Şimdi Ara

VGT-vakum gücü teknolojisi yakıt tasarufu hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
6
Favori
121.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar nette şöyle bişiye denk geldim.
    bu arkadaşlar araçlarda vakum teknolojısı kullanarak yüzde 25'e varan tasaruf yapıldıgını idda edıyorlar.

    bu cıhazdan kullanan bilen veya teknık olarak açıklayacak birileri var mı acaba? vgt nedir ne değildir?









  • Mantıklı düşünelim, ben bir cihaz yapmışım ve %25 yakıt tasarrufu sağlıyor olsun. Sizce ben bunu TV kanallarında, internet platformlarında üç paraya satmaya uğraşır mıyım?
    Giderim patentini alırım kaç paraysa, gerekirse kredi çeker patent ücretini öderim. Sonra gider otomobil markalarının kapılarını çalarım. Elimde böyle böyle bir ürün var, buyurun deneyin. Beğenirseniz fiyatını konuşuruz. Gerçekten %25 tasarruf yaptıracak bu aleti almayacak otomobil üreticisi var mıdır? Zannetmiyorum.
    Aletin takıldığı araba başına hiç yoktan 10 dolar alsam, yedi sülalem kurtulur.
    Arkadaşlar makine mühendisiyim ve söylüyorum bu olay %100 yalan. Otto ve diesel çevirimlerinde verimler bellidir. MEvcut motorun üstüne koyacağınız hiçbir parça fazla güç verip düşük tüketim sağlamaz. ya gücü azaltır ekonomi sağlar. yada fazla güç verir tüketimi arttırır. İStediğin kadar kompresör ekleyin turbo ekleyin. YÜZDE 25 TASARRUF A L A M A Z S I N I Z . ALAMAZSINIZ YOK ÖYLE BİR ŞEY. MOTORUN YAPISINI DEĞİŞTİRMENİZ GEREKİR. Hava borusuna takacağınız çöp bir kompresör size bu ikisini aynı anda sağlamaz

    Bu adamın yaptığı saçmalık cihazın patenti bile yoktur.

    Ayrıca VGT , Variable Geometry Turbo yani değişken geometrili turbo için alınmış bir isimdir. VE bu mesut kekosunun tanıttığı olayla alakası bulunmamaktadır.
    Ben bugün aracımı vgt sistemi varmış gibi kullandım Kuşadası gibi bir yerde ortalama hız 30 ile 27 km şehiriçi yol yaptım trafik ışıkları dur kalklar şehrin göbeği burada yokuş çok çarşı kalabalık kuşadasında yaşayan bilir Çevreyolu bile rampa ve trafik Işık’ları dolu çarşı ki hiç anlatmayayım. Neyse normalde Standart kullanımımda arada bir gazı köklerim abartılı da değiş tabi 12,5 ila 13,5 litre yakardı. Benzinlimden çıkıp yol bilgisayarını sıfırladım ve 27 km yolu 30 km ortalama hızla 9,5 litre yakıt ortalamasıyla tamamladım. Araçta eşim ve oğlum ile 3 kişiydik Bu Arada araç 2004 e200 kompressör otomatik LPG’li

    Yani hakikaten bize araç tasarruf dersi vermekten başka bir şey yapmıyorlar. Firmaya arabam ile ilgili motorunun çalışma yapısı ile ilgili bilgileri olup olmadığını sordum teknik ve bilimsel bir Bilgi istedim aynı araca takıp takmadıklarını sordum. Ama en eskisinden en yenisine hepsine olur deyip geçtiler. Motor garantisi veriyormusunuz dedim cevap Yok.

    En iyi tasarruf gereksiz gaza ve frene basmamak aracın buji, yağ , filtre bakımlarını aksatmamak doğru Ebadda lastik jant seçimi yapmak ve lastiklerde yakıt ekonomisi tercih edilmeli mesela yakıt tasarrufundan a puan alan ile e puan alan lastik 100 km de yarım litre Fark ediyor. Araçta gereksiz ağırlık taşımamalı. Gerekmedikçe fuZuli kullanılmamalı. Dandik yerlerden yakıt almamalı. Ve bakımlarında işi bilen ustalara araçlarımızı emanet etmeliyiz.
  • Saçma sapan videolar kaale almayın ,taktığı cihaz yol bilgisayarınon ayarını bozuyordur. Zaten detay bile verilmemiş. zaten bu elemanın çektiği videolar kadar itici video az bulunur..
  • Ahahahaha bu ne ya?

