Şimdi Ara

Vatandan z87 -gd65 aldım eve geldim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
1.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vatandan z87 -gd65 aldım eve geldim arka kasa paneli yok. Tekrar gittim gd65 yokmuş acaba bu şekilde kullansam bir zararı olur mu. Veya kendim başka bir yerden temin edebilirmiyim arkadaslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kullanilmis iade mali itelemisler yine

    Bunu nasil kabul edip kullansam sorun olur mu diyorsun anlayamiyorum gercekten

    Git parani iade al bi dunya site var invetus sanalmarketim vs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Spirit_Rises -- 15 Aralık 2013; 18:55:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünü iyice inceledim aslında pekte kullanılmış değil. Ama stand ürünü olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence ne olursa olsun, eğer üründe sorun varsa,bir parçası filan eksik ise, direk götür değiş. sıfır ve tam ürün parası verip de kusurlu kullanmak olmaz bence
  • Kardeş ne olursa olsun değiştir bir düre sonra sorun çıkar ah vah dersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • değiştir usta hemen.para veriyoruz bunlara gazoz kapağı değil...
  • Ayıplı ürün o ürün, bugün değiştirdiniz değiştirdiniz yarın gidin onu değiştirmezler yok servise göndereceğiz yok bilmem ne diye binbir dereden su getirirler.

    Asus GTX 770 alan bir arkadaş vardı benzer durumdaki kartı aldı sorunlu çıktı 2 gün sonra gitti iade almadılar 29 kasımdan beri bekliyor öyle kartım değişecek diye.

    Kartın yerine başka kart alın sıfır olacak şekilde ya da yakınlarda başka vatan mağazanız varsa oradan aynı ürünün sıfırıyla değiştirin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Humboldt -- 15 Aralık 2013; 19:18:17 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • I/o panelsiz olmaz değiştirin yoksada paranızı isteyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 15 Aralık 2013; 19:19:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aslında 30 güne kadar iade alıyorlar 2 gün sonra iade almamaları çok garip. Kabul etmeme sebepleri -onuda paylaşın ki- neyi bahane etmişler öğrenelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuam mağazadayım değiştirecekler ürünü ama gd65 yok başka. G45 alacağım sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartla başı dertte arkadaşı etiketledim hocam.

    Bahane istemediğiniz kadar var. Adamlar 14 kasımda çizgiye yolladıkları kartı 29 kasımda tekrar satıyorlar, belli olmasın diye de seri nosunun 4 hanesini değiştirmişler mağazada. Daha sonra arkadaş kendisi çizgiyi aradığında böyle kart yok demeleri üzerine vatan servisine gittiğinde o seri no yanlış diyerek kartın asıl seri nosunu verdiklerinde durum anlaşıldı. Kart daha önceden servis görmüş, büyük ihtimal iade ürünüydü.

    Kutu içeriğinde ne garanti belgesi var, ne diğer ıvır zıvır kablolar. Halbuki demiştim açık ürün alma sakın diye kendisine de. Çizgiye güvenmesinden dolayı vatanın çakallığını hesabını katmayarak almış halince kartın cazibesine dayanamayarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Humboldt -- 15 Aralık 2013; 21:31:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IMarcuSI

    Vatandan z87 -gd65 aldım eve geldim arka kasa paneli yok. Tekrar gittim gd65 yokmuş acaba bu şekilde kullansam bir zararı olur mu. Veya kendim başka bir yerden temin edebilirmiyim arkadaslar.

    Ürünü direk iade edin
  • IMarcuSI kullanıcısına yanıt
    G45 alın, ekstra para öderim derseniz Msi z87 Mpower da olabilir.

    Gigabyte Z87x-ud3h ye de bakabilirsiniz.
  • LEON-X kullanıcısına yanıt
    +1
  • Arkadaşlar hikayeye nasıl başlıycam bilmiyorum ama bi şekilde başlıycam çok uzun olucak sabrederek okursanız bi daha vatandan alışveriş yapmayacaksınız eminim...
    Ben 3-4 aylık bir aradan sonra bilgisayarsız olmuyo diyerek tekraradan bi sistem toplamaya karar verdim parçaları kafamda kararlaştırdım bi kaç da tavsiye alarak sistemi oluşturdum...

