Şimdi Ara

Vatan bilgisayar işlemcime el koydu ağır rezalet içerir... Edit geldi (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
5
Favori
28.475
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
246 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sağlam rezalet.

    uplayalım.
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt
    Devlet onaylı noterler kişiler arasında yazılı kanıt belge niteliğindedir. Devlet onaylıdır devlet ve noter arasında bilgi aktarımı sayesinde işlemler olur, fatura sahibi devredeceği kişiye satış ile ilgili belge vermek zorunda değildir bunu alıcı istemelidir. Satıcı kurum fatura veren mükellef bu olaya dahil edilemez. İade değişimlerde fatura sahibi sorumlu tutulur B C kişisi bu işlemden yararlanamaz, fatura sahibi belge almak fatura veren firma fatura sahibini istemek zorundadır. A mağazası B şirketi C internet sitesi hepsinde işleyiş aynıdır. Bu devlet yasasıdır. Fatura sahibini korumaya yöneliktir.
  • nako8 kullanıcısına yanıt
    Noter onaylı 2.el satışı olursa OzAman 2. Alıcı işlem yapabiliyor yani.

    Bundan sonrası yüksek fiyatlı 2. El ürün alındığında noterden işlem yapılması gerektiğini anlamış olduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AtiMX4 A kullanıcısına yanıt
    Arkadaş Vatan bilgisayarda 6 yıl çalışarak hukukta lisans ve lisans üstü eğitimini tamamlayıp sonunda işi bırakmış.
    Böylelerine cevap vermek gereksiz.

    Uzun bir mesaj yazmıştım ama buna değmeyeceğini düşünerek harcadığım vakit için de kendime kızıp sildim.

    Zaten Türkiye'de cahil cesareti ile bu üslup ile cevap verilir:

    "Bu işte ben 6 yıl çalıştım neyin ne olduğunu biliyorum bana bilmişlik taslamayin."

    Meslekte 30 yılını dolduran avukatların bu arkadaşa cevap vermeye hakkı yok benim anladığım.
    Yasalar üstü bir mertebeye erişmiş. Kendisini takdir ettim.


    Kaldı ki benim ilk mesajımda daha işin hukuki boyutuna girmeden vatan'ın izlediği prosedürlerin yanlışlığına değinmeye çalışmıştım.



    Şu mesaj demek istediğim şeyi çok güzel özetliyor.
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/137284975

    "Yani hırsıza ürün tamiri var ama iadesi yok... Böyle saçmalık olamaz. Vatan Bilgisayar'ın başını beladan kurtarmak için uydurduğu bir şey bu sadece."




  • nako8 kullanıcısına yanıt
    Biz diyoruz ki alırken niye alıyorsun ürünü?
    Niye faturadaki sahibi gelsin demiyorsun?
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/137284975

    "Ayrıca bu sistem şurada da çöküyor. Ben hırsızım diyelim ki, çaldıktan sonra ürünü istediğim gibi kullanıyorum istediğimi yapıyorum hırsız olduğum ürün bozulunca mı aklınıza geliyor? Hatta ve hatta ürün bozulunca da sorun yok, çünkü servis aynı ürünü TAMİR EDERSE fatura sahibinin lafı bile geçmiyor; sadece ürünü teslim eden muhatap alınıyor. Vatan çalışanının bana söylediği şuydu: "Eğer burada ürün değişim/iade yapılmamış olsa ve tamir edilseydi, servis raporunda teslim eden kişi SİZ olduğunuz için fatura sahibine bile ürünü teslim etmezdik"

    Yani hırsıza ürün tamiri var ama iadesi yok... Böyle saçmalık olamaz. Vatan Bilgisayar'ın başını beladan kurtarmak için uydurduğu bir şey bu sadece."




    Ben daha hukuki boyutuna girmemiştim ilk mesajımda...




  • eric13 E kullanıcısına yanıt
    Hocam bu arkadaş okumadan, anlamadan cevap vermesiyle meşhur biri sanırım.
    Ciddiye alınacak bir üslubu yok.
    Kraldan çok kralcı birine benziyor.

