Şimdi Ara

Vatandan z87 -gd65 aldım eve geldim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
1.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu ulkede bisey almaktan korkar olduk artik alirken de dert aldiktan sonra da.yurtdisinda gormeniz lazim nasil haklara sahipsiniz gilta ile bakarsiniz.bize hayvan muamelesi yapiyorlarmis dersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi yapmışsın bunlara böylesi yakışır...
    Sizede geçmiş olsun inş. çözülür sizin sorunda..
    Ama ben napıcam yarın gidicem çizgi elektroniğe durumu anlatıcam ve çözücem bu işi he çözülmedimi tüketici mahkemesine elimdeki belgelerle başvurucam...bunlarada söylüycem zaten öyle yapacağımı büyük ihtimal mahkeme olayını duyunca çözücekler he çözmedilermi kendileri bilir benim için daha iyi bozuk ve kullanılmış mal satmaktan tazminat davası açınca bi kartdan çok daha büyük şeyler alırım onlardan...

    Sizin durumda aynı benim gibi pcı-e slotu kırık kullanılmış anakart belli...Sizde mahkemeye verin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirit_Rises

    O ekran kartini satarken bisi olursa hallederiz diyen lavuk kim? O nerde hocam bulamadin mi o lavugu?sen niye servise gittin hemen direk magazaya girip elemani bulcaktin

    Hocam onu geçen dün gittiğimde göremedim görsem herhalde kafa göz dalarım ona ben yeni kartı almaya gittiğimde görücem...inşallah kendimi tutarımda elimden bi kaza çıkmaz yoksa haklıyken haksız duruma düşerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lion_Army -- 16 Aralık 2013; 0:37:00 >
  • Yazınızın hepsini okudum hocam. Büyük geçmiş olsun ve allah yardımcınız olsun, allah kimseyi bunların eline düşürmesin.
  • Saol hocam...Sonu ne olacak bilmiyorum ama ben bu işin sonunu bırakmıycam...çizgiye giden bi kart 6 aralıktan beri tamir görürmü ya hadi diyelim bios attılar yazılımsal bi sorunda ki bu kartı geri almak için bi bahanede değil bu kadar sürermi servis...bana durmadan 20 iş gününden bahsediyolar bellki çizgi ilede anlaşmalı bi kaç kişi kartıda tanıdılar kartıda oyalıyolar benide amaçları ne ise... Benim hakkımın zamanımın dolmasını filanmi bekliyolar nedir anlamadımki...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lion_Army -- 16 Aralık 2013; 0:46:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yazımı sabredip okuyan herkese teşekkürler tanıdığınız herkese gösterin ibret olsun...Ben şimdi tekrar okudum yazımı hızlı yazdığım için imla kurallarına pek dikkat edememişim çok devrik cümle var anlamayan biri olursa neresi olduğunu sorabilir iza ederim burdan tekrar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lion_Army

    Saol hocam...Sonu ne olacak bilmiyorum ama ben bu işin sonunu bırakmıycam...çizgiye giden bi kart 6 aralıktan beri tamir görürmü ya hadi diyelim bios attılar yazılımsal bi sorunda ki bu kartı geri almak için bi bahanede değil bu kadar sürermi servis...bana durmadan 20 iş gününden bahsediyolar bellki çizgi ilede anlaşmalı bi kaç kişi kartıda tanıdılar kartıda oyalıyolar benide amaçları ne ise... Benim hakkımın zamanımın dolmasını filanmi bekliyolar nedir anlamadımki...

    Foruma yazmak istemiyordum ama aynı durumun beteri bende var hocam. İnventus'tan aldığım HD7870'i 18 Kasım günü yolladım arızasından dolayı o gün bugündür bekliyorum gerisini siz düşünün artık, yarında 20 iş günü doluyor bakalım inşallah allah yardımcım olur.




  • Herkesin bi sıkıntısı var sizede kolay gelsin...Ama sizin durumda sonuçta inventus var en azından bi vatan değil...bu kadar yani bu kadar kötü müşteri hizmeti ben başka hiç bi mağazada görmedim ha bide teknosa var yarışıyorlar o konuda vatanla zaten...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lion_Army -- 16 Aralık 2013; 1:00:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onceden 45 is gunu idi serviste kalabilecegi maksimum zaman.simdo 20 ye mi dustu bu sure arkadaslar?

    Ya su olsa anlicam arkadas alsa kullansa ustunden 30 gun gecse ondan sonra servise gitse kart eyw ulan bozuk karti arizasi yok diye kitliyosun geri goturunce kbakma servise gidecek diyecek kadar pismis karaktersizsin tekisiniz be yuhlar olsun be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende yaklaşık 3 hafta önce vatandan sistem topladım aldıgım anakarttada ekran kartındada stiker çıkmadı anakarttan tek bi tane kalmıştı bile bile aldım iyimi ettim kötümü ettim bilmiyorum ama tek dayanagım şuan için bi sorun olmaması; ama kesinlikle acele etmmek

    kapalı kutu almak ve satıcının sözüne inanmamak en dogrusu bide bişe dikkatimi çekti vatanda ben hangi ekran kartını yada hangi ürünü elime alsam yanımdaki çocuk kutu içerigini görmem için açamaya çalışıyodu :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirit_Rises

    Onceden 45 is gunu idi serviste kalabilecegi maksimum zaman.simdo 20 ye mi dustu bu sure arkadaslar?