    buda sistem hakkında açtığım toplanırken ve topladıktan sonraki hali:


    http://forum.donanimhaber.com/m_84441222/tm.htm

    Şimdi konuya gelelim konu ile ilgili belgeleri de yazının sonuna ekleyeceğim...Ben 29 kasımda parçaları almak için vatana gittim oydu buydu şuydu derken sıra ekran kartına geldiğinde asus gtx770 almak istiyorum ama sizde stokta yok biliyorum bana zotac amp verin dedim tamam dediler 5 dk. sonra beyefendi bi tane var aslında dediler dedim nasıl filan var dediler getirin bi bakayım ama dedim getirdiler kuruyu açtım kutudan cd kitap ve sadece kart çıktı ne bi pcı-e güç kabosu ne bi statik poşet filan belliki kutu açılmış üstüne üstlük kullanılmış bu kartın dedim sıfır olduğuna eminmisiniz ilgilenen arkadaş sıfır abi sıkıntı olmaz nasıl sıfır dedim içinden bi cd bi kitapçıkmı çıkıyo dedim abi onlar öyle dedi dedim olurmu kardeşim bu kart ikinci el dedim...abi dedi sorun yok onda bi şey olursa getirirsin bize hallederiz dedi zaten dedim asusu bide çizgi diye alıyorum merak etme dedim zaten almıyosan yanda bi arkadaş var o alacak diye beni gazlıyo neyse tamam dedim alıyorumbi şey olursa getirir değiştiririm dedim içimden aldım...

    Eve geldim sistemi topladım ilk 2 gün zaten sistemi kurmakla geçti ufak tefek sorunlarda çıktı kasa kabloları yeri yanlış olmuş kasa arızalı zannettik sonra kabloların yerleri değiştirdim oldu(kasa kabloları anakarta giren kasa açma kapama power sw ile reset sw leri) derken onlada yarım gün aklımın ucundan öyle bi şey geçmiyeceği için uğraştım oyunların inmesini beklerken filan en sonuna bismillah dedim oyunlara girdim oyunlara oynamaya başladığım ilk gece daha steamdan arakdaşla yazışırken bi link gönderdi çat diye pc reset attı haydaa dedim neyse olur dedim bi anda ne olduysa olmuştur dedim önemsemedim sonra oyuna girdim pat 5 dk. sonra ekran bembeyaz kaldı reset attım sonra saat geç olduğu için yarın bakarım diye kapadım ertesi gün ilk işim 3dmark kurup test etmekti öylede yaptım testin yarısında yine aynı hata pat diye gitti görüntü saatin orda görüntü sürücüsü yanıt vermeyi kesti bu durumdan kurtuldu klasik hata işte o zaman dedim ekran kartı gidik...bi önceki sürücüyü yükeldim iyice driver kaldırıp onda da aynı hata hemen kartı söktüm 3 aralık salı sabahı vatana götürdüm arkadaşlar tarihlere dikkat edin...

    vatan m.hizmetlerine gittim kartı veririken dedim bu kart arızalı + bana kullanılmış resmen ikinci el kart vermişler şu gün aldım içinden zaten kütü içeriğide eksik çıktı filan derken eleman bana tamam kaydı oluşturalım kartı test edicez test süresi 48 saat diyip bu süre sonunda arıza varsa sizi arayıp değişim yaparız oldu ..bende iyi o zaman dedim nasıl olsa arızayı görecekler değiştiririm...

    2 gün geçti vatana ürünü takip sayfasından baktığımda sevkiyat yolunda yok sevkiyat şeklinde yok merkez şube için yolda gibi son durumlar yazıyo...hemen apar topar gittim 5 aralık akşamı vatana (bu arada vatan topkapıdaki) hemen dedim 2 gün önce kartı verdim test edilecekti nerde gibilerinden baktı etti ürün dedi servise gidiyo nasıl dedim hani test edicektiniz beyfendi bizim teknik servis bölümümüz yok ama arkadaşlar bakmış kartta sorun görmeyince servise göndermişler (eminim bundan hiç bi şekilde bakmadılar direk servise gönderiler hep yalan) derken dedim değiştirin kartı yok dedi servis bi şey demden değiştiremeyiz istemiyorum servise gittiyse gitti benim faturam şu bu elimde verin bana çek kupon neyse ben yenisini alayım yada başka ürün yok,diyo bir sürü anlamayacağım dilden konuşup bahanaler üretiyo yapamayız şudur budur yine neyse dedim gittim servis çizgi dedim 2 güne sonuçlanır...

