Şimdi Ara

Vodafone Bayilere DİKKAT !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
2
Favori
675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bayilere dikkat edin beyler işte size sebepler :

    1. Tarife hakkında sizi yanlış bilgilendirebilirler. Duran tarife derler durmaz devreden derler devretmez bu yüzden tarifenin detaylarını bizzat siz vodafone.com.tr adresinden inceleyin.

    2. Size sözleşmeli telefon satarlar. Derler ki size şu kadar gelecek başka gelmeyecek. Size şunun bilgisini vermezler cihaza indirim uygulanır ama tarifeye indirim uygulanmaz bu yüzden dikkatli olun.

    3. Faturalı hat satarlar size derlerli hat ücretsiz. Halbuki hat ücretlidir 12 ay boyunca hattınıza 60 / 12 = 5 TL yansıma olur.

    4. Faturalı hatta çıkan yüksek faturanıza fatura tutarına göre taksitlendirme yapılabiliyor. Bunun için fatura son ödeme tarihinden 35 gün geçmesi gerekir. Bayiye gidiyorsunuz bayi taksit yapmaz biz tek çekeriz size banka taksit yapacak ama banka taksit yapmaz.

    5. Numara değişikliği müşteri hizmetlerini aramadan da bayiden yapabiliyorlar ama ucunda para yok bu yüzden bu işlemle uğraşmak istemezler.

    6. Faturalı hattınıza yanlış indirim kodu uygularlar sonra derler ki sözleşme imzaladınız. Yapılan hatayı da düzeltmezler.

    7. Bugün bayiye gittim cihaz alsak kaç gün içinde cayma hakkımız var diye sorduğumda cayma hakkınız bulunmuyor fatura kesildiği an iş bitmiştir diyor. Halbuki 7 gün içinde aldıgınız ürünü iade hakkınız bulunuyor. Kutusu ambalajı ve her şeyi durduğu sürece

    8. O kadar reklam yaparlar memnun kalmazsanız iade diye. Şebeke sorunu yaşarsınız götürüp iade etmek istersiniz derler ki alırken form doldurmanız lazımdı. Siz bunu belirtmediniz ki

    9.Yabancı uyruklu ve yaşı tutmayanlar kişilere, kendi üzerine açtıkları hattı satarlar yada siz zannedersiniz ki benim üzerime, pat bi bakarsın hat bayi sahibinin üzerine açılmış ve 3 ay sonra başka operatöre taşınmış. Sonra başkasına o hattı tekrar satıyor.

    10.Hattınızı taşıdınız ve faturalı tarifenizi seçtiniz. Vodafone geçişiniz tamamlandıktan sonra bayimize yada müşteri hizmetlerini arayarak 12 ay sözleşmenizi yapmanız gerektiği bilgisi verildi. Buraya kadar her şey tamam. Siz bayiye gidip 12 sözleşmenizi sms kontratlama ile yaparlar yanlış kodu gönderir ve telefonu elinizden alıp onaylarlar bir bakarsınız yanlış indirim sağlamışlar 10 TL değil de 5 TL olan indirimi girmişler. Fatura da fark ettiniz ve geri gittiniz bayiye. Artık bunu değiştiremezsiniz. 542 ararsınız onlarda telefon sizin sorumluluğunuzda onaylamışsınız o bu şu bizi ilgilendirmez derler. Mağdur yine siz.

    11.Devamı gelecek...Takipte kalın.

    Diğer Konular :
    http://forum.donanimhaber.com/m_107049267/f_//tm.htm#107049267
    http://forum.donanimhaber.com/m_107035439/f_//tm.htm#107035439
    http://forum.donanimhaber.com/m_105947898/tm.htm

    Kar elde etmek için halkımıza kandıran üçkağıtcılara fırsat vermeyelim dikkatli olalım arkadaşlar. Varsa böyle başka mağduriyetiniz paylaşalım bilgilendirelim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 19 Haziran 2015; 21:57:41 >