    Gülüp geçmek lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xooa

    Arkadaş Vatan bilgisayarda 6 yıl çalışarak hukukta lisans ve lisans üstü eğitimini tamamlayıp sonunda işi bırakmış.
    Böylelerine cevap vermek gereksiz.

    Uzun bir mesaj yazmıştım ama buna değmeyeceğini düşünerek harcadığım vakit için de kendime kızıp sildim.

    Zaten Türkiye'de cahil cesareti ile bu üslup ile cevap verilir:

    "Bu işte ben 6 yıl çalıştım neyin ne olduğunu biliyorum bana bilmişlik taslamayin."

    Meslekte 30 yılını dolduran avukatların bu arkadaşa cevap vermeye hakkı yok benim anladığım.
    Yasalar üstü bir mertebeye erişmiş. Kendisini takdir ettim.


    Kaldı ki benim ilk mesajımda daha işin hukuki boyutuna girmeden vatan'ın izlediği prosedürlerin yanlışlığına değinmeye çalışmıştım.



    Şu mesaj demek istediğim şeyi çok güzel özetliyor.
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/137284975

    "Yani hırsıza ürün tamiri var ama iadesi yok... Böyle saçmalık olamaz. Vatan Bilgisayar'ın başını beladan kurtarmak için uydurduğu bir şey bu sadece."
    Cevap verme o zaman dostum meraklı değilim senin cevaplarına. Kimseye kralcilik yaptığım da yok. Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dodofran D kullanıcısına yanıt
    İnternetin ondan kalır yanı yok. Turuncu siteden aldığım laptopun iadesini istiyorum ama 2 aydır alamıyorum. Elden alınanlar da böyleyse alışveriş hepten bitmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanında forumdan 2. el H80i satın almıştım baya uzun süre kullandıktan sonra pompası bozulmuştu. Ürün 5 yıl garantili ve 5. yılının dolmasına bir kaç ay vardı.

    İnternetten distribütörün telefonunu bularak aradım garantiye yollamak için fakat ilginç bir şey oldu artık h80i tedarik ve satışını yapmıyoruz bıraktık dediler başka bir firmaya yönlendirdiler onları aradım bu ürün kodu bize ait değil bakamayız elimizden bir şey gelmez dediler başlarından savdılar.

    Ben de corsaire üyelik açtım RMA ile yurt dışına yolladım, onlar da sordu neden üyelik adın ve fatura adın farklı diye ben de arkadaşımdan aldım ben kullanıyorum dedim onlar da tamam dedi. Garantisi bitmesine çok az kalan ürünü 2 hafta içerisinde H80iv2 olarak sıfırını yolladılar.

    Bazen asıl gavur kim bilemiyorum.
  • Vatan bilgisayar bir başka şaibeli olaya daha imza atmış.

    Söylentilere göre Vatan Bilgisayar Ankara Ankamall Şubesindeki yönetici pozisyonundaki bir çalışan engelli bir vatandaşımıza karşı nefret suçu işlemiş. Linki aşağıya bırakıyorum:

    https://eksisozluk.com/3-kasim-2019-vatan-bilgisayar-rezaleti--6236008
  • Vatan Bilgisayar şimdi de benim G633 kulaklığıma el koydu. Değişim istememi özellikle belirtmeme rağmen Penta iade kararı almış sanırsam ellerinde ürün yok diye. Vatan da bunu işleme koymuş. Bunu belirttim. 1.5 haftadır uğraşıyorum. Fatura sahibine ulaşamıyorum, ikinci el almıştım. Penta Vatan talep ederse elimizde G633 yok ama G635 yollarız diyor Vatan talep göndermiyormuş fatura sahibi değilim diye. Sıkıntı çıkarıyormuş. Şimdi iade işlemini iptal etmeye çalışıp tekrardan talep açmaya açacaklarmış. Şayet olmazsa o kişiyi bulmaktan başka şansım yokmuş. Logitech ile iletişimdeyim. Bir sonuca ulaşamazsam gerekli şikayetleri yapacağım.
  • hocam gözün aydın konuyu ilk actıgında tüm msjları süreci takip etmiştim hatta bir kaç kere yazmıstım suan bulamadım yazdıklarımı sılınmıs büyük ihtimalle gozun aydın
  • fatura sahibine ulaşamazsanız çok çok zor işiniz değişimdende hediye kupondan da yararlanamazsınız hele para iadesi kati şartla sadece fatura sahibine yapılıyor burda yapmanız gereken ne olursa olsun fatura sahibindeki kişiye ulaşıp imzasını aldıgınız bir belgeyi vatana ulaştırmalısınız
  • nako8 kullanıcısına yanıt
    yasal sahibi oluyorsun zaten; https://harman.av.tr/tr/2016/09/19/ikinci-el-urunlerde-tuketici-haklari/https://www.akahukuk.com.tr/2017/08/02/2-el-aracta-ayip-tuketici-haklari/