    Kart sonunda servise ulaştı mesajda geldi cebime ama bana gittğinin haberi yanlış hatırlamıyorsam 9 aralık akşamı gibi oldu telefonumda duruyo silmiyorum...ilk önce vatanı aradım çizgiyemi gitti diye öğrenmek için çünkü garanti sorgusu pentadan yapılıyodu garantisi pentada çıkıyodu ama servis çizgi elektronikti...aradım vatanı çizgi olduğunu öğrendim çizgiyi aradım kartın seri numarasını söyledim böyle bi kart elimizde yok diyo vatanı arıyorum kart çizgide diyo kart nerde hemen bi daha vatana gittim 12 aralık akşamı içeri girer girmez bu kart nerde dedim yaa artık canıma tak etmişti bakalım formu verin söyleyim hangi kart diyerek bide dalga geçer gibi soruyo halbuki tanıdı beni artık..baktı kart çizgide serviste kart orda yok dedim...bana aptal aptal bakıyo kart orda beyefendi derken lafını keserek yüksek sesle orda kart yok dedim...ortam gerildi hemen biraz ilk ilgilenen kişi ilk teslim ettiğim kişi geldi orda bilgisayarda iki şakkıdı lukkudu yaptı arkaya gitti bi daha geldi bi daha gitti bi 10 dk. bekledim sonunda geldi sizin kart serviste beyefendi yanlız seri nosu size yanlış verilmiş nasıl olur dedim kartın üzerinde yazan seri no bu bana yine başladı sallamaya yok bu kartın fiziksel numarasıymış yok değişiyomuş filan artı çizginin sitesinden kartın yeni seri numarası ile durumunu kontrol etmiş bide çıktı almış aldığı çıktıda kart 14 kasımda yani benim aldığım tarihten çok önce servise girmiş arıza bulunamamış... böyle bi şey nasıl olur diyorum şaşırıyorum hala sallıyı değişiebiliyo servis tarafınan numarası ıvır zıvır neyse dedim boşverin bu konuları benim kartı değiştirin servisteki kartı napıyosanız yapın bu mümkün değil diyo yaa nasıl olur bak diyorum bu kart 14 kasımda servise gitmiş zaten aha fatura diyorum 29 kasımda sıfır diye almışım dalgaı geçiyosun beyefendi servis bize değiştir demden değiştiremem istiyosanız değişim servise mail çekelim onlar onaylarsa ben size burdan kuponunuzu vereyim gidin yeni ürün yada başka ürün alın diye....sinirlendim çıktım ben ararım dedim aradım çizgiyi dedim böyle böyle onlarada anlattım durumu tamam dediler yeni verdiğiniz seri no ile kart görünüyo asus gtx770 mi evet falan filan derken tamam diye ürün onarım sürecinde tamir ediliyor diyo bakın dedim ben mağdurum artık çözülsün dedim tama biz süreci hızlandırıcaz dedi görüşme bitti. sonra artık bu süreçten kafam allak bullak olduğu için dedim ben niye sıfır aldığım ürünü tamir edilip geri alayım 13 aralıkta çizgiyi tekrar aradım dedim yine durum böyle böyle ben bu kartı istemiyorum değiştirilmesini istiyorum diye tamam dediler ben dedim bu hafta sonu sonuçlanırmı artık dedim 10-12 gündür mağdurum yine tamam dedi bu gün sonuçlanır olmazsa yarına kalır cumartesiye dedi...

