Şimdi Ara

Vatan’da satılan 6250₺’lik sistem alınır mı?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Sar1Lac1 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 1 Misafir - 1 Masaüstü1 Mobil1 iOS
949
Cevap
13
Favori
42.100
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Sistem Tavsiyeleri >> Vatan’da satılan 6250₺’lik sistem alınır mı?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    823 Mesaj

    Toplasana aynı paraya daha iyisini. Aynı parçaları dışardan alsan 7055TL tutuyor üstelik kredi kartına vade farkı ödemek istiyorsan aynen ya vatandan bişey alınmaz
    |
    |
    MamiSTARK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    "Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür. Onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz" İslam Çupi
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Bence alınmaz.

    Media mark tan alırım ama vatandan almam!



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ImKeynes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    65 Mesaj

    Açıkçası çok anlamam ama en kötü ileride değiştiririm diye düşündüm ram'i 2x8 olmadığını görünce.

    Polemik yapmaya gerek yok. Tercih meselesi. Müşteri memnuniyeti biraz şans işi. Hele ki Türkiye'de. Kötü deneyim yaşamış olanlar olabilir ama bu herkesin başına aynısının geleceği anlamına gelmez.

    Ben şahsen itopya gibi bi yerden toplamaktansa karşımda görece daha kurumsal bir yapının olduğu bir satıcıdan alışveriş yapmayı tercih ediyorum.
    |
    |
    oklawa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    589 Mesaj
    Müşteri hizmetleri ile konuştuğum zaman bana motajsız geliyor demişti telefonda konuştuğum yardımcı olan arkadaş.Teslim alan var mı arkadaşlar montajlı mı geldi tarafınıza ?
    Edit:Tekrardan başka bir arkadaşla konuştum montajlı geliyor dedi o da



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phoenix__ -- 15 Nisan 2020; 19:58:0 >
    _____________________________
  • Çavuş
    65 Mesaj

    Ben de internetten müşteri hizmetlerine yazdım. Montajlı halde gelecek demişti arkadaş ama onun öncesinde internette Vatan'ın siparişlere yetişemediği, bu yüzden toplamadan gönderdiğini okumuştum.
    |
    |
    Phoenix__ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2758 Mesaj
    Sistem Guzel Anakart Giris Seviyesi Oldugu ve 2 Ram Slotu oldugu icin kendi adıma tek 16GB Rami tercih ederim.İlerde yanına 1 16 daha takar mis gibi kullanırım.
    Vatan dan ben alırım evime en yakın olan yer Vatan yuruyerek 5 dk da gidiyorum.Kargolama derdi kargo masrafı zaman kaybı vs yasamıyorsun.Veriyorsun faturasını veriyorsun arızalı urunu bence gayet alınır.
    |
    |
    _____________________________
    Asus X38 P5E3 Deluxe|İntel E7200||Sparkle Calibre 512MB 8800GTS||2*1GB Corsair DDR3 1333MHZ@1500MHZ||Creative Xfi FATAL1TY Platinium Champ1on|
  • Çavuş
    65 Mesaj
    Ben mesaiyi bitirene kadar Hepsiburada'daki bütün MSI'lar emilmiş. Akşam bakarım detaylı demiştim, patladık. Fiyatlar da indirimliydi üstelik.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    619 Mesaj
    4000 TL 5000 TL arası fırsatta yok mu beyler ya bi yardımcı olun 😂



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    383 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oklawa

    Monitör ve klavye konusunda çok kafa patlattım. Cüzdanıma uygun, aklıma yatkın özelliklere eriştim sanıyorum.


    Asus VP249QGR 23.8" Full HD IPS Çerçevesiz 1MS 144Hz Adaptive-Sync Trendyol 1.269 TL


    Everest Rampage KB-R12 TURRETHepsiburada 232,99 TL


    Rampage Smx-R82 Rapier Hepsiburada 79,63 TL


    Rampage Sn-Rw7 Usb Gaming Siyah Mikrofonlu Kulaklık Hepsiburada 95,20 TL


    ASUS USB-N14 300Mbps Kablosuz Ağ Adaptörü Trendyol 199 TL (Bugün sipariş verirken 139 TL idi)
    Burada sipariş ettiğimi yazdığım klavye ve fare bugün elime ulaştı ve deneme fırsatı buldum.