    ikinci el ürünlerde illegal bir durum yok. Kafalari degistirmek lazim.

    6 yil hukukculuk yapmis arkadasina gösteririsin beraber bakin siz yukardaki gönderdiklerime... "tüketici" oluyorsun ve haklarin aynen devam ediyor. galeri veya sirketten satin almadigin müddetce... Olay bilip bilmemek degil, senin bulundugun yerden "9" görünürken, bize göre o "6" ;)

    bakmasini biliceksin..




  • Bu Vatan bilgisayarın yaptığı gerçekten çok büyük bir rezalet.Yakın zamanda benim de başıma benzer bir olay geldi. 2. el olarak aldığım Logitech marka direksiyonumu garantiye göndermiştim. Değişim kararı çıktı.Fakat Penta elinde ki stoklarda ürün olmadığı için Vatan bilgisayardan değişim yada para iadesi almamı istedi. Fakat Vatan bu konuda ki arkadaşın da belirttiği şekilde ne değişim ne de iade için fatura sahibi olmadan işlem yapamayız dediler. 2. el olarak ürünü satın aldığım arkadaşta başka bir şehirde olduğu için işlem yapamadık. Pentaya durumu belirttim. Sağolsunlar stoklarına ürüne çektirip değişimi bizzat kendileri yaptılar. Eğer bu da çözüm sağlamasaydı Logitech avrupaya başvuracaktım.

    Açıkcası bundan sonra Vatan faturalı 2. el ürün almamaya özen göstereceğim.
  • kunGFu kullanıcısına yanıt
    iade/değişim lerde sadece fatura sahibine işlem yapılır az araştır oku öğren ondan sonra kafaları değişirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nako8

    iade/değişim lerde sadece fatura sahibine işlem yapılır az araştır oku öğren ondan sonra kafaları değişirsin.
    Senin demenle olsaydi? Görüldügü üzere arkadasin sorunu cözüldü. Ben arastirdim ve avrupa üzerindende bulurum istiyorsan, kaynak lazimsa hani... fakat sende simdi almanca var mi diye sormaya gerek duymuyorum, benim macarca ile beraber 4 dilim var, kafalari degistirmek lazim derken, bu sözün bedelini ödedigim icin bu kadar rahat söyledim.

    ikinci el aldigin üründe sen yine "tüketici" olursun, para iadesi dahi yapilmasi gerekir. Eger hukuki olarak bir engel varsa yine bunun düzeltilmesi gerekir. Fatura sahibi falan hikayesi vatanin isleri yokusa sürme sekli... kac kisi böyle üzerine düsüyor, iki kisiden kar etse yeter.




  • Bilgisayar toplama arefesindeyim başlığı gördüğüm iyi oldu.
  • kunGFu kullanıcısına yanıt
    4 dil öğrenmissin avrupa(!) da yaşıyorsun ama kibirlik seviyen üst düzeyde. Sormana gerek yok senin gibilerle Türkçe bile konuşulmaz.
  • Geçmiş olsun öncelikle, çok tatsız bir durum. Vatan'ın şubedeb şubeye çok değişiyor tavrı. Ben 3 yıl kadar önce ikinci el i7 4790k almıştım, ürün arızalı cıktı garantisi vardı. İzmir Bornova şubesine götürdüm, bi inceleyelim dediler bıraktım işlemciyi. 4 gün sonra yenisini teslim aldım. Hiç bir mazeret belirtmeden verdi adamlar. Epey şaşırmıştım. Teşekkür edip çıkmıştım sıfır işlemciyle...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.