    Evet arkadaşlar cumartesi (dün) oldu ben çizgiyi arıyorum arıyorum açan yok teli anladımki çizgi çalışmıyo tabi küplere bindim sinirden çılgına döndüm acayip bi sinir kapladı beni...yine apar topar alel acele vatana gittim ama amacım bu sefer çıngar çıkarmak direk mağazaya gittim güvenliğe buranın yetkilisi müdürü amiri kim dedim ne vardı yine hafif tatlı dille anlatım bi ürün var sorun yaşıyorum yetkili müdür amir kim varsa onla görüşücem dedim bana diyo m.hizmetlerine gittinizmi dedim bakın 10 günden beri gidip geliyorum bana bi yetkili gönderirseniz derdimi ona anlatıcam dedim...başka bi güvenlikçiye gönderdi o birilerini aradı en sonunda mağazanın stand şefimi satış şefimi ne geldi..yaklaşık 15-20 dk. hararetli bi şekilde tartıştım bütün belgeleri gösteriyorum falzada uzatmak istemiyorum dedim sizden rica ediyorum bana yeni ürünmü veriyosunuz başka muadil bi ürünmü veriyosunuz ne yaparsanız yapınadam bana anlatıyo resmen hikaye işte serviste diye siz arayın çizgiyi karta donanımsal müdahale etmesinler ederlerse zaten sizin 30 gün içinde serviste bu ürünün donanımı bozuk sallıyorum bi chip değişir ne bilim bi boarda müdahale edilecektir bunu size sormadan yapmaya hakları yok öyleyse bile size sormaları gerekir siz çizgiyle görüşün diyo öylebi müdhale yapmasınlar diyo falan filan bir sürü saçma sapan bahaneler deim ben aradım orayıda değişim istedim tama dediler 2 gün geçti hala bi şey değişmedi aldı rapora baktı aslında susu iyi marka onlar direk değiştirir uzatmazlar ama merak etmeyin onlardan bize değişim gelir muhakkak sizde gelir yenisini alırsınız servisi beklememiz lazım bu durumda verin diyom yaa bi çek kupon belgeler elimde işte hala diyo ban servis ya diyorum ban sormdan ne gönderiyosunuz sormamıa gerek yok ne kadar sıfır alırsanız alın servise gider diyo peki buna ne diycen diyom ben 29 kasımda alıyom kart nasıl servise gider diyorum bize gelen kartlar sıfır olabilir ama bazen test için bazı kartlar gidebiliyo satılmadan önce servise dedi buna benzer bi şey dedi ben dumur oldum...adam diycem ya ben salağım ya sen salaksın sıfır ürün ne diye servise gider filan dedim bu uzatıcak en sonuna kafayı gömücem terkettim orayı ama giderken bakın dedim ben değişim aldığımda kupon ile buraya geldiğimde ben alırken %30 indirim vardı kupon verip başka bi ürün alırken benden farkını isterlerse sizi bulurum dedim ben kuruş para vermem ona göre dedim tamam dedi beni arayın bulun ben yardımcı olucam dedi zaten siz hangi şartlarda alırsanız o günde o şartlar devam eder merak etmeyin dedi öyle çıktım...

    Şimdi noldu sonuç hala elde var sıfır ordan çıktığım m.hizmetlerinin arka tarafında vatanın bi binası daha var oraya gittim godomanlar vardır orda onlarla görüşeyim artık dedim oraya gittim bu gün cumartesi kimse yok dediler pazartesi gelin...Şimdi ben napıcam yarın sabahtan mecidiyeköy çizgiye gidicem orayla görüşüp iade istiyicem yarın çözücem bu işi inş. hee gidince ne diycem bütün bu olanları anlatım benim sorunumu çözün herkes sizden cevap bekliyo kartı yeniden üretseniz zaten bu kadar tamir süresimi olur diyip burda işimi çözmüyosanız ben tüketici hakem heyetine gidicem mahkemeyede başvurucam müşteriye kullanılmış mal satmaktan vatanıda sizide şikayet edicem...şu an bu cevabı yazarken bile sinirden delirdim yarın ola hayrola bu elimdeki belgeler arkadaşlar:

     Vatandan z87 -gd65 aldım eve geldim
    bu 3 aralıkta kartı verdiğim tarih m.hizmetlerinden bana verilen belge...

     Vatandan z87 -gd65 aldım eve geldim
    bu çizgideki kartın 14 kasımda çizgide olduğunun kanıtı ve ben verildiğim zamanki gittiği tarih...

     Vatandan z87 -gd65 aldım eve geldim
    bu belgenin devamı yazılar çok küçük ve silik olduğu için devamını iki parça halinde çektim sonuç bölümü...

     Vatandan z87 -gd65 aldım eve geldim
    buda fatura...




  • nerden olursa olsun birsey alirken karsi tarafa kesinlikle guvenmeyeceksin guvendigin zaman olan sana olur
    bende vatanin internet sitesinden notebook cantasi aldim askisi eksik cikti kargoyla geri yollamami soylediler ama ben magazaya gidip degistirebilecegimi ogrendim ve magazadan degistirdim
    bir arkadasima magazadan laptop aldik emniyet seridi acik urun verdiler bize bide diyolar bu hic kullanilmadi bilgisayari actik geri donusum kutusu bile dolu sonra iadeyle ugras
    anlayacaginiz ne olursa olsun cirkef olun kafaniza bisey takilirsa almaktan vazgecin onemli olan icinizin rahat olmasi
    en sevmedigim sey emniyet seridi acik bir urunu kakalamaya calismalari
  • Vatan bunu çok yapıyor sanırım bana da naylonu sökülmüş CORSAIR VS550 yi gazlıyorlardı, kasada farkettim, adam garantisi var zaten sorun olmaz dedi, ısrarla kullanılmış olduğunu reddetti sonra açtım kasada paketi bir baktım ne belgeleri var ne kullanma kılavuzu, poşeti bile yoktu neyseki orada fark ettim yoksa ciddi iş çıkacaktı. Vatan gibi kurumsal yerler olsa bile aldığınız ürünü almadan ayrıntılı şekilde inceleyin yoksa iade alınmış ürünleri satmaya çalışıyorlar arada.
  • @Lion_Army ;