    Her ikisini de tavsiye etmiyorum.

    İade talebi oluşturdum.
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    11 Mesaj
    https://www.amazon.com.tr/dp/B07X3H1MJC/ref=cm_sw_r_apa_i_We.LEbJS8TGHY

    269



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çavuş
    65 Mesaj

    Daha önce kullandınız mı bunu? Ben dün Corsair k55 siparişini geçtim amabu daha iyiymiş. Enter tuşu büyük en azından. Keşke buna da baksaydım.
    |
    |
    Linq kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    317 Mesaj
    Tam 3 iş günü sonrasında şu SMS geldi ve onaylandı



    “Siparisiniz faturalandirma asamasindadir.En kisa sürede faturası kesilip kargoya teslim edilecektir.Kargo takip numaranız sms olarak iletilecektir.”



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    65 Mesaj

    Bana ne bi sms ne bi mail geldi :D Sitesinden takip ediyorum, hala daha Siparişiniz Bornova şubesinde hazırlandı, kargoya bekleniyor yazıyor. Muhtemelen haftaya sarkacak İzmir'den İstanbul'a gelmesi. Ekran siparişin de hala veremedim, hepsiburada'dan söyleyecektim bugün. Haftaya cumaya teslimat diyor da o da sarkar muhtemelen. Amazon'dan mı alsam diye düşünmekteyim.
    |
    |
    leonart16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    383 Mesaj





    Sanırım hepimizde durum aynı, Bornova şubesi görünüyor.



    Benim de malzemeler daha toparlanmadı ve sanırım en son kasa gelecek. Ziyanı yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    waits kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    872 Mesaj
    benim de kargoya verilmesi bekleniyorda kaldı. bu arada windows işini nasıl cözeceksiniz eskiden 15 20ye keyler olurdu her sitede ama şimdi tek tük yerlerde kalmış onlarında cogusu dolandırıcı.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    317 Mesaj




    Bursa’da oturuyorum, İstanbul’dan gelecekmiş iki gözümün çiçeği.



    Windows işi kolaymış arkadaşlar. Teknopat videosu var YouTube’da onu izleyin altında linklerden Windows’u indirip USB ye atıp kurun tarif edildiği gibi videoda. Zaten 30 gün deneme sürümümüz olacak, o 30 günde hallederiz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    65 Mesaj
    Şu Windows işini hakikaten çözelim ya. Çözümünü bulan lütfen yazsın başlığa.

    Ekranın da siparişini geçtim. Haftaya cumaya gelir diyor hepsiburada. Bilgisayarın da geleceği yok. 1250 liraya şunu almak daha cazip geldi. En azından Samsung garantisi var ve bi sıkıntı olduğunda servisinde tanıdığım biri var. Ekranın tek sıkıntısı yazılarda, daha doğrusu surf yaparken görüntü çok iyi değil diyorlar. Benim de onla bi işim yok zaten oyun oynayacağım sadece.

    https://www.hepsiburada.com/samsung-lc24fg73fqmxuf-144hz-24-1ms-display-2xhdmi-quantum-dot-freesync-full-hd-curved-oyuncu-monitor-p-HBV00000BHRTV?magaza=Samsung%20T%C3%BCrkiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waits -- 16 Nisan 2020; 20:14:36 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    317 Mesaj

    En yakın arkadaşıma bizim sistemde bitane de ona aldırdım :)

    O da hb den bu monitörü aldı dün

    Yarın gelecekmiş, ikiniz de güle güle kullanın :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    waits kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    65 Mesaj

    Eyvallah inşallah hiçbirimiz aldığımız ürünlerde sıkıntı yaşamayız. Yarın nasıl geliyor abi, bana haftaya cuma dediler
    |
    |
    leonart16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    619 Mesaj
    Hepinize hayırlı geceler dilerim, ürünün fiyatı her geçen gün artıyor anlaşılan az önce sipariş vermeyi deneyip veremedim hata verdi belki mesai saati dışı diye yada kredi kartından dolayı yarın birdaha denicem kredi kartı müşteri hizmetlerini arayıp, inşallah sağlıklı bi şekilde sipariş veririm ürün kaybolmadan 😂



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
emek server
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.