Şimdi Ara

Vestel TV - Soru ve Öneri Konusu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
782
Cevap
37
Favori
56.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • one1r kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bize özel mesaj üzerinden fotoğraf ve ürünün seri numarasını iletir misin? Hemen kontrol edelim :)
  • Vestel Destek kullanıcısına yanıt
    Özel mesajdan seri numarasını gönderdim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • one1r kullanıcısına yanıt
    Buradan da bilgi vermiş olalım, televizyonunuz sıfır. Herhangi bir şekilde parçası değişmiş bir ürün değildir, içiniz rahat olsun :)
  • Oha burada böyle bir konu bulmak çok iyi oldu. Ben Vestel 32FA9500 modelini almayı düşünüyorum. Televizyon kaç hz? Konsol ile 120 fps oyun oynayabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben altı ay önce 65u9510 model TV aldım bu TV de kullanılan panel nedir? Birde siyah ekran tam siyah değil ve dalgalanma benzer şeyler var bu normal midir? SS ip TV üzerinden yayın seyrederken açmadığı kanalda TV kapanıp yeniden açılıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Garp the Fist kullanıcısına yanıt
    Selam, düşündüğün TV 50 HZ, bu sebeple 50 fps oyun oynayabilirsin. 32" almayı düşünüyorsan monitör almanı tavsiye ederiz :)
  • olcay55 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, seri numarasını iletirsen panel bilgisi söyleyebiliriz. Siyah sahnelerdeki durum LED teknolojisi sebebiyle meydana gelmektedir ve normal bir durumdur. IP TV'de legal yayınlarda sorun yaşıyorsanız servis yönlendirebiliriz, farklı yayınlar için destek vermiyoruz.
  • Vestel Destek kullanıcısına yanıt
    8668086100042

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • olcay55 kullanıcısına yanıt
    Televizyonunuzda VA panel bulunuyor.
  • Vestel Destek kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İyi günler… 48ua8900 4K televizyonum kendi kendine arızalandı ve servis panel arızası dedi. Bende onaralım dedim ellerinde panel olmadığını ve benzer tv ile fiyat karşılığında değişeceğini söyledi. Ürünüm son derece kaliteli üretilen 32w ses çıkış gücü olan incecik bir televizyondu ve bana sunulan kalın ve ses kalitesi olsun dış kasa olsun daha kötü olan bir tv 4.200₺ gibi bir fiyata sunuldu. Zaten alışveriş sitelerinde 6.000₺ olan bir tv. Fiyat hem yüksek hem de elinizde parça olmaması tüketici olarak benim sorunum elbette değil… haksızmıyım ? Önerilecekse aynı model numaralı aynı incelikte 50(ua)9600 önerilmesi gerek. Kanunen 10 yıl paça tedarik etmek zorundasınız belli sebeplerden dolayı elinizde parça yoksa mağdur etmeden sorunu gidermeniz lazım… sıfır tv fiyatı istiyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YardımSeverr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığın durum için üzgünüz. İletişim bilgilerini özel mesaj üzerinden iletir misin?
  • Vestel Destek kullanıcısına yanıt

    Özelden iletişim bilgisini verdim. İnşallah mağduriyetim giderilir ve donanımhaber ailesi olarak hepimiz Vestelin ürünlerinin arkasında olduğunu ve mağduriyetleri giderici olduğunu görmüş oluruz. Markaya korkarak yaklaşmayız…


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler. Vestel 65UA9800 65" 164 Ekran Android Smart 4K Ultra HD TV ürününüzle ilgileniyorum.

    https://www.vestel.com.tr/vestel-65ua9800-65-164-ekran-android-smart-4k-ultra-hd-led-tv-p-104


    Bu ürünü film izlemek (özellikle internetten), maç izlemek ve PS4 için almak istiyorum. Acaba memnun kalır mıyım? Bir de mesela DigiTürk modül kullanılabilir mi bu televizyon modelinde?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ironeagle -- 26 Temmuz 2022; 19:22:2 >
  • YardımSeverr kullanıcısına yanıt

    Değişen birşey olmadı. Destek biriminden arandım ve ürümümün muadiline 5.000₺ fiyat isteniyor ki zaten şuan 6.500₺ bantlarında tüm alışveriş sitelerinde. Tüm şikayet yorumları ve sitelerinde baktığıma göre vestel tv ler bozulduğu zaman onarılmıyor. Alırken bunu düşünelim. Yani 10 yıl parça tedarik kanununa uyulmuyor. Ayrıca daha önce şikayet var.com da bu sorunu yaşayan kişiye 2409₺ fiyat verilmiş ve taksit yapılmış. Kişiye göre ilgili davranıyorlar sanırım. Hertürlü yasal hakkımı arayacağım ve ayrı konu başlığında gereken tüm forumlara bilgi paylaşacağım. Para kolay kazanılmıyor. indirim yapılan kişinin şikayet görüntülerini aşağıda paylaşıyorum.


    Vestel TV - Soru ve Öneri Konusu


    Vestel TV - Soru ve Öneri Konusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ironeagle kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu üründe modül desteği mevcut yani kullanabilirsiniz. Film izleme konusunda yasal sitelerden ve platformlardan rahatça izleyebilirsiniz. HDR10 ve Dolby Vision ile birlikte keyifle kullanacağınızı düşünüyoruz :)
  • Vestel Destek kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Hem fiyat hem özellikler açısından cazip ama çevremden LG ve Samsung al, Vestel'e bakma diyorlar. Ama zaten Vestel in de garantisi var, yetkili servisleri yaygın.

  • VST 4K SM. 49UD8350 LED TV 472DLB/MB130S model televizyon var. Ayarlardan İlk kurulum dedikten sonra logo geliyor kapanıyor bu şekilde döngüye girdi açılmadı hiç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isa8yavuz -- 2 Eylül 2022; 22:39:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HI LEVEL 48UHL950 (MB100) anakartlı.


    Bu cihazda 4K netflix ve Youtube desteği mevcut. Cihaza Amazon prime, Disney+ ve MUBI desteği gelirse çok iyi olur. Foxxum'da hepsinin smart linkleri mevcut, bazı yollarla çalıştırmayı/etkinleştirmeyi de başardık ancak Prime Video'nun DRM koruması nedeniyle videolar başlatılamıyor.


    Bir de cihazdaki Dolby ses çıkışları düzgün çalışmıyor. Anfimde sadece Dolby Plus ve NEO.6 kısmından ses alabildim, onlarda da arka surround'lar çok boğuk ses veriyor. Anfiyle bağlantı digital arabirimden. Dolby anlaşması nedir bu cihazın? ATMOS desteklemediğini biliyorum


    Denenen dizi: Stranger Things




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robotica -- 5 Eylül 2022; 9:45:9 >
  • isa8yavuz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu durum için servis müdahalesi gerekli gibi gözüküyor. 0850 222 4 123 numaralı Whatsapp hattımız ve Müşteri Hizmetlerimiz üzerinden yada https://cozumuvar.vestel.com.tr/ üzerinden servis kaydı oluşturabilirsin.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.