  • Vodafone bayilik vermek yerine turkcell gibi kendi tim'lerini açsa bu yazdıklarının hiç biri yaşanmaz aslında.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam yazmış cama 3000 dk 3000 sms 3 gb 39 lira. Hangi tarife bu dedim. Devreden tarife dedi. Yok böyle bir tarife. Sitede bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • önceden websitesinden iyice okuyup bayıye gidip beni şu tarifeye geçir vs deyin. ben her zaman öyle yapıyorum
  • Hat devir işleminide yapmak istemiyorlar sistemde sorun var deyip postalıyorlar. Halbuki yeni hat alsam işlemi takır takır yapacaklar. Devir işlemlerinde karları olmadığı için ilgilenmiyorlar yada çok yüksek rakamlarda para istiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi effect68 -- 14 Haziran 2015; 16:50:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • effect68 kullanıcısına yanıt
    Kar elde etmedikleri işlemleri yapmayıp müşteri hizmetlerine postalama yapıyorlar.
  • Hep şu abone kotası yüzünden. Müşteri memnnuniyeti diye bir kavramdan hiçbirinin haberleri yok. Varsa yoksa kota, prim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • geçen yıl başıma geldi, vodem hediye ettik dediler ilk faturaya çıkınca bu ne dedim, ücretliymiş dediler, 1 yıllık taahhüdü iptal ettim, 70 lira ilk faturaya yahbsıttılar, ben de vodeme ihtiyacım yok geri alın dedim cihazlar geri alınmaz dediler hatta vodafone merkeze şikayet falan yazdık sonuç sıfır, bu 70 lirayı illa alacağız diye direttiler.
    ben de kızıp türkcelle geçtim, ayda 30 liralık tarife için sözleşme yapmıştım, 12 ay ödeme yapacaktım halbuki , 70 lira yüzünden 1 yılda 30x120= 360 lira zarar etti mal herifler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deneme1 -- 14 Haziran 2015; 23:07:30 >
  • İlk 6 maddeyi genelde Turkcell bayileri yapar.

    İlk 6 maddeyi yapan o kadar Turkcell bayisi gördüm ki..
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    Geçenler BTK aracılıgı ile şikayette bulundum. Şikayetimi alıp operatöre gönderiyor, operatöründe yolladıgını bana iletiyor bir nevi aracı. Yardım ve mağduriyeti önlemede sıfırlar. BİLİŞİM TEKNOLOJİ KURUMU ama o kadar teknolojiden geri kalmış bir kurum ki. Operatörler bizden haksız kazanç elde ediyor bunlarda izin veriyor.
  • 1 hafta önce turkcelli babama kontörlüye taşıttıracaktım ucuz olduğu için. Komple bin konusu ve 400 dk-250 sms+mb konusunda haberleri yok. Babamın kafasını karıştırarak faturalıya geçirttirecektim. Çemkirip vazgeçerek çıkmıştık dükkandan.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7. Madde yanlış, bayiden cihaz aldığında 1 hafta içinde cayma hakkın yok, o sadece internet alış verişleri için geçerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet aynen yazıldığı gibi..

    Bayi okula geldi. Faturali esnek tarife "ay"da 25 tl dedi.

    Adam "ay" derken dünyanın uydusunu kasdetmis.

    Dunyada yok böyle birşey.. Fatura gelince uyandım.29 tl geldi...2 ay geçtiği için tarife değişikliği de yapamiyorum. Rezillik

    Taahhutnameye bakmadan kesinlikle imza atmayin.

    Adamı ayakta soyuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wi Fi kullanıcısına yanıt
    Ürünü aldınız ve açmadınız ambalajı ile duruyor geri götürüp iade etme hakkınız yada ayıplı malı geri teslim etme hakkınız mevcuttur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 15 Haziran 2015; 19:29:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wi Fi

    7. Madde yanlış, bayiden cihaz aldığında 1 hafta içinde cayma hakkın yok, o sadece internet alış verişleri için geçerli.

    Cayma jakkını bırak resmen dolandırıcılık var.
    Adam vodem bedava diyor.
    70 lira fafura çıkıyor bu ne deyince ay pardon diyor.
    Evet bu ay dünyanın uydusu olan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün itibari ile Vodafone ile iş hayatımı sona erdirdim. Hadi hayırlısı dua edin bana helal kazanç sağlayabileceğim iş bulma konusunda ramazan ramazan.
    Yalanları değil doğruları konuştuk. Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar misali



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 18 Haziran 2015; 0:25:07 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.