Şimdi Ara

VESTEL KM 9711 KURUTMA MAKİNESİ (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
465
Cevap
10
Favori
59.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Biz de kurutma makinesi almaya karar verdik.Evimizde kedimiz var ve şimdi ailemizin yeni üyesi de gelecek 1 ay sonra bebeğimiz doğacak. Kedi tüyleri kıyafetlerimize yapışıp kalıyordu kurutma makinası çıkartıyor mu ? Bir de çocuğumuz doğduğunda çamaşır as derdine düşmek istemiyoruz. Alacağım kurutma makinasını kapalı balkonda kullanmayı düşünüyorum yerimiz yok başka. Electrolux ew8h3966Ib modeli ve vestel km 9711 modeli arasında kararsız kaldım. Benim için 2 önemli kriter var , bunlardan ilki kıyafetlerdeki kedi tüylerini kurutma makinesi çıkaracak mi ? Ikincisi ise bebeğimin kıyafetleri için bebek modu bulunuyor mu ? Bir de başka bir yazıda okumuştum alerjisi olanlar için de bir yıkama modu varmış kurutma makinelerinin bazılarında. Benim ev akarlarına toza polene alerjim var. Hangisinin temizlenmesi daha kolay ? Hangisini alsam sorun yaşatmaz bana , Durumumu zorlasam 4600 verebilirim ancak ihtiyacimi karşılayacaksa tabiki vesteli tercih ederim... Yardımcı olabilir misiniz sizce hangisini almalıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cangss119 C kullanıcısına yanıt
    Electrolux markası ile bende arasında kalmıştım ancak hem fiyat hem servis hem de yerli ürün olduğu için Vestel'in 9711 modelini tercih ettim.
    Bizde de kedi var. Tüylerin hemen hepsini yok ediyor tahmini bir oran vermek gerekirse %99,99 gibi olabilir. Tek tük kalan tüyler de özellikle yünlü eşyalara saplanmış olan ve makinada çıkmayan 1-2 tane oluyor. Bebek kıyafetleri modu var resimde göreceğiniz üzere. Yaklaşık 1 aydır sürekli kullanıyoruz makinayı ve kesinlikle öneriyorum. Pahalı cihazlardan ne eksiği var bilemem ama görevini eksiksiz ve layıkıyla yapıyor hemde nerdeyse yarı fiyatına.

    VESTEL KM 9711 KURUTMA MAKİNESİ

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackice_serkan

    Electrolux markası ile bende arasında kalmıştım ancak hem fiyat hem servis hem de yerli ürün olduğu için Vestel'in 9711 modelini tercih ettim.
    Bizde de kedi var. Tüylerin hemen hepsini yok ediyor tahmini bir oran vermek gerekirse %99,99 gibi olabilir. Tek tük kalan tüyler de özellikle yünlü eşyalara saplanmış olan ve makinada çıkmayan 1-2 tane oluyor. Bebek kıyafetleri modu var resimde göreceğiniz üzere. Yaklaşık 1 aydır sürekli kullanıyoruz makinayı ve kesinlikle öneriyorum. Pahalı cihazlardan ne eksiği var bilemem ama görevini eksiksiz ve layıkıyla yapıyor hemde nerdeyse yarı fiyatına.

    Serkan Bey, cevabınız için çok teşekkür ederim, peki temizliği nasıl oluyor, electrolux filtre kullandığı için sadece o filtreyi temizlemem yeterliymis senede bir götürme durumu yokmuş. Vestelde böyle bir durum söz konusu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cangss119 C kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Senede bir servis ihtiyacına gerek yok. Atık suyunu imkân olmasına rağmen gidere bağlatmadım. Çünkü servis zamanla koku yapabilir, tankında biriksin her seferinde boşaltın dedi. Hav filtresi var, her kurutmada temizlemek şart değil ama ben temizliyorum. Kondenseri de ayda bir eski diş fırçası ile temizleyip süpürge ile çekseniz yeter. Bunların hepsi maximum 10 dakika sürer. Şahsen ben her seferinde çıkan o Hav ve tüyleri görüp uzaklaştırmak için her kullanım sonrası temizliyorum. Kondenser hiç kirlenmedi henüz ama ben 2 kez temizledim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alibalyedi A kullanıcısına yanıt
    merhaba, 9 kg da kapı yönü değiştirilebiliyor.. 8 de bu özellik yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackice_serkan

    Rica ederim. Senede bir servis ihtiyacına gerek yok. Atık suyunu imkân olmasına rağmen gidere bağlatmadım. Çünkü servis zamanla koku yapabilir, tankında biriksin her seferinde boşaltın dedi. Hav filtresi var, her kurutmada temizlemek şart değil ama ben temizliyorum. Kondenseri de ayda bir eski diş fırçası ile temizleyip süpürge ile çekseniz yeter. Bunların hepsi maximum 10 dakika sürer. Şahsen ben her seferinde çıkan o Hav ve tüyleri görüp uzaklaştırmak için her kullanım sonrası temizliyorum. Kondenser hiç kirlenmedi henüz ama ben 2 kez temizledim.
    Çok teşekkür ederim beni şuan tamamen vestel e yönlendirdiniz:) 2 kat fiyat farkından dolayı 10 dakikalık temizlik hiç sorun olmaz benim için :) Peki iç kazanı çelik değil galiba . Bu ılerde uzun kullanımda bir sorun oluşturur mu sizce ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cangss119 C kullanıcısına yanıt
    Yoo tam tersi galvaniz değil, paslanmaz çelik. Zaten sağlıklı ve uzun ömürlü olanı da bu.
    Bende sizin gibi çok tereddüt ettim. Ama sonuçta amacı sağlıklı bir şekilde çamaşır kurutmak. Daha pahalı marka ve modellerden ne eksiği var hiç hissetmedim. Alın geçin bence paranız cebinizde kalsın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kondenserin toz aldigini, filtresiz oldugunu, her ay temizlemek gerektigini vb... gibi bilgiler veren gercek kullanici olmayan arkadaslara aldirmayin. Aldigimdan beri iki kez temizledim. Birincisi temizlik bile sayilmazdi. Supurgeyle cektirdim, kapattim. Ikincisini de asagiya biraktigim gorseldeki fircayla yaptim. Bezle sildim. 3-4 dakikada tertemiz oldu. Pahalisi, filtrelisi mutlaka daha iyidir ama hepimiz mercedes almiyoruz degil mi? 6 bin tl lik bir makine A180 ise vestel de astradir diyelim, broadway degildir yani. Isinizi fazlasiyla gorur.

