, verilen hizmetin kusurlu olduğunu aboneliğimi iptal edeceğimi söyledimde bana 730 lira gibi ödeme çıkarttılar, eğer iptal işlemini gerçekleştirirsem bu ücreti benden alabilirler mi? |
Vodafone CGNAT sonrası abonelik iptali
-
-
Sözleşmenizde nasıl bir ibare geçiyor ip adresi ile alakalı ? Şuan cgnat havuzundan ücretsiz çıkma ihtimaliniz bulunmuyor daha önceden bazı firmalar çıkarıyordu ama artık hepsi statik ip almalısınıza döndü
-
Sözleşme metnini bulamadım ya da vermediler o konuda emin değilim ama CGNAT hakkında bir ibare olacağını hiç sanmıyorum.
-
Aboneliklerin 12 aydan fazla olamayacağına dair şöyle bir bilgi buldum, benim sözleşmem 24 aylık.
Abonelik sözleşmesine konu mal veya hizmet
sözleşmeye uygun olarak size teslim veya ifa
edilmelidir.
Belirsiz süreli veya süresi 1 yıl ve daha uzun bir
sözleşmeyi herhangi bir gerekçe göstermeksizin
ve ceza ödemeksizin istediğiniz zaman
feshedebilirsiniz.
Süresi 1 yıldan az olan belirli süreli abonelik
sözleşmelerinde ancak satıcı veya sağlayıcı
tarafından sözleşme koşullarında değişiklik
yapılırsa veya hizmetten yararlanmanıza engel
olabilecek geçerli bir sebebin varlığı halinde
sözleşmenizi feshedebilirsiniz.
Sözleşmeyi sonlandırmak için fesih bildirimini
satıcı veya sağlayıcıya yöneltmeniz yeterlidir.
Fesih bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaştığı
tarihten itibaren en geç 7 gün içerisinde
sözleşmeniz sonlandırılmalıdır.
Fesih talebinin yerine getirilme süresi günlük
süreli yayınlarda 15 gün; haftalık süreli yayınlarda
1 ay; aylık süreli yayınlarda 3 aydır. Daha uzun
süreli yayınlarda ise bildirimden sonraki ilk yayını
müteakiben sözleşmeniz sona erecektir.
Abonelik sözleşmenizin sonlandırıldığına ilişkin
bilginin size verilmesi zorunludur.
Fesih bildiriminin gerçekleşmesinden itibaren 15
gün içinde ödemiş olduğunuz ücretin geri kalan
kısmı ve varsa sizden alınan güvence veya
depozito bedellerinin güncel tutarları kesinti
yapılmadan tarafınıza iade edilmelidir.
-
Sözleşmenin üzerinden 14 gün geçmediyse ceza ödemeden cayabilirsin.
Tüketici hakları, Madde 47/5:
"Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Cayma süresi içinde satıcı veya sağlayıcı sözleşmeye konu mal veya hizmet karşılığında tüketiciden herhangi bir isim altında ödeme yapmasını veya tüketiciyi borç altına sokan herhangi bir belge vermesini isteyemez. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir"
Kaynak : https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.6502.doc
-
Bu konuyu müşteri temsilcisine söylediğimde yüz yüze yapılan sözleşmelerde 14 gün kuralı uygulanmıyor demişti, hatta bu görüşmeyi kayıt ettim mh ye yanlış bilgi vermemesini görüşmeyi kayıt ettiğimi söyledim, eğer bu hakkım varsa edevlet üzerinden sözleşmeyi hemen feshedeceğim.
-
Sen kendin Vodafone bayiine gidip orada sözleşme imzalamadıysan (ki bu durumda bile belirsizlikler var) 14 gün cayma hakkın bana göre geçerlidir.Avukat falan değilim ama 47. ve 48. maddeleri dikkatlice okuduğumda bana bu hakkın verildiğini anlıyorum.
Başına böyle bir durum gelmiş birisi varsa daha net cevaplayabilir ama senin durumunda ben olsaydım, 14 günlük cayma hakkımı kullanır, gelen cayma cezası faturasını ödeyip THH'ye giderdim.Tabii bu arada ayıplı ürün verildiğini heyete sunmak için kanıtlarımı da bir taraftan kaydedirdim.
-
Kurulum ekibi eve gelip sözleşmeyi imzalattı. Bir kuruş bile ödememeyi düşünüyorum çünkü verdikleri hizmetin kusurlu olduğunu düşünüyorum.
Bu konuyu açtıktan sonra ttnet den iptal için tekrar arayıp daha cazip teklif verdiler, bir sözleşme de onlarla yaptım, sağlı sollu dalacaklar bana
-
TurkTelekom size CGNAT verecek. Artık statik ip kalmadı, bu güne kadar almış olmanız şanstı
-
Önceki bağlantım henüz iptal edilmedi, iptal başvurusu yapmıştım ve mh iptal başvurusu için beni aradı ve sözleşme uzamış oldu. CGNAT vereceklerini sanmıyor bakalım ne olacak.
-
CGNAT vermeme diye bir seçenek yok artık, unutun onu
-
e-Devlet üzerinden vodafone sözleşmemi iptal etmek istediğimde şu mesajı aldım;
Abonelik iptal başvurunuz, e-Devlet Kapısı dışındaki başka bir başvuru kanalından ilettiğiniz ve değerlendirme sürecinde olan başvurunuz olması sebebiyle reddedilmiştir.
-
Hizmeti iptal ettiğinizde en fazla kullandığınız gün sayısı kadar indirimsiz tarife fiyatı baz alınarak tarafınızdan tahsil edebilirler ki o da 700 küsür lira olacağını sanmıyorum. Büyük ihtimal sizi caydırmak için yalan söylüyorlar.
-
İlk mesajdan anladığım kadarıyla geçiş yapılmış yani kurulum + aktivasyon ücreti yok.
-
Dostum kusurlu mal olduktan sonra kurulum ekibi gelse de ne değişir ki? problemimi çözemiyorlar, zaten modemi de kendileri şart koştu modemim var demiştim.
Benzer içerikler
- datacamp limited
- vodafone cayma bedeli kaç tl
- zyxel modem kurulumu
- telsiz kullanım ücreti 2025
- statik ip öğrenme
- vodafone superbox fiyat
- turkcell abone sayısı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X