    Vgt degisken geometrli turbosu olan crdi eraya deniyor.
  • Şu adamı görünce kaçın zaten.Bir videosundaki yanlışı düzeltmiştim hakaret etmişti hemen
  • Variable geometry turbo anlamina gelir sadece turbo icin kullanilir icten yanmali motorda alinan verimler bellidir itimat etmeyin
  • Milyarlarca dolar yatırım yapmış firmaların akıl edemediğini kıytırık sanayi ustası icat etmiş öyle mi? Şimdi Buna inanmamız mı gerek anlayamadım. Bu adam dürüsttür değildir bilmiyorum ama reklamını yaptığı alet çok saçma.
  • en vasat yutubırcı dayı
  • bu alet teknik olarak ne yapıyor da tasarruf yapıyor bulamadım.Üreticinin sitesinde su üstünde açıklamalar var kısaca diyor ki tasarruf yaptıran cihaz nasıl çalıştığını bilmene gerek yok. Ayrıca Otomobilin Mesut Abisi hiçbir üniversiteden bir olur almamış sıradan şöförlerin yorumlarını alıp videoya koyarak ve ben de test ettim gerçekten araca olumlu sonuçlar yansıtan bir alet diye tanıtması yazık olmuş.Hiç olmazsa en basitinden en ilkelinden bir dyno testi yapsaydınız keşke. Bir de araç 2000devirde 90la giderken şimdi 100le gidiyor diye mucitten aktarılan cümleler tam bir facia.Bu ürün baskı balata ya da şanzuman sistemine nasıl etki ediyor da aracın devir hız oranlarını değiştiriyor.Teknik olarak neredeyse hiçbir bilgi verilmeyen bu alet benim videolardan anladığım kadarıyla aracın kompresyonunu düşürüyor. Bu araca uzun vadede zararlımıdır değilmidir onu bilmiyorum.
  • Çektiği uyduruk videolarla kendine kanal yapmaya çalışan yol yapmaya çalışan kolpa herifin teki..
  • Mantıklı düşünelim, ben bir cihaz yapmışım ve %25 yakıt tasarrufu sağlıyor olsun. Sizce ben bunu TV kanallarında, internet platformlarında üç paraya satmaya uğraşır mıyım?
    Giderim patentini alırım kaç paraysa, gerekirse kredi çeker patent ücretini öderim. Sonra gider otomobil markalarının kapılarını çalarım. Elimde böyle böyle bir ürün var, buyurun deneyin. Beğenirseniz fiyatını konuşuruz. Gerçekten %25 tasarruf yaptıracak bu aleti almayacak otomobil üreticisi var mıdır? Zannetmiyorum.
    Aletin takıldığı araba başına hiç yoktan 10 dolar alsam, yedi sülalem kurtulur.
  • O urunu bizzat cok daha ucuza ve guvenilir bir sekilde imal edip bende kullaniyorum ve cevremdeki bir cok araca taktim memnuniyet hat safhada neden mi yuksek vites te alt devirlerde aldiginiz o tork sizi zaten emin olun zevkten goklere cikaracak ayaginizin ucuyla aracin hizlandigini ve titremeden devirlendigini gormek hele bambaska bir duygu bunu muhendisler dusunememis mi diyen arkadaslar tabiki dusunmustur ama hic bir uretici motor frenini devreden cikarmayi goze alamaz onun icin urunu denemeyen arkadaslar hemen karalama yapmasinlar cunku cahil gorunuyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Managerrrr

    O urunu bizzat cok daha ucuza ve guvenilir bir sekilde imal edip bende kullaniyorum ve cevremdeki bir cok araca taktim memnuniyet hat safhada neden mi yuksek vites te alt devirlerde aldiginiz o tork sizi zaten emin olun zevkten goklere cikaracak ayaginizin ucuyla aracin hizlandigini ve titremeden devirlendigini gormek hele bambaska bir duygu bunu muhendisler dusunememis mi diyen arkadaslar tabiki dusunmustur ama hic bir uretici motor frenini devreden cikarmayi goze alamaz onun icin urunu denemeyen arkadaslar hemen karalama yapmasinlar cunku cahil gorunuyorlar

    Kaça mal ettiniz ?
  • 30 tl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Managerrrr

    O urunu bizzat cok daha ucuza ve guvenilir bir sekilde imal edip bende kullaniyorum ve cevremdeki bir cok araca taktim memnuniyet hat safhada neden mi yuksek vites te alt devirlerde aldiginiz o tork sizi zaten emin olun zevkten goklere cikaracak ayaginizin ucuyla aracin hizlandigini ve titremeden devirlendigini gormek hele bambaska bir duygu bunu muhendisler dusunememis mi diyen arkadaslar tabiki dusunmustur ama hic bir uretici motor frenini devreden cikarmayi goze alamaz onun icin urunu denemeyen arkadaslar hemen karalama yapmasinlar cunku cahil gorunuyorlar

    işte beklediğim tatmin edici cevap satıcı firmanım iddiası ile uyumlu ve neden fiyatın bu kadar düşük oldugunu genede büyük firmaların yapmadığını açıklıyor



    teşekkur ederim
  • Is yerinde kendim yapiyorum mantigi basit ve imlati ucuz ben plastik bir tupten yapiyorum 350 dereceye dayanikli o yuzden montaji dahil 200 liraya takiyorum resimde ekleye bilirim bir ara
  • Managerrrr M kullanıcısına yanıt
    Usta bu cihazın çalışma mantığı tam olarak nedir ? Hangi ildesiniz?
  • Istanbul hadimkoydeyim calisma mantigi biraz teferruatli motor mekanik bilgisi olmasi lazim belgi bilginiz vardir fakat matematik hesaplar litre bazinda vakum hesabi falan biraz sikinti bu hesap yapilmaz ise arac aksine yigiliyor yada rolanti yuksek kaliyor
  • Managerrrr M kullanıcısına yanıt
    Teknik detayını anlatın aklımıza yatarsak yaptırırız. Ama bu işi yapan kişiler hiçbir bilgi vermeden vaadlerde bulunuyor.



    Eskidende mıknatıscılar vardı , yakıt borusuna mıknatıs bağlayıp tasarruf ettiriyoruz diye milleti tokatlıyorlardı
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.