Şimdi Ara

Virajda Takla Atacaktım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
2
Favori
2.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O arabayla 140 km değil virajda ,düz yolda bile yapmazdım ben.bir teker patlasa Kurtuluşun yok.ben keskin virajlara Passat la bile 150 ile girmiyorum.sürat felakettir sözünü duymadınızmı hiç.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geri dönüşü olmayan bazı olayları yaşamadan düşünerek anlamanız lazım boş verin vitesi freni falan
  • Gösterdiğiniz viraja 140-150 ile nasıl girdiniz anlamak mümkün değil. Yokuş aşağı viraja hızlı girmek özellikle ağırlık dengesi bozuk bir araçla girmek intahar teşebbüsüdür. Önden çekişli bir araçta ağırlık ön kısımda yoğundur ama arkada ağırlık az olduğu için tutunma minimumdur. Bunun üzerine birde yokuş aşağı inerken arkadaki ağırlığı iyice ön kısıma yönlendirirsiniz ki virajlarda kazaların büyük bölümü bu fizik kuralının ihmal edilmesi sonucu oluşur. Arka lastikler yol tutuşunu kaybeder ve arkadan kopma başlar, deneyimliyseniz kontra vererek düzeltmeye çalışırsınız ama hız yüksekse bu da fayda etmez.

    Aklınızda olsun kesinlikle rampa aşağı viraja hızlı girmeyin.
  • yavaşlayacak durum yoksa vitesi 5000 devire çekecek şekilde frenle karışık küçültüp (115-120 km 3. vites) allah ne verdiyse viraja girmek son çare gibi gözüküyor. 4. vitesin tahriki o hızda, o virajda sümbülü kurtarmaz.

    viraj uzun soluklu olduğu için gaz vermek de kurtarmaz gibi duruyor. ortayı geçtikten sonra bariyere girme riski var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 20 Nisan 2015; 0:10:24 >
  • Viraja gidrdikten sonra artik frene basilmaz, bosa zaten araba giderken hic bir zaman atilmaz.

    Gazdan hafif ayaginizi cekebilirsiniz ama ani bir sey degil cok cok az. Ani cekerseniz gene aracin dengesi bozulur. Eger viraj disinda yer varsa direksiyon acisini azaltarak disari biraz daha yanasarak o sirada gazdan hafif ayak cekerek yavaslayabilirsiniz.
  • Geçmiş olsun. Genel olarak konuşuyorum. Bu symbol dahil bilimum araçlarda millet ne hız meraklısı anlamadım. Bugün afyondan ankaraya geldim. Gc8 ile 100-120 arası gittim millet cayır cayır 140-150 ile yanımdan geçti. Kaza riski, radar riski, yakıt tüketimi kimsenin umrunda değil. Colt bile beni geçti yaf :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rambetiko

    Geçmiş olsun. Genel olarak konuşuyorum. Bu symbol dahil bilimum araçlarda millet ne hız meraklısı anlamadım. Bugün afyondan ankaraya geldim. Gc8 ile 100-120 arası gittim millet cayır cayır 140-150 ile yanımdan geçti. Kaza riski, radar riski, yakıt tüketimi kimsenin umrunda değil. Colt bile beni geçti yaf :)

    Tebrik ederim hocam, 150 ile giden Ankara'ya sizden 15 dakika önce gitti eline ne geçti? Siz güvenliğinizi riske atmadan en mantıklı olanını yapmışsınız. Bu ülkede hız intihara teşebbüs. Bölünmüş yolda 120 ile araç sollarken bile tedirgin oluyorum. Nasıl cesaret edip hız yapılıyor anlamış değilim. Yol bozulunca kendini sola atan kamyon-otobüs sürücüleri, dalıp şerit ihlali yapan sürücüler, aniden karşıma çıkan çukurlar, düşen eşyalar vs. 120 ile gitmek yerine 160 ile gitseydim ciddi kaza yapardım dediğim o kadar çok olay karşıma çıktı ki net konuşuyorum bu ülkede hız yapmak intihara teşebbüs.




  • Ben daha Tr'de 145 maksimum yasal hizi olan yol gormedim. Yani boyle bi duruma ancak frenin patlarsa rampa asagi gelebilirsin onda da hafif hafif el frenini cekerekten yasal hizi asiri gecmeden aracini yavaslatabilirsin. Ha ben yanlis goruyorumdur burasi bir pisttir ve sen aracini trafige kapali alanda test ediyorsundur, yani kontrolunu kaybedip karsi seride gecerek bir aileyi katletmeyeceksindir, ha o zaman arkadaslar yukarida neler yapilabilecegini yazmis...
  • Sümbülde esp var artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer virajlarda sembolün içinden kat kat geçebilecek araçların güven vermediği olmuştur bana. Ki daha düşük hızlarda.

    Elimizdeki standart günlük kullanım araçları ile bırakın virajı düz yol bile bu hızlarda tehlikelidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bozak07 -- 20 Nisan 2015; 10:25:21 >
  • Senin HACCA gitme zamanın gelmiş bu bir işaret
  • 2,5 sene sembol kullanan biri olarak söylüyorum: o araçla bırak viraja girmeyi düz yolda 100'ün üstüne çıkmak bile ölüm riskini %50 oranında artırmaktadır.
  • 1 ay önce imam hatipten anadolu lisesine geçiş için soru soran sen değil miydin liseli?

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=103528687&p=1#103528687



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 20 Nisan 2015; 11:43:00 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben düz yolda 120'yi geçmeye korkuyorum , millet 140'la viraja giriyo
  • F=m1xm2 / D2 basit bir NEWTON formülü. kütle çekim kanunudur. bir de Galileo serbest düşme formülü var..
  • 150 ile viraja girmemeniz için çok iyi ders olmuş. çok geçmiş olsun.
    Virajda, kesik frene basılmaz, çok da gaz verilmez. motor freniyle yavaşlamak en güzeli.
  • Kardesim yaziyr farkindaysan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karahancer2 kullanıcısına yanıt
    Kardeşinle aranda 20 yaş fark var evet

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • akyurt kullanıcısına yanıt
    Onu tecrübe ettim,

    Sanırım biraz meraktandı sol ayakla frene bastım , yalnız ayağımı geri çekmeyi başaramadım, kasıldı kaldı fren pedalının üstünde, koca yolun ortasında kalakaldım pat diye.
  • 5 yas var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.