    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Tüketici hakem heyetine başvurun, sorununuz kesinlikle hallolur. Bende vatandan bir çok kez ürün aldım, diğer arkadaşların dediği gibi içime sinmeyen ürünü direk değiştiriyorum. Mesela ekran kartı almaya gittim hd7850 eleman kartı önüme getirdi, inceledim. Sonra neyin nesidir, kartın durumu, kutu içeriği hoşuma gitmedi. Sordum elemana, bu kart teşhir falan mı diye, yok dedi. Binbir hikaye anlattı. Bende dedim ki, bu karttan ben alacam fakat sizin getirdiğinizi değil, karşımda duran sıfır kartlar vardı, oradan bir tane seçtim. Alırsam bunu alırım dedim, ya ne farkeder ikisi de aynı kart, hiç bir sorun olmaz, olursa bana gelin falan filan. Yok kardeşim, alırsam bunu alırım dedim. Neyse sızlana sızlana tamam dedi.

    Yine asus monitör alacam, yine gittim vatana. Seçtim bir tane monitör, aldım eve geldim. Monitörden ses çıkıyor, konusuda var monitör topiğinde. Neyse gittim değişmeye, sorun çıkarmadılar, değiştim. Sonra yeni aldığım onda da ölü piksel var, onuda değişmeye götürdüm, onuda değiştiler fakat, değişirken müşteri hizmetlerinde ki bayan eleman, bu sefer tamam olsun artık. Öyle her zaman değişemeyiz gibisinden bana laf soktu. Bende aynı ayarda laf soktum, neyseki son aldığım ürün temiz çıktı.

    Ürün alırken internet yerine mağazadan almak daha mantıklı. Gözünüzle göreceksiniz ürünü, elemanın gözleri önünde kutusunu ve içeriğini açıp kontrol edeceksiniz. Bir sorun varsa alacağını üründe karşıdaki eleman ne kadar ısrar etsede kararınızdan dönmeyin. Onların işi satmak. Ne kadar satarsa o kadar prim alır. Bu arada ilk monitörü değişirken, elemana monitör ses yapıyor dedim. İnceledik beraber, bunda sorun yok dedi. Bende takıntılıyım sese ben bunu bu şekilde kullanamam dedim, o da ne dese iyi. Tamam abi önemli değil ben bunu miss gibi satarım problem yok siz değişin dedi. O zaman anladım ki ürünler bu şekilde değişiyor ve bu işlerden anlamayan müşteriye bu tür iade ürünleri söz yerindeyse kakalıyorlar.

    Ürün alacak arkadaşlar çok dikkatli olsunlar, tekrar geçmiş olsun. Umarım sorununuz istediğiniz şekilde hallolur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lion_Army

    Arkadaşlar hikayeye nasıl başlıycam bilmiyorum ama bi şekilde başlıycam çok uzun olucak sabrederek okursanız bi daha vatandan alışveriş yapmayacaksınız eminim...
    Ben 3-4 aylık bir aradan sonra bilgisayarsız olmuyo diyerek tekraradan bi sistem toplamaya karar verdim parçaları kafamda kararlaştırdım bi kaç da tavsiye alarak sistemi oluşturdum...

    buda sistem hakkında açtığım toplanırken ve topladıktan sonraki hali:


    http://forum.donanimhaber.com/m_84441222/tm.htm

    Şimdi konuya gelelim konu ile ilgili belgeleri de yazının sonuna ekleyeceğim...Ben 29 kasımda parçaları almak için vatana gittim oydu buydu şuydu derken sıra ekran kartına geldiğinde asus gtx770 almak istiyorum ama sizde stokta yok biliyorum bana zotac amp verin dedim tamam dediler 5 dk. sonra beyefendi bi tane var aslında dediler dedim nasıl filan var dediler getirin bi bakayım ama dedim getirdiler kuruyu açtım kutudan cd kitap ve sadece kart çıktı ne bi pcı-e güç kabosu ne bi statik poşet filan belliki kutu açılmış üstüne üstlük kullanılmış bu kartın dedim sıfır olduğuna eminmisiniz ilgilenen arkadaş sıfır abi sıkıntı olmaz nasıl sıfır dedim içinden bi cd bi kitapçıkmı çıkıyo dedim abi onlar öyle dedi dedim olurmu kardeşim bu kart ikinci el dedim...abi dedi sorun yok onda bi şey olursa getirirsin bize hallederiz dedi zaten dedim asusu bide çizgi diye alıyorum merak etme dedim zaten almıyosan yanda bi arkadaş var o alacak diye beni gazlıyo neyse tamam dedim alıyorumbi şey olursa getirir değiştiririm dedim içimden aldım...