    VESTEL KM 9711 KURUTMA MAKİNESİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uykr -- 10 Mayıs 2020; 15:7:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, 08.05.20 cuma günü sipariş vermiş olduğum vestel km 9711 model kurutma makinesini bir sonraki gün getirip kurulumunu yaptılar. Kurulum yapıp gittiklerinden 2 dk sonra makinenin yanında göçük gördüm sağ tarafında. Ardından ürünü getiren adamı arayıp makinede göçük olduğunu söyleyip tekrar cagirdim adamı. Adam geldiğinde gördü dedi arıza kaydı oluşturalım o parçayı değiştirsinler. Fakat ben sıfır bir ürün almışım parca değişimini kabul etmiyorum diye belirttim ardından da müşteri hizmetlerini arayıp konuyu belirttim. Sıfır aldığım üründe dakika 1 gol 1 sıkıntı yaşıyorum. Bakalım pazartesi günü tekrar arayacağım nasıl bir süreç beni bekliyor görücez. Daha kullanmadım ürünü. Vestelden gelecek cevabı bekliyorum.
    VESTEL KM 9711 KURUTMA MAKİNESİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cangss119 C kullanıcısına yanıt
    Arkadasim da yasadi ayni durumu. Ucuncusu saglam geldi. Servis iki kere geri goturdu makineyi.

    Gecmis olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uykr -- 11 Mayıs 2020; 3:14:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uykr kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Bugün vestelden aradılar manisadan herhalde fabrikası oradaymış. Ürünün yenisinin manisadan fabrikadan yollanacagini belirttiler. 1 haftaya kadar elinizde olur dediler. Bekliyoruz:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cangss119 C kullanıcısına yanıt
    nakliye sırasında zarar görmüş sanırım ürününüz. şanssızlık tabiki. ama o parçayı değiştirseler de sorun olmazdı..
    Ama tabiki yeni bir ürün olunca insanın içine sinmiyor..:)

    güle güle kullanın
  • Herkese merhabalar,

    Bende bugun 9 kiloluk olanindan satin aldim,yarin kuruluma gelecekler.

    Kurulum randevusu icin arayan servise ust uste koyma aparatini sordum, once biraz hatta bekletti sonrasinda ucretisiz olacagini soyledi aparatin. Bende sonrasinda ben suan icin c. makinasinin yanina konmasini, bir kac ay sonra tasinacagimi ozaman ust uste koyacagimi ilettim, o sekilde olursa ucretsiz aparati veremeyiz dediler.

    Sonrasinda vestel m. Hizmetlerini aradim, konuyu anlattim onlarda gelen servise iletin yardimci olacaklardir dedi.

    Daha oncesinde urunu alip benim gibi talebi olanlar varmidir? Varsa ne yaptilar cevaplayabilirler mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cgty89 -- 14 Mayıs 2020; 15:25:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cgty89 C kullanıcısına yanıt
    Aynı modelden yaklaşık 2 ay önce aldım. Öyle bir aparat olmadığını kutudan da çıkmadığını söylediler. Çıkmadı da. Çamaşır makinası üstündeki dolabın kapağını çıkardım oraya kurdurdum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mercedesv8 M kullanıcısına yanıt
    Evet bana da parca değişse yine de bir sey olmaz gibi geldi ancak dediginiz gibi ürünü sıfır almış olunca kusurunun olması insanın içine sinmiyor. Teşhir ürünü almış gibi hissediyorum öyle olunca. Sakin yanlış anlaşılmasın küçümsemek kötülemek değil amacım. Sadece verdiğim paranın karşılığını kusursuz almak niyetim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cgty89 C kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de o aparatı sordum ancak bana direk ücretli denildi fiyatı da 150 160 civarı bir şey söylemişti teknik servis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cangss119 C kullanıcısına yanıt
    Aparat ilk kurulumda ücretsiz monte eidliyor. eğer kurulumdan 6 ay sonra fikriniz değişir de ürünü makina üzerine monte ettirmek isterseniz sadece servis ücreti alıyorlar. aparat yine ücretsiz olarak geliyor..
  • mercedesv8 M kullanıcısına yanıt
    Bana ücretsiz gelmedi. Serviste ücretsiz olmadığını söyledi. Kutuda da çıkmadı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • blackice_serkan kullanıcısına yanıt
    ürün ücretsiz. ve siz kurulum sırasında taktırmak isterseniz ücretsiz takmak zorundalar.
    ancak dediğim gibi 6 ay içinde arayıp, benim ürünümü makina üzerine takın derseniz, takma parası alıyorlar ama ürünün parasını yine almıyorlar..
  • mercedesv8 M kullanıcısına yanıt
    Özellikle de sordum. Yok dedi. O zaman kendilerine aldılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.