    Ya su olsa anlicam arkadas alsa kullansa ustunden 30 gun gecse ondan sonra servise gitse kart eyw ulan bozuk karti arizasi yok diye kitliyosun geri goturunce kbakma servise gidecek diyecek kadar pismis karaktersizsin tekisiniz be yuhlar olsun be

    Aynen öyle hocam kendileri test edecek diye inandım servise verirken sormuyolar bile bu işin servislede alakası olduğunu düşünüyoryum....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun kardeşim.

    Leon-X'in dediği gibi hemen iade et.
  • IMarcuSI kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun diyecem ama pek hayırlı olmadı be dostum iade et hemen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Joker38 -- 16 Aralık 2013; 9:39:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şimdi çizgi elektronikten çıktım mail attılar gidin paranızı geri alın diye en azından onlar öyle biliyo vatan bana kupon verecek başka bir ürün alıcam... Çizgide mahkeme olaylarına girmedim direk belgeleri verdim mail çekti gidin alın paranızı dedi bizde kart yok elimizde normalde değişim yapıyoruz ama olmayınca para iadesi yapıyo aldığınız yer dedi...Doğrusuda bu zaten ama çizgid. adama dedim bunu neden cuma günü aradığımda yapmadınız ben hafta sonu ürünü alatım dedim bi şey diyemedi kusurabakmayın filan dedi özür diledi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lion_Army -- 16 Aralık 2013; 9:52:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecmis olsun hoam. Benim de basimdan boyle seyler gecmisti ama bana satilan urun sifirdi. Gecen sene mayis ayinda kart almistim ama kiriliyordu ekran. 1 ayi gecmisti alali. 1 e1 degisim istedim servise gonderdiler. Benden tam kutu ve icerik istediler karti. Sonra cizgiye gitti geldi sorun yok diye. Sansa istanbuldan kargo geldiginde ben de oradaydim. Benden isterken full kutu icerik istiyorlar ama kargodan bir cikti ki manyetik bile olmayan ince bir posete sarilmis kart. Cakallar fazla kargo parasi odememek icin kutusuz gonderiyor. Fotografini cektim hemen orda sonra da cingar cikardim. Magaza sorumlusu geldi. Durumu anlattim fotoyu gosterdim hemen yeni karti vermezseniz tuketici haklarina gidiyorum dedim sesini cikaramadan yenisini vermek zorunda kaldi. Boylelikle benim olay cok surmeden halloldu ama o kisa sureleri bile hatirlayinca sinirleniyorum hala.

    Asil konu sahibi anakartini cok gecmeden degistir. İlk bir hafta zaten 1e1 degisim hakki var. Bunu soylersin yan cizerlerse onlar gonderip servisle ugrassin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar vatana geldim şimdi yeni kart alıyorum aynısını statik poşeti her şeyi tam... Kartı inceledim test edecekler öyle alıcam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lion_Army kullanıcısına yanıt
    Gözün aydın sonunda halledebildiler

    Osman`ı bulsaydın çek tutarı %30 malum, "şu an %30 indirimimiz yok, şu anki fiyat neyse o fiyattan verebiliyoruz" derlerse Osman`ı tut getir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Tony Montana_

    Gözün aydın sonunda halledebildiler

    Osman`ı bulsaydın çek tutarı %30 malum, "şu an %30 indirimimiz yok, şu anki fiyat neyse o fiyattan verebiliyoruz" derlerse Osman`ı tut getir

    Osmana gerek kalmadı... kartı bana satan kansızı buldum dedim senin bokunu temizliyorum kaç gündür beyefendi nasıl konuşuyon filan dedim kes sesini bozuk kullanılmış mal satıyon bide zeytinyağı gibi üste çıkıyon dedim...neyse kartı aldım sorun yok bide eve gidince ben test edicem...artık bu son olsun gına geldi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lion_Army

    Arkadaşlar vatana geldim şimdi yeni kart alıyorum aynısını statik poşeti her şeyi tam... Kartı inceledim test edecekler öyle alıcam...

    Çözüldüğüne çok sevindim.
    M.hizmetlerinin mantığı nasıl bir mantık anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lion_Army


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Tony Montana_

    Gözün aydın sonunda halledebildiler

    Osman`ı bulsaydın çek tutarı %30 malum, "şu an %30 indirimimiz yok, şu anki fiyat neyse o fiyattan verebiliyoruz" derlerse Osman`ı tut getir

    Osmana gerek kalmadı... kartı bana satan kansızı buldum dedim senin bokunu temizliyorum kaç gündür beyefendi nasıl konuşuyon filan dedim kes sesini bozuk kullanılmış mal satıyon bide zeytinyağı gibi üste çıkıyon dedim...neyse kartı aldım sorun yok bide eve gidince ben test edicem...artık bu son olsun gına geldi...

    heh sevindim durumuna hadi bakalim gozun aydin.

    Sanirim topkapidan aldiniz sizde.Bende oradakilerle muhattap olacagim gigabyte 990xa-ud3 hakkinda bakalim ne diyecekler umarim birini dovmem.Oradakilerin ismi nedir ? Oraya gittigimde bakin sizden cik sikayetci var diyerek sizin makalenizi gosterecegim.

    Olmazsa direkt magaza muduruyle muhattap olurum.Orada teknik servisleri varsa ve kartin kirik olduguna inandirabilirsem cek alabilecegim.

    Hocam nerede oturuyordunuz siz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.