    Eve geldim sistemi topladım ilk 2 gün zaten sistemi kurmakla geçti ufak tefek sorunlarda çıktı kasa kabloları yeri yanlış olmuş kasa arızalı zannettik sonra kabloların yerleri değiştirdim oldu(kasa kabloları anakarta giren kasa açma kapama power sw ile reset sw leri) derken onlada yarım gün aklımın ucundan öyle bi şey geçmiyeceği için uğraştım oyunların inmesini beklerken filan en sonuna bismillah dedim oyunlara girdim oyunlara oynamaya başladığım ilk gece daha steamdan arakdaşla yazışırken bi link gönderdi çat diye pc reset attı haydaa dedim neyse olur dedim bi anda ne olduysa olmuştur dedim önemsemedim sonra oyuna girdim pat 5 dk. sonra ekran bembeyaz kaldı reset attım sonra saat geç olduğu için yarın bakarım diye kapadım ertesi gün ilk işim 3dmark kurup test etmekti öylede yaptım testin yarısında yine aynı hata pat diye gitti görüntü saatin orda görüntü sürücüsü yanıt vermeyi kesti bu durumdan kurtuldu klasik hata işte o zaman dedim ekran kartı gidik...bi önceki sürücüyü yükeldim iyice driver kaldırıp onda da aynı hata hemen kartı söktüm 3 aralık salı sabahı vatana götürdüm arkadaşlar tarihlere dikkat edin...

    vatan m.hizmetlerine gittim kartı veririken dedim bu kart arızalı + bana kullanılmış resmen ikinci el kart vermişler şu gün aldım içinden zaten kütü içeriğide eksik çıktı filan derken eleman bana tamam kaydı oluşturalım kartı test edicez test süresi 48 saat diyip bu süre sonunda arıza varsa sizi arayıp değişim yaparız oldu ..bende iyi o zaman dedim nasıl olsa arızayı görecekler değiştiririm...

    2 gün geçti vatana ürünü takip sayfasından baktığımda sevkiyat yolunda yok sevkiyat şeklinde yok merkez şube için yolda gibi son durumlar yazıyo...hemen apar topar gittim 5 aralık akşamı vatana (bu arada vatan topkapıdaki) hemen dedim 2 gün önce kartı verdim test edilecekti nerde gibilerinden baktı etti ürün dedi servise gidiyo nasıl dedim hani test edicektiniz beyfendi bizim teknik servis bölümümüz yok ama arkadaşlar bakmış kartta sorun görmeyince servise göndermişler (eminim bundan hiç bi şekilde bakmadılar direk servise gönderiler hep yalan) derken dedim değiştirin kartı yok dedi servis bi şey demden değiştiremeyiz istemiyorum servise gittiyse gitti benim faturam şu bu elimde verin bana çek kupon neyse ben yenisini alayım yada başka ürün yok,diyo bir sürü anlamayacağım dilden konuşup bahanaler üretiyo yapamayız şudur budur yine neyse dedim gittim servis çizgi dedim 2 güne sonuçlanır...

