Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar ve UPS Kargo Rezaleti! Çok Zor Durumdayım! (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
3
Favori
17.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
285 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bunlar benim İphone 11 Porto’yu aynı bu şekilde yapmışlardı. 2 telefon sipariş ettim biri geldi diğeri yok. Aynı gün iade işlemini yaptırdım. Twitter’ı etkin kullandım, UPS şubesine gittim benden önce Tweetlerim gitmiş, o derece olay çıkardım. En son Vatan call center’ı ayağa kaldırdım bağrış çağrış daha telefon kapıma gelmeden, iade işlemini yapmadan paranın iadesi işlemini yaptılar.

    Kısacası arsız olun çünkü onlar arsız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • msatic M kullanıcısına yanıt
    Peki hocam ekran kartından vazgeçip neden başka model almak istediniz farkı neydi? Boşuna başınız ağırmış..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • vatanbilgisayarın bu kafayla ve hizmet anlayışıyla sonunun goldbilgisayar ve bimeks gibi olması gerekiyordu, ürün gamı daha geniş bir şekilde müşteriyi yakalıyor bir de ürün tedariği kısmında çok ucuza alıp çok pahalıya satarak bir şekilde ayakta kaldı ama sonunda batacak bence.. müşteri memnuniyeti ve digital kanallar anlamında çağı yakalama olarak çok çok geride.
  • Hepsi mi aynı olur bunların ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kargoyu teslim almadım diyorsun ya imza aldılar mı senden onu merak ediyorum.
  • Dostum öncelikle sana da geçmiş olsun bende aynı durumdayım. Vatanın şubesi kapalı falan değil açık sadece müşteri almıyorlar kargo giriş - çıkış var. Ben adana'da ikamet ediyorum mağaza ile aram 15 dk lık mesafede, 02.04.2020 tarihinde siteden yazıcı aldım mağazadan teslim alayım dedim kapalıymış kargo ile göndereceklermiş, neyse dedim hemen ups kargoya verdikleri için gün içi teslim edilir sandım ve o günden belli dağıtımda ama ürün gelmiyor ne hikmetse. Ups in ne şube telefonu çalıyor nede müşteri hizmetlerine bağlanabiliyorum. Vatanı arıyorum siz kurye çağırabiliyorsunuz geri alın malı iade yapın başka yerden alıcam diyorum onuda yapmıyorlar bekleyin ürün gelecek diyorlar. Tam bir fiyasko bunların işi.
  • Malum virüs sebebiyle bir çoğu firmanın müşteri hizmetleri yetişmekte yetersiz kalıyor. Normal bir zamanda Max 1 hafta da çözülecek bir durum ama ortam şartları normal olmadığı için bu tip sıkıntı yaşamanız normal

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Biraz fazla abartmissiniz ve aceleci davranmissiniz şu günlerde normal insanlar internetten alisveris yapiyor yogunluk var anlayis ve sabir gostermelisiniz. aksi takdirde acele ise seytan karisir diye bi tabir var ne kadar pimpirikli ve aceleci olursaniz okadar aksilik oluyor bu islerde. paranizin ustune yatmamislar sonucda biraz bekleyeceksiniz hepsi bu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan yada ups lık rezalet göremiyorum burada bende geçen hafta ssd aldım cuma günü kargolandı pazartesi ulaştı cumartesi pazar çoğu kargo çalışmıyor (cumartesi öğlene kadar çalışmada iptal pazar iller arası ulaşımda) buna ragmen malum bu günlerde oldukça hızlı kocaeli istanbul arası... vatan ve ups kargoda çalışan sayısı çok azaltıldı artık çalışma minumumda yani çok da rezalet değil bu günleri yaşayıpta online sipariş vereceksen herşeye hazırlı olmalısın üstüne sipariş değişikliğide cabası..bu olaylar normal günlerde olsa o zaman rezalet dersim ama şimdi diyemem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhtemelen şöyle bir aksaklık oluşmuş,

    Şubeler kapalı olduğu için siparişler belirli günlerde stok durumuna göre hazırlanıyor. Yani örnek veriyorum sipariş verilen ürün mağazanın nöbet sistemine göre stoğun olduğu en yakın nöbetli tarihe sipariş oluşturuluyor (teslim süresi için bölgesel de olabilir). Sipariş Pazartesi verilmiş olsun, Salı günü örnek Gaziantep şubesinden barkod kesilerek adrese kargolanıyor. Dolayısıyla çıkış mağazanın nöbet sistemine göre yapılmış (faturada şube adı yazar). Ürün size gelmiş iade talebi oluşturulmuş örnek veriyorum Pazartesi günü kargo tekrar Gaziantep şubeye gitmiş fakat şubede nöbet durumu söz konusu olmadığı için şube kapalı ve teslim edilememiş.

