Şimdi Ara

Vodafone CGNAT sonrası abonelik iptali (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ttnet den eleman yolamışlar kabloda ek varmış da halletmişler şikayetimi gayet net bir şekilde 10 sefer anlatmışımdır hala geçiştirme peşindeler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HalkaMassara545 H kullanıcısına yanıt

    Birinci problemim, dışarıdan evdeki bilgisayarıma bağlanamıyorum, modemdeki ip ve internete çıkış ip adresim farklı.


    İkinci problem, bağlandığım rooter(100 ile başlayan ip adresi veren vodafondaki rooter) beş dakika içinde dört bin bağlantıdan fazlasına izin vermiyor, eger bağlantı sayısı dört bini geçerse rooter bunu saldırı olarak algılıyor ve internetimi üç dakika kadar kesiyor. işim gereği 5-10 dakika içinde on binlerce bağlantı yapmam gerekiyor, yarım saatte yapmam gerekeni üç saatte yapıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4D62BFE91 -- 27 Temmuz 2021; 18:45:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkametgahınızı altyapı olmayan bir yere aldırın ve nakil talep edin. Eskiden sadece başka yere naklettirmek yeterliyken şimdilerde ikametgah, kira sözleşmesi, fatura vs istediklerini duydum.


    Bu yöntemin etik olduğunu düşünmüyorum ancak bazı firmalar etik olmayan şekilde cayma bedelini yüksek çıkarmaya çalıştıkları için (Çok yüksek miktarda kurulum, aktivasyon bedeli ve çok yüksek taahhütsüz fiyatlar) yapmakta bir sorun görmüyorum.

  • @HalkaMassara545

    Birinci problem dışarıdan evdeki bilgisayara bağlanma belki özel bir durum olabilir emin değilim ama ikinci problem kusurlu ürün sınıfına girer diye düşünüyorum çünkü bağlantı sayıma limit konulmuş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4D62BFE91 -- 27 Temmuz 2021; 22:39:15 >
  • Milletin Taahhütsüz firmaları niçin denemediğini bir türlü anlamıyorum. Bir dene kullan beğenmez isen istersen yine isteğin olan taahhütliye geç..

  • Vodafone sözleşmemi feshettim ve ttnet le eskisine yakın şartlarla iki yıllık sözleşme yaptım şuan ttnet kullanıyorum.


    Vodafone'dan iptal için arandım durumu anlattım cayma bedeli çıkmayacağını ama modem ve kurulum bedelinin çıkacağını söyledi, ben de hiçbir şekilde ücret ödemeyeceğimi bana verilen ne varsa iade etmeye hazır olduğumu söyledim. Vodafone'nun yapmaya çalıştığı şey nitelikli dolandırıcılıktan farkı yok.


    İnternet istiyorum, kendilerine ait yeni bir modem ve modem kurulum şatı koşuluyor, kabul ettikten sonra interneti düzgün bir şekilde veremiyorlar ve benden modem ve kurulum ücreti istiyorlar. Bana modemi neden verdiniz? internet için, kurulumu neden yapıyorsunuz? modem verdiğimiz için, interneti veremediniz diğerlerini neden iade almıyorsunuz? amacınız bana modem satmak ve kurulum adı altında para koparmak mıydı?


    Bu bedeli hiçbie şekilde ödemeyi düşünmüyorum çünkü haklı olduğuma inanıyorum, alabiliyorlarsa haciz yoluyla alsınlar.





  • Vodafone 640 lira borç çıkartmış, alabilirlerse haciz yoluyla alsınlar bakalım. Sözleşmeye 5 dakika içinde dört bin bağlantı yaparsanız internetiniz iki dakika engellenir yazsaydılar hak verirdim.

  • Prosedür olarak olay şöyle işler:


    • Firma faturayı keser gönderir, kullanıcı faturaya itiraz etmezse kabul etmiş sayılır ve haciz yoluyla da olsa o ücreti sizden bir şekilde tahsil ederler.
    • Firma faturayı keser gönderir, kullanıcının faturaya itiraz etme hakkı vardır, olay tüketici mahkemesine gider, biraz dolambaçlı ve masrafı bir yoldur.
    • Firma faturayı keser, kullanıcı faturayı öder ve kullanıcı THH'ye şikayette bulunur.THH durumu değerlendirir ve kanıtlar sabitse genellikle kullanıcıyı haklı bularak ücret iadesi yapılır.


    Senin yerinde olsam en basit ve kısa süreç için gelen faturayı ödeyip THH'ye kanıtlarla başvururdum.

  • Charmlander kullanıcısına yanıt

    BTK üzerinden şikayetde bulundum, aynı şikayeti THH'ye yapmam gerekir mi? bir de ödeyip ya da ödemeden itiraz etme arasında neden fark var? geçici de olsa hiçbir şekilde ödeme taraftarı değilim.

  • Öncelikle daha önce de söyledim avukat değilim;

    Kesilmiş bir faturaya direkt itiraz etme hakkınız mevcut ettiğin itiraza da firmanın itiraz hakkı mevcut.Bu döngü 3 sefer diye biliyorum yani sen itiraz edersin, firma senin başvuruna itiraz eder, sen onun başvurusuna itiraz edersin vs. ama yanlış biliyor da olabilirim.Sonuçta ticaret mahkemesi olayları.


    Faturayı ödemeden süreci sonlandırmak genellikle çetrefilli bir durum, ticaret mahkemesi, deliller, itirazlar, süreç vb. ...


    O yüzden ben de gelen faturayı öde ve mahkemeye gitmeden tüketici Hakem Heyetine başvur...THH başvuruları genellikle 1 ayda sonuçlanıp yaklaşık 3-4 ayda ödemeleri gerçekleşiyor.

  • Charmlander kullanıcısına yanıt

    Cevabınız için teşekkürler hocam. Ben itirazımda saçma sapan bir gerekçe sunmadım, internetten yapacağım sorgu sayıma sınır koyulmuş, bu sınırı aştığımda internetim 2-3 dakikalığına kesiliyor, bu sınırı her gün 40-50 sefer aşmam gerekiyor bu da internetimin her gün iki saat civarı kesilmesi demek. Bakalım sonu ne olacak.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.