    Kart sonunda servise ulaştı mesajda geldi cebime ama bana gittğinin haberi yanlış hatırlamıyorsam 9 aralık akşamı gibi oldu telefonumda duruyo silmiyorum...ilk önce vatanı aradım çizgiyemi gitti diye öğrenmek için çünkü garanti sorgusu pentadan yapılıyodu garantisi pentada çıkıyodu ama servis çizgi elektronikti...aradım vatanı çizgi olduğunu öğrendim çizgiyi aradım kartın seri numarasını söyledim böyle bi kart elimizde yok diyo vatanı arıyorum kart çizgide diyo kart nerde hemen bi daha vatana gittim 12 aralık akşamı içeri girer girmez bu kart nerde dedim yaa artık canıma tak etmişti bakalım formu verin söyleyim hangi kart diyerek bide dalga geçer gibi soruyo halbuki tanıdı beni artık..baktı kart çizgide serviste kart orda yok dedim...bana aptal aptal bakıyo kart orda beyefendi derken lafını keserek yüksek sesle orda kart yok dedim...ortam gerildi hemen biraz ilk ilgilenen kişi ilk teslim ettiğim kişi geldi orda bilgisayarda iki şakkıdı lukkudu yaptı arkaya gitti bi daha geldi bi daha gitti bi 10 dk. bekledim sonunda geldi sizin kart serviste beyefendi yanlız seri nosu size yanlış verilmiş nasıl olur dedim kartın üzerinde yazan seri no bu bana yine başladı sallamaya yok bu kartın fiziksel numarasıymış yok değişiyomuş filan artı çizginin sitesinden kartın yeni seri numarası ile durumunu kontrol etmiş bide çıktı almış aldığı çıktıda kart 14 kasımda yani benim aldığım tarihten çok önce servise girmiş arıza bulunamamış... böyle bi şey nasıl olur diyorum şaşırıyorum hala sallıyı değişiebiliyo servis tarafınan numarası ıvır zıvır neyse dedim boşverin bu konuları benim kartı değiştirin servisteki kartı napıyosanız yapın bu mümkün değil diyo yaa nasıl olur bak diyorum bu kart 14 kasımda servise gitmiş zaten aha fatura diyorum 29 kasımda sıfır diye almışım dalgaı geçiyosun beyefendi servis bize değiştir demden değiştiremem istiyosanız değişim servise mail çekelim onlar onaylarsa ben size burdan kuponunuzu vereyim gidin yeni ürün yada başka ürün alın diye....sinirlendim çıktım ben ararım dedim aradım çizgiyi dedim böyle böyle onlarada anlattım durumu tamam dediler yeni verdiğiniz seri no ile kart görünüyo asus gtx770 mi evet falan filan derken tamam diye ürün onarım sürecinde tamir ediliyor diyo bakın dedim ben mağdurum artık çözülsün dedim tama biz süreci hızlandırıcaz dedi görüşme bitti. sonra artık bu süreçten kafam allak bullak olduğu için dedim ben niye sıfır aldığım ürünü tamir edilip geri alayım 13 aralıkta çizgiyi tekrar aradım dedim yine durum böyle böyle ben bu kartı istemiyorum değiştirilmesini istiyorum diye tamam dediler ben dedim bu hafta sonu sonuçlanırmı artık dedim 10-12 gündür mağdurum yine tamam dedi bu gün sonuçlanır olmazsa yarına kalır cumartesiye dedi...

    Evet arkadaşlar cumartesi (dün) oldu ben çizgiyi arıyorum arıyorum açan yok teli anladımki çizgi çalışmıyo tabi küplere bindim sinirden çılgına döndüm acayip bi sinir kapladı beni...yine apar topar alel acele vatana gittim ama amacım bu sefer çıngar çıkarmak direk mağazaya gittim güvenliğe buranın yetkilisi müdürü amiri kim dedim ne vardı yine hafif tatlı dille anlatım bi ürün var sorun yaşıyorum yetkili müdür amir kim varsa onla görüşücem dedim bana diyo m.hizmetlerine gittinizmi dedim bakın 10 günden beri gidip geliyorum bana bi yetkili gönderirseniz derdimi ona anlatıcam dedim...başka bi güvenlikçiye gönderdi o birilerini aradı en sonunda mağazanın stand şefimi satış şefimi ne geldi..yaklaşık 15-20 dk. hararetli bi şekilde tartıştım bütün belgeleri gösteriyorum falzada uzatmak istemiyorum dedim sizden rica ediyorum bana yeni ürünmü veriyosunuz başka muadil bi ürünmü veriyosunuz ne yaparsanız yapınadam bana anlatıyo resmen hikaye işte serviste diye siz arayın çizgiyi karta donanımsal müdahale etmesinler ederlerse zaten sizin 30 gün içinde serviste bu ürünün donanımı bozuk sallıyorum bi chip değişir ne bilim bi boarda müdahale edilecektir bunu size sormadan yapmaya hakları yok öyleyse bile size sormaları gerekir siz çizgiyle görüşün diyo öylebi müdhale yapmasınlar diyo falan filan bir sürü saçma sapan bahaneler deim ben aradım orayıda değişim istedim tama dediler 2 gün geçti hala bi şey değişmedi aldı rapora baktı aslında susu iyi marka onlar direk değiştirir uzatmazlar ama merak etmeyin onlardan bize değişim gelir muhakkak sizde gelir yenisini alırsınız servisi beklememiz lazım bu durumda verin diyom yaa bi çek kupon belgeler elimde işte hala diyo ban servis ya diyorum ban sormdan ne gönderiyosunuz sormamıa gerek yok ne kadar sıfır alırsanız alın servise gider diyo peki buna ne diycen diyom ben 29 kasımda alıyom kart nasıl servise gider diyorum bize gelen kartlar sıfır olabilir ama bazen test için bazı kartlar gidebiliyo satılmadan önce servise dedi buna benzer bi şey dedi ben dumur oldum...adam diycem ya ben salağım ya sen salaksın sıfır ürün ne diye servise gider filan dedim bu uzatıcak en sonuna kafayı gömücem terkettim orayı ama giderken bakın dedim ben değişim aldığımda kupon ile buraya geldiğimde ben alırken %30 indirim vardı kupon verip başka bi ürün alırken benden farkını isterlerse sizi bulurum dedim ben kuruş para vermem ona göre dedim tamam dedi beni arayın bulun ben yardımcı olucam dedi zaten siz hangi şartlarda alırsanız o günde o şartlar devam eder merak etmeyin dedi öyle çıktım...