    Kapalı şubeden nasıl ürün yollandı kısmının açıklaması böyle. Diğer kısımlarda genel merkez ile mağaza arasında bir aksaklık olduysa ondandır diye tahmin ediyorum. Şu an internet kanalında haddinden fazla yoğunluk var. Mümkün olduğunca hızlandırılması için ürünleri belirli noktalara toplama durumu söz konusu. Müşteri hizmetlerine tekrar iletirseniz belki ilerleme kaydedersiniz. Mevcuttaki kargonuzu da takip edin tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Afacan Dennis

    vatan çok ahlaksız bir firma hocam zaten şikayetin de faydası yok onlara.Ürünü satana kadar herşey.Hırsızlıktan farkı yok yaptıkları işin.O yüzden mağazalarına gidip o şekilde ürünü alın mecbursanız bile konuyu takipteyim inşallah kısa süre içinde çözülür.
    vatandan psu aldim kendi kendini gorevimiz tehlikedeki jimin teyp kaydi gibi imha etti goturdum ve aninda hediye cekimi aldim istersem parami da iade edebileceklerini soylediler gittideki ahlaksizlar ise eger arada gittigidiyor olmasa urun falan iade almazlar urun aldigimda sizdim mal bozuk geldi sen oldum mesela..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargo kayıplarında süreç çok sıkıntılı oluyor. Çalıştığım yerde 3 kere yaşadım. Kargo firması o yavaştan alıyorlar ki, bu sureci çözmek 1-2 ayı buluyor, atılan mail ve telefon aramalarının sayısı yok. Müşteri de haklı olarak kıyamet koparıyor. İnsaalah kısa sürede çözüme kavuştursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_ayberk

    Zeytinyağı satan bir Yahudi Firma vardı Ramazan ayında indirim yapıyordu. Neyse, gelelim mevzuya; ben kızıma tablet almak için vatan bilgisayar denen ahlaksız firmaya girdim. Lenovo tablet fiyatı (sömestr tatilinde) 1999 TL idi. Fiyat istedik vatan elemanı ile 1899 TL indirdi. Ben aldım tableti aradan 2 hafta sonra baktım fiyat 1694 TL. Aradım "eee hiç mi indirim yapmayalım" dedi lavuk müşteri hizmetlerinde ki zat. Lan alçak sömestr tatilinde yapmadığın indirimi neden sonra yapıyorsun. Afedersin ama kimin böyle bir ticaret anlayışı var ise onun ben ta... Siz anladınız işte. Hakkınız helal edin böyle şerefsizler ile ticaret yapmayın...
    Sen bilindik bir oyuna gelmişsin gibi. Sömestr olduğu için fiyatları yükseltmişlerdir. Sömestr bitince de normal fiyattan satarlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 9 Nisan 2020; 2:28:22 >




  • farklı olan yok ki. aslında var. içlerinde türkçe bilmeyen ve ingilizce konuşan yabancı firmalar var ise farkı bunlar yaratıyor. bizim fark yaratamamamızın nedeni ise ellerin, gözlerin, başın sadece paraya odaklanmış olması. herhangi bir sorun ortaya çıktığında odak noktası para olduğu için sistem para gidecek eyvah deyip, nasıl katakulle yapsam da paradan mahrum olmasam şeklinde sistem otomatik tepki veriyor.

    olay kısaca şu: sistem sadece satış odaklı. müşteri memnuniyeti, iade anlayışı, müşterinin isteğini yerine getirme tepkisi, problem çözme isteği, "0"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The souls migration -- 9 Nisan 2020; 3:4:44 >
  • adana seyhan şubesinden laptop alacam adama elinizde varsa konuşalim dedim olmaz olurmu var dedi konuştuk pazarlık yaptım kasaya gittim laptop yok dedim amk 2 saat burada ugraştirdiniz ben elden almak için geldim kargo istesem zaten internetten sipariş veririm kargoya guvenmiyom dedim almadim ilbankin oradakine gittim durum boyle dedim pazaelikli fiyatiyla elden aldim abi kargo tehlikeli iş elden alin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20.03 tarihinde Vatan Bilgisayar’a iade için göndermiş olduğum 2 adet tv ve askı aparatının hala iade işlemi yapılmadı, bu firmadan kesinlikle uzak durun. Hayatımda bu kadar rezil bir firma görmedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam senin olayına çok benzer sorunu ben GittiGidiyor üzerinden mediamarkt kanalından TV almıştım şimdi senin bu sorununu okuyunca o günler geldi aklıma bütün neşem keyfim yine kaçtı valla, o günlerde 25 gün boyunca ne çektiğimi bir ben Bir Allah bilir sizi çok iyi anlıyorum size verebileceğim en büyük tavsiye hiç kafanıza takmayın sabredin, bu iş o veya bu şekilde çözülecek çünkü bu aralar kargolar çok yoğun kafaya taksan bile elinden bir şey gelmiyor taktığınla kalıyorsun sadece her gün arayın ve durumunuzu hatırlatın yeterli ben arayamıyordum bile malum gittigidiyorun MH si yok yazıyorsun canları ne zaman isterse o zaman cevap veriyorlar, geçmiş olsun hocam bir an önce çözüme kavuşur umarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The souls migration kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle al birini vur ötekini

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.