    Şimdi noldu sonuç hala elde var sıfır ordan çıktığım m.hizmetlerinin arka tarafında vatanın bi binası daha var oraya gittim godomanlar vardır orda onlarla görüşeyim artık dedim oraya gittim bu gün cumartesi kimse yok dediler pazartesi gelin...Şimdi ben napıcam yarın sabahtan mecidiyeköy çizgiye gidicem orayla görüşüp iade istiyicem yarın çözücem bu işi inş. hee gidince ne diycem bütün bu olanları anlatım benim sorunumu çözün herkes sizden cevap bekliyo kartı yeniden üretseniz zaten bu kadar tamir süresimi olur diyip burda işimi çözmüyosanız ben tüketici hakem heyetine gidicem mahkemeyede başvurucam müşteriye kullanılmış mal satmaktan vatanıda sizide şikayet edicem...şu an bu cevabı yazarken bile sinirden delirdim yarın ola hayrola bu elimdeki belgeler arkadaşlar:

     Vatandan z87 -gd65 aldım eve geldim
    bu 3 aralıkta kartı verdiğim tarih m.hizmetlerinden bana verilen belge...

     Vatandan z87 -gd65 aldım eve geldim
    bu çizgideki kartın 14 kasımda çizgide olduğunun kanıtı ve ben verildiğim zamanki gittiği tarih...

     Vatandan z87 -gd65 aldım eve geldim
    bu belgenin devamı yazılar çok küçük ve silik olduğu için devamını iki parça halinde çektim sonuç bölümü...

     Vatandan z87 -gd65 aldım eve geldim
    buda fatura...

    Hocam tamamini okudum.Vede okurken yemin ediyorum sinirlendim !

    Gercekten Bu vatan ne yapiyor anlamis degilim.

    GIGABYTE 990xa-ud3 u 7-8 ay once alirken bana kutusu acik sekilde icinden garanti belgesi,aparatlari olmadan vede Pci-e slotu Kırık sekilde sattilar.Vede ben o zaman farkina varamadim aldiktan 20 gun kadar sonra farkina vardim neyse dedim kullandim,Kullanmaz olaydim.Simdide Hayal kirikliliginin bu kadari konusunu gormussunuzdur.sorun buyuk ihtimalle anakarttan kaynaklandigini dusunuyoruz.Vede vaktimin oldugu zaman buyuk ihtimal birdahaki hafta sonu gidip durumu anlatacagim Orada teknik eleman varsa ona durumu anlatip pci-ex slotunun kirik olduguna inandirabilirsem Oda onay verirse cek talebinde bulunacağım...

    Bir terslik olursada ben dalarim bunlara 3000tl gaming pc diziyorum.vatanin bana sattigi kirik anakart yuzunden oyun oynayamiyorum.Sinirden,Stresten yemin ediyorum kafayi yiyecem.

    Daha oncede teknosadan 3600 Tle Sony bravia led tv almistim 15-20 tane olu piksel cikti.Degisim-iade talebinde bulundum kabul etmediler.Magaza mudurunu cagirdim kel dazlak bi adam geldi hakaret eder gibi cafcaflı konustu televizyonu degistirmeyi kabul ettiremeyince dazlak adamin burnunu kirdim orada olan oldu.Bu yuzden basim belaya girdi polislik oldum.Ve tuketici haklariyla ugrastim sonunda parami iade alip tekrardan ayni televizyonu orada tanidik araciligiyla denettirerek aldim...

    Gecmis olsun cildirmamak elde degil.

    8 aylik ama gigabyte 990xa-ud3 u bir sekildr iade edicem kafaya koydum.cok temiz kullandim belki sorunsuz anakart ama bu vatanin ayibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O ekran kartini satarken bisi olursa hallederiz diyen lavuk kim? O nerde hocam bulamadin mi o lavugu?sen niye servise gittin hemen direk magazaya girip elemani